Mohamed Rayhi

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door mschr »

Rayhi speelt, omdat anders de linkerflank van NEC overlopen wordt. Rayhi is de Stanley Brard van de 21ste eeuw.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Rayhi speelt, omdat anders de linkerflank van NEC overlopen wordt. Rayhi is de Stanley Brard van de 21ste eeuw.
misschien Burnet eens een keer proberen/ Of komt hij niet uit de koker van Hyballa?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Jeffry74 »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Rayhi speelt, omdat anders de linkerflank van NEC overlopen wordt. Rayhi is de Stanley Brard van de 21ste eeuw.
misschien Burnet eens een keer proberen/ Of komt hij niet uit de koker van Hyballa?
Komt Rayi wél uit de koker van hyballa dan?

Ik pruim dat ongefundeerde zuur van je bijzonder slecht.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door LT »

De Kletskop schreef:Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.
Vind het toch nog erg veel oogkleppen. Schoten uit kansloze hoeken en dribbels waarbij een simpele pass effectiever zou zijn.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door bertje »

LT schreef:
De Kletskop schreef:Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.
Vind het toch nog erg veel oogkleppen. Schoten uit kansloze hoeken en dribbels waarbij een simpele pass effectiever zou zijn.
:withstupid: Maar dat ga je er niet meer uitkrijgen vrees ik. In zijn rol als storende aanvaller is hij wel erg belangrijk in het team, we moeten alleen hopen op meer blunders als Room willen zijn statistieken verbeteren.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door necnmgn »

bertje schreef:
LT schreef:
De Kletskop schreef:Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.
Vind het toch nog erg veel oogkleppen. Schoten uit kansloze hoeken en dribbels waarbij een simpele pass effectiever zou zijn.
:withstupid: Maar dat ga je er niet meer uitkrijgen vrees ik. In zijn rol als storende aanvaller is hij wel erg belangrijk in het team, we moeten alleen hopen op meer blunders als Room willen zijn statistieken verbeteren.
Waar je Room zei Jones, Stop! Overigens wel met bovenstaande eens, hij werkt zich een slag in de rondte, maar in de eindfase is het zo ontzettend onrustig.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:
bertje schreef:
LT schreef:
De Kletskop schreef:Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.
Vind het toch nog erg veel oogkleppen. Schoten uit kansloze hoeken en dribbels waarbij een simpele pass effectiever zou zijn.
:withstupid: Maar dat ga je er niet meer uitkrijgen vrees ik. In zijn rol als storende aanvaller is hij wel erg belangrijk in het team, we moeten alleen hopen op meer blunders als Room willen zijn statistieken verbeteren.
Waar je Room zei Jones, Stop! Overigens wel met bovenstaande eens, hij werkt zich een slag in de rondte, maar in de eindfase is het zo ontzettend onrustig.
Oeps, inderdaad trouwens.. :redface:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door n23 »

Als deze jongen werkende ogen had zou hij echt goed zijn, heel balvast en een goede dribbel maar hij had vandaag wel drie assists kunnen hebben.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:Heb vaak kritiek op m omdat ie te blind draaft, maar vond m vandaag echt één van de betere.
Erg bevlogen, goed in de combinatie, en een paar goede ballen voor het doel.... nu doorzetten dit, en wat rendementvoller.
Meejeens. Hij was de aanjager bij NEC. Zonder hem hadden we Heracles niet overklast. Absoluut de MotM.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Gerd »

Het is alleen jammer dat als hij een kans krijgt of een actie maakt hij niet weet wat hij gaat doen, waardoor het soms zo hulpeloos overkomt.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door TT »

Wat een werklust! Zou wel eens willen weten hoeveel kilometers hij gisteren gemaakt heeft....

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door jsentani »

TT schreef:Wat een werklust! Zou wel eens willen weten hoeveel kilometers hij gisteren gemaakt heeft....
:withstupid: hij moet alleen dat ego schieten achterwege laten. Verpest daar veel aanvallen mee.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Gerd schreef:Het is alleen jammer dat als hij een kans krijgt of een actie maakt hij niet weet wat hij gaat doen, waardoor het soms zo hulpeloos overkomt.
Dat vond ik gister dus totaal niet, had 3 assists kunnen hebben.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

jsentani schreef:
TT schreef:Wat een werklust! Zou wel eens willen weten hoeveel kilometers hij gisteren gemaakt heeft....
:withstupid: hij moet alleen dat ego schieten achterwege laten. Verpest daar veel aanvallen mee.
:withstupid:

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Rada1 »

Speelde zijn beste wedstrijd van het seizoen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vannuilekumphuile »

Das mooi om te lezen. ik was wederom erg onder de indruk van zijn werklust en enthousiasme. Die slappe schoten op doel heb ik niet gezien gelukkig. Fijne speler voor ons maar begaf me gisteren wel tussen publiek die werkelijk alleen maar kritiek op de man hadden. Probleem is rendement, maar zijn team bijdrage is toch prima. Hij kan alleen nog maar beter worden. Als we een seizoen vooruit kijken dan hebben we met Delle Dyrestam Buwalda Von Haacke Rayhi Kardioglu Grot en Groeneveld in ieder geval nog een team op de been. Met vertrek van Breinburg, Golla en beest Dumic in vooruitschiet en de mega uitstroom laatste paar jaren baart me de continuiteit enorme zorgen. Het JUIST beleid en hoofden koel zou in ieder geval moeten voorschrijven dat je niet meer dan een x-percentage wisselt van spelersgroep. Even back to topic: Rayhi in ieder geval uitstekende storende factor voor tegenstander. als we nu nog iemand naar de spits positie laten rennen als we een keer buitenlangs komen dan kan de assist ook eens verzilverd worden.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door jetipo »

Vannuilekumphuile schreef:Das mooi om te lezen. ik was wederom erg onder de indruk van zijn werklust en enthousiasme. Die slappe schoten op doel heb ik niet gezien gelukkig. Fijne speler voor ons maar begaf me gisteren wel tussen publiek die werkelijk alleen maar kritiek op de man hadden. Probleem is rendement, maar zijn team bijdrage is toch prima. Hij kan alleen nog maar beter worden. Als we een seizoen vooruit kijken dan hebben we met Delle Dyrestam Buwalda Von Haacke Rayhi Kardioglu Grot en Groeneveld in ieder geval nog een team op de been. Met vertrek van Breinburg, Golla en beest Dumic in vooruitschiet en de mega uitstroom laatste paar jaren baart me de continuiteit enorme zorgen. Het JUIST beleid en hoofden koel zou in ieder geval moeten voorschrijven dat je niet meer dan een x-percentage wisselt van spelersgroep. Even back to topic: Rayhi in ieder geval uitstekende storende factor voor tegenstander. als we nu nog iemand naar de spits positie laten rennen als we een keer buitenlangs komen dan kan de assist ook eens verzilverd worden.
:withstupid: Hij houdt ook de verdedigers goed bezig. Zijn acties zijn niet altijd even intelligent.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Mark Ariaans »

Zijn schoten uit de tweede lijn zwieberen alle kanten op en hij verliest vaak het overzicht en gaat dan voor eigen succes. Maar daar tegenover staat dat hij enorm veel stoorwerk verzet en regelmatig tot op de eigen helft ballen terug verovert. Heeft ook goede loopacties. Fijne speler om in deze tactische opzet erbij te hebben.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

Speelde een zeer sterke pot. Heel sterk aan de bal en bijna alle aanvallen begonnen bij hem. Had met zijn fantastische voorzet op Groenveld al binnen 5 minuten een assist moeten hebben. Verder denk ik dat je deze jongen pas gaat missen wanneer je hem er naast zet. Hij doet zo ontzettend veel voor het team. Ondanks dat het vaak nog ontbreekt aan rendement is deze jongen zeker bruikbaar voor ons.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Tim Janssen »

mag van mij wel een keer banken totaal 0,0 rendement misschien als half een nuttige speler vanwege zijn harde werk maar als aanvaller nee

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door eniesee12 »

Tim Janssen schreef:mag van mij wel een keer banken totaal 0,0 rendement misschien als half een nuttige speler vanwege zijn harde werk maar als aanvaller nee

Ik vond hem ook vandaag helemaal niet slecht spelen, heeft echt wel stappen gemaakt. Enige minpunt is dat hij nooit beslissend is, best wel een probleem voor een aanvallende middenvelder

Jurdie
Berichten: 1526
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 10:42
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Jurdie »

Tim Janssen schreef:mag van mij wel een keer banken totaal 0,0 rendement misschien als half een nuttige speler vanwege zijn harde werk maar als aanvaller nee
Voor wie? Mayi? Ofusu? Groeneveld? Je hebt niet veel beter! En vandaag rcht niet alecht gespeeld. Loopt overal aanvallend verdedigend overal te vinden! Als die jongen misschien een keer scoort dat het vanzelf meer goals worden! Ik gun het hem van harte. Ook nog een goede steekbal op Grot die hem helaas niet afmaakte

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door zuurpruim »

de Younes van NEC

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

Speelde vandaag aardig, maar zoals altijd geen tot weinig rendement. Vond het sowieso een rare beslissing om de uitblinker van vorige week, Groeneveld, op de bank te zetten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TT en 18 gasten