Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Sluipschutter
Berichten: 110
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Sluipschutter »

Geef die beste man nou een kans, zo belangrijk is een trainer ook weer niet. Als we een goede selectie hebben is elke trainer een topper, kijk maar naar Hake, Stegeman enz.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Sluipschutter schreef:Geef die beste man nou een kans, zo belangrijk is een trainer ook weer niet. Als we een goede selectie hebben is elke trainer een topper, kijk maar naar Hake, Stegeman enz.
We zijn helaas geen Barcelona of Real Madrid. We hebben juist een trainer nodig die spelers/het team beter maakt. En doet deze man dat?

Maar buiten dat om..NEC begint zo maar een kleurloze club te worden. Een Alflen past bij de huidige staat van het stadion, de weinig aansprekende selectie, kwaliteit van de opkomsttune etc.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

Boer Janssen schreef:
mschr schreef:Rob welkom! Het zal niet makkelijk worden.
He, he. Eindelijk een normale reactie.
Mee eens!

Hyballa was alleen als jeugdtrainer succesvol, als hoofdtrainer overal mislukt. Alflen is ook als jeugdtrainer begonnen, heeft het niet waar kunnen maken als hoofdcoach bij Utrecht maar met Stegeman heeft hij Heracles toch aardig aan het voetballen gekregen.
Hyballa schrijft boeken over het spelen op hoog niveau, Alflen heeft bij Utrecht en Ajax gespeeld op redelijk hoog niveau. Hebben we we wellicht iets meer aan. Hij is niet zo'n kleurrijk figuur als Hyballa, maar op kleurrijke figuren zit ik even niet te wachten.

Wat mij betreft is Alflen van harte welkom.

Maar nu eerst NAC. Ik ben ook een flinke pot nerveus.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Kanchelskis schreef:
Sluipschutter schreef:Geef die beste man nou een kans, zo belangrijk is een trainer ook weer niet. Als we een goede selectie hebben is elke trainer een topper, kijk maar naar Hake, Stegeman enz.
We zijn helaas geen Barcelona of Real Madrid. We hebben juist een trainer nodig die spelers/het team beter maakt. En doet deze man dat?
Maar buiten dat om..NEC begint zo maar een kleurloze club te worden. Een Alflen past bij de huidige staat van het stadion, de weinig aansprekende selectie, kwaliteit van de opkomsttune etc.
De glory dagen onder de Nees en Been kunnen we voorlopig op onze buik schrijven en daar wringt de schoen bij sommige supporters ... terug naar af, terug naar het grijze muisje
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

tuurlijk, maar dit straalt geen ambitie uit.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door harold »

Kanchelskis schreef:
Sluipschutter schreef:Geef die beste man nou een kans, zo belangrijk is een trainer ook weer niet. Als we een goede selectie hebben is elke trainer een topper, kijk maar naar Hake, Stegeman enz.
We zijn helaas geen Barcelona of Real Madrid. We hebben juist een trainer nodig die spelers/het team beter maakt. En doet deze man dat?

Maar buiten dat om..NEC begint zo maar een kleurloze club te worden. Een Alflen past bij de huidige staat van het stadion, de weinig aansprekende selectie, kwaliteit van de opkomsttune etc.
Kwiteit van de opkomsttune... :jestera: Heel relevant idd... :lol:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Pfff....Alflen....hoe bedenk je het!!!

Heb geen zin om weer een seizoen weg te gooien. Je zal zien dat je in Oktober al weer de buidel moet trekken voor een ontslagpremie.

Ik had nog wel vertrouwen in Van Ingen maar om dan nu deze trainer zonder enige CV aan te trekken terwijl hij kon lezen op het forum dat bijna iedereen negatief over hem was, dat is echt vragen om problemen. Wat een ramp!!! Ik ben echt diep bedroefd door dit nieuws....2017/2018 naar de klote...nu al!
When Wilco talks, people listen!

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Of Alflen de juiste man op de juiste plaats is zal moeten blijken, maar ik heb er op voorhand niet zo'n vertrouwen in omdat het te veel in de lijn van vriendjespolitiek ligt.
Waarom niet even gewacht tot dat bekend is waar we volgend seizoen spelen en daar de trainer op afgestemd, of gaat men er al van uit dat Alflen goed genoeg is voor de JL.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

harold schreef:
Kanchelskis schreef:
Sluipschutter schreef:Geef die beste man nou een kans, zo belangrijk is een trainer ook weer niet. Als we een goede selectie hebben is elke trainer een topper, kijk maar naar Hake, Stegeman enz.
We zijn helaas geen Barcelona of Real Madrid. We hebben juist een trainer nodig die spelers/het team beter maakt. En doet deze man dat?

Maar buiten dat om..NEC begint zo maar een kleurloze club te worden. Een Alflen past bij de huidige staat van het stadion, de weinig aansprekende selectie, kwaliteit van de opkomsttune etc.
Kwiteit van de opkomsttune... :jestera: Heel relevant idd... :lol:
Ik ben voorstander van Witch doctor. Echter komt het totaal niet uit de verf op de huidige manier. Waarmee ik bedoel te zeggen dat momenteel een hoop bij NEC het (net) niet is. Dus ja..ook dat soort (kleine) initiatieven. Het wordt een beetje een amateuristische bedoeling.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4358
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Nieuwe trainer

Bericht door Nummer 11 »

Ik blijf het vreemd vinden dat de keuze van de trainer al gemaakt is voor bekend is op welk niveau je acteert volgend jaar. Als we erin blijven kun je toch naar andere trainers kijken dan wanneer je degradeert?

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door karlo »

Nummer 11 schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat de keuze van de trainer al gemaakt is voor bekend is op welk niveau je acteert volgend jaar. Als we erin blijven kun je toch naar andere trainers kijken dan wanneer je degradeert?
Men gaat er dus vanuit dat ze degraderen,
Vandaar een juup trainer
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Super-Simr »

Volgens Kees Jansma zou Danny Hoekman aanschuiven bij de 'Tafel van Kees' deze ochtend, maar heeft hij afgezegd.
Kennelijk moet hij zich vanochtend om 11.00 uur melden bij NEC voor een crisisoverleg (inzake aanstelling Alflen?)... Terechte vraag die de heren aan tafel stelden; wat moet hij daar? Toch geen functie meer?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Voorwaarts
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Tegelwijsheden trainers :biggrin:
vak Oost schreef:1) de club krijgt de trainers die het verdient ...
2) de trainer is zo goed als zijn spelers.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ravanelli de 2e »

Robbie, welkom bij de mooiste club van Nederland. Ik denk een prima keus. Trainer met positieve spelopvatting en oog voor de jeugd.

Een CV zegt mij niet zoveel.
Mario Been met zijn prachtige CV gaat nu naar Cyprus.
Ten Hag had ook geen CV en laat nu goeie dingen zien.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jasper491 »

Danny Hoekman heeft op het laatste moment afgebeld voor #DTVK. "Eén grote rommel bij N.E.C. Komst Alflen is totaal verkeerd gevallen."

https://twitter.com/foxsportsnl/status/ ... 4743172097

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

jasper491 schreef:Danny Hoekman heeft op het laatste moment afgebeld voor #DTVK. "Eén grote rommel bij N.E.C. Komst Alflen is totaal verkeerd gevallen."

https://twitter.com/foxsportsnl/status/ ... 4743172097
Hoe haalt hij het zijn hoofd om er vandaag al te willen gaan zitten. Denkt hij nu nooit eens aan "zijn" club. Enkel aan de Hoekman BV, die hij echt niet goed vertegenwoordigd op TV, als ik hem zie praten met zijn doorgezopen kop.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

Tiel schreef:
jasper491 schreef:Danny Hoekman heeft op het laatste moment afgebeld voor #DTVK. "Eén grote rommel bij N.E.C. Komst Alflen is totaal verkeerd gevallen."

https://twitter.com/foxsportsnl/status/ ... 4743172097
Hoe haalt hij het zijn hoofd om er vandaag al te willen gaan zitten. Denkt hij nu nooit eens aan "zijn" club. Enkel aan de Hoekman BV, die hij echt niet goed vertegenwoordigd op TV, als ik hem zie praten met zijn doorgezopen kop.
:withstupid: Dit ja, flapdrol.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door harold »

Hmmm, en wéér loopt die zogenaamde clubman onrust te zaaien op een verkeerd moment. Ik krijg een steeds grotere hekel aan die Hoekman! :td:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jetipo »

Wordt hij betaald door die Rus? Man, man, hoekman...
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

harold schreef:Hmmm, en wéér loopt die zogenaamde clubman onrust te zaaien op een verkeerd moment. Ik krijg een steeds grotere hekel aan die Hoekman! :td:
Ik zou het nooit doen maar ik zeg wel eens spreekwoordelijk stel dat je hem voor je auto krijgt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

Tiel schreef:
harold schreef:Hmmm, en wéér loopt die zogenaamde clubman onrust te zaaien op een verkeerd moment. Ik krijg een steeds grotere hekel aan die Hoekman! :td:
Ik zou het nooit doen maar ik zeg wel eens spreekwoordelijk stel dat je hem voor je auto krijgt.
Je moet wel oppassen met dit soort uitspraken. Ik snap dat je het niet letterlijk bedoelt, maar dat dit in zekere zin je gevoelens symboliseert, maar niet iedereen leest die uitspraak op die manier.

Het is echter wel zo dat Hoekman bijna bij elk probleem binnen de club is verbonden. Gelukkig hebben we veel spelers die geen Nederlands spreken, dus die zullen dit hopelijk niet meekrijgen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Ik ga het je zeggen,bij degradatie gaat deze vent vroeg of laat de macht grijpen al dan niet met hulp van buitenlandse investeerders.Om 11 hr spoedberaad?Benieuwd naar de agenda.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

Ravanelli de 2e schreef:Robbie, welkom bij de mooiste club van Nederland. Ik denk een prima keus. Trainer met positieve spelopvatting en oog voor de jeugd.

Een CV zegt mij niet zoveel.
Mario Been met zijn prachtige CV gaat nu naar Cyprus.
Ten Hag had ook geen CV en laat nu goeie dingen zien.
Als hij inderdaad oog voor de jeugd heeft, lijkt me dat prima.
Verder sowieso met je eens. En Alflen zal ons echt geen kampioen maken, maar die ambitie moeten we ook niet hebben. Laten we gewoon gaan voor een 12e of 13e plaats. Daar teken ik voor. En daarvoor kan Alflen een prima coach zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Ik snap niet wat de spelers te lijden hebben onder de kritiek binnen de club over de aanstelling van Alflen. De kritiek van een aantal investeerders slaat nergens op en hooguit 3-4 spelers blijven bij de club.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
Ravanelli de 2e schreef:Robbie, welkom bij de mooiste club van Nederland. Ik denk een prima keus. Trainer met positieve spelopvatting en oog voor de jeugd.

Een CV zegt mij niet zoveel.
Mario Been met zijn prachtige CV gaat nu naar Cyprus.
Ten Hag had ook geen CV en laat nu goeie dingen zien.
Als hij inderdaad oog voor de jeugd heeft, lijkt me dat prima.
Verder sowieso met je eens. En Alflen zal ons echt geen kampioen maken, maar die ambitie moeten we ook niet hebben. Laten we gewoon gaan voor een 12e of 13e plaats. Daar teken ik voor. En daarvoor kan Alflen een prima coach zijn.
Als wij ieder jaar voor plek 9-14 gaan zul je mij niet horen,ik zou dat prima vinden.En sterker nog,met doordacht beleid en een gezond financieel fundament moet dat echt te realiseren zijn.En kiezen voor de jeugd,dat moet je rustig inpassen.Ferdi,Grot,Groeneveld,ze zijn er echt nog lang niet.Waar NEC behoefte aan heeft zijn twee eind twintigers in de selectie,die kunnen die jonge gasten meenemen met al hun ervaring.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten