Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Polleke »

Je hebt een moeizame combi nodig: een sfeermaker (want het vertrouwen is zoek). Ik zou de komende weken vooral veel spelen, veel kleine wedstrijden tegen amateurs. Zorgen dat je met een vaste formatie zoveel mogelijk ritme krijgt. Daarnaast heb je een sterke trainer nodig, eentje die niks te verliezen heeft. Mario Been is voor mij geen kandidaat. Ik vind Mario een prima trainer, Maar hij is wel een 'slow starter'. Persoonlijk zou ik die gast van Excelsior hier graag zien, maar die komt echt niet in deze fase. Huub Stevens zou een kandidaat zijn, maar waarom zou hij met zijn ervaring dit gaan doen.

Ik denk dat je ook kan denken aan Neeskens... why not?

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door RobertvdW »

De nieuwe hoofdtrainer voor de laatste twee competitiewedstrijden en wellicht de nacompetitie zal m.i. geen afbreukrisico lopen. Immers, als het onverhoopt niet lukt, dan zal de reaktie zijn: moedig dat hij er ingestapt is, maar NEC was eigenlijk niet meer te redden. En als NEC in de ere-divisie blijft -en dat hoop ik van harte- dan zal de reaktie zijn: moedig dat hij er ingestapt is en het is hem gelukt. Klasse! Hoe meer ik er over nadenk, des te meer ik als oplossing zie: laat Ron de Groot als hoofdtrainer het seizoen afmaken (als hij zelf tenminste wil) samen met Pothuizen en Brookhuis en voeg uit eigen kring voor de veldtrainingen een trainer toe. Keihard en ontspannen werken en de druk niet te groot laten worden!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Polleke »

RobertvdW schreef:De nieuwe hoofdtrainer voor de laatste twee competitiewedstrijden en wellicht de nacompetitie zal m.i. geen afbreukrisico lopen. Immers, als het onverhoopt niet lukt, dan zal de reaktie zijn: moedig dat hij er ingestapt is, maar NEC was eigenlijk niet meer te redden. En als NEC in de ere-divisie blijft -en dat hoop ik van harte- dan zal de reaktie zijn: moedig dat hij er ingestapt is en het is hem gelukt. Klasse! Hoe meer ik er over nadenk, des te meer ik als oplossing zie: laat Ron de Groot als hoofdtrainer het seizoen afmaken (als hij zelf tenminste wil) samen met Pothuizen en Brookhuis en voeg uit eigen kring voor de veldtrainingen een trainer toe. Keihard en ontspannen werken en de druk niet te groot laten worden!
Ik kan me hierin vinden... degradatie-strijd ervaring zat. De vraag is alleen of beide invloed hebben gehad in de huidige situatie, mijn inschatting is 0,0000 maar anders.....

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Frans »

wat mij betreft maken De Groot en Pothuizen het af, die 2 wedstrijden plus eventuele nacompetitie.
Waar het schip dan ook gaat stranden, eredivisie of jupiler league, daarna bekijken wie er een geschikte kandidaat zou zijn voor komend seizoen....
NECTheBest

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Frans »

Polleke schreef:Ik denk dat je ook kan denken aan Neeskens... why not?
Die zit rustig in Zwitserland te genieteten van het leven..... die gaat hier echt niet aan beginnen....
NECTheBest

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:
mschr schreef: Okee, dan komen we uit op Kalezic, De Koning, Dick Heesen of Joop Gall. Alle vier vind ik geschikt.
Of Arno Arts. Die eerder Ali Messaoud getraind heeft, want daar hadden we ook meer van verwacht tot nu toe.
Of Henrik Larsson, want van Jordan Larsson hadden we ook meer verwacht.
Of Thierry Laurey, want van Kevin Mayi hadden we ook meer verwacht.
Arno Arts is Nederlander, kent het NL voetbal, vrij en heeft NEC-dna. De keuze lijkt mij logischer. Als ze een trainer van buitenaf nemen, is het handig dat hij de selectie al een beetje kent. Zeker Ali Messaoud, want dat is een van de weinige spelers met een individuele actie. Dat is wat in de nc het verschil uitmaakt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wessel »

Frans schreef:wat mij betreft maken De Groot en Pothuizen het af, die 2 wedstrijden plus eventuele nacompetitie.
Waar het schip dan ook gaat stranden, eredivisie of jupiler league, daarna bekijken wie er een geschikte kandidaat zou zijn voor komend seizoen....

Lijkt mij ook de beste oplossing. Waarom nu een trainer van buitenaf halen die het spelersmateriaal niet goed kent. Het zou alleen maar negatief uitwerken.

Het zal nog een hele klus worden voor de Groot c.s. om de kar weer op het spoor te krijgen. Door alle wisselingen in taktiek en veldbezetting zal het zelfvertrouwen van de spelers niet groot zijn. Ook niet door de openlijke kritiek van Hyballa op de kwaliteit van de selectie, wat bij de spelers om dat te horen van de eigen trainer, hard binnengekomen moet zijn.
Ik vind kritiek op de spelersgroep ook niet helemaal terecht. Weliswaar zijn sommige posities misschien minder bezet, als geheel doet de selectie toch niet onder voor die van andere vergelijkbare clubs.

Om de selectie nogeens door te nemen:

Delle: Keeper van redelijk Eredivisieniveau. Heeft onder Hyballa zijn goede vorm van de eerste seizoenshelft helaas niet helemaal vast kunnen houden. Toch nog steeds een ruime voldoende.

Dumic: Een bovenmodale Eredivisie verdediger. Evenals anderen de laatste periode onder Hyb wat weggezakt.

Golla: Nuttige verdediger. Er lopen in de E divisie wel minderen rond.

Burnet: Goede transfer door de Kruijff, deze jarenlange basiskracht van FC Groningen.

Heinloth: Had een moeilijk begin hier maar gaat de laatste wedstrijden steeds beter spelen.

Dyrestam: Sobere maar betrouwbare verdediger. Jammer dat hij door een blessure is weggevallen.

Breinburg: Een speler van gegoede E kwaliteit. Is dit seizoen en m.n. de laatste wedstrijden in minder goede doen. Mogelijk gevolg van transferperikelen. Heb echter de indruk dat hij zich onder het bewind van Hyb niet helemaal thuisvoelde. Ik heb goede hoop dat hij beter gaat spelen nu H weg is.

Messaoud: Maakte de eerste wedstrijden een overtuigende indruk op veel supporters m.n. door zijn vermogen het spel met dieptepasses open te gooien. Werd op een gegeven moment door Hyb zonder duidelijke verklaring naast de kant gezet. Bereikte daarna, hoewel nog altijd een nuttige speler, niet meer zijn eerdere niveau.

Bikel: Een belangrijke schakel wat betreft het verdedigende gedeelte op het middenveld. Je mist hem als hij er niet bij is.

Ferdi: Een talent die een wedstrijd voor je kan beslissen. Door Hyb ten onrechte een aantal malen als vleugelaanvaller opgesteld. Zijn beste positie is achter de spitsen. Door H op een gegeven moment (waarom?) minder gebruikt. Heeft zijn zelfvertrouwen en spel geen goed gedaan.

Von Haacke: Wisselde goede wedstrijden met minder goede af. Toch te vaak te weinig overtuiging in zijn spel.

Mayi: Begon het seizoen redelijk goed en kreeg enthousiaste reakties. Maar zakte na een aantal wedstrijden waarin hij alleen maar lange, ongeplaatste ballen van achteruit op zich af zag komen, toch wat weg. Daarna nog een blessure. Denk dat hij in een spelsyteem waarin het combinatievoetbal beter wordt uitgevoerd, beter tot zijn recht zal komen.

Grot: Kende een leuk begin en maakte goede doelpunten. Een type speler, koele kikker, die iedere kans aangrijpt om een doelgerichte actie te maken. Kreeg deze kans door een gebrekkige aanvoer echter steeds minder. Ook hij zal beter gaan spelen als de aanvalsopbouw verbetert. Zijn specifieke kwaliteiten heeft hij, anders wordt je ook niet voor Jong Oranje opgeroepen.

Rahyi: Heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld. Moest te vaak ook verdedigend bijspringen waaronder zijn aanvallende acties te lijden hadden. Een speler met mogelijkheden.

Larson: Speler van Jong Zweden, goede basistechniek en passing. Maar waarom is hij met instemming van Hyballa gehaald als deze hem verder geen echte kans wilde geven? Vreemd toch!

Als je de selectie zo bekijkt moet je toch concluderen dat er wel het een en ander aan kwaliteit en talent aanwezig is. Opvallend is dat, op een uitzondering na, het spelniveau van de spelers in de loop van het seizoen, niet constant is gebleven. Veel spelers hebben na verloop van tijd een terugval gekend. Heeft het met de vele wisselingen in taktiek en veldbezetting onder Hyballa te maken? Je zou haast moeten denken van wel.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jetipo »

Wessel schreef:
Frans schreef:wat mij betreft maken De Groot en Pothuizen het af, die 2 wedstrijden plus eventuele nacompetitie.
Waar het schip dan ook gaat stranden, eredivisie of jupiler league, daarna bekijken wie er een geschikte kandidaat zou zijn voor komend seizoen....

Lijkt mij ook de beste oplossing. Waarom nu een trainer van buitenaf halen die het spelersmateriaal niet goed kent. Het zou alleen maar negatief uitwerken.

Het zal nog een hele klus worden voor de Groot c.s. om de kar weer op het spoor te krijgen. Door alle wisselingen in taktiek en veldbezetting zal het zelfvertrouwen van de spelers niet groot zijn. Ook niet door de openlijke kritiek van Hyballa op de kwaliteit van de selectie, wat bij de spelers om dat te horen van de eigen trainer, hard binnengekomen moet zijn.
Ik vind kritiek op de spelersgroep ook niet helemaal terecht. Weliswaar zijn sommige posities misschien minder bezet, als geheel doet de selectie toch niet onder voor die van andere vergelijkbare clubs.

Om de selectie nogeens door te nemen:

Delle: Keeper van redelijk Eredivisieniveau. Heeft onder Hyballa zijn goede vorm van de eerste seizoenshelft helaas niet helemaal vast kunnen houden. Toch nog steeds een ruime voldoende.

Dumic: Een bovenmodale Eredivisie verdediger. Evenals anderen de laatste periode onder Hyb wat weggezakt.

Golla: Nuttige verdediger. Er lopen in de E divisie wel minderen rond.

Burnet: Goede transfer door de Kruijff, deze jarenlange basiskracht van FC Groningen.

Heinloth: Had een moeilijk begin hier maar gaat de laatste wedstrijden steeds beter spelen.

Dyrestam: Sobere maar betrouwbare verdediger. Jammer dat hij door een blessure is weggevallen.

Breinburg: Een speler van gegoede E kwaliteit. Is dit seizoen en m.n. de laatste wedstrijden in minder goede doen. Mogelijk gevolg van transferperikelen. Heb echter de indruk dat hij zich onder het bewind van Hyb niet helemaal thuisvoelde. Ik heb goede hoop dat hij beter gaat spelen nu H weg is.

Messaoud: Maakte de eerste wedstrijden een overtuigende indruk op veel supporters m.n. door zijn vermogen het spel met dieptepasses open te gooien. Werd op een gegeven moment door Hyb zonder duidelijke verklaring naast de kant gezet. Bereikte daarna, hoewel nog altijd een nuttige speler, niet meer zijn eerdere niveau.

Bikel: Een belangrijke schakel wat betreft het verdedigende gedeelte op het middenveld. Je mist hem als hij er niet bij is.

Ferdi: Een talent die een wedstrijd voor je kan beslissen. Door Hyb ten onrechte een aantal malen als vleugelaanvaller opgesteld. Zijn beste positie is achter de spitsen. Door H op een gegeven moment (waarom?) minder gebruikt. Heeft zijn zelfvertrouwen en spel geen goed gedaan.

Von Haacke: Wisselde goede wedstrijden met minder goede af. Toch te vaak te weinig overtuiging in zijn spel.

Mayi: Begon het seizoen redelijk goed en kreeg enthousiaste reakties. Maar zakte na een aantal wedstrijden waarin hij alleen maar lange, ongeplaatste ballen van achteruit op zich af zag komen, toch wat weg. Daarna nog een blessure. Denk dat hij in een spelsyteem waarin het combinatievoetbal beter wordt uitgevoerd, beter tot zijn recht zal komen.

Grot: Kende een leuk begin en maakte goede doelpunten. Een type speler, koele kikker, die iedere kans aangrijpt om een doelgerichte actie te maken. Kreeg deze kans door een gebrekkige aanvoer echter steeds minder. Ook hij zal beter gaan spelen als de aanvalsopbouw verbetert. Zijn specifieke kwaliteiten heeft hij, anders wordt je ook niet voor Jong Oranje opgeroepen.

Rahyi: Heeft zich dit seizoen goed ontwikkeld. Moest te vaak ook verdedigend bijspringen waaronder zijn aanvallende acties te lijden hadden. Een speler met mogelijkheden.

Larson: Speler van Jong Zweden, goede basistechniek en passing. Maar waarom is hij met instemming van Hyballa gehaald als deze hem verder geen echte kans wilde geven? Vreemd toch!

Als je de selectie zo bekijkt moet je toch concluderen dat er wel het een en ander aan kwaliteit en talent aanwezig is. Opvallend is dat, op een uitzondering na, het spelniveau van de spelers in de loop van het seizoen, niet constant is gebleven. Veel spelers hebben na verloop van tijd een terugval gekend. Heeft het met de vele wisselingen in taktiek en veldbezetting onder Hyballa te maken? Je zou haast moeten denken van wel.
:withstupid: Ze wisten voor de winterstop 23 punten te halen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Nee, in de winterstop hadden we 19 punten.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Nee, in de winterstop hadden we 19 punten.
Klopt en daarna maar liefst nog 9 punten er bij gehaald.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jetipo »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Nee, in de winterstop hadden we 19 punten.
Klopt en daarna maar liefst nog 9 punten er bij gehaald.
OK, 19, ook goed. Twee keer 19 was in ieder geval genoeg geweest.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Curva »

Ik denk dat Rodrigo Duterte wel de juiste man voor deze klus is

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Pol »

Curva schreef:Ik denk dat Rodrigo Duterte wel de juiste man voor deze klus is
Oh god, is er een verdovende middelen probleem in de selectie?

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door peterG »

Mark Ariaans schreef:
peterG schreef:Hahaha Potdinges clubicoon??!! Icoon in het land der verraders ja! Flikker toch op man met die zuipende snuifmongool en zet er een echte personality neer man. DE gladde lafaard die DE verrader voor de groep zet. mot nie gekker worden. wordt steeds lachwekkender deze muppetsoap!
Een vriendelijk verzoek om een beetje te letten op je taalgebruik. Je zit hier op een openbaar forum met een gevarieerd publiek, niet in de kroeg met vrienden.
Mag je mij even uitleggen welk gedeelte zoooo aanstootgevend is herr Mark?! Ik lees op verschillende forums wel aanstootgevendere uitspattingen. Of strookt het niet met je eigeste mening of heeft het wellicht een andere reden? Grapjas (Of is dit nu weer beledigend misschien??)
Had ook gewoon f een PB kunnen sturen! Of voel je je prettig bij het feit dat het zo lijkt dat je heeeeel wat te zeggen hebt achter de computer??

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1136
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Veugel »

peterG schreef:
Mark Ariaans schreef:
peterG schreef:Hahaha Potdinges clubicoon??!! Icoon in het land der verraders ja! Flikker toch op man met die zuipende snuifmongool en zet er een echte personality neer man. DE gladde lafaard die DE verrader voor de groep zet. mot nie gekker worden. wordt steeds lachwekkender deze muppetsoap!
Een vriendelijk verzoek om een beetje te letten op je taalgebruik. Je zit hier op een openbaar forum met een gevarieerd publiek, niet in de kroeg met vrienden.
Mag je mij even uitleggen welk gedeelte zoooo aanstootgevend is herr Mark?! Ik lees op verschillende forums wel aanstootgevendere uitspattingen. Of strookt het niet met je eigeste mening of heeft het wellicht een andere reden? Grapjas (Of is dit nu weer beledigend misschien??)
Had ook gewoon f een PB kunnen sturen! Of voel je je prettig bij het feit dat het zo lijkt dat je heeeeel wat te zeggen hebt achter de computer??
:offtopic:

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door peterG »

Veugel schreef:
peterG schreef:
Mark Ariaans schreef:
peterG schreef:Hahaha Potdinges clubicoon??!! Icoon in het land der verraders ja! Flikker toch op man met die zuipende snuifmongool en zet er een echte personality neer man. DE gladde lafaard die DE verrader voor de groep zet. mot nie gekker worden. wordt steeds lachwekkender deze muppetsoap!
Een vriendelijk verzoek om een beetje te letten op je taalgebruik. Je zit hier op een openbaar forum met een gevarieerd publiek, niet in de kroeg met vrienden.
Mag je mij even uitleggen welk gedeelte zoooo aanstootgevend is herr Mark?! Ik lees op verschillende forums wel aanstootgevendere uitspattingen. Of strookt het niet met je eigeste mening of heeft het wellicht een andere reden? Grapjas (Of is dit nu weer beledigend misschien??)
Had ook gewoon f een PB kunnen sturen! Of voel je je prettig bij het feit dat het zo lijkt dat je heeeeel wat te zeggen hebt achter de computer??
:offtopic:
Klopt excuses! Nieuwe trainer: Mark Ariaans. Straalt in ieder geval autoriteit uit!!

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door nathan3gb »

Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.

Zucht....gaan we weer. Als iedereen die ooit 'gesignaleerd' was er ook daadwerkelijk gelopen had, dan zou het tapijt achter de hoofdingang al drie keer doorgesleten zijn geweest.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.
Meestal wordt Mario Been gespot bij het uitlaten van de hond. Net als Luigi Bruins en de laatste tijd ook Boli Bolingoli. Toch mooi, dat er steeds meer afwisseling in komt.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

TT schreef:
nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.

Zucht....gaan we weer. Als iedereen die ooit 'gesignaleerd' was er ook daadwerkelijk gelopen had, dan zou het tapijt achter de hoofdingang al drie keer doorgesleten zijn geweest.
En waren we miljoenen rijker en armer.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Ik zag laatst de naam van JP e Jong voorbij komen in een artikel ove GAE.
Dat lijkt mij ook een geschikte kandidaat.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.
Dit soort gesprekken vinden nooit in De goffert zelf plaats tenzij het al rond is.Booij is trouwens ook een rare snuiter,past qua karakter helemaal niet bij deze club.Is ook al heel lang niet in beeld bij clubs,zal niet voor niks zijn

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.
Meestal wordt Mario Been gespot bij het uitlaten van de hond. Net als Luigi Bruins en de laatste tijd ook Boli Bolingoli. Toch mooi, dat er steeds meer afwisseling in komt.
Boli Bolingoli is voor mij wat Fomitschow voor jou is,die kan een potje breken hoor.iedere keer genoemd worden bij onze prachtige club,dat moet een topper zijn.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Legendario »

Gijscoman schreef:
nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.
Meestal wordt Mario Been gespot bij het uitlaten van de hond. Net als Luigi Bruins en de laatste tijd ook Boli Bolingoli. Toch mooi, dat er steeds meer afwisseling in komt.
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
nathan3gb schreef:Een vriend van mij liep net met de hond langs de Goffert en zag Foeke Booy naar binnen lopen.
Meestal wordt Mario Been gespot bij het uitlaten van de hond. Net als Luigi Bruins en de laatste tijd ook Boli Bolingoli. Toch mooi, dat er steeds meer afwisseling in komt.
Boli Bolingoli is voor mij wat Fomitschow voor jou is,die kan een potje breken hoor.iedere keer genoemd worden bij onze prachtige club,dat moet een topper zijn.
Boli Bolingoli linskback en Fomitschow linkshalf. :hail:

Dromen moet kunnen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeroenBijma en 29 gasten