Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:een kut club krijgt vaak een kut trainer ...
:crazy: :???: :crazy2: :bye:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
vak Oost schreef:een kut club krijgt vaak een kut trainer ...
:crazy: :???: :crazy2: :bye:
kleine correctie ... een geweldige club krijgt vaak een geweldige trainer :party:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Arjan van Hout schreef:
zuurpruim schreef:Vindt het ook altijd een enorm zwaktebod van een TD om een vriendje bij een club te plaatsen.het netwerk van een TD moet meer zijn dan kijken naar Alflen. Als die niet wil krijgen we dan Du Chatinier?
Even los van dat ik dit echt een verschrikkelijke keuze zou vinden werkt het natuurlijk bijna altijd zo in de voetbalwereld dat mensen kijken naar mensen waar ze eerder goede ervaringen mee hebben gehad...
Dat werkt ook buiten de voetbalwereld zo.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

Ik word niet bepaald enthousiast van de naam Alflen. Als we geen naam kunnen halen, zou ik voor de Gier gaan.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

DJTEEF! schreef:Ik word niet bepaald enthousiast van de naam Alflen. Als we geen naam kunnen halen, zou ik voor de Gier gaan.
Of lekker De Groot houden. In de Jupiler League al helemaal.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Nieuwe trainer

Bericht door Nummer 11 »

TT schreef:
DJTEEF! schreef:Ik word niet bepaald enthousiast van de naam Alflen. Als we geen naam kunnen halen, zou ik voor de Gier gaan.
Of lekker De Groot houden. In de Jupiler League al helemaal.
:withstupid: aan zo'n Alflen ga je toch geen geld uitgeven

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

TT schreef:
DJTEEF! schreef:Ik word niet bepaald enthousiast van de naam Alflen. Als we geen naam kunnen halen, zou ik voor de Gier gaan.
Of lekker De Groot houden. In de Jupiler League al helemaal.
Ik denk dat Ron dat niet wil.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Je geeft als bestuur met Alflen wel een signaal af namelijk dat je de eerste jaren niets meer verwacht behalve overleven.De vraag is wat dat voor consequenties gaat hebben voor toeschouwersaantallen en sponsoren.Ik zou het echt lachwekkend vinden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Jeroenmgn schreef:Als je in deze categorie gaat zoeken ga dan voor de Gier.
:withstupid:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Vannuilekumphuile »

Rob Alflen is inderdaad een merkwaardig idee. Aardige Utrechter maar weinig uitstraling en beperkte staat van dienst. Ron Jans is natuurlijk droomkandidaat nu hij toch niet naar de KNVB gaat. Ondanks weinige pretenties is het de vraag of het eisenlijstje van Jans kan worden ingevuld. De Gier klinkt aanlokkelijk. Passend qua carriere en club, maar wel risico dat hij opgaat in het geheel van oude bekenden en we niet vooruit komen. Wel serieuze optie. Lekkere van Hyballa (wat je er ook over zegt) is wel dat de man visie had. Hebben we nodig. Zelfs mannetjesputter Van Ingen heeft de ruimte gegeven aan Hyballa. Dat is goed geweest maar helaas fout uitgepakt door magere selectie waar aanpak Hyballa niet bleek aan te slaan. Ik zou maar eens even wachten met die trainer totdat duidelijk is waar we spelen. Maakt nogal uit voor je type en niveau voetbal Jupiler of eredivisie. Over een paar weken maar weer verder denken, nu alleen een longlist maken, geen shortlist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Je geeft als bestuur met Alflen wel een signaal af namelijk dat je de eerste jaren niets meer verwacht behalve overleven.
De vraag is wat dat voor consequenties gaat hebben voor toeschouwersaantallen en sponsoren.Ik zou het echt lachwekkend vinden.
En welk signaal geeft de doorsnee supporter ... NEC is te min om als klein grijs muisje door het betaald voetbal heen te piepen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Arjan van Hout »

DJTEEF! schreef:
TT schreef:
DJTEEF! schreef:Ik word niet bepaald enthousiast van de naam Alflen. Als we geen naam kunnen halen, zou ik voor de Gier gaan.
Of lekker De Groot houden. In de Jupiler League al helemaal.
Ik denk dat Ron dat niet wil.
Klopt heeft Ron al meerdere malen aangegeven. En inderdaad 110 keeer liever die Gier dan alfen

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

Voor mijn gevoel past Alflen niet bij NEC, maar dat vond ik ook van Wiljan Vloet. Vloet heeft het prima gedaan hier.

Maar wat ik echt niet begrijp is het moment dat gekozen is om hierover te gaan speculeren. Als duidelijk is waar we volgend jaar spelen gaan we speculeren tot die tijd rust in de tent.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:Voor mijn gevoel past Alflen niet bij NEC, maar dat vond ik ook van Wiljan Vloet. Vloet heeft het prima gedaan hier.

Maar wat ik echt niet begrijp is het moment dat gekozen is om hierover te gaan speculeren. Als duidelijk is waar we volgend jaar spelen gaan we speculeren tot die tijd rust in de tent.
Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Je geeft als bestuur met Alflen wel een signaal af namelijk dat je de eerste jaren niets meer verwacht behalve overleven.
De vraag is wat dat voor consequenties gaat hebben voor toeschouwersaantallen en sponsoren.Ik zou het echt lachwekkend vinden.
En welk signaal geeft de doorsnee supporter ... NEC is te min om als klein grijs muisje door het betaald voetbal heen te piepen
De man is 50,met zo'n CV is dat echt heel erg matig.Eenmaal hoofdtrainer geweest en na een jaar ontslagen.En dan zal De Kruiff wel een geweldig verhaal op gaan hangen maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd.Bovendien ga ik er toch vanuit dat De Groot en Pothuizen volgend jaar assistent zijn,dan heb je 3 dezelfde karakters op de bank zitten,dat lijkt mij ook niet echt handig.Kortom,lekker verder gaan met zoeken,een keuze voor Alflen is gegarandeerd weer in de winterstop aanbellen bij Boekhoorn.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.
Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.
Ook bij een degradatie staat er weer een trainer voor de groep ... en ja ook dan is het trainer die in je ogen niet door de keuring heen komt
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.
Tja if you pay peanuts you get monkeys
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:Omdat het Alflen niet uitmaakt of hij in de Juup speelt,dat is al heel wat voor hem na die rits van amateurclubs.
Dat zal wel, maar dat bedoel ik niet.
Maar NEC denkt nu snel te handelen omdat ze wellicht wel denken dat er bij een eventuele degradatie niemand meer wil.
Ik zou zeggen,er zit helemaal niemand op Alflen te wachten,komt als hoofdcoach nergens aan de bak dus inderdaad waarom die haast.
Ook bij een degradatie staat er weer een trainer voor de groep ... en ja ook dan is het trainer die in je ogen niet door de keuring heen komt
je hebt er wel een dagtaak aan hé om op mij te reageren? Maar over Hyballa was ik in eerste instantie helemaal niet ontevreden,prima trainer en een coach die zich nog moest bewijzen.Bovendien heb ik genoeg alternatieven gegeven in een andere categorie dus je kletst maar wat in de ruimte.Maar fijn dat een top supporter als jij blij zou zijn met een trainer die op zijn 50e niets maar dan ook helemaal niets heeft gepresteerd in een BVO.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door peterG »

Alflen.... tja. Precies wat de club al n tijdje uitstraalt...bedenkelijk niveau en lachwekkend!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door harold »

Volgens mij zien de meeste het hier niet zo zitten in Alfen... :wink:
Het is wel een volkse jongen, wat dat betreft past ie wel bij NEC.
Maar ik zie hier ook veel de naam Vd Gaag voorbij komen, daar ben ik ou geen fan van. Dertien in een dozijn dooie hond, vol met open deuren. Een tweede Faber.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Liever een dooie hond vol open deuren dan een dolle hond vol sappige uitspraken. Geef mij maar een Faber in plaats van een Hyballa.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Qua persoonlijkheid zou Alflen, denk ik, wel bij NEC passen. Nadeel is dat hij maar 1 jaar ervaring als trainer op Eredivisieniveau heeft. De reakties op die periode zijn nou ook niet allemaal zo positief:

UTRECHT - Een aantal FC Utrecht-fans heeft een website gemaakt over de geplaagde trainer Robby Alflen.

Op de site 'isalflenalweg.nl' wordt bijgehouden hoeveel mensen die vraag al stelden. De vraag was vrijdagochtend inmiddels meer dan 1.250 keer gesteld. Op de site zijn statistieken te vinden van onder meer het aantal gewonnen en verloren wedstrijden en het doelsaldo.

Ook op Facebook houdt Alflen de gemoederen flink bezig: de pagina 'Alflen rot op' heeft vrijdag rond het middaguur bijna 1.200 likes. "Zoals jullie weten is onze coach een tactisch slappe zak", is op de pagina te lezen. "Like deze pagina als u wilt dat Alflen oprot."

De ploeg van Alflen staat nu twaalfde in de Eredivisie en wist in 2015 nog geen overwinning te behalen. De site is een initiatief van @Utregfanaticnl.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door harold »

mschr schreef:Liever een dooie hond vol open deuren dan een dolle hond vol sappige uitspraken. Geef mij maar een Faber in plaats van een Hyballa.
100 % mee oneens.
Bovendien, Faber had het met ons materiaal niet beter gedaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DaaNEC, JeroenBijma en 40 gasten