Jay-Roy Grot

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re:

Bericht door Tiel »

CrazY schreef:Als Grot nu 2 miljoen op kan brengen dan zou ik hem direct verkopen.
:jestera: Wie niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Kanchelskis »

Van die 2 miljoen Zlatan hier laten tekenen :tu:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door DJTEEF! »

Het zou mooi zijn als we snel een goede verkoop kunnen realiseren. Dan kunnen we Kadioglu gewoon aan zijn contract houden en voor Dumic de absolute hoofdprijs vragen.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

Dat is 1.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/74 ... egen-.html

Nu vindt ik het niet echt jammer dat Grot weg gaat want hij heeft niet echt veel laten zien, daarom verbaasd mij het bedrag ook wel een beetje.
Voor NEC betekent dat een hoop geld en meer onderhandelings mogelijkheden met de andere spelers

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

DJTEEF! schreef:Het zou mooi zijn als we snel een goede verkoop kunnen realiseren. Dan kunnen we Kadioglu gewoon aan zijn contract houden en voor Dumic de absolute hoofdprijs vragen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:Het zou mooi zijn als we snel een goede verkoop kunnen realiseren. Dan kunnen we Kadioglu gewoon aan zijn contract houden en voor Dumic de absolute hoofdprijs vragen.
:withstupid: geeft ons direct financiële armslag

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

NECvooralles schreef:Laten gaan, rendement sowieso erg laag. Maar kennelijk woedt er veel in hem gezien, gezien het transferbedrag.
Idd, en ik hoop voor hem en voor NEC dat de transfer door gaat, en dat hij daar slaagt als spits! Succes Jay-Roy!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Laten gaan, rendement sowieso erg laag. Maar kennelijk woedt er veel in hem gezien, gezien het transferbedrag.
ALs hij echt 2 miljoen opbrengt zijn ze volledig gestoord daar in Italie.

Ik heb een lnag weekend, kan ik hem wegbrengen. Zelfs tegen NAC kwam hij totaal niet uit de verf.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door vak Oost »

NECvooralles schreef:En dat geld zal niet voor een investeerder zijn neem ik aan, aangezien het eigen kweek is?
Bij alle uitgaande transfers is er een verdeel sleutel voor de club en de investeerders ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:En dat geld zal niet voor een investeerder zijn neem ik aan, aangezien het eigen kweek is?

Inderdaad als dit klopt coor Dumic de hoofdprijs vragen, en Ferdi niet laten gaan. Hoewel als hij een transferwens heeft dat wel een ding is.
Een vast percentage, dat weet toch iedereen hier?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door necnmgn »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Laten gaan, rendement sowieso erg laag. Maar kennelijk woedt er veel in hem gezien, gezien het transferbedrag.
ALs hij echt 2 miljoen opbrengt zijn ze volledig gestoord daar in Italie.

Ik heb een lnag weekend, kan ik hem wegbrengen. Zelfs tegen NAC kwam hij totaal niet uit de verf.
Tiel, in Italië hebben ze ook Google translate :wink: Even een paar lovende woorden!
Maar zonder gein, dit zou voor hem wel de stomste stap zijn, die gaat daar totaal niet aan de bak komen! Maar voor NEC is dit een werelddeal mocht het echt zo zijn

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Wim1970 »

necnmgn schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Laten gaan, rendement sowieso erg laag. Maar kennelijk woedt er veel in hem gezien, gezien het transferbedrag.
ALs hij echt 2 miljoen opbrengt zijn ze volledig gestoord daar in Italie.

Ik heb een lnag weekend, kan ik hem wegbrengen. Zelfs tegen NAC kwam hij totaal niet uit de verf.
Tiel, in Italië hebben ze ook Google translate :wink: Even een paar lovende woorden!
Maar zonder gein, dit zou voor hem wel de stomste stap zijn, die gaat daar totaal niet aan de bak komen! Maar voor NEC is dit een werelddeal mocht het echt zo zijn
Zal misschien eerst verhuurd worden voor een jaar.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Undici »

Dat zou een werelddeal zijn zeg voor NEC. En voor grot een droomstap naar een prachtige club, iedereen blij :tu:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door pjottr »

Strik erom en laten gaan.
Groot, sterk en jong maar ook relatief langzaam,
niet kopsterk en een zwakke basistechniek.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door martijn5 »

Grot op Schiphol. Zou hij dan toch echt zijn transfer naar Fiorentina af gaan ronden of gewoon vakantie? Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door kingetje »

martijn5 schreef:Grot op Schiphol. Zou hij dan toch echt zijn transfer naar Fiorentina af gaan ronden of gewoon vakantie? Ben benieuwd.
Vraag het 'm!

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door RZG »

pjottr schreef:Strik erom en laten gaan.
Groot, sterk en jong maar ook relatief langzaam,
niet kopsterk en een zwakke basistechniek.
19 jaar he... Zit nog genoeg rek in en lijkt de juiste mentaliteit te hebben. Ben benieuwd waar zijn top ligt.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door DJTEEF! »

Ik vind dat veel mensen te negatief zijn. Grot is geen geweldig aanspeelpunt en heeft niet echt een actie, maar als hij de bal in de 16 voor zijn voeten krijgt is hij levensgevaarlijk en hij is pas 19.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op za 03 jun 2017, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door FransWorst »

DJTEEF! schreef:Ik vind dat veel mensen te negatief zijn. Grot is geen geweldig aanspeelpunt en heeft niet echt een actie, maar als hij de bal in de 16 voor zijn voeten krijgt is hij levensgevaarlijk en hij is pas 19.
Pff...
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door DJTEEF! »

FransWorst schreef:
DJTEEF! schreef:Ik vind dat veel mensen te negatief zijn. Grot is geen geweldig aanspeelpunt en heeft niet echt een actie, maar als hij de bal in de 16 voor zijn voeten krijgt is hij levensgevaarlijk en hij is pas 19.
Pff...
Nat scheetje?

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Boer Janssen »

RZG schreef:
pjottr schreef:Strik erom en laten gaan.
Groot, sterk en jong maar ook relatief langzaam,
niet kopsterk en een zwakke basistechniek.
19 jaar he... Zit nog genoeg rek in en lijkt de juiste mentaliteit te hebben. Ben benieuwd waar zijn top ligt.
Heini heeft ook de juiste mentaliteit ...

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jackkreta »

Boer Janssen schreef:
RZG schreef:
pjottr schreef:Strik erom en laten gaan.
Groot, sterk en jong maar ook relatief langzaam,
niet kopsterk en een zwakke basistechniek.
19 jaar he... Zit nog genoeg rek in en lijkt de juiste mentaliteit te hebben. Ben benieuwd waar zijn top ligt.
Heini heeft ook de juiste mentaliteit ...
Bedoel je niet Heino?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Rada1 »

Er zit nog genoeg rek in.Als 2e spits fungeert die goed denk ik in de jupiler.
Weghorst bv maakte zijn debuut op 20 jarige leeftijd bij Emmen.Hij was 23 toen hij debuteerde voor Heracles.
Grot heeft nog genoeg tijd om slimmigheden zoals zijn lichaam gebruiken afmaken koppen enz enz te leren.NIET WEGDOEN is mijn devies.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

Rada1 schreef:Er zit nog genoeg rek in.Als 2e spits fungeert die goed denk ik in de jupiler.
Weghorst bv maakte zijn debuut op 20 jarige leeftijd bij Emmen.Hij was 23 toen hij debuteerde voor Heracles.
Grot heeft nog genoeg tijd om slimmigheden zoals zijn lichaam gebruiken afmaken koppen enz enz te leren.NIET WEGDOEN is mijn devies.
Ben je vaak naar de wedstrijden geweest dit seizoen?
Hij presteerde zeer matig, zeker het laatste half jaar. Ik zeg wegdoen, incasseren en heel misschien komt hij over een jaar of 3 nog een keer terug als volleerde spits.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

Rada1 schreef:Er zit nog genoeg rek in.Als 2e spits fungeert die goed denk ik in de jupiler.
Weghorst bv maakte zijn debuut op 20 jarige leeftijd bij Emmen.Hij was 23 toen hij debuteerde voor Heracles.
Grot heeft nog genoeg tijd om slimmigheden zoals zijn lichaam gebruiken afmaken koppen enz enz te leren.NIET WEGDOEN is mijn devies.
Ook als we er 2 miljoen voor kunnen beuren ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten