Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Het lijkt me niet verstandig nu iemand voor 3 jaar vast te leggen. Denk dat een tussenpaus (Ronnie en Potje dus) het beste is. Mocht het dan alsnog mis gaan dan ben je geen afkoopsom kwijt en kan je rustig op zoek naar een nieuwe trainer. Mocht het goed gaan, dan kan je ook rustig op zoek en dan zijn er waarschijnlijk grotere namen geïnteresseerd dan in de huidige situatie.
When Wilco talks, people listen!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

De Kletskop schreef:
LT schreef:
Gerd schreef:Fred Rutten????
Onhaalbaar.
Zucht...'t begint weer die onnozele namen... :zzz:
Je doet je naam eer aan. :jestera:

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Rada1 »

Ik zou Jack de Gier nu al halen.En of hij nou degradeert of erinblijft,volgend jaar ook het team laten coachen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Alles komt goed !!

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Rada1 »

vak Oost schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Het is een crisissituatie.Al was die de president van Nederland.Hij zal en mot met spoed naar Nijmegen komen.Dat is het scenario.Hij redt ons,volgend jaar een plekje in de middenmoot en we leefden nog lang en gelukkig.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Rada1 schreef:
vak Oost schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Het is een crisissituatie.Al was die de president van Nederland.Hij zal en mot met spoed naar Nijmegen komen.Dat is het scenario.Hij redt ons,volgend jaar een plekje in de middenmoot en we leefden nog lang en gelukkig.
Dus op basis van een leuk jaar Jupiler league bij Almere moet hij de nieuwe coach worden?Over opportunisme gesproken.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Rada1 schreef:
vak Oost schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Het is een crisissituatie.Al was die de president van Nederland.Hij zal en mot met spoed naar Nijmegen komen.Dat is het scenario.Hij redt ons,volgend jaar een plekje in de middenmoot en we leefden nog lang en gelukkig.
Dus op basis van een leuk jaar Jupiler league bij Almere moet hij de nieuwe coach worden?Over opportunisme gesproken.
Ook vorig jaar deed hij het goed bij Almere. Het was pure bagger daar totdat hij kwam. Verder kent De Gier NEC en is hij hier lange tijd assistent geweest. Het is absoluut niet zeker dat alles goed komt zoals Rada1 doet overkomen, maar ik zou het wel erg mooi vinden als hij komt.

Hij gaat echter absoluut niet nu al komen. Hij is nog tot het einde van het seizoen coach van Almere City. Nu daar stoppen zou geschift zijn. Nu twee ploegen coachen is onmogelijk. En het nu al aankondigen voor volgend jaar is onwenselijk, omdat NEC en Almere City elkaar nog kunnen treffen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Rada1 schreef:
vak Oost schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Het is een crisissituatie.Al was die de president van Nederland.Hij zal en mot met spoed naar Nijmegen komen.Dat is het scenario.Hij redt ons,volgend jaar een plekje in de middenmoot en we leefden nog lang en gelukkig.
Dus op basis van een leuk jaar Jupiler league bij Almere moet hij de nieuwe coach worden?Over opportunisme gesproken.
Ook vorig jaar deed hij het goed bij Almere. Het was pure bagger daar totdat hij kwam. Verder kent De Gier NEC en is hij hier lange tijd assistent geweest. Het is absoluut niet zeker dat alles goed komt zoals Rada1 doet overkomen, maar ik zou het wel erg mooi vinden als hij komt.

Hij gaat echter absoluut niet nu al komen. Hij is nog tot het einde van het seizoen coach van Almere City. Nu daar stoppen zou geschift zijn. Nu twee ploegen coachen is onmogelijk. En het nu al aankondigen voor volgend jaar is onwenselijk, omdat NEC en Almere City elkaar nog kunnen treffen.
Dat is ook het lastige van nu een coach aanstellen,wie durft het aan? Pothuizen heeft klaarblijkelijk de papieren niet en Ron wil geen hoofdcoach zijn.Ik blijf zeggen dat voor volgend seizoen,gezien ook de beperkte middelen een type als Kalezic nog het beste zou zijn.dan heb je ook gelijk de tegenpool van Hyballa zoals het bestuur blijkbaar wenst.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door valkhof »

een trainer vind ik het probleem niet zo, een trainer die de poppetjes juist neerzet is goud waard. hyballa zette de poppetjes wel juist neer maar had daar de spelers niet voor. de groot en pothuizen zorgen voor de sfeer en daardoor kunnen deze jongens vrijuit voetballen in de nc. voor volgende seizoenen moet er gewoon een trainer komen die kijkt naar zijn materiaal en daar een speelwijze aankoppelt. onder neeskes speelden we afbraak voetbal maar haalden we europees, gewoon spelen naar de mogelikheden van de spelers, het klinkt zo simpel

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen.En of hij nou degradeert of erinblijft,volgend jaar ook het team laten coachen.
Goed idee. Met Pothuizen als assistent wordt het in ieder geval super gezellig! Ik stel voor dat we Marcel Koning ook als assistent toevoegen! Wat doet die tegenwoordig?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Legendario schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen.En of hij nou degradeert of erinblijft,volgend jaar ook het team laten coachen.
Goed idee. Met Pothuizen als assistent wordt het in ieder geval super gezellig! Ik stel voor dat we Marcel Koning ook als assistent toevoegen! Wat doet die tegenwoordig?
kr

Meteen een kroeg naast de spelersbank plaatsen. :lol:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Jack de Gier

Haal hem naar hier! :-)

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door RZG »

Vond Menzo altijd wel wat hebben bij Volendam en Cambuur. Positieve, correcte vent, met aanvallend voetbal. De keuze om als assistent op de bank te gaan zitten in de glasbak vergeef ik hem :biggrin:
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door karlo »

Joop Gall zou ik nemen,
Heeft bij Veendam en Emmen prima werk geleverd.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Gall is al met een anti degradatieklus bezig: Spakenburg.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:
zuurpruim schreef:
De Kletskop schreef:
LT schreef:
Gerd schreef:Fred Rutten????
Onhaalbaar.
Zucht...'t begint weer die onnozele namen... :zzz:
Punt is dat in het verleden de investeerders een trainer van naam wilden,dat is een beetje doorgeslagen.iedere trainer van naam zal best betaald kunnen worden maar zal een betere selectie willen en daar is nou net geen geld voor.
Dat maakt het dus onhaalbaar.
Ja helaas zijn de financien debet aan het aantrekken van een trainer met een beetje naam.
Het is een wisselwerking, een trainer die zijn sporen al verdiend heeft (Ritten b.v. of Stevens) zouden ook het aantrekken van goede spelers versterken.
Jammer genoeg is voor zowel een trainer van naam als ook spelers van naam geen geld bij NEC.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

RZG schreef:Vond Menzo altijd wel wat hebben bij Volendam en Cambuur. Positieve, correcte vent, met aanvallend voetbal. De keuze om als assistent op de bank te gaan zitten in de glasbak vergeef ik hem :biggrin:
Ja, maar het is wel een ontzettende jankerd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Rob Maas is nog niet genoemd, zie ik. Hij is beschikbaar.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Rada1 schreef:
vak Oost schreef:
Rada1 schreef:Ik zou Jack de Gier nu al halen. En of hij nou degradeert of erinblijft, volgend jaar ook het team laten coachen.
Dan krijgt hij een duo baan http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 50#p814888 :wink:
Het is een crisissituatie.Al was die de president van Nederland.Hij zal en mot met spoed naar Nijmegen komen.Dat is het scenario.Hij redt ons,volgend jaar een plekje in de middenmoot en we leefden nog lang en gelukkig.
Dus op basis van een leuk jaar Jupiler league bij Almere moet hij de nieuwe coach worden?Over opportunisme gesproken.
Ook vorig jaar deed hij het goed bij Almere. Het was pure bagger daar totdat hij kwam. Verder kent De Gier NEC en is hij hier lange tijd assistent geweest. Het is absoluut niet zeker dat alles goed komt zoals Rada1 doet overkomen, maar ik zou het wel erg mooi vinden als hij komt.

Hij gaat echter absoluut niet nu al komen. Hij is nog tot het einde van het seizoen coach van Almere City. Nu daar stoppen zou geschift zijn. Nu twee ploegen coachen is onmogelijk. En het nu al aankondigen voor volgend jaar is onwenselijk, omdat NEC en Almere City elkaar nog kunnen treffen.
Vind Gier ook niet zo gek. Is ook een combi mentaliteit en humor trainer. Zo iets hebben we weer nodig Mario Been ook zo'n type, maar die heeft er wellicht geen zin in. (Salaris/nivo/club) is vrij aan einde vh seizoen toch? (Assistent van advocaat)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

De Gier? Bart heeft hem weggestuurd na de degradatie in 2014. Dat wil nog weleens kwaad bloed zetten bij de persoon die weggestuurd is.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:De Gier? Bart heeft hem weggestuurd na de degradatie in 2014. Dat wil nog weleens kwaad bloed zetten bij de persoon die weggestuurd is.
Met geld en carrière kansen vervliegt elk beetje negativiteit en kan er met een schone lei begonnen worden. 100%
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

mschr schreef:De Gier? Bart heeft hem weggestuurd na de degradatie in 2014. Dat wil nog weleens kwaad bloed zetten bij de persoon die weggestuurd is.
Vertel! Kan het me allemaal niet meer zo herinneren. Ik dacht dat de Gier wegging omdat hij als trainer een stap hogerop wilde maken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

In augustus 2013 werden Anton Janssen en Jack de Gier binnengehaald als clubhelden en redders. In mei/juni 2014 verlieten ze met pek en veren De Goffert. Losers waren het. De Gier kreeg geen kans om assistent van de nieuw te benoemen trainer te worden en een andere plek binnen de club wenste men ook niet vrij te maken. Opkrassen was het advies.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Nav opmerking MSCHR dat de Gier met pek en veren uit de Goffert is verjaagd:

Nou, ik heb de Gier nooit als een looser gezien. De erfenis die hij met anton Janssen overnam was nou niet bepaald fraai te noemen. Ik weet wel dat hij ook wegging omdat hij op eigen benen wilde staan. En hij doet het nu goed en speelt leuk, attractief voetbal. Hij is voor velen nog steeds een held.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Van mij hadden ze mogen blijven na de degradatie in 2014. Maar de beslissing om Brood te halen als hoofdtrainer pakte bijzonder goed uit.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten