Jay-Roy Grot

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

Berbatov, een van de meest sierlijke voetballer die er is.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door kingetje »

Nijmegen0413 schreef:
Berbatov, een van de meest sierlijke voetballer die er is.

Afbeelding

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Pfff... dat betekent de komende 6 weken de held van de wedstrijd tegen Vitesse in de spits.
De wedstrijd tegen Vitesse gaat hij halen let maar op! Hij zal alles op alles zetten om die wedstrijd mee te doen.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Danish Dynamite »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Pfff... dat betekent de komende 6 weken de held van de wedstrijd tegen Vitesse in de spits.
De wedstrijd tegen Vitesse gaat hij halen let maar op! Hij zal alles op alles zetten om die wedstrijd mee te doen.
Zou het?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door De Kletskop »

Danish Dynamite schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:Pfff... dat betekent de komende 6 weken de held van de wedstrijd tegen Vitesse in de spits.
De wedstrijd tegen Vitesse gaat hij halen let maar op! Hij zal alles op alles zetten om die wedstrijd mee te doen.
Zou het?
:biggrin:

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Janssen »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:Pfff... dat betekent de komende 6 weken de held van de wedstrijd tegen Vitesse in de spits.
De wedstrijd tegen Vitesse gaat hij halen let maar op! Hij zal alles op alles zetten om die wedstrijd mee te doen.
Da's toch ook 7 weken na nu? Ze hebben het over 6 weken dus weinig verheffend lijkt me...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

Nou dat is wel heel erg goed nieuws.Hopelijk vindt de medische staf dat ook want die jonge gasten willen liefst morgen alweer spelen.Maar ADO een helft zou prima zijn.Ik denk dat we met een voorhoede Grot Larsson toch de beste optie voorin hebben.Maar goed,dan ga ik toch uit van 4-4-2.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

Jay-Roy hopelijk herstel je snel want we missen je in het 11-tal.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door gladiator »

zuurpruim schreef:
Nou dat is wel heel erg goed nieuws.Hopelijk vindt de medische staf dat ook want die jonge gasten willen liefst morgen alweer spelen.Maar ADO een helft zou prima zijn.Ik denk dat we met een voorhoede Grot Larsson toch de beste optie voorin hebben.Maar goed,dan ga ik toch uit van 4-4-2.
Tuurlijk een helft tegen Ado op kunstgras hahaha das slim
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
zuurpruim schreef:
Nou dat is wel heel erg goed nieuws.Hopelijk vindt de medische staf dat ook want die jonge gasten willen liefst morgen alweer spelen.Maar ADO een helft zou prima zijn.Ik denk dat we met een voorhoede Grot Larsson toch de beste optie voorin hebben.Maar goed,dan ga ik toch uit van 4-4-2.
Tuurlijk een helft tegen Ado op kunstgras hahaha das slim
Grot is van de kunstgras generatie. DIe weet niet beter
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door ForzaVakZ »

Hopelijk is hij er snel weer bij.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

Het is bijna 2 meter lang, 1,8 mtr breed en is trager dan een slak die berg opwaarts moet: JJ Grot.
Wat is die gozer traag geworden, wat is die gozer slecht aan de bal. Wat kan hij er geen reet meer van.
Waar ligt dat aan?

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jasper491 »

"We moeten nu echt. We moesten eigenlijk een paar weken geleden al maar nu echt." Alleszeggend dit. Geef dan geen interview.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Henkiepenkie »

Wat was hij slecht vandaag. Grootste en sterkste man van het veld, maar laat zich continu aftroeven. Om over zijn belabberde techniek nog maar te zwijgen..

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door harold »

Sorrie mensen (en Grot in het bijzonder), maar deze jongen is totaal ongeschikt om degradatievoetbal te spelen. Telkens te laat, telkens een halve meter op de verkeerde plaats, telkens sjokken als een ongeïntersseerd olifantje en toen ik hem de laatste weken op tv naar hem keek leek het wel of hij stoned was. Niet meer opstellen deze ongeïnteresseerde luiwammes!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door BiT »

Dat deze man na Vitesse uit nog wordt opgesteld vind ik onbegrijpelijk. Sinds die pot heeft hij geen bal meer fatsoenlijk geraakt.
Zal wel een gebrek aan alternatieven zijn, maar dat er binnen heel NEC niemand rondloopt die beter is dan Grot kan ik me niet voorstellen, wat een prutser.
Ronnie, Bus 6!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

Mayi/Larsson,dat moet het gaan worden,dat zijn ook geen toppers maar Grot,wat is die jongen slecht.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door ForzaVakZ »

Hij is groot en sterk maar geen voetballer helaas. Misschien is de K1 nog een optie voor hem een paar jaar extra trainen hierin gaat hem meer opleveren dan het worden van profvoetballer.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Voorwaarts »

Hij had last van pols. Viel het mee of is hij nu langer geblesseerd?

Ging af en toe als een razende op de bal af en vliegend ballen koppen had iig meer spirit en wil dan de voorgaande wedstrijden.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jetipo »

ForzaVakZ schreef:Hij is groot en sterk maar geen voetballer helaas. Misschien is de K1 nog een optie voor hem een paar jaar extra trainen hierin gaat hem meer opleveren dan het worden van profvoetballer.
Misschien omturnen tot verdediger?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Jeffry74 »

jetipo schreef:
ForzaVakZ schreef:Hij is groot en sterk maar geen voetballer helaas. Misschien is de K1 nog een optie voor hem een paar jaar extra trainen hierin gaat hem meer opleveren dan het worden van profvoetballer.
Misschien omturnen tot verdediger?
Als verdediger is het belangrijk dat je rechtop blijft staan en niet continue op de grond ligt :wink:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door martijn5 »

@FrankWielaard op Twitter: Fiorentina aast op Jay-Roy Grot. Italianen willen hem eerst nog een jaar stallen bij z'n huidige club NEC.
http://gianlucadimarzio.com/it/calciome ... ot-dal-nec

Hmm :crazy:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door mschr »

Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Wim1970 »

Was te verwachten, Grot heeft lengte en fysiek. Italianen denken dan al snel dat je goed kunt voetballen. Maar begrijpelijk, Serie A is ook wel een goede competitie voor Grot. Denk alleen dat ie nooit daar gaat spelen...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten