Mohamed Rayhi

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vannuilekumphuile »

VakkieR schreef:De actie was zéker rood, laat daar geen misverstand over zijn. Juridisch gezien heeft Blom echter in mijn ogen een enorme blunder gemaakt. Hij had hem al een gele kaart gegeven voor de overtreding. Dan is het onmogelijk om hem daarna op advies van de video-ref alsnog een rode kaart te geven. Je kunt iemand maar één keer straffen voor hetzelfde feit. Het was anders geweest als hij geen kaart had gegeven. Zo werk het immers met de tuchtcommissie ook; als een scheidrechter de actie heeft gezien en beoordeeld tijdens de wedstrijd, treedt de tuchtcommissie hier later niet tegenop om dezelfde redenen.

Is weliswaar gelul achteraf en het had ons niet verder geholpen; de rode kaart was een kwestie van tijd.
Das inderdaad wel een boeiende. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik vind wel dat er spijkerhard wordt geoordeeld overigens. Geen handige overtreding, maar kwam volgens mij puur voort om er alles aan te willen doen tijdens een bizar sfeertje. Rendement was laag van Rayhi dit seizoen, maar inzet een voorbeeld voor velen. Op Jupiler League niveau prima bruikbaar als basisspeler.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door NECwijchen »

Vannuilekumphuile schreef:
VakkieR schreef:De actie was zéker rood, laat daar geen misverstand over zijn. Juridisch gezien heeft Blom echter in mijn ogen een enorme blunder gemaakt. Hij had hem al een gele kaart gegeven voor de overtreding. Dan is het onmogelijk om hem daarna op advies van de video-ref alsnog een rode kaart te geven. Je kunt iemand maar één keer straffen voor hetzelfde feit. Het was anders geweest als hij geen kaart had gegeven. Zo werk het immers met de tuchtcommissie ook; als een scheidrechter de actie heeft gezien en beoordeeld tijdens de wedstrijd, treedt de tuchtcommissie hier later niet tegenop om dezelfde redenen.

Is weliswaar gelul achteraf en het had ons niet verder geholpen; de rode kaart was een kwestie van tijd.
Das inderdaad wel een boeiende. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik vind wel dat er spijkerhard wordt geoordeeld overigens. Geen handige overtreding, maar kwam volgens mij puur voort om er alles aan te willen doen tijdens een bizar sfeertje. Rendement was laag van Rayhi dit seizoen, maar inzet een voorbeeld voor velen. Op Jupiler League niveau prima bruikbaar als basisspeler.
Eens, voor JL begrippen prima speler. Domme actie, maar uit frustratie doet men wel eens domme dingen, heb hier minder problemen mee dan met de idiote fouten van Heinloth vorige week en Burnet gisteren.
Tevens neem ik aan dat de mensen die nu roepen 'nooit meer rahyi' niet dezelfde zijn als degene die redelijk massaal 'Schop ze kapot' aan het scanderen waren? Vind dat altijd zo treurig om te scanderen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vannuilekumphuile »

NECwijchen schreef:
Vannuilekumphuile schreef:
VakkieR schreef:De actie was zéker rood, laat daar geen misverstand over zijn. Juridisch gezien heeft Blom echter in mijn ogen een enorme blunder gemaakt. Hij had hem al een gele kaart gegeven voor de overtreding. Dan is het onmogelijk om hem daarna op advies van de video-ref alsnog een rode kaart te geven. Je kunt iemand maar één keer straffen voor hetzelfde feit. Het was anders geweest als hij geen kaart had gegeven. Zo werk het immers met de tuchtcommissie ook; als een scheidrechter de actie heeft gezien en beoordeeld tijdens de wedstrijd, treedt de tuchtcommissie hier later niet tegenop om dezelfde redenen.

Is weliswaar gelul achteraf en het had ons niet verder geholpen; de rode kaart was een kwestie van tijd.
Das inderdaad wel een boeiende. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik vind wel dat er spijkerhard wordt geoordeeld overigens. Geen handige overtreding, maar kwam volgens mij puur voort om er alles aan te willen doen tijdens een bizar sfeertje. Rendement was laag van Rayhi dit seizoen, maar inzet een voorbeeld voor velen. Op Jupiler League niveau prima bruikbaar als basisspeler.
Eens, voor JL begrippen prima speler. Domme actie, maar uit frustratie doet men wel eens domme dingen, heb hier minder problemen mee dan met de idiote fouten van Heinloth vorige week en Burnet gisteren.
Tevens neem ik aan dat de mensen die nu roepen 'nooit meer rahyi' niet dezelfde zijn als degene die redelijk massaal 'Schop ze kapot' aan het scanderen waren? Vind dat altijd zo treurig om te scanderen.
Bah, was het echt niet "schaam je kapot" ?

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Super-Simr »

Rayhi is 1 van de weinigen die er altijd vol voor gaat. Hij kan bovendien nog wel eens wat creëren...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

Blinde kip die ook tekort komt op JL niveau. Van mij part mag hij meteen inrukken.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Ozzy123 »

Super-Simr schreef:Rayhi is 1 van de weinigen die er altijd vol voor gaat. Hij kan bovendien nog wel eens wat creëren...
Dat hebben we gisteren kunnen zien, hoe vol hij ervoor gaat.
Maar op zich goed zat voor volgend jaar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Nijmegen0413 schreef:Blinde kip die ook tekort komt op JL niveau. Van mij part mag hij meteen inrukken.
Ik ben ook zijn grootste fan niet, maar denk dat ie in de JL welgedelijk van waarde kan zijn.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door LT »

Ik durf het niet terug te kijken, bang dat ik héél boos word om zoveel dommigheid. Niet de eerste keer ook, blijft een gevaar op ongevaarlijke posities.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

Heb ik wel gedaan, doe maar niet.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door DR »

Super-Simr schreef:Rayhi is 1 van de weinigen die er altijd vol voor gaat. Hij kan bovendien nog wel eens wat creëren...
Werkt hard maar wil niet afgeven en heeft zelf geen schot. Daarmee meer het type kip zonder kop. En met die overtreding afgelopen zondag heeft hij definitief afgedaan.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Schieten we niks mee op, hij kan beter op een vechtsport gaan.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Jeffry74 »

pjottr schreef:Heb ik wel gedaan, doe maar niet.
Tsja, ook een vleugelverdediger moet minimaal 180cm zijn om ook in de luchtduels van enige waarde te kunnen zijn.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

Dat heeft niets te maken met die volkomen belachelijke overtreding.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Me..Goal »

pjottr schreef:Dat heeft niets te maken met die volkomen belachelijke overtreding.
Domme overtreding, maar in landen als Engeland en Italië ook na een videoscheids niet meer dan geel.
Hij raak de speler niet vol op het been, maar neemt de benen mee. Van achter en dus wel terecht rood.
Had hij echter met een net iets slimmere actie het vuur verder aangewakkerd hadden we mogelijk door kunnen zetten en was het een andere wedstrijd geworden.

Offtopic: als een speler voor een overtreding beoordeeld is, kan hij op basis van TV beelden niet meer achteraf geschorst worden voor dezelfde overtreding. Maar wel als ze de beelden direct bekijken? Ben benieuwd naar duidelijke richtlijnen voor het inzetten van de videoref.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

Van achteren met beide benen vooruit en bewust vol.op de enkel....
als dat geen rood is kun je die kaart beter afschaffrn.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Me..Goal »

pjottr schreef:Van achteren met beide benen vooruit en bewust vol.op de enkel....
als dat geen rood is kun je die kaart beter afschaffrn.
Onhandig, te laat en rood waard in Nederland. Maar niet vol op de enkel.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Me..Goal »

Me..Goal schreef:
pjottr schreef:Van achteren met beide benen vooruit en bewust vol.op de enkel....
als dat geen rood is kun je die kaart beter afschaffrn.
Onhandig, te laat en rood waard in Nederland. Maar niet vol op de enkel.
Vandaag Nederlands elftal gekeken? Rode kaart voor 2 benen inkomen door Marokkanen is blijkbaar toch afgeschaft.
Al vind ik over de hele wedstrijd een zweem van match fixing hangen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Tiel »

Me..Goal schreef:
Me..Goal schreef:
pjottr schreef:Van achteren met beide benen vooruit en bewust vol.op de enkel....
als dat geen rood is kun je die kaart beter afschaffrn.
Onhandig, te laat en rood waard in Nederland. Maar niet vol op de enkel.
Vandaag Nederlands elftal gekeken? Rode kaart voor 2 benen inkomen door Marokkanen is blijkbaar toch afgeschaft.
Al vind ik over de hele wedstrijd een zweem van match fixing hangen.
Ik zou aangifte gaan doen....
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Juul »

Me..Goal schreef:
Vandaag Nederlands elftal gekeken? Rode kaart voor 2 benen inkomen door Marokkanen is blijkbaar toch afgeschaft.
Al vind ik over de hele wedstrijd een zweem van match fixing hangen.
Of racisme? Die Afrikaanse scheidsrechter is een heel eng racistisch mannetje die voor een tribunaal terecht moet staan.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Brabander »

Ik kan wel genieten van zijn inzet. Dat heb ik bij NEC na de winterstop gemist bij NEC. Dat hij te onrustig is in de afronding of passing heeft mede te maken met het enorme loopvermogen wat hij laat zien!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door pjottr »

Enorm loopvermogen, dan hoef je geen inzicht meer te hebben ?
Het is de 100 meter sprint niet....

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Wim1970 »

Ik vind het een leuke speler voor de subtop Juup. Niets meer niets minder. Hij is niet goed genoeg voor hoger, moet ie ook niet willen. Dan krijg je dus van die rare en domme acties uit frustratie omdat hij simpelweg het niveau niet aankan. Dit zie je zoveel bij spelers die gewoon kwaliteit tekort komen. Niet zijn schuld, maar van degene die zulke spelers halen!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Nijmegen0413 »

pjottr schreef:Enorm loopvermogen, dan hoef je geen inzicht meer te hebben ?
Het is de 100 meter sprint niet....
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Brabander schreef:Ik kan wel genieten van zijn inzet. Dat heb ik bij NEC na de winterstop gemist bij NEC. Dat hij te onrustig is in de afronding of passing heeft mede te maken met het enorme loopvermogen wat hij laat zien!
Ik heb liever wat minder inzet, maar meer precisie bij het afronden en in de passing, jij niet?

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door jasper491 »

Blijkbaar bevriend met de treitervlogger. Gezellig!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], hoMer en 26 gasten