Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Moniz zo'n beetje overal mislukt.
Joop Gall typisch iets voor Emmen, Veendam of zoiets.
Gudelj totaal geen uitstraling en wat voegt hij meer toe dan topkandidaten als De Gier en De Koning?
Jonk heeft elders onderdak en waarschijnlijk geen interesse in NEC.
Kluivert, dream on.
De Koning prima als De Gier nee zegt of onhaalbaar is.
De Gier dus.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

1 De Gier
2 Hendriksen
3 De Koning
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Nieuwe trainer

Bericht door Nummer 11 »

Wat heeft die Hendriksen dan gedaan behalve hier assistent geweest. Is toch ook nergens hoofdcoach geweest?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:Tja, een trainer afkopen terwijl we geen cent te makken hebben en er een aantal beschikbare trainers rondlopen. De Gier wordt nu opeens wel heel erg als de Messias afgeschilderd. Ik vraag me af of het de moeite waard is. Te veel band met de club kan ook nadelig werken; De Gier was ook onderdeel van het team rond Anton Janssen warmee we een paar jaar geleden de boot in gingen. Emotie is vaak een slechte raadgever. Maar goed, we gaan het zien.
:withstupid: en als ik voorheen aan Anton Janssen dacht dacht ik aan die begaafde linkspoot, en als ik nu aan Anton Janssen denk denk ik aan iemand die geen ruk verstand van voetbal heeft.
De Gier is nu een risico, op alle fronten.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef:Je moet Anton Janssen niet vergelijken met welke trainer ook,
Waarom niet met de Gier vergelijken? Janssen deed het voor hij hierheen kwam ook prima.
jbnmgn schreef: en dat de Gier onderdeel was van de technische staf destijds heeft niets te maken met de onkunde van Janssen.
Zeker wel. Die Gier had Janssen aan zijn oren kunnen trekken toen ie weer met een surprise opstelling kwam aankakken.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerard Lopez »

Nummer 11 schreef:Wat heeft die Hendriksen dan gedaan behalve hier assistent geweest. Is toch ook nergens hoofdcoach geweest?
Jawel bij Helmond
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door martijn5 »

Gerard Lopez schreef:
Nummer 11 schreef:Wat heeft die Hendriksen dan gedaan behalve hier assistent geweest. Is toch ook nergens hoofdcoach geweest?
Jawel bij Helmond
En daarvoor bij Zeelandia Middelburg en VC Vlissingen :hail:

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ravanelli de 2e »

Ik begrijp de massale roep om de Gier en de Koning niet. De Gier heeft nog niets aangetoond in zijn trainerscarrière en ik krijg het beeld van hem als trainer bij Blauw Wit Amsterdam niet uit mijn geheugen en van mijn netvlies. Als assistent van Anton toch ook gedegradeerd.
De Koning gewoon zeker niet doen. Krijg geen warm gevoel van zijn cv en ik zie hem niet als trainer bij NEC.
Ik noem mijn favorieten niet meer, teveel utregse invloed. :wink: :wink:

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Janssen »

De Kletskop schreef:
Mark Ariaans schreef:Tja, een trainer afkopen terwijl we geen cent te makken hebben en er een aantal beschikbare trainers rondlopen. De Gier wordt nu opeens wel heel erg als de Messias afgeschilderd. Ik vraag me af of het de moeite waard is. Te veel band met de club kan ook nadelig werken; De Gier was ook onderdeel van het team rond Anton Janssen warmee we een paar jaar geleden de boot in gingen. Emotie is vaak een slechte raadgever. Maar goed, we gaan het zien.
:withstupid: en als ik voorheen aan Anton Janssen dacht dacht ik aan die begaafde linkspoot, en als ik nu aan Anton Janssen denk denk ik aan iemand die geen ruk verstand van voetbal heeft.
De Gier is nu een risico, op alle fronten.
Mee eens! :withstupid: Vooral ook vanwege het feit dat er een afkoopsom moet komen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Ravanelli de 2e schreef:Ik begrijp de massale roep om de Gier en de Koning niet. De Gier heeft nog niets aangetoond in zijn trainerscarrière en ik krijg het beeld van hem als trainer bij Blauw Wit Amsterdam niet uit mijn geheugen en van mijn netvlies. Als assistent van Anton toch ook gedegradeerd.
De Koning gewoon zeker niet doen. Krijg geen warm gevoel van zijn cv en ik zie hem niet als trainer bij NEC.
Ik noem mijn favorieten niet meer, teveel utregse invloed. :wink: :wink:
Ik wel, Jean Paul de Jong. Ik denk echter dat hij bij Utrecht blijft om straks Ten Hag op te volgen.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Bericht door CrazY »

Enerzijds vraagt men hier om een ervaren trainer die er direct staat en anderzijds vraagt met met grote voorkeur om Jack de Gier.

Ik snap best het gevoel bij Jacky Goal, maar dit is net zoiets als Tiësto op je bruiloft willen en DJ Joep 1 van de overburen er uiteindelijk neer zetten.

Ik zou ook graag iemand met een N.E.C hart zien komen, maar ik denk dat er maar weinig (of geen) mensen met een RGZ hart zijn die nu als trainer bij ons op de juiste plek zijn.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Frans »

De Gier heeft het hier bij de A1 en bij Jong gewoon goed gedaan, en bij Almere doet hij het ook prima.
NECTheBest

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:De Gier heeft het hier bij de A1 en bij Jong gewoon goed gedaan, en bij Almere doet hij het ook prima.
:withstupid:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

vak Oost schreef:
martijn5 schreef:
jbnmgn schreef:Nog anderen?
Joop Gall, Ricardo Moniz
* Fred Grim
:withstupid: Gisteren ook al genoemd. Past het beste in de profielschets van Oversier.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Balletje mayo »

Het maakt in zoverre geen kut uit wie de trainer word.
Hopelijk hebben we een goed onderbouwd team.
En zal dus van versterkingen afhangen, maar ik geloof er niet in. Het word een nac scenario, maar dan 2 jaar langer in jupiler helaas.
Zonder echte versterkingen word het niks, en wie wil er nou die een beetje eredivisie waardig is naar nec met al dat gezeik.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

Balletje mayo schreef:Het maakt in zoverre geen kut uit wie de trainer word.
Hopelijk hebben we een goed onderbouwd team.
En zal dus van versterkingen afhangen, maar ik geloof er niet in. Het word een nac scenario, maar dan 2 jaar langer in jupiler helaas.
Zonder echte versterkingen word het niks, en wie wil er nou die een beetje eredivisie waardig is naar nec met al dat gezeik.
:biggrin: Hey positivo! Wat denk je zelf? Zal NEC zich gaan versterken?
Sowieso zou behoud van de kern een superprestatie zijn. Indien Golla, Dumic, Kadioglu, Bikel, Breinburg blijven dan zou dat een grote stap zijn. Ik vraag me af of we Dumic en Breinburg kunnen houden gezien de belangstelling. Kadioglu blijft denk ik afhankelijk van wie de trainer wordt.

Wijchen
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 11:06
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wijchen »

Volgens OG bevestigt Boekhoorn dat ze in gesprek zijn met de Gier. Best apart dat hij zich daarover uitlaat...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Wijchen schreef:Volgens OG bevestigt Boekhoorn dat ze in gesprek zijn met de Gier. Best apart dat hij zich daarover uitlaat...
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... t-gebeuren

Sowieso dat die zich over NEC zo uitlaat. Ook m.b.t. de panda's. Hij spreekt beide keren voor zijn beurt, niet gewend van Boekhoor toch?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Don Corleone »

Wijchen schreef:Volgens OG bevestigt Boekhoorn dat ze in gesprek zijn met de Gier. Best apart dat hij zich daarover uitlaat...
:withstupid:

hij zal gevraagd worden ivm de afkoopsom, maar apart dat hij sowieso zich uitlaat in de media.
en dan helemaal ivm de nog op handen zijnde gesprekken
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Don Corleone schreef:
Wijchen schreef:Volgens OG bevestigt Boekhoorn dat ze in gesprek zijn met de Gier. Best apart dat hij zich daarover uitlaat...
:withstupid:

hij zal gevraagd worden ivm de afkoopsom, maar apart dat hij sowieso zich uitlaat in de media.
en dan helemaal ivm de nog op handen zijnde gesprekken
Ik voel een Niedzieland déjà vu aankomen:
Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm, maakt niet uit wat ie kost!

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Eddy TT »

Aan de ene kant mooi dat Boekhoorn er blijkbaar nog geld wilt inpompen. Aan de andere kant weer zorgelijk dat hij zich dus ook weer met de technische zaken lijkt te bemoeien. Wie is nou de baas? Wie maakt de beslissingen?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

Kanchelskis schreef:
Wijchen schreef:Volgens OG bevestigt Boekhoorn dat ze in gesprek zijn met de Gier. Best apart dat hij zich daarover uitlaat...
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... t-gebeuren

Sowieso dat die zich over NEC zo uitlaat. Ook m.b.t. de panda's. Hij spreekt beide keren voor zijn beurt, niet gewend van Boekhoor toch?
die panda's hoeven er voor mij niet op
Risus abundat in ore stultorum

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door N.E.C. »

Grappig Wilco van schaik

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

N.E.C. schreef:Grappig Wilco van schaik
ook al van Utrecht..
Risus abundat in ore stultorum

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Henkiepenkie »

flipsen schreef:
N.E.C. schreef:Grappig Wilco van schaik
ook al van Utrecht..
Ook?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten