Mohamed Rayhi

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
Goffert schreef:
De Kletskop schreef:
Sandertjuh85 schreef:Rayhi heeft de afgelopen 3 weken 3 hele hele belangrijke doelpunten gemaakt.

Langil heeft op zn eerste invalbeurt na mij iig nog niet echt laten zie waarom hij beter zou zijn dan Rayhi.
Kenners zien bij Langil direct dat ie voor dit niveau exceptionele kwaliteiten heeft.
Die liet in 1 invalbeurt dingen zien die ik Rayhi nooit heb en zal zien doen.
Dat is natuurlijk onzin. Het is veel te vroeg om Langil zo op te hemelen.
Ik ben het wel met de Kletskop eens dat Langil toen wel etaleerde dat hij een erg goede speler is. Maar het is ook wel lekker als je 3 buitenspelers hebt die bij iedere concurrent (buiten jong Ajakkes) in de basis zouden staan.
Maar dat geldt zo'n beetje voor 60-70% van je selectie.Je verdedigingsblok valt weg,je backs zijn de zwakste schakels en toch verwacht ik de eerstkomende weken weinig problemen.En Rayhi op basis van 3 prima wedstrijden een contractverlenging geven,tsja. Prima voor nu maar ik zie voor hem in de eredivisie toch liever iemand anders.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Super-Simr »

Zet Rayhi op het middenveld in plaats van onze aanvoerder en Langil op de flank.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
bertje schreef:
Goffert schreef:
De Kletskop schreef:
Sandertjuh85 schreef:Rayhi heeft de afgelopen 3 weken 3 hele hele belangrijke doelpunten gemaakt.

Langil heeft op zn eerste invalbeurt na mij iig nog niet echt laten zie waarom hij beter zou zijn dan Rayhi.
Kenners zien bij Langil direct dat ie voor dit niveau exceptionele kwaliteiten heeft.
Die liet in 1 invalbeurt dingen zien die ik Rayhi nooit heb en zal zien doen.
Dat is natuurlijk onzin. Het is veel te vroeg om Langil zo op te hemelen.
Ik ben het wel met de Kletskop eens dat Langil toen wel etaleerde dat hij een erg goede speler is. Maar het is ook wel lekker als je 3 buitenspelers hebt die bij iedere concurrent (buiten jong Ajakkes) in de basis zouden staan.
Maar dat geldt zo'n beetje voor 60-70% van je selectie.Je verdedigingsblok valt weg,je backs zijn de zwakste schakels en toch verwacht ik de eerstkomende weken weinig problemen.En Rayhi op basis van 3 prima wedstrijden een contractverlenging geven,tsja. Prima voor nu maar ik zie voor hem in de eredivisie toch liever iemand anders.
Ja helemaal meejeens hoor. Ik bedoelde ook dat als hij het niveau van afgelopen wedstrijden kan blijven vasthouden en zich op deze voet verder blijft ontwikkelen kan hij wel een nuttige/goede kracht zijn voor in de eredivisie. Want de laatste wedstrijden is hij wel steevast de uitblinker.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Super-Simr schreef:Zet Rayhi op het middenveld in plaats van onze aanvoerder en Langil op de flank.
De aanvoerder moet er heel rap uit, maar Rayhi op die plek :schater:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door LT »

De Kletskop schreef:
Super-Simr schreef:Zet Rayhi op het middenveld in plaats van onze aanvoerder en Langil op de flank.
De aanvoerder moet er heel rap uit, maar Rayhi op die plek :schater:
Haha, mijn hoofd deed letterlijk dit: :eek: :withstupid:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Mark Ariaans »

De Kletskop schreef: Ik zou een voorhoede Groeneveld-Braken-Langil , met Ferdi erachter zeer goed kunnen pruimen.

Rayhi valt daarin volledig uit de toon.
Het zou van de zotte zijn om Rayhi momenteel buiten de basis te laten. Was vorige week nota bene MotM. Dan geef je een heel verkeerd signaal naar de selectie. Langil lijkt me een prima speler, maar hij zal moeten accepteren dat zijn concurrent voor de rechtsbuiten momenteel prima draait. Dat is nu eenmaal de keerzijde van de luxe van dubbele bezetting. Als je Langil dan toch zo dringend in wil brengen dan zul je dat moeten doen voor Groeneveld. Of Rayhi naar links verhuizen en Langil op rechts.

Maar gezien hoe snel Rayhi doorgaans gele kaarten verzamelt zal Langil ongetwijfeld eerdaags een kans krijgen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
De Kletskop schreef: Ik zou een voorhoede Groeneveld-Braken-Langil , met Ferdi erachter zeer goed kunnen pruimen.

Rayhi valt daarin volledig uit de toon.
Het zou van de zotte zijn om Rayhi momenteel buiten de basis te laten. Was vorige week nota bene MotM. Dan geef je een heel verkeerd signaal naar de selectie. Langil lijkt me een prima speler, maar hij zal moeten accepteren dat zijn concurrent voor de rechtsbuiten momenteel prima draait. Dat is nu eenmaal de keerzijde van de luxe van dubbele bezetting. Als je Langil dan toch zo dringend in wil brengen dan zul je dat moeten doen voor Groeneveld. Of Rayhi naar links verhuizen en Langil op rechts.

Maar gezien hoe snel Rayhi doorgaans gele kaarten verzamelt zal Langil ongetwijfeld eerdaags een kans krijgen.
Hier ben ik het roerend meejeens hoor.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door bertje »

LT schreef:
De Kletskop schreef:
Super-Simr schreef:Zet Rayhi op het middenveld in plaats van onze aanvoerder en Langil op de flank.
De aanvoerder moet er heel rap uit, maar Rayhi op die plek :schater:
Haha, mijn hoofd deed letterlijk dit: :eek: :withstupid:
:withstupid: Gekkigheid
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Arjan van Hout »

Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Wim1970 »

Arjan van Hout schreef:Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd
Nogmaals, trainingen telt niet!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Arjan van Hout »

Wim1970 schreef:
Arjan van Hout schreef:Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd
Nogmaals, trainingen telt niet!!!!
Wim kun jij niet iets anders gaan doen ?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door valkhof »

Arjan van Hout schreef:
Wim1970 schreef:
Arjan van Hout schreef:Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd
Nogmaals, trainingen telt niet!!!!
Wim kun jij niet iets anders gaan doen ?
vooralsnog heeft ie, luisterend naar n1, wel gelijk.......

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Arjan van Hout »

valkhof schreef:
Arjan van Hout schreef:
Wim1970 schreef:
Arjan van Hout schreef:Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd
Nogmaals, trainingen telt niet!!!!
Wim kun jij niet iets anders gaan doen ?
vooralsnog heeft ie, luisterend naar n1, wel gelijk.......
Rayhi is de laatste weken ook in de wedstrijden een van de betere spelers, of hij vandaag wel of niet goed is kan ik niet beoordelen

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door valkhof »

Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef:
Arjan van Hout schreef:
Wim1970 schreef:
Arjan van Hout schreef:Rayhi vandaag met afstand de beste op de training, goede voorzetten en scoorde bijna alles bij de afwerkvorm. Zelfs met het hoofd
Nogmaals, trainingen telt niet!!!!
Wim kun jij niet iets anders gaan doen ?
vooralsnog heeft ie, luisterend naar n1, wel gelijk.......
Rayhi is de laatste weken ook in de wedstrijden een van de betere spelers, of hij vandaag wel of niet goed is kan ik niet beoordelen
daarom zeg ik, vooralsnog , luisterend naar n1.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Danish Dynamite »

De Kletskop schreef:
bertje schreef:
De Kletskop schreef:
bertje schreef:Had ik niet zien aankomen, maar hij ontwikkelt zich sterk tot dusver dit seizoen. Ben benieuwd of hij dit niveau vast kan houden, dan kan hij best nog wel bruikbaar worden in de eredivisie.
Hohoho Bertje, nu draaf je door.
Vind je niet dan? Hij is een stuk rustiger in het afmaken geworden, passeert eindelijk eens zijn man ipv meteen blind te schieten en verdedigend zit het ook nog wel snor. Dan ben je zeker voor een promovendi best wel bruikbaar. Moet natuurlijk wel nog blijken dat hij deze vorm en ontwikkeling doortrekt..
Hij speelt nu op het niveau waar hij thuis hoort. Eredivisie is gewoon te hoog gegrepen.
Ja want in de eredivisie wordt fantastisch verdedigt, daar kunnen we week in week uit van genieten, vooral in de topper vandaag...... :jestera:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door bertje »

Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
bertje schreef:
De Kletskop schreef:
bertje schreef:Had ik niet zien aankomen, maar hij ontwikkelt zich sterk tot dusver dit seizoen. Ben benieuwd of hij dit niveau vast kan houden, dan kan hij best nog wel bruikbaar worden in de eredivisie.
Hohoho Bertje, nu draaf je door.
Vind je niet dan? Hij is een stuk rustiger in het afmaken geworden, passeert eindelijk eens zijn man ipv meteen blind te schieten en verdedigend zit het ook nog wel snor. Dan ben je zeker voor een promovendi best wel bruikbaar. Moet natuurlijk wel nog blijken dat hij deze vorm en ontwikkeling doortrekt..
Hij speelt nu op het niveau waar hij thuis hoort. Eredivisie is gewoon te hoog gegrepen.
Ja want in de eredivisie wordt fantastisch verdedigt, daar kunnen we week in week uit van genieten, vooral in de topper vandaag...... :jestera:
Of Heerenveen vandaag. Jezus Christus wat stonden de verdedigers daar te schutteren, waaronder Woudenberg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door De Kletskop »

Danish Dynamite schreef:
De Kletskop schreef:
bertje schreef:
De Kletskop schreef:
bertje schreef:Had ik niet zien aankomen, maar hij ontwikkelt zich sterk tot dusver dit seizoen. Ben benieuwd of hij dit niveau vast kan houden, dan kan hij best nog wel bruikbaar worden in de eredivisie.
Hohoho Bertje, nu draaf je door.
Vind je niet dan? Hij is een stuk rustiger in het afmaken geworden, passeert eindelijk eens zijn man ipv meteen blind te schieten en verdedigend zit het ook nog wel snor. Dan ben je zeker voor een promovendi best wel bruikbaar. Moet natuurlijk wel nog blijken dat hij deze vorm en ontwikkeling doortrekt..
Hij speelt nu op het niveau waar hij thuis hoort. Eredivisie is gewoon te hoog gegrepen.
Ja want in de eredivisie wordt fantastisch verdedigt, daar kunnen we week in week uit van genieten, vooral in de topper vandaag...... :jestera:
Was vorig seizoen niet anders.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door mschr »

Hij speelde prima in de tweede helft. Waarom hij in de eerste helft als linksbuiten moest spelen, blijft een eeuwig raadsel. De man is een geboren rechtsbuiten.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik had hier wel een loftrompet verwacht over Rayhi na zijn uitstekende spel gisteren. Niet alleen de tweede helft, ook de eerste speelde hij prima vanaf links. Het ontbrak eerste helft voorin echter aan mogelijkheden om iemand aan te spelen. Telkens stond dat er een muur van 6 a 7 Cambuur spelers te verdedigen met daartussen alleen Sven Braken. Veel over de flanken, weinig door het midden. Ik moest echt nadenken hoe er dan ook gescoord kon worden. Op een leuk 1-2 tje na lag dit toch meer aan Kaioioglu en het feit dat je met 10 man moet spelen (althans eigenlijk met 9 want Dijkstra telt niet voor 0 maar -1 omdat die ook nog eens in de weg loopt). Toch weet dat dat de verdediging op dit niveau het niet kan volhouden om 90 minuten geconcentreerd achter Rayhi en Langil aan te moeten. Naar mijn mening DE reden waarom de doelpunten dan lang op zich laten wachten maar uiteindelijk wel komen. Rayhi: je speelde uitstekend en met ongelooflijk veel energie.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door burp »

Is duidelijk de man in vorm.
Wat een keer scoren al niet kan doen met het zelfvertrouwen,.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Tiel »

burp schreef:Is duidelijk de man in vorm.
Wat een keer scoren al niet kan doen met het zelfvertrouwen,.
Vergeet het niveautje lager niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door mschr »

Hij mag van geluk spreken dat Bax een loopje nam met de spelregels. Rayhi had zijn tweede gele kaart moeten krijgen vanwege een elleboogstoot.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Hij mag van geluk spreken dat Bax een loopje nam met de spelregels. Rayhi had zijn tweede gele kaart moeten krijgen vanwege een elleboogstoot.
Had je graag gezien he. Jammer he dat een speler waar je al zo lang op zeikt de wedstrijd beslist en belangrijk is.

Bij een rode kaart had je weer lekker los kunnen gaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Wim1970 »

Tiel schreef:
mschr schreef:Hij mag van geluk spreken dat Bax een loopje nam met de spelregels. Rayhi had zijn tweede gele kaart moeten krijgen vanwege een elleboogstoot.
Had je graag gezien he. Jammer he dat een speler waar je al zo lang op zeikt de wedstrijd beslist en belangrijk is.

Bij een rode kaart had je weer lekker los kunnen gaan.
Je moet met me eens zijn dat Rayhi ook wel een beetje geluk had met zn acties en het is een niveau lager, vergeet dat niet. Vorig jaar zagen we hem zo niet....
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Mohamed Rayhi

Bericht door Sjoerdbemmel »

Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Hij mag van geluk spreken dat Bax een loopje nam met de spelregels. Rayhi had zijn tweede gele kaart moeten krijgen vanwege een elleboogstoot.
Had je graag gezien he. Jammer he dat een speler waar je al zo lang op zeikt de wedstrijd beslist en belangrijk is.

Bij een rode kaart had je weer lekker los kunnen gaan.
Je moet met me eens zijn dat Rayhi ook wel een beetje geluk had met zn acties en het is een niveau lager, vergeet dat niet. Vorig jaar zagen we hem zo niet....
betekent niet dat hij zich niet kan ontwikkelen.. Foor was ook matig totdat hij een jaartje in de sjuup had gespeeld..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten