Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.
Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.
Ook bij een degradatie staat er weer een trainer voor de groep ... en ja ook dan is het trainer die in je ogen niet door de keuring heen komt
je hebt er wel een dagtaak aan hé om op mij te reageren? Maar over Hyballa was ik in eerste instantie helemaal niet ontevreden, prima trainer en een coach die zich nog moest bewijzen.
Bovendien heb ik genoeg alternatieven gegeven in een andere categorie dus je kletst maar wat in de ruimte.
Maar fijn dat een top supporter als jij blij zou zijn met een trainer die op zijn 50e niets maar dan ook helemaal niets heeft gepresteerd in een BVO.
Je was al zeer snel uiterst negatief en kritisch mbt Hyballa vanwege zijn coaching en zijn trainingen ... je werd eventjes milder toen NEC tegen het linkerrijtje aanhikte.
En wie de volgende trainer wordt daar worden supporters niet bij betrokken, de club kiest er 1 net zoals de spelers die binnen komen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

harold schreef:
mschr schreef:Liever een dooie hond vol open deuren dan een dolle hond vol sappige uitspraken. Geef mij maar een Faber in plaats van een Hyballa.
100 % mee oneens.
Bovendien, Faber had het met ons materiaal niet beter gedaan.
Zeker weten van wel. Faber koos altijd voor een vaste basis.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Wessel schreef:Qua persoonlijkheid zou Alflen, denk ik, wel bij NEC passen. Nadeel is dat hij maar 1 jaar ervaring als trainer op Eredivisieniveau heeft. De reakties op die periode zijn nou ook niet allemaal zo positief:

UTRECHT - Een aantal FC Utrecht-fans heeft een website gemaakt over de geplaagde trainer Robby Alflen.

Op de site 'isalflenalweg.nl' wordt bijgehouden hoeveel mensen die vraag al stelden. De vraag was vrijdagochtend inmiddels meer dan 1.250 keer gesteld. Op de site zijn statistieken te vinden van onder meer het aantal gewonnen en verloren wedstrijden en het doelsaldo.

Ook op Facebook houdt Alflen de gemoederen flink bezig: de pagina 'Alflen rot op' heeft vrijdag rond het middaguur bijna 1.200 likes. "Zoals jullie weten is onze coach een tactisch slappe zak", is op de pagina te lezen. "Like deze pagina als u wilt dat Alflen oprot."

De ploeg van Alflen staat nu twaalfde in de Eredivisie en wist in 2015 nog geen overwinning te behalen. De site is een initiatief van @Utregfanaticnl.
Dit zegt meer over de Utrecht-supporters dan over Alflen.

Maar ik denk ook dat er genoeg betere trainers te vinden zijn...
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.
Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.
Ook bij een degradatie staat er weer een trainer voor de groep ... en ja ook dan is het trainer die in je ogen niet door de keuring heen komt
je hebt er wel een dagtaak aan hé om op mij te reageren? Maar over Hyballa was ik in eerste instantie helemaal niet ontevreden, prima trainer en een coach die zich nog moest bewijzen.
Bovendien heb ik genoeg alternatieven gegeven in een andere categorie dus je kletst maar wat in de ruimte.
Maar fijn dat een top supporter als jij blij zou zijn met een trainer die op zijn 50e niets maar dan ook helemaal niets heeft gepresteerd in een BVO.
Je was al zeer snel uiterst negatief en kritisch mbt Hyballa vanwege zijn coaching en zijn trainingen ... je werd eventjes milder toen NEC tegen het linkerrijtje aanhikte.
En wie de volgende trainer wordt daar worden supporters niet bij betrokken, de club kiest er 1 net zoals de spelers die binnen komen ...
Man, wat schrijf jij een onzin.De trainingen van Hyballa vond ik altijd van een zeer hoog niveau en dat heb ik volgens mij 100.000 keer vermeldt.Het enige kritiekpuntje was dat hij de trainingen om de 2 minuten stil legde,daar worden spelers niet blij van.En het linkerrrijtje verhaal,ik heb ook in het begin al gezegd dat we wedstrijden bijzonder gelukkig hebben gewonnen en dat de stand behoorlijk vertekende.Geweldige trainer,uitermate beroerde coach.En misschien moeten supporters bij NEC in de toekomst wel hun trainer gaan kiezen,laten we voorzichtig concluderen dat onze beleidsbepalers nou niet echt een gelukkige hand hebben in het aanstellen van de trainer.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef: Man, wat schrijf jij een onzin.De trainingen van Hyballa vond ik altijd van een zeer hoog niveau en dat heb ik volgens mij 100.000 keer vermeldt.Het enige kritiekpuntje was dat hij de trainingen om de 2 minuten stil legde,daar worden spelers niet blij van.En het linkerrrijtje verhaal,ik heb ook in het begin al gezegd dat we wedstrijden bijzonder gelukkig hebben gewonnen en dat de stand behoorlijk vertekende.Geweldige trainer,uitermate beroerde coach.En misschien moeten supporters bij NEC in de toekomst wel hun trainer gaan kiezen,laten we voorzichtig concluderen dat onze beleidsbepalers nou niet echt een gelukkige hand hebben in het aanstellen van de trainer.
Nee dank je, dan hebben we straks Kraaij Jr. rondlopen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door RobertvdW »

Zuurpruim, moeten wij, supporters, in de toekomst misschien de trainer gaan kiezen? Als ik kijk naar de totaal verschillende meningen van supporters op de forums over allerlei trainers die we bij NEC hebben gehad, dan wordt dat een gigantische puinhoop. Wie draagt vervolgens de uiteindelijke verantwoordelijkheid? B.v. als de gekozen trainer slecht presteert? Nee, laat de keuze van de trainer maar lekker over aan de verantwoordelijken bij de club (directie en RVC).
Nog een opmerking hierbij: de trainers van de afgelopen jaren: Neeskens, Vloet, Been, Pastoor, Brood, Faber, Hyballa. Totaal verschillende persoonlijkheden met verschillende visies op hun werk. Dat duidt toch op een opportunistisch beleid bij NEC. Wat is de visie van de club eigenlijk? En Ronnie de Groot; hij wordt steeds genoemd als cultuurbewaker voor NEC. Maar welke cultuur precies? De Groot was steeds loyaal naar zijn hoofdtrainer. De Groot was een "kameleon". Maar welke visie had hij?

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Liever een dooie hond vol open deuren dan een dolle hond vol sappige uitspraken. Geef mij maar een Faber in plaats van een Hyballa.
Dacht eigenlijk dat jij meer een fan was van Anton Janssen?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En misschien moeten supporters bij NEC in de toekomst wel hun trainer gaan kiezen,
laten we voorzichtig concluderen dat onze beleidsbepalers nou niet echt een gelukkige hand hebben in het aanstellen van de trainer.
Nee dank je, dan hebben we straks Kraaij Jr. rondlopen.
Of we mogen via een poll kiezen uit 6 kandidaten ... de stem van de digitale volks club 2.0
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

RobertvdW schreef:Zuurpruim, moeten wij, supporters, in de toekomst misschien de trainer gaan kiezen?
Zwe zouden er verstandig aan doen mij te raadplegen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Nee!!!!! Geen Alflen alsjeblieft. Haal dan JP de Jong, daar heb ik wel vertrouwen in.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ozzy123 »

Maar wat is er mis met het huidige duo voor volgend jaar?
Doen het niet slecht tot nu toe.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DR »

Ozzy123 schreef:Maar wat is er mis met het huidige duo voor volgend jaar?
Doen het niet slecht tot nu toe.
Dat is niet zo moeilijk. Ronnie wil het niet en Patrick mag het (nog?) niet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Ozzy123 schreef:Maar wat is er mis met het huidige duo voor volgend jaar?
Doen het niet slecht tot nu toe.
Die willen niet. Althans, Ron niet en Potje heeft nog geen papieren en zou ik nog niet op durven vertrouwen als hoofdcoach
When Wilco talks, people listen!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Voorwaarts »

Sinds wanneer wordt de nieuwe trainer, de trainer die in de pers gelekt is. Er zijn meestal meerdere kandidaten. Ik gok dat de Gier op zijn minst ook gepolst is. En daarbij nog twee drie anderen. (Jans hopelijk ook!)
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

Voorwaarts schreef:Sinds wanneer wordt de nieuwe trainer, de trainer die in de pers gelekt is. Er zijn meestal meerdere kandidaten. Ik gok dat de Gier op zijn minst ook gepolst is. En daarbij nog twee drie anderen. (Jans hopelijk ook!)
En er wordt kennelijk al gesproken met assistent trainers ( Alflen). Alflen heeft niet te persoonlijkheid voor hoofdtrainer.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Eddy TT »

Alflen hoop ik niet. Heeft bij Utrecht al aangetoond niet geschikt te zijn als hoofdtrainer. Ron Jans is vrij....wellicht met een heel goed verhaal (en eredivisie)....Je kan het hier als trainer alleen maar beter gaan doen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Eddy TT »

harold schreef:
mschr schreef:Liever een dooie hond vol open deuren dan een dolle hond vol sappige uitspraken. Geef mij maar een Faber in plaats van een Hyballa.
100 % mee oneens.
Bovendien, Faber had het met ons materiaal niet beter gedaan.
Elke fatsoenlijk trainer had het met dit materiaal, zo slecht is het nou ook weer niet, beter gedaan. Dat tonen alleen de laatste twee wedstrijden al aan. We hebben geen slechter elftal dan Sparta, Ado, Excelsior, Roda en Go ahead.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Alflen zou een lachtertje zijn, op basis waarvan? De beste man heeft een uiterst belabberde CV als hoofdtrainer.
Wellicht pompt ie de ballen goed op bij Heracles, maar daar hebben we Dave Kelders al voor.

Volgens mij zijn we niet in de positie weer een gok te nemen.
Pak dan een JP de Jong, die het bij Eindhoven geweldig gedaan heeft, kun je in ieder geval nog naar die CV wijzen ter verdediging.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerd »

Update 15/05 20.55: Rob Alflen is op de hoogte van de interesse van NEC. De huidige assistent-trainer van Heracles Almelo heeft echter nog niet gesproken met de Nijmegenaren. "Ik weet dat ik op een lijst sta", erkent hij in gesprek met De Gelderlander. Alflen wil NEC momenteel niet storen, aangezien zij nog via de nacompetitie handhaving in de Eredivisie moeten zien te realiseren. "Voor NEC is het denk ik beter alleen de komende wedstrijden aan het hoofd te hebben."

Wat moet je nu met Alfen. :crazy2: Totaal niet geschikt. Goede hulptrainer. Wat denken Bart en Edwin nu te bereiken met deze trainer. Heeft niks bereikt, uitstraling van een mug. NIET DOEN.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

Alflen lijkt me ook een vreemde keuze. Maar hij zegt op een lijstje te staan. Kennelijk zijn er dus nog meer gegadigden.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Curva »

NECvooralles schreef:Of toch weer een Duitser :schater:

Genoeg keus:

https://www.transfermarkt.nl/trainer/ve ... =40&plus=0
https://www.transfermarkt.nl/ronny-teub ... rainer/375

Ik zou gaan voor Ronny Tober

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Ik geef geen stuiver voor de kwaliteiten van Konrad Funfstuck :biggrin:

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Gijscoman schreef:Alflen lijkt me ook een vreemde keuze. Maar hij zegt op een lijstje te staan. Kennelijk zijn er dus nog meer gegadigden.
Hij heeft (gelukkig) nog niet gesproken met NEC. Houwen zo!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

jbnmgn schreef:
Gijscoman schreef:Alflen lijkt me ook een vreemde keuze. Maar hij zegt op een lijstje te staan. Kennelijk zijn er dus nog meer gegadigden.
Hij heeft (gelukkig) nog niet gesproken met NEC. Houwen zo!
Inderdaad ja! Heb wedstrijden van Utrecht met hem gezien. Dat maakte niet echt indruk.

lurker024
Berichten: 111
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 17:37
Locatie: Njimegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door lurker024 »

zuurpruim schreef:Ik geef geen stuiver voor de kwaliteiten van Konrad Funfstuck :biggrin:
:schater:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], FabianNEC, Google [Bot] en 47 gasten