Janio Bikel

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Nijmegen0413 »

Voorwaarts schreef:
MojoMojo schreef:Sinds zijn komst heeft Bikel 3 wedstrijden gemist. Ajax-uit (2-2), ADO-uit (1-0), GAE-thuis (1-2). Zonder hem kunnen we blijkbaar niet winnen.
Was de ideale rechtsback tegen gae geweest. Jammer gemiste kans van Hyballa.
:withstupid:
Ook tegen PEC zou dit een goeie optie zijn met Menig aan die kant. Vind Bikel verdedigend nog steeds sterk maar is aan de bal de laatste tijd extreem wild en onnauwkeurig.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Nijmegen0413 »

Wat er met deze jongen is gebeurd is me een compleet raadsel. Is nooit de beste voetballer geweest, maar dit begint toch wel echt ridicule vormen aan te nemen. Verdedigend sterk en nog steeds zeer wendbaar maar kan echt helemaal, maar dan ook echt helemaal niks met een bal. Echt bizar.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Janio Bikel

Bericht door ForzaVakZ »

Fantastisch eerste halve seizoen, Porto geïnteresseerd. Mijn god, hadden die toen maar doorgepakt. Nu is Groesbeek zijn voorland.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Patje »

Nijmegen0413 schreef:Wat er met deze jongen is gebeurd is me een compleet raadsel. Is nooit de beste voetballer geweest, maar dit begint toch wel echt ridicule vormen aan te nemen. Verdedigend sterk en nog steeds zeer wendbaar maar kan echt helemaal, maar dan ook echt helemaal niks met een bal. Echt bizar.
Terwijl hij het eerste half jaar de relevatie was. Ik dacht ook dit is de nieuwe Makalele.

Overigens hebben we veel spelers die blijkbaar de spelers met het zelfde kleur shirt niet kunnen vinden. Ik vraag me af of dit ook niet aan de training te wijten is. Als je bijv tijdens het postiespel de nadruk legt op ajagen en niet zozeer de bal in het bezit houden, dan ben ik bang dat zich dit wreekt tijdens wedstrijden

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Gerher »

Wat ongelofelijk stom om die bal over de zijlijn te laten rollen i.p.v. hem een ram naar voren te geven. Breekpunt in de wedstrijd. Na de 1-0 was de wedstrijd gelopen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door zuurpruim »

Uiteindelijk heeft Heerenveen het toch prima gezien door hem een minimaal contract aan te bieden.Zagen hem waarschijnlijk puur voor de breedte.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Uiteindelijk heeft Heerenveen het toch prima gezien door hem een minimaal contract aan te bieden.Zagen hem waarschijnlijk puur voor de breedte.
Komt voetballend gewoon tekort. Zou hem wel een keertje als Back willen zien of als echt ''nummer 6.'' Hij komt nu te veel rechts op het middenveld terecht waar hij techniek en handelingssnelheid voor mist.

jbnmgn

Re: Janio Bikel

Bericht door jbnmgn »

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:Uiteindelijk heeft Heerenveen het toch prima gezien door hem een minimaal contract aan te bieden.Zagen hem waarschijnlijk puur voor de breedte.
Komt voetballend gewoon tekort. Zou hem wel een keertje als Back willen zien of als echt ''nummer 6.'' Hij komt nu te veel rechts op het middenveld terecht waar hij techniek en handelingssnelheid voor mist.
Wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wel knokt, en daarvoor krijgt hij van mij een 7+
Maar technisch gezien is hij in mijn ogen niet meer dan een 6-.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Nijmegen0413 »

jbnmgn schreef:
Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:Uiteindelijk heeft Heerenveen het toch prima gezien door hem een minimaal contract aan te bieden.Zagen hem waarschijnlijk puur voor de breedte.
Komt voetballend gewoon tekort. Zou hem wel een keertje als Back willen zien of als echt ''nummer 6.'' Hij komt nu te veel rechts op het middenveld terecht waar hij techniek en handelingssnelheid voor mist.
Wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wel knokt, en daarvoor krijgt hij van mij een 7+
Maar technisch gezien is hij in mijn ogen niet meer dan een 6-.
Je kunt nog zoveel knokken en nog zoveel duels winnen, maar als je de bal vervolgens over de zijlijn trapt of gevaarlijk en onnodig inlevert heb je er niks aan.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Boer Janssen »

jbnmgn schreef:
Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:Uiteindelijk heeft Heerenveen het toch prima gezien door hem een minimaal contract aan te bieden.Zagen hem waarschijnlijk puur voor de breedte.
Komt voetballend gewoon tekort. Zou hem wel een keertje als Back willen zien of als echt ''nummer 6.'' Hij komt nu te veel rechts op het middenveld terecht waar hij techniek en handelingssnelheid voor mist.
Wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wel knokt, en daarvoor krijgt hij van mij een 7+
Maar technisch gezien is hij in mijn ogen niet meer dan een 6-.
Dat hij knokt hoeft niet vermeld te worden, dat moet net zo vanzelfsprekend zijn als dat een auto rijdt. (Daarvoor worden ze ten eerste betaald en zijn ze ten tweede sportman). Maar ik zou hem ondanks zijn in het oog lopende gebrek aan talent toch ook wel een keer als back willen zien.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Tim Janssen »

werkelijk niet om aan te gluren deze speler weet niet wat er aan de hand is met hem maar stel hem voorlopig aub niet meer op na zijn schorsing.
onbesuisd en met de bal kan die helemaal niks.
en wie doet er olie onder zijn schoenen (glijd elke x als een schaatser weg)

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Janio Bikel

Bericht door Kanchelskis »

Tim Janssen schreef:werkelijk niet om aan te gluren deze speler weet niet wat er aan de hand is met hem maar stel hem voorlopig aub niet meer op na zijn schorsing.
onbesuisd en met de bal kan die helemaal niks.
en wie doet er olie onder zijn schoenen (glijd elke x als een schaatser weg)
Ik dacht dat die zaalvoetbalschoenen aan had. Er gleden er meer uit, maar hij stak er met kop en schouder bovenuit.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Balletje mayo »

Wat moet Bikel doen om eens op de bank te belanden?
Volgens mij hebben we nu wel genoeg redenen gezien toch?
Hij bakt er momenteel (of eigenlijk al langer) helemaal niks van.
Penalty veroorzaken om niks is nog wel het ergste! Pfff

jbnmgn

Re: Janio Bikel

Bericht door jbnmgn »

Balletje mayo schreef:Wat moet Bikel doen om eens op de bank te belanden?
Volgens mij hebben we nu wel genoeg redenen gezien toch?
Hij bakt er momenteel (of eigenlijk al langer) helemaal niks van.
Penalty veroorzaken om niks is nog wel het ergste! Pfff
Een penalty veroorzaken kan gebeuren. Maar al weken lang bedroeft slecht spelen en dan nog steeds een basisplek hebben dat kan en mag niet gebeuren.
Gelukkig is hij nu geschorst en kan von Haacke laten zien dat hij in de basis hoort te staan en zeker niet Bik(k)el

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door monkeyman »

Ik vind het een beetje triest dat Bikel wordt uit het ritme te komen. Mijn gevoel Bikel, Breinburg en Haacke zou samen te spelen, als je wilt blijven brengen van uw team. En nu Bikel is erg onzeker. Eigenlijk was hij een goede speler die wint de bal snel en geeft het door aan een andere speler. Kijk naar hem. Hij heeft de bal en na te denken over veel domme dingen na. En dan maakt hem een tegenstander. Hij heeft twee spelers naast hem, waardoor hij gemakkelijk deals. heel jammer.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Balletje mayo »

monkeyman schreef:Ik vind het een beetje triest dat Bikel wordt uit het ritme te komen. Mijn gevoel Bikel, Breinburg en Haacke zou samen te spelen, als je wilt blijven brengen van uw team. En nu Bikel is erg onzeker. Eigenlijk was hij een goede speler die wint de bal snel en geeft het door aan een andere speler. Kijk naar hem. Hij heeft de bal en na te denken over veel domme dingen na. En dan maakt hem een tegenstander. Hij heeft twee spelers naast hem, waardoor hij gemakkelijk deals. heel jammer.
Snap niet helemaal wat je bedoeld, maar volgens mij bedoel je ook dat bikel slecht is?

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door NiMMA_024 »

google translate
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Demtsjenko »

Bikel heeft het in zich om een van de beste stofzuigers op het middenveld te worden in de eredivisie. In de verschillende oefenwedstrijden die ik hem heb zien spelen heb ik een speler gezien die zich superieur op wist te stellen. Hij las het spel als geen ander... dat koppelde hij aan een gigantisch loopvermogen en heel behoorlijke balbehandeling...

Dat kan hij nog steeds. Hij speelt alleen al een tijdje ongelukkig en ik vermoed dat dat komt vanwege een enorme bewijsdrang. Hij probeert nu geforceerd dingen te doen die hij (nog) niet beheerst. Bikel is nu niet de speler die moet proberen de bepalende pass te geven. Hij is momenteel een ontzettend nuttige balafpakker ala davids. Wel heeft hij de potentie om veel completer te worden. Als bikel zich nu gaat richten op waar hij goed in is komt het allemaal goed met hem.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:Bikel heeft het in zich om een van de beste stofzuigers op het middenveld te worden in de eredivisie. In de verschillende oefenwedstrijden die ik hem heb zien spelen heb ik een speler gezien die zich superieur op wist te stellen. Hij las het spel als geen ander... dat koppelde hij aan een gigantisch loopvermogen en heel behoorlijke balbehandeling...

Dat kan hij nog steeds. Hij speelt alleen al een tijdje ongelukkig en ik vermoed dat dat komt vanwege een enorme bewijsdrang. Hij probeert nu geforceerd dingen te doen die hij (nog) niet beheerst. Bikel is nu niet de speler die moet proberen de bepalende pass te geven. Hij is momenteel een ontzettend nuttige balafpakker ala davids. Wel heeft hij de potentie om veel completer te worden. Als bikel zich nu gaat richten op waar hij goed in is komt het allemaal goed met hem.
:withstupid: Amen!

jbnmgn

Re: Janio Bikel

Bericht door jbnmgn »

Demtsjenko schreef:Bikel heeft het in zich om een van de beste stofzuigers op het middenveld te worden in de eredivisie. In de verschillende oefenwedstrijden die ik hem heb zien spelen heb ik een speler gezien die zich superieur op wist te stellen. Hij las het spel als geen ander... dat koppelde hij aan een gigantisch loopvermogen en heel behoorlijke balbehandeling...

Dat kan hij nog steeds. Hij speelt alleen al een tijdje ongelukkig en ik vermoed dat dat komt vanwege een enorme bewijsdrang. Hij probeert nu geforceerd dingen te doen die hij (nog) niet beheerst. Bikel is nu niet de speler die moet proberen de bepalende pass te geven. Hij is momenteel een ontzettend nuttige balafpakker ala davids. Wel heeft hij de potentie om veel completer te worden. Als bikel zich nu gaat richten op waar hij goed in is komt het allemaal goed met hem.
Ben het grotendeels met je eens, en dat zou de reden kunnen zijn dat hij ver ondermaats presteert. Maar..........daar is Hyballa dan de man voor om hem te laten trainen op dat waar hij wel goed in is en hem te vertellen dat hij niet de beslissende pass of voorzet hoeft te geven maar een stabiele middenvelder die het de tegenstander moeilijk maakt.
Die jongen kan wel angst in zijn spel hebben omdat hij bang is ernaast te komen staan, maar zoals hij nu speelt is hij in ieder geval geen meerwaarde voor het 11-tal

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Jeffry74 »

Bikel is typisch weer zo'n speler die te jong naar het buitenland is gegaan.
Of mogen we dat alleen over Nederlandse spelers in het buitenland zeggen die na een leuk begin een gigantische terugval hebben? :wink:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door De Kletskop »

TT schreef:
Demtsjenko schreef:Bikel heeft het in zich om een van de beste stofzuigers op het middenveld te worden in de eredivisie. In de verschillende oefenwedstrijden die ik hem heb zien spelen heb ik een speler gezien die zich superieur op wist te stellen. Hij las het spel als geen ander... dat koppelde hij aan een gigantisch loopvermogen en heel behoorlijke balbehandeling...

Dat kan hij nog steeds. Hij speelt alleen al een tijdje ongelukkig en ik vermoed dat dat komt vanwege een enorme bewijsdrang. Hij probeert nu geforceerd dingen te doen die hij (nog) niet beheerst. Bikel is nu niet de speler die moet proberen de bepalende pass te geven. Hij is momenteel een ontzettend nuttige balafpakker ala davids. Wel heeft hij de potentie om veel completer te worden. Als bikel zich nu gaat richten op waar hij goed in is komt het allemaal goed met hem.
:withstupid: Amen!
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
TT schreef:
Demtsjenko schreef:Bikel heeft het in zich om een van de beste stofzuigers op het middenveld te worden in de eredivisie. In de verschillende oefenwedstrijden die ik hem heb zien spelen heb ik een speler gezien die zich superieur op wist te stellen. Hij las het spel als geen ander... dat koppelde hij aan een gigantisch loopvermogen en heel behoorlijke balbehandeling...

Dat kan hij nog steeds. Hij speelt alleen al een tijdje ongelukkig en ik vermoed dat dat komt vanwege een enorme bewijsdrang. Hij probeert nu geforceerd dingen te doen die hij (nog) niet beheerst. Bikel is nu niet de speler die moet proberen de bepalende pass te geven. Hij is momenteel een ontzettend nuttige balafpakker ala davids. Wel heeft hij de potentie om veel completer te worden. Als bikel zich nu gaat richten op waar hij goed in is komt het allemaal goed met hem.
:withstupid: Amen!
:withstupid:
Komt niet alleen door de bewijsdrang maar ook door de opdrachten die hij mee krijgt

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door Danish Dynamite »

Als gisteren von Haacke had gespeeld ipv Bikel had je met de rust al op een kansloze achterstand gestaan, ondanks het domme veroorzaken van de strafschop van hem.
Bikel heeft zoveel stoorwerk verricht op het middenveld en zo vele aanvallen onderbroken, dat ik niet snap dat mensen durven te zeggen dat hij zo slecht was.
Von Haacke had dit verdedigend nooit kunnen belopen en Ferdi opstellen zou te aanvallend geweest zijn om mee te starten.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Janio Bikel

Bericht door CHEF »

Danish Dynamite schreef:Als gisteren von Haacke had gespeeld ipv Bikel had je met de rust al op een kansloze achterstand gestaan, ondanks het domme veroorzaken van de strafschop van hem.
Bikel heeft zoveel stoorwerk verricht op het middenveld en zo vele aanvallen onderbroken, dat ik niet snap dat mensen durven te zeggen dat hij zo slecht was.
Von Haacke had dit verdedigend nooit kunnen belopen en Ferdi opstellen zou te aanvallend geweest zijn om mee te starten.
Hij moet alleen sneller de ballen inleveren, voetballend is hij de slechtste die erbij loopt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten