Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door kingetje »

Adriaanse werd een paar jaar geleden nog bij Studio Voetbal gevraagd of ie naar NEC wilde of zou gaan, toen wij op zoek waren naar een trainer. Zei toen (als ik het me goed herinner) dat 'ie geen affiniteit met ons had en het niet ging gebeuren. Zal nu wel niet anders zijn..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

Bernd schreef:Zit net bericht op OG TT te lezen over de duiventil op de bank bij NEC; de 9e trainer in zes jaar is onderweg. Ik weet helemaal niet hoe dat bij andere clubs is, maar opvallend is het toch wel. Brood gaat nu ook weer en zal daar z'n redenen voor hebben. Maar wat is dat toch? Ik mis op technisch vlak stabiliteit.
Negende trainer in acht jaar.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Bernd schreef:Zit net bericht op OG TT te lezen over de duiventil op de bank bij NEC; de 9e trainer in zes jaar is onderweg. Ik weet helemaal niet hoe dat bij andere clubs is, maar opvallend is het toch wel. Brood gaat nu ook weer en zal daar z'n redenen voor hebben. Maar wat is dat toch? Ik mis op technisch vlak stabiliteit.
Maar je hebt ook gezien dat de Groot, die één wedstrijd op de bank zat, ook meegerekend is?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:
Bernd schreef:Zit net bericht op OG TT te lezen over de duiventil op de bank bij NEC; de 9e trainer in zes jaar is onderweg. Ik weet helemaal niet hoe dat bij andere clubs is, maar opvallend is het toch wel. Brood gaat nu ook weer en zal daar z'n redenen voor hebben. Maar wat is dat toch? Ik mis op technisch vlak stabiliteit.
Been, Lodeweges, Vloet, Pastoor, Janssen, Brood. En dat in 8 jaar. Al die anderen meetellen is onzin. En dan valt het best mee.

Negende trainer in acht jaar.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bernd »

Legendario schreef:
Bernd schreef:Zit net bericht op OG TT te lezen over de duiventil op de bank bij NEC; de 9e trainer in zes jaar is onderweg. Ik weet helemaal niet hoe dat bij andere clubs is, maar opvallend is het toch wel. Brood gaat nu ook weer en zal daar z'n redenen voor hebben. Maar wat is dat toch? Ik mis op technisch vlak stabiliteit.
Maar je hebt ook gezien dat de Groot, die één wedstrijd op de bank zat, ook meegerekend is?
Ja, heb ik ook gezien. Maar daar gaat 't me niet zo om. Ik mis sinds Mario Been een beetje het gelukkig-huwelijkgevoel. Beetje zoals bij bv. Utrecht. Geen klik in de relatie trainer-club-supporters. Zelfs de qua resultaat grote Neeskens wordt toch vaak afgepoeierd. Lok: mis. Pastoor: voelt niet als een NEC'er. Vloet misschien op z'n plaats maar nooit populair. Janssen weggehoond. Lodeweges lachwekkend. Brood: nooit echt 'warm' gevoeld. Dat.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Keizerstad1994 »

Interim-trainers meetellen slaat natuurlijk nergens op. Je moet iemand op de bank hebben zitten als een trainer weg is, het is niet zo dat je de interim trainer definitief aanstelt, anders zou het natuurlijk geen interim zijn(i know, open deur).

Als je gewoon telt wordt de komende nieuwe trainer de 8e in 11 jaar, ervan uitgaande dat de nieuwe trainer het (kalender)jaar afmaakt:

2014 - 2015: Ruud Brood
2013 - 2014: Anton Janssen
2011 - 2013: Alex Pastoor
2009 - 2011: Wiljan Vloet
2009 - 2009: Dwight Lodeweges
2006 - 2009: Mario Been
2005 - 2005: Cees Lok
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Bernd schreef:
Legendario schreef:
Bernd schreef:Zit net bericht op OG TT te lezen over de duiventil op de bank bij NEC; de 9e trainer in zes jaar is onderweg. Ik weet helemaal niet hoe dat bij andere clubs is, maar opvallend is het toch wel. Brood gaat nu ook weer en zal daar z'n redenen voor hebben. Maar wat is dat toch? Ik mis op technisch vlak stabiliteit.
Maar je hebt ook gezien dat de Groot, die één wedstrijd op de bank zat, ook meegerekend is?
Ja, heb ik ook gezien. Maar daar gaat 't me niet zo om. Ik mis sinds Mario Been een beetje het gelukkig-huwelijkgevoel. Beetje zoals bij bv. Utrecht. Geen klik in de relatie trainer-club-supporters. Zelfs de qua resultaat grote Neeskens wordt toch vaak afgepoeierd. Lok: mis. Pastoor: voelt niet als een NEC'er. Vloet misschien op z'n plaats maar nooit populair. Janssen weggehoond. Lodeweges lachwekkend. Brood: nooit echt 'warm' gevoeld. Dat.
Daar kan ik wel inkomen inderdaad. We zullen over tien jaar moeite hebben ze ons te herinneren. Vloet vond ik wel een aardige vent trouwens en deed waarvoor hij kwam; NEC behoeden voor een degradatie. Met de rest had ik inderdaad helemaal niets. Vooral Lodeweges en Pastoor waren flinke missers. Maar als je me vraagt welke beschikbare trainer nu wel het profiel zou hebben om een gelukkig huwelijk aan te gaan met NEC, zou ik het ook niet weten.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Sjaakie »

Keizerstad1994 schreef:Interim-trainers meetellen slaat natuurlijk nergens op. Je moet iemand op de bank hebben zitten als een trainer weg is, het is niet zo dat je de interim trainer definitief aanstelt, anders zou het natuurlijk geen interim zijn(i know, open deur).

Als je gewoon telt wordt de komende nieuwe trainer de 8e in 11 jaar, ervan uitgaande dat de nieuwe trainer het (kalender)jaar afmaakt:

2014 - 2015: Ruud Brood
2013 - 2014: Anton Janssen
2011 - 2013: Alex Pastoor
2009 - 2011: Wiljan Vloet
2009 - 2009: Dwight Lodeweges
2006 - 2009: Mario Been
2005 - 2005: Cees Lok
Lodeweges mag je ook wegstrepen, die is hier zeggen en schrijven een week geweest. Maar bij welke club zitten trainers wel lang tegenwoordig, die kun je op 1 hand tellen

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Sjaakie »

Faber schijnt er heel goed op te staan hier, ben er niet blij mee als hij komt om heel eerlijk te zijn. Wat ik van hem heb gezien toen hij Cocu Interim verving kon mij niet bekoren, zowel op als buiten het veld voor de camera

Jeffrey
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 07:55
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jeffrey »

Hansma, Tammer..............Jan de Jonge?

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door nec4n »

Jeffrey schreef:Hansma, Tammer..............Jan de Jonge?
Mario Been heeft toch ook een Heerenveen verleden joh!
ENIESEE NIJMEGEN

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door henkie1234 »

gaat Faber worden let maar op.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

Van mij mag Faber komen, maar de combinatie Been/Boekhoorn klinkt me nog net wat aanlokkelijker in de oren. Maar hoe reëel is die kans......

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Super-Simr »

TT schreef:Van mij mag Faber komen, maar de combinatie Been/Boekhoorn klinkt me nog net wat aanlokkelijker in de oren. Maar hoe reëel is die kans......
Denk niet dat Boekhoorn als assistent op de bank gaat zitten.... :schater:
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Strooper schreef: Sowieso vind ik het begrip ervaring maar een beetje overschat..
De ervaring met Anton Janssen heeft ons toch geleerd dat ervaring een zeer belangrijke eigenschap is.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Gerher schreef:Adriaanse, Verbeek, Been, Jans, dat zijn de namen die mij direct te binnen schieten.
.
Jongen wordt nou een wakker.
Wij zijn NEC, geen Feyenoord.
De enige die reël kan zijn van dit rijtje is Been.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Sjaakie »

Zelfs Been is zeer onzeker, tenzij hij genoegen wilt nemen met aanzienlijk minder salaris dan dat hij voorheen bij ons verdiende

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Sjaakie schreef:
Keizerstad1994 schreef:Interim-trainers meetellen slaat natuurlijk nergens op. Je moet iemand op de bank hebben zitten als een trainer weg is, het is niet zo dat je de interim trainer definitief aanstelt, anders zou het natuurlijk geen interim zijn(i know, open deur).

Als je gewoon telt wordt de komende nieuwe trainer de 8e in 11 jaar, ervan uitgaande dat de nieuwe trainer het (kalender)jaar afmaakt:

2014 - 2015: Ruud Brood
2013 - 2014: Anton Janssen
2011 - 2013: Alex Pastoor
2009 - 2011: Wiljan Vloet
2009 - 2009: Dwight Lodeweges
2006 - 2009: Mario Been
2005 - 2005: Cees Lok
Lodeweges mag je ook wegstrepen, die is hier zeggen en schrijven een week geweest. Maar bij welke club zitten trainers wel lang tegenwoordig, die kun je op 1 hand tellen
Lodeweges en De Groot afstrepen? Lodeweges is gehaald als hoofdtrainer en Ron de Groot was een half jaar hoofdtrainer. Ze horen dus in het lijstje. NEC heeft problemen. Serieuze problemen. De problemen hebben te maken met de investeerders die een te grote vinger in de pap hebben.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Is er ooit duidelijkheid gekomen waarom Lodeweges zo rap weg was ?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Keizerstad1994 »

Faber zal vast en zeker op een lijstje staan, maar zou niet echt een goede optie zijn imo. Zal best een prima trainer zijn maar is onervaren en ben bang dat het zomaar een 2e Pastoor kan worden. Nadat Been gister een terugkeer zeker niet heeft uitgesloten zou 1 en 1 2 moeten zijn en NEC ( Boekhoorn) Been snel moeten benaderen.
'Justice knows every mans number'

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door NiMMA_024 »

pjottr schreef:Is er ooit duidelijkheid gekomen waarom Lodeweges zo rap weg was ?
Teamprestaties vielen tegen en Dwight vond zichzelf niet geschikt om het het tij te laten keren bij de club en heeft de eer aan zichzelf gehouden.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Daar kan NEC weinig aan doen.
Ook Lok is zelf opgestapt.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

Faber zie ik niet zitten. Op het PSV-forum omschrijft iemand het wel aardig: Faber heeft het veel te druk met acteren. Daar had Pastoor ook al last van.

Faber werd als de verloren zoon binnengehaald bij PSV maar al verdacht snel waren de supporters helemaal klaar met hem.

Lekker in Eindhoven laten a.u.b.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

NiMMA_024 schreef:
pjottr schreef:Is er ooit duidelijkheid gekomen waarom Lodeweges zo rap weg was ?
Teamprestaties vielen tegen en Dwight vond zichzelf niet geschikt om het het tij te laten keren bij de club en heeft de eer aan zichzelf gehouden.
Hij had binnen een paar weken de halve selectie en staf tegen gekregen.
Geen idee hoe hij dat gedaan heeft, maar een hoop mensen binnen de club waren erg snel klaar met 'm en toen het voetballend ook niet liep zag hij ook wel in dat het einde verhaal was.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mark Ariaans »

De groep was op dat moment natuurlijk ook al een puinhoop. Been vertrokken, teleurstellende tweede seizoenshelft, conflicten binnen de groep (El Ak's vermaarde scheve foto, etc). Lodeweges was simpelweg niet de juiste coach voor dat moment, er was iemand met meer ruggegraat nodig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten