Jay-Roy Grot

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door necnmgn »

Als je daar in een dusdanige constructie geld voor kunt kijken moet je dat zeker doen. Het zou een ruwe diamant kunnen zijn, maar hij mist op dit moment toch ook nog wel een hoop. Met name functionele techniek. Hij heeft overigens wel een knal in z'n poten die maar weinig spelers hebben

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door TT »

Zo'n constructie zou eigenlijk prima zijn. En geld, én nog sowieso een jaar Grot. Zou ook niet verstandig van 'm zijn om nu al naar Italie te gaan natuurlijk.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Brabander »

Jay-Roy moet, als NEC in de eredivisie blijft nog mooi een jaartje bij NEC blijven voetballen. Dan kan hij nog verder uitgroeien tot een meer volledige voetballer. Hij is wel een mooie groeibriljant van onze eigen jeugdopleiding, daar mag je best trots op zijn!

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Poort5 »

jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Mschr is dan ook niet de jongste meer, allerminst topscorer, en de hele wereld kent zijn beperkingen. Tsja dan houdt het op...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

Begrijp er weinig van maar als je er geld voor krijgt altijd doen.En in Italië kijken ze alleen hoeveel je erin knalt ,de rest is irrelevant.Echt een speler die in stelling gebracht moet worden en dan uit moet halen.Voor de rest is het gewoon een hele beperkte speler.Ik dicht Groeneveld een grotere carrière toe maar we zullen zien. Jay Roy is een sympathieke gast,gun het hem van harte.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door mschr »

jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Net zoals ik gelijk heb met Hyballa, Taiwo en ga zo maar door.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Mark Ariaans »

Zo lang het maar geen wielrennen is.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Net zoals ik gelijk heb met Hyballa, Taiwo en ga zo maar door.
Jij denkt dat je gelijk hebt omdat je denkt alles beter te weten. En dat komt weer omdat je denkt dat niemand anders hier enige kennis van voetbal/spelers heeft.
Kortom: jou grootste probleem is.....je denkt te veel!

Grot is een aardige speler maar meer ook niet. Bovendien staat hij mij te vaak op de verkeerde plek en probeert hij te veel mannetjes aan de zijkant uit te kappen terwijl hij dat niet kan. Zijn plek is in de spits, en als hij dat wat meer deed dan had hij waarschijnlijk ook een paar doelpuntjes meer gemaakt dit seizoen.

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door FransWorst »

Pff is het 1 april?
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

Ondanks zijn vele beperkingen heeft Grot qua minuten/goals een aardig gemiddelde. Tel daarbij zijn jonge leeftijd (19) op en zijn imposante fysiek en clubs als Fiorentina staan voor de deur. Grot heeft een knal van jewelste in de poten, is voor zijn lengte belachelijk snel en heeft met dat grote lichaam een flinke dosis kracht tot zijn beschikking. Met de juiste begeleiding kan Grot een spits worden die er maar weinig rondlopen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Nijmegen0413 »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Net zoals ik gelijk heb met Hyballa, Taiwo en ga zo maar door.
Jij denkt dat je gelijk hebt omdat je denkt alles beter te weten. En dat komt weer omdat je denkt dat niemand anders hier enige kennis van voetbal/spelers heeft.
Kortom: jou grootste probleem is.....je denkt te veel!

Grot is een aardige speler maar meer ook niet. Bovendien staat hij mij te vaak op de verkeerde plek en probeert hij te veel mannetjes aan de zijkant uit te kappen terwijl hij dat niet kan. Zijn plek is in de spits, en als hij dat wat meer deed dan had hij waarschijnlijk ook een paar doelpuntjes meer gemaakt dit seizoen.
Klein detail, hij maakt niet de opstelling maar de trainer. Hij kan moeilijk wanneer hij rechtsbuiten staat alsmaar de spitspositie induiken tegen alle afspraken in. Meer dan de linksback voorbij proberen te rennen en diagonaal op doel schieten kan Grot met zijn kwaliteiten dan niet en daarom loopt hij zich op de rechterkant vaak vast. Het is een spits pur sang en daar moet hij spelen, maar je kunt hem niet afrekenen op een fout van de trainer.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Gijscoman »

Het zal denk ik een vergelijkbaar geval zijn met de zaak rondom Breinburg. De club zal echt wel meer mensen op het oog hebben. Reken je nog niet te vroeg rijk. Bovendien vraag ik me af of het verstandig is. Grot kan nog wel groeien bij NEC. De sprong naar Italië lijkt me nog te vroeg voor hem. Sowieso zie ik hem liever hier nog spelen volgend jaar. Al is het maar om enige continuïteit te behouden.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Mark Ariaans »

Gijscoman schreef:Het zal denk ik een vergelijkbaar geval zijn met de zaak rondom Breinburg. De club zal echt wel meer mensen op het oog hebben. Reken je nog niet te vroeg rijk. Bovendien vraag ik me af of het verstandig is. Grot kan nog wel groeien bij NEC. De sprong naar Italië lijkt me nog te vroeg voor hem. Sowieso zie ik hem liever hier nog spelen volgend jaar. Al is het maar om enige continuïteit te behouden.
Volgens mij stond er toch echt dat ze hem bij aankoop nog een jaar hier zouden stallen.

Gebruikersavatar
JiaYo
Berichten: 218
Lid geworden op: di 26 aug 2008, 12:20
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door JiaYo »

Grot heeft het lichaam van een kooivechter en op dit moment ook nog het voetballende vermogen van een kooivechter. Er moet nog zo veel aan die jongen gesleuteld worden om hem op een Eredivisiewaardig niveau te krijgen. Dus lekker nog wat jaartjes bij ons blijven. Zo'n stap komt ook nog wel wanneer hij er wel klaar voor zou zijn.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Gijscoman »

Mark Ariaans schreef:
Gijscoman schreef:Het zal denk ik een vergelijkbaar geval zijn met de zaak rondom Breinburg. De club zal echt wel meer mensen op het oog hebben. Reken je nog niet te vroeg rijk. Bovendien vraag ik me af of het verstandig is. Grot kan nog wel groeien bij NEC. De sprong naar Italië lijkt me nog te vroeg voor hem. Sowieso zie ik hem liever hier nog spelen volgend jaar. Al is het maar om enige continuïteit te behouden.
Volgens mij stond er toch echt dat ze hem bij aankoop nog een jaar hier zouden stallen.
Verdomme; zit weer niet op te letten.
Maar dan vraag ik me alsnog af of het verstandig is. Als hij komend jaar dan goed speelt, word je eigenlijk elke wedstrijd geconfronteerd met de wetenschap dat je waarschijnlijk meer had kunnen vangen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door zuurpruim »

het is een spits en totaal geen rechtsbuiten,hij heeft geen passeerbeweging,onbegrijpelijk dat hij op die positie speelt.

jbnmgn

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jbnmgn »

Nijmegen0413 schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Net zoals ik gelijk heb met Hyballa, Taiwo en ga zo maar door.
Jij denkt dat je gelijk hebt omdat je denkt alles beter te weten. En dat komt weer omdat je denkt dat niemand anders hier enige kennis van voetbal/spelers heeft.
Kortom: jou grootste probleem is.....je denkt te veel!

Grot is een aardige speler maar meer ook niet. Bovendien staat hij mij te vaak op de verkeerde plek en probeert hij te veel mannetjes aan de zijkant uit te kappen terwijl hij dat niet kan. Zijn plek is in de spits, en als hij dat wat meer deed dan had hij waarschijnlijk ook een paar doelpuntjes meer gemaakt dit seizoen.
Klein detail, hij maakt niet de opstelling maar de trainer. Hij kan moeilijk wanneer hij rechtsbuiten staat alsmaar de spitspositie induiken tegen alle afspraken in. Meer dan de linksback voorbij proberen te rennen en diagonaal op doel schieten kan Grot met zijn kwaliteiten dan niet en daarom loopt hij zich op de rechterkant vaak vast. Het is een spits pur sang en daar moet hij spelen, maar je kunt hem niet afrekenen op een fout van de trainer.
Maar ik kan niet geloven dat Ronnie en Potje dezelfde fouten begaan als Hyballa. Maar dan nog snap je zelf als spits toch wel waar je moet staan om doelpunten te maken?
Hij moet gewoon nog een hele hoop leren en dat zal best lukken maar dat heeft tijd nodig en die hebben we nu niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Dat jij hier nog niet bent uitgekotst.
Waarschijnlijk omdat ik gelijk heb. Net zoals ik gelijk heb met Hyballa, Taiwo en ga zo maar door.
Maarre ik heb jou nog nooit iets positiefs over grot zien schrijven volgens mij

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:Da's nu het probleem van eigen jeugd bij NEC. Ze worden uitgekotst, ook al zijn ze topscorer, zijn ze jong en weet de rest van de wereld wel hoe goed ze zijn.
Waar jij meestal het hardste aan meedoet. Dat het forum jou niet uitkotst is me nog steeds een raadsel :crazy:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door jackkreta »

martijn5 schreef:@FrankWielaard op Twitter: Fiorentina aast op Jay-Roy Grot. Italianen willen hem eerst nog een jaar stallen bij z'n huidige club NEC.
http://gianlucadimarzio.com/it/calciome ... ot-dal-nec

Hmm :crazy:
Italië, :schater:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Gerd »

Ik snap niet dat Grot een sterke grote kerel zoveel duels verliest en zich laat vallen als een oud wijf. iedereen die tegen hem aanloopt moet omvallen, en niet andersom.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Juul »

Hoeveel ballen moet je regelrecht in de voeten van de tegenspeler spelen om vervangen te worden. Zeker als je Kadioglu en Rayhi op de bank hebt??

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door bertje »

Wat Bernd zei, hij heeft als enige aanvaller in de basis tenminste dreiging.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Jay-Roy Grot

Bericht door Ozzy123 »

bertje schreef:Wat Bernd zei, hij heeft als enige aanvaller in de basis tenminste dreiging.
Dreiging?
Een verdediger van het niveau van NAC heeft een kwartier de tijd om te reageren.
Die gast is zo wendbaar als een middelgrote olietanker.
Strik erom en naar Foirentina.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten