Sam Lundholm

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Sam Lundholm

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
RobertvdW schreef:
Legendario schreef:
mschr schreef:
zuurpruim schreef:Lundholm,Roman,Ofosu,Mayi,Heinloth,wie wil ze in godsnaam nog hebben?

Ik wil hem in de basis volgend seizoen. Hij kan een sensatie worden in de JL. ook dit seizoen speelde hij niet onaardig, maar Hyballa vond hem te weinig mentaliteit hebben...
Je doet het erom!
mschr zal het er ongetwijfeld om doen, maar met Lundholm weet je het niet; het kan wederom een flop worden, maar het is niet uitgesloten dat mschr gelijk krijgt. Misschien is hij mentaal sterker geworden, misschien breekt het besef door, dat hij, als hij als betaald voetballer wil slagen, het nu moet laten zien. En...vertrouwen krijgen van de nieuwe trainer! Heel belangrijk! Geldt eigenlijk ook voor b.v. Larson.
gewoon de kans geven samen met Larsson,die moeten toch makkelijk overeind blijven in de Juup.
Wacht even, Lundholm is toch al geflopt? Eigenlijk net zo goed als Larsson?? Of zijn ze alweer toe aan hun tweede kans... Daar kun je toch geen kampioen mee worden. We hebben scorende spelers nodig voorin, geen prutsers...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door RobertvdW »

Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
RobertvdW schreef:
Legendario schreef:
mschr schreef:
zuurpruim schreef:Lundholm,Roman,Ofosu,Mayi,Heinloth,wie wil ze in godsnaam nog hebben?

Ik wil hem in de basis volgend seizoen. Hij kan een sensatie worden in de JL. ook dit seizoen speelde hij niet onaardig, maar Hyballa vond hem te weinig mentaliteit hebben...
Je doet het erom!
mschr zal het er ongetwijfeld om doen, maar met Lundholm weet je het niet; het kan wederom een flop worden, maar het is niet uitgesloten dat mschr gelijk krijgt. Misschien is hij mentaal sterker geworden, misschien breekt het besef door, dat hij, als hij als betaald voetballer wil slagen, het nu moet laten zien. En...vertrouwen krijgen van de nieuwe trainer! Heel belangrijk! Geldt eigenlijk ook voor b.v. Larson.
gewoon de kans geven samen met Larsson,die moeten toch makkelijk overeind blijven in de Juup.
Wacht even, Lundholm is toch al geflopt? Eigenlijk net zo goed als Larsson?? Of zijn ze alweer toe aan hun tweede kans... Daar kun je toch geen kampioen mee worden. We hebben scorende spelers nodig voorin, geen prutsers...
Dat woord "prutsers" is toch wel populair geworden bij NEC. Jammer dat we het altijd richting anderen gebruiken. Johan Derksen gebruikte het woord ook; Forzanec toonde onlangs aan, dat hij er wat feiten betreft over NEC nogal een flink naast zat. Maar anderen zijn prutsers, he Derksen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

http://www.gelderlander.nl/nec/lundholm ... ~a1e4bc3b/

Ik blijf het jammer vinden, maar duidelijk dus einde Lundholm. Hopelijk kunnen we er nog een leuk bedrag aan over houden.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door DR »

Gijscoman schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/lundholm ... ~a1e4bc3b/

Ik blijf het jammer vinden, maar duidelijk dus einde Lundholm. Hopelijk kunnen we er nog een leuk bedrag aan over houden.
Van de transfer naar Jong-NEC? ;)

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

DR schreef:
Gijscoman schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/lundholm ... ~a1e4bc3b/

Ik blijf het jammer vinden, maar duidelijk dus einde Lundholm. Hopelijk kunnen we er nog een leuk bedrag aan over houden.
Van de transfer naar Jong-NEC? ;)
:biggrin:
Nou, ik neem aan dat ze hem willen verkopen. Anders hadden ze zijn contract wel direct ontbonden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

Mooi zo,het lijkt erop dat de uitverkoop is begonnen.Jongen had het zelf ook totaal niet meer naar zijn zin hier.Ben alleen bang dat we er niks voor gaan krijgen,gevalletje ontbinding contract

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door MojoMojo »

Goed nieuws! Even echt goed schoon schip maken. Wat mij betreft nu alleen Mauk en Sleegers nog en eventueel ook Heinloth en Rayhi, al zie ik daar nog wel redelijke wisselspelers in. Dan ben je al een heel eind en kun je gericht op zoek naar vervangers.
The name's so nice, you say it twice..

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

MojoMojo schreef:Goed nieuws! Even echt goed schoon schip maken. Wat mij betreft nu alleen Mauk en Sleegers nog en eventueel ook Heinloth en Rayhi, al zie ik daar nog wel redelijke wisselspelers in. Dan ben je al een heel eind en kun je gericht op zoek naar vervangers.
helemaal mee eens ik zie liever 10 jongens uit eigen jeugd dan mensen die gehaald zijn en er weinig van bakken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door burp »

blijft enorme kapitaalvernietiging. Snap ondertussen wel dat de investeerders zich behoorlijk stil houden nu.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:blijft enorme kapitaalvernietiging. Snap ondertussen wel dat de investeerders zich behoorlijk stil houden nu.
We kunnen ons ook gewoon geen transfersommen veroorloven,alles zal vrij moeten zijn of anders huur.Maar het is wel een rijtje aan het worden hoor,spelers waarvoor we betaald hebben en die niets hebben gepresteerd.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gerard Lopez »

Blijf het raar vinden dat onze cultuurbewaker zo snel niks in hem ziet. Is alleen geblesseerd geweest en 0 minuten gespeeld, volgens mij zelfs nog niet meegetraind, en hij heeft gelijk een oordeel klaar. Op basis van wat? Videobeelden van 2 invalbeurten van 10 minuten uit Augustus 2016?
Deze jongen komt momenteel voor de Eredivisie tekort maar heb niet het idee dat het een lastige jongen is en zou hem best een kans willen geven in de JL
When Wilco talks, people listen!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door valkhof »

Gerard Lopez schreef:Blijf het raar vinden dat onze cultuurbewaker zo snel niks in hem ziet. Is alleen geblesseerd geweest en 0 minuten gespeeld, volgens mij zelfs nog niet meegetraind, en hij heeft gelijk een oordeel klaar. Op basis van wat? Videobeelden van 2 invalbeurten van 10 minuten uit Augustus 2016?
Deze jongen komt momenteel voor de Eredivisie tekort maar heb niet het idee dat het een lastige jongen is en zou hem best een kans willen geven in de JL
lopen ook nog meer mensen rond het elftal die beoordeeld hebben dat lundholm het hier niet gaat maken.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gerard Lopez »

valkhof schreef:
Gerard Lopez schreef:Blijf het raar vinden dat onze cultuurbewaker zo snel niks in hem ziet. Is alleen geblesseerd geweest en 0 minuten gespeeld, volgens mij zelfs nog niet meegetraind, en hij heeft gelijk een oordeel klaar. Op basis van wat? Videobeelden van 2 invalbeurten van 10 minuten uit Augustus 2016?
Deze jongen komt momenteel voor de Eredivisie tekort maar heb niet het idee dat het een lastige jongen is en zou hem best een kans willen geven in de JL
lopen ook nog meer mensen rond het elftal die beoordeeld hebben dat lundholm het hier niet gaat maken.
En daar hebben ze nog wel 3 weken voorbereiding voor nodig gehad om dat in te zien? Had het dan gelijk gemeld dan had je langer tijd gehad hem te verkopen.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door daavj »

Er is nu nog ruim voldoende tijd om hem te slijten.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door valkhof »

Gerard Lopez schreef:
valkhof schreef:
Gerard Lopez schreef:Blijf het raar vinden dat onze cultuurbewaker zo snel niks in hem ziet. Is alleen geblesseerd geweest en 0 minuten gespeeld, volgens mij zelfs nog niet meegetraind, en hij heeft gelijk een oordeel klaar. Op basis van wat? Videobeelden van 2 invalbeurten van 10 minuten uit Augustus 2016?
Deze jongen komt momenteel voor de Eredivisie tekort maar heb niet het idee dat het een lastige jongen is en zou hem best een kans willen geven in de JL
lopen ook nog meer mensen rond het elftal die beoordeeld hebben dat lundholm het hier niet gaat maken.
En daar hebben ze nog wel 3 weken voorbereiding voor nodig gehad om dat in te zien? Had het dan gelijk gemeld dan had je langer tijd gehad hem te verkopen.
wie weet hebben ze dat wel al in een eerder stadium aangegeven aan sammy, weet jij veel.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door bertje »

Laat gaan, laat gaan. Die proberen ze al een jaar te slijten maar nog steeds niet gelukt. Dan maar transfervrij..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Sam Lundholm

Bericht door Nr1 NEC »

bertje schreef:Laat gaan, laat gaan. Die proberen ze al een jaar te slijten maar nog steeds niet gelukt. Dan maar transfervrij..
Loslaten is altijd lastig...

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

N.E.C. heeft een overeenkomst met IK Sirius FK over de verkoop van Sam Lundholm, inclusief een bonusconstructie en doorverkooppercentage. De aanvaller tekent voor vier en half jaar bij de Zweedse club. Bij N.E.C. had Lundholm nog een contract tot medio juni 2018.

Lundholm begon zijn carrière bij AIK Fotboll. Nadat hij daar de jeugdopleiding doorliep, stroomde hij in 2013 door naar de eerste selectie van het Zweedse team. In de zomer van 2015 kwam Lundholm naar N.E.C. In Nijmegen kwam de vleugelaanvaller maar tot vijftien optredens voor de eerste selectie. In de winter van 2017 werd Lundholm voor een halfjaar verhuurd aan Randers FC.

Remco Oversier over de transfer van Lundholm: “Met de verkoop van Sam komt er een einde aan een ongelukkig huwelijk, voor beide partijen. Sam was niet meer in beeld voor het eerste van N.E.C. en was – net als Reagy Ofosu – al teruggezet naar de beloften. We zijn daarom blij dat we, ondanks zijn situatie van de afgelopen jaren, financieel sterker worden van deze transfer met in potentie nog extra opbrengsten. Tevens is het heel belangrijk dat we met het vertrek van deze overbodige spelers ruimte creëren om de selectie gericht te versterken op posities waar we dat hard nodig hebben.”

Voor ons kiezen
Oversier vervolgt: “De markt is nog tot 1 september open. We zijn in gesprek met diverse spelers die ook in de Eredivisie kunnen spelen, maar mogelijk toch voor ons kiezen, net als Jansen, Joppen en Achahbar al deden. Dit vergt tijd. Die tijd nemen we om de eenvoudige reden dat we spelers willen halen die passen binnen ons plan en die echt voor deze club willen spelen. Met minder nemen we geen genoegen.”
https://www.nec-nijmegen.nl/2017/07/n-e ... sirius-fk/

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door mschr »

De opvolger van Alireza heeft de verwachtingen niet volledig waargemaakt. Maar hij zal ongetwijfeld voor een recordbedrag verkocht zijn!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Mark Ariaans »

He, wat een naar ondertoontje weer. Er staat duidelijk bij: een bonusregeling en een doorverkooppercentage.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door burp »

:bye:

En hoezo was Ofosu ook teruggezet? Die speelde de dag voor ontbinding nog mee.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gijscoman »

burp schreef::bye:

En hoezo was Ofosu ook teruggezet? Die speelde de dag voor ontbinding nog mee.
Niet meegaan op trainingskamp werkte als terugzetten naar de beloftes. Alleen is bij Ofosu kort daarna ook zijn contract ontbonden.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:De opvolger van Alireza heeft de verwachtingen niet volledig waargemaakt. Maar hij zal ongetwijfeld voor een recordbedrag verkocht zijn!
Je hebt nog gelijk ook!
Lundholm weg voor recordbedrag
N.E.C. heeft de Zweedse buitenspeler Sam Lundholm verkocht aan IK Sirius. Technisch directeur Remco Oversier was in zijn nopjes met de afwikkeling van de transfer: "we hebben Sam verkocht voor een recordbedrag in een 3e week van juli in oneven jaren waarin het gemiddeld meer dan 26 graden was. Wij wensen Sam veel succes bij zijn nieuwe club en bouwen samen verder aan een nieuw N.E.C. met alleen spelers die hier graag willen spelen en passen binnen ons beleid."
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
mschr schreef:De opvolger van Alireza heeft de verwachtingen niet volledig waargemaakt. Maar hij zal ongetwijfeld voor een recordbedrag verkocht zijn!
Je hebt nog gelijk ook!
Lundholm weg voor recordbedrag
N.E.C. heeft de Zweedse buitenspeler Sam Lundholm verkocht aan IK Sirius. Technisch directeur Remco Oversier was in zijn nopjes met de afwikkeling van de transfer: "we hebben Sam verkocht voor een recordbedrag in een 3e week van juli in oneven jaren waarin het gemiddeld meer dan 26 graden was. Wij wensen Sam veel succes bij zijn nieuwe club en bouwen samen verder aan een nieuw N.E.C. met alleen spelers die hier graag willen spelen en passen binnen ons beleid."
:biggrin:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sam Lundholm

Bericht door Nijmegen0413 »

Mooi dat we er ook nog een bedragje aan overhouden. Mauk, Mayi en Breinburg nog (eventueel Sleegers) en ik ben dik tevreden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten