Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

mschr schreef:Effe duren is niet goed genoeg. We hebben een trainer nodig om spelers aan te trekken en we hebben spelers nodig om te kunnen deelnemen aan de eerste divisie. Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Je bent al onderweg naar de gereedschapskist om de zaag eruit te halen, begrijp ik.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

mschr schreef:...Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Jij vindt dat de TD op basis van tijdsdruk een keuze moet maken ook al staat hij daar niet 100% achter? Ik heb liever de juiste kandidaat dan de eerste de beste.
Het verhaal dat spelers voor de trainer naar NEC komen is een fabeltje. Of dacht je dat Mauk en Mahyi naar Nijmegen kwamen voor Peter Hyballa?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
mschr schreef:...Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Jij vindt dat de TD op basis van tijdsdruk een keuze moet maken ook al staat hij daar niet 100% achter? Ik heb liever de juiste kandidaat dan de eerste de beste.
Het verhaal dat spelers voor de trainer naar NEC komen is een fabeltje. Of dacht je dat Mauk en Mahyi naar Nijmegen kwamen voor Peter Hyballa?
Ze kwamen naar NEC omdat geen enkele andere club ter wereld zo dom was een transfersom te betalen voor zulke matige spelers.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

DJTEEF! schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:...Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Jij vindt dat de TD op basis van tijdsdruk een keuze moet maken ook al staat hij daar niet 100% achter? Ik heb liever de juiste kandidaat dan de eerste de beste.
Het verhaal dat spelers voor de trainer naar NEC komen is een fabeltje. Of dacht je dat Mauk en Mahyi naar Nijmegen kwamen voor Peter Hyballa?
Ze kwamen naar NEC omdat geen enkele andere club ter wereld zo dom was een transfersom te betalen voor zulke matige spelers.
Precies. Geen speler komt naar NEC vanwege de trainer. Ook moet de nieuwe trainer geen spelers zelf gaan aantrekken, want dat is de hoofdoorzaak van de degradatie. NEC moet spelers halen als ze de kans hebben en niet wachten op een trainer.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door dolle dries »

Juul schreef:
DJTEEF! schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:...Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Jij vindt dat de TD op basis van tijdsdruk een keuze moet maken ook al staat hij daar niet 100% achter? Ik heb liever de juiste kandidaat dan de eerste de beste.
Het verhaal dat spelers voor de trainer naar NEC komen is een fabeltje. Of dacht je dat Mauk en Mahyi naar Nijmegen kwamen voor Peter Hyballa?
Ze kwamen naar NEC omdat geen enkele andere club ter wereld zo dom was een transfersom te betalen voor zulke matige spelers.
Precies. Geen speler komt naar NEC vanwege de trainer. Ook moet de nieuwe trainer geen spelers zelf gaan aantrekken, want dat is de hoofdoorzaak van de degradatie. NEC moet spelers halen als ze de kans hebben en niet wachten op een trainer.
:withstupid:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Waarom die haast? Geef onze nieuwe TD nu eens de gelegenheid om iets goed te doen. Hij heeft duidelijk gezegd, eerst inventariseren wat voor een trainer we zoeken en dan pas aanstellen. Hij was ook duidelijk dat de TD de spelers aantrekt waar de trainer het mee moet doen. Duidelijker kan het niet. Eindelijk iemand met visie.
Persoonlijk heb ik liever geen oud keeper als trainer, maar goed dat is persoonlijk. :jestera:

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Juul schreef:
mschr schreef:...Een TD zal de trainer begin juli moeten presenteren. Als ie dat niet doet, is ie geen knip voor de neus waard.
Jij vindt dat de TD op basis van tijdsdruk een keuze moet maken ook al staat hij daar niet 100% achter? Ik heb liever de juiste kandidaat dan de eerste de beste.
Het verhaal dat spelers voor de trainer naar NEC komen is een fabeltje. Of dacht je dat Mauk en Mahyi naar Nijmegen kwamen voor Peter Hyballa?
Het is maar goed dat mschr geen TD is geworden want anders zaten we nu al opgezadeld met de eerste de beste oetlul die zich trainer noemt en waren we er beroerd aan toe, en dat alleen omdat hij dan onder tijdsdruk staat.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door valkhof »

elke houten klaas kan trainer worden worden van een voetbalclub echter kan deze ook de spelers beter maken? op dit momet, hoe lullig ook voor de toekomstige trainer, zoeken we er een die ons binnen nu en 2 jaar kan terugbrengen en daarna waarschijnlijk plaats moet maken.
noem ze maar, ik zou het niet weten.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ravanelli de 2e »

We moeten eerst nog goed inventariseren zoals Oversier dat zegt, daar geloof ik niks van. De profielschets van de trainer zal toch naar ik aanneem al wel lang bekend zijn. Kwestie van trainer aanstellen die volgende week kan starten.
3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan.
Als Ron de Groot en Potje zich daarvoor laten lenen...........

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Ravanelli de 2e schreef:We moeten eerst nog goed inventariseren zoals Oversier dat zegt, daar geloof ik niks van. De profielschets van de trainer zal toch naar ik aanneem al wel lang bekend zijn. Kwestie van trainer aanstellen die volgende week kan starten.
3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan.
Als Ron de Groot en Potje zich daarvoor laten lenen...........
We hebben geen keuze denk ik. Er gaat nog geen naam rond in het officiele circuit dus zal er nog druk gezocht worden.
Ik hoop wel dat het nu snel gaat gebeuren want het aantrekken van nieuwe spelers hangt daarmee samen.
Andere clubs zijn al heel driftig bezig met aantrekken van spelers en wij zijn straks weer de club die de kliekjes mag opmaken of we worden weer gedwongen onbekende buitenlanders te halen.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

valkhof schreef:elke houten klaas kan trainer worden worden van een voetbalclub echter kan deze ook de spelers beter maken? op dit momet, hoe lullig ook voor de toekomstige trainer, zoeken we er een die ons binnen nu en 2 jaar kan terugbrengen en daarna waarschijnlijk plaats moet maken.
noem ze maar, ik zou het niet weten.
Die namen waarvan velen denken dat die daartoe in staat zijn worden hier al een tijdje genoemd± Jack de Gier, Hans de Koning.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Eens maar je moet het met me eens zijn dat een snelle aanstelling eigenlijk wel gewenst is mede voor het aantrekken van nieuwe spelers

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:
Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?

Maak toch niet uit Mschr, na de eerste paar trainingen/oefenwedstrijden wordt
welke trainer dan ook toch door een groot deel hier op het forum afgezeken.
Wat maakt het dan uit wie en wanneer die komt. :biggrin:

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door johan »

mschr schreef:
Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Doe niet zo idioot en suggereer toch niet altijd het meest negatieve scenario, jouw gestook kan wat mij betreft een tijdje achterwege blijven, waarom altijd van dit soort negatief gewauwel?

Na veel over Oversier gelezen te hebben, lijkt hij me een fantastische keuze, hoe kun je verwachten dat iemand, die waarschijnlijk alles opnieuw zal moeten bekijken en zich ook nog wegwijs moet maken hier, binnen een week of wat een goeie trainer presenteert, alle rotte appels (volgens jou) verkoopt voor enorme bedragen en intussen ook nog eens 5 fantastische nieuwe spelers binnenhaalt, je bent een mispunt, zo, dat moest er weer eens uit.

Heb sinds Oversier is aangesteld weer een positief gevoel, van Ingen zal best iets goed hebben gedaan, maar ben blij dat ie weg is, vond hem een arrogante en negatieve uitstraling hebben, zal best een foutieve inschatting van me zijn, maar zo kwam hij op me over.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ravanelli de 2e »

johan schreef:
mschr schreef:
Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Doe niet zo idioot en suggereer toch niet altijd het meest negatieve scenario, jouw gestook kan wat mij betreft een tijdje achterwege blijven, waarom altijd van dit soort negatief gewauwel?

Na veel over Oversier gelezen te hebben, lijkt hij me een fantastische keuze, hoe kun je verwachten dat iemand, die waarschijnlijk alles opnieuw zal moeten bekijken en zich ook nog wegwijs moet maken hier, binnen een week of wat een goeie trainer presenteert, alle rotte appels (volgens jou) verkoopt voor enorme bedragen en intussen ook nog eens 5 fantastische nieuwe spelers binnenhaalt, je bent een mispunt, zo, dat moest er weer eens uit.

Heb sinds Oversier is aangesteld weer een positief gevoel, van Ingen zal best iets goed hebben gedaan, maar ben blij dat ie weg is, vond hem een arrogante en negatieve uitstraling hebben, zal best een foutieve inschatting van me zijn, maar zo kwam hij op me over.
Laten we allereerst elkaar niet gaan uitschelden, ieder zijn mening lijkt me.

Vergeet niet dat Oversier TD is en van Ingen was AD. Er moet nog een goede capabele vervanger van van Ingen komen en al eerder geroepen, ik weet wel een goeie.
Clubman, breed gedragen, verstand van zaken doen en manager spelen dus laat ...... maar komen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

johan schreef:
mschr schreef:
Juul schreef:
Ravanelli de 2e schreef:...3 juli begint de 1e training en het zou werkelijk kolderiek zijn als de 1e weken van de voorbereiding door iemand anders worden gedaan....
Ik zie het probleem niet. Liever een zorgvuldige sollicitatieprocedure dan iemand aanstellen om het aanstellen.
Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Doe niet zo idioot en suggereer toch niet altijd het meest negatieve scenario, jouw gestook kan wat mij betreft een tijdje achterwege blijven, waarom altijd van dit soort negatief gewauwel?

Na veel over Oversier gelezen te hebben, lijkt hij me een fantastische keuze, hoe kun je verwachten dat iemand, die waarschijnlijk alles opnieuw zal moeten bekijken en zich ook nog wegwijs moet maken hier, binnen een week of wat een goeie trainer presenteert, alle rotte appels (volgens jou) verkoopt voor enorme bedragen en intussen ook nog eens 5 fantastische nieuwe spelers binnenhaalt, je bent een mispunt, zo, dat moest er weer eens uit.
Ik wacht liever met een beoordeling over Oversier,ik ga niet af op zijn spierballentaal,uitspraken die iedere supporter wil horen.Dat jij hem fantastisch vindt na een paar interviews vind ik dan weer onbegrijpelijk.Bovendien vind ik het raar dat je na nauwelijks een week in dienst te zijn je gelijk een interview aan VI geeft. Oversier heeft denk ik wel een beetje last van profileringsdrang, hopelijk gaat hem dat hier niet opbreken.
Heb sinds Oversier is aangesteld weer een positief gevoel, van Ingen zal best iets goed hebben gedaan, maar ben blij dat ie weg is, vond hem een arrogante en negatieve uitstraling hebben, zal best een foutieve inschatting van me zijn, maar zo kwam hij op me over.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

mschr schreef: Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Ja.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

valkhof schreef:Elke houten klaas kan trainer worden worden van een voetbalclub echter kan deze ook de spelers beter maken? op dit momet, hoe lullig ook voor de toekomstige trainer,
zoeken we er een die ons binnen nu en 2 jaar kan terugbrengen en daarna waarschijnlijk plaats moet maken. noem ze maar, ik zou het niet weten.
Het is niet alleen spelers 'beter' maken maar ook spelers in de selectie hebben waar je iets mee kan en dat is omnogelijk met de pareltjes waar futuralis mee op de proppen kwam.
* Is de naam van Fred Grim al een keer vermeld ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Juul schreef:
mschr schreef: Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Ja.

Ik niet. Als de trainer laat komt, kunnen we het seizoen direct afschrijven. En elk seizoen extra in de JL betekent een stap dichter bij faillissement. Oversier mag gewend zijn onderin de JL te opereren, NEC kan zich dat niet veroorloven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Juul schreef:
mschr schreef: Okee, als na zorgvuldig wikken wegen de trainer eind augustus komt, vind je dat prima?
Ja.

Ik niet. Als de trainer laat komt, kunnen we het seizoen direct afschrijven. En elk seizoen extra in de JL betekent een stap dichter bij faillissement. Oversier mag gewend zijn onderin de JL te opereren, NEC kan zich dat niet veroorloven.
Zegt de man die degraderen geen enkel probleem vindt als er een beker gewonnen zou kunnen worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

mschr schreef:

Ik niet. Als de trainer laat komt, kunnen we het seizoen direct afschrijven.
Die logica ontgaat me. Als we een trainer halen omdat hij snel inzetbaar is, terwijl hij niet past bij NEC en niet past bij de toekomstvisie kunnen we het seizoen ook afschrijven. Dan wil NEC hem met kerst lozen, maar hebben ze niet het geld ervoor. En dan klagen dat ze niet gewacht hebben tot ze de juiste kandidaat hadden.
mschr schreef: En elk seizoen extra in de JL betekent een stap dichter bij faillissement.
Reden te meer om zorgvuldig een trainer te kiezen en niet een trainer nemen op basis van tijdsdruk, de kans dat je daarmee wegzakt in de grijze middenmoot van de JL is veel groter.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Een trainer moet een selectie naar zijn hand zetten. Daar heeft hij tijd voor nodig (lees: de voorbereiding). Als er iets is, wat we geleerd hebben van het seizoen 2014/15 is het belang van een vliegende start.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Een trainer moet een selectie naar zijn hand zetten. Daar heeft hij tijd voor nodig (lees: de voorbereiding). Als er iets is, wat we geleerd hebben van het seizoen 2014/15 is het belang van een vliegende start.
Trainers die naar nec komen zijn geen wondertrainers. Trainers die naar nec komen moeten zich beperken tot het creeeren van een goede sfeer en van duidelijkheid. En dat kan twee dagen voor Een wedstrijd ook nog, dat hebben we gezien met pothuizen en de groot. Als een trainer de selectie naar zijn hand wil zetten gaat het mis, dat hebben we aan hyballa gezien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: More en 47 gasten