Joey Sleegers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door karlo »

Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10414
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door TT »

karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
Daar hadden meer aanvallers last van gisteren. Zo werd Sleegers twee keer op rij overgeslagen terwijl hij volledig vrij stond, maar de speler met de bal (het was in ieder geval 1 x Mayi) voor eigen succes besloot te gaan. Nu ben ik er niet van overtuigd dat Sleegers 'm vervolgens gemaakt had, maar dat terzijde.....

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Hennie-C »

Is dit het topic van Sleegers of Lundholm? :???: :crazy:
Supporting eNieSee is everything!

jbnmgn

Re: Joey Sleegers

Bericht door jbnmgn »

Hennie-C schreef:Is dit het topic van Sleegers of Lundholm? :???: :crazy:
Maakt niet uit, beiden zijn het niet waard om in het 1e te spelen. Terug naar de beloften die 2 of verhuren. En snel graag want dan kunnen we nog kijken naar eventuele veel betere vervangers, en dat kan nooit moeilijk zijn.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Joey Sleegers

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
AH nee niet nog een keer :-( lees even terug wat ik hier over zei

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Bleum »

Lundholm heeft nog een actie in huis en kan misschien nog als tweede aanvallende invaller iets., Sleegers wel verhuren
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:
karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
AH nee niet nog een keer :-( lees even terug wat ik hier over zei
In het huidige tijdsgewricht worden kenners gewantrouwd en voert onsamenhangend gewauwel annex onzin de boventoon. Vergeef het hem dus.

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Rada1 »

Had er in moeten komen voor Bikel.Joey speelt beter op 10 dan als buitenspeler

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door harold »

mschr schreef:
Eniesee schreef:
karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
AH nee niet nog een keer :-( lees even terug wat ik hier over zei
In het huidige tijdsgewricht worden kenners gewantrouwd en voert onsamenhangend gewauwel annex onzin de boventoon. Vergeef het hem dus.
Prachtige woordkeuzes!

jbnmgn

Re: Joey Sleegers

Bericht door jbnmgn »

Rada1 schreef:Had er in moeten komen voor Bikel.Joey speelt beter op 10 dan als buitenspeler
Joey speelt helemaal niet beter, niet op 10, niet op 11 enz. Gewoon zwak!

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Rada1 »

jbnmgn schreef:
Rada1 schreef:Had er in moeten komen voor Bikel.Joey speelt beter op 10 dan als buitenspeler
Joey speelt helemaal niet beter, niet op 10, niet op 11 enz. Gewoon zwak!
Goed vind ik hem ook niet,maar je moet het doen met het materiaal dat je hebt.Als je hem erin brengt moet je hem in de as van het veld zetten.Nooit aan de buitenkant.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Joey Sleegers

Bericht door jsentani »

Rada1 schreef:
jbnmgn schreef:
Rada1 schreef:Had er in moeten komen voor Bikel.Joey speelt beter op 10 dan als buitenspeler
Joey speelt helemaal niet beter, niet op 10, niet op 11 enz. Gewoon zwak!
Goed vind ik hem ook niet,maar je moet het doen met het materiaal dat je hebt.Als je hem erin brengt moet je hem in de as van het veld zetten.Nooit aan de buitenkant.
:withstupid: Centraal, zo speelde hij ook goed bij Eindhoven, zeker niet als links of rechtsvoor.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Nijmegen0413
Berichten: 10580
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Nijmegen0413 »

jsentani schreef:
Rada1 schreef:
jbnmgn schreef:
Rada1 schreef:Had er in moeten komen voor Bikel.Joey speelt beter op 10 dan als buitenspeler
Joey speelt helemaal niet beter, niet op 10, niet op 11 enz. Gewoon zwak!
Goed vind ik hem ook niet,maar je moet het doen met het materiaal dat je hebt.Als je hem erin brengt moet je hem in de as van het veld zetten.Nooit aan de buitenkant.
:withstupid: Centraal, zo speelde hij ook goed bij Eindhoven, zeker niet als links of rechtsvoor.
Volgens mij speelde Sleegers bij Eindhoven meer op links dan als echte nummer 10. Zo gek vind ik dus niet dat Hyballa hem daar neer zet, qua positie dan. Want qua spel had iedereen kunnen inschatten dat het gister met Sleegers niks ging worden.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door karlo »

Eniesee schreef:
karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
AH nee niet nog een keer :-( lees even terug wat ik hier over zei
Ben niet echt geïnteresseerd in over wat jij hier over zei.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Joey Sleegers

Bericht door Arjan van Hout »

karlo schreef:
Eniesee schreef:
karlo schreef:
Eniesee schreef:
Tim Janssen schreef:is veel te licht net als lundholm, het zijn jongetjes tussen de grote mannen
Lundholm speelde goed vandaag....
Hij heeft aan onze keeper te danken dat we niet Dank zei hem verloren hebben,
Leed terwijl het hele elftal naar voren stond dom en onnodig balverlies, was bijna dodelijk,
Bij een van zijn aanvallende acties zag hij vrijstaande medespelers totaal over het hoofd,
AH nee niet nog een keer :-( lees even terug wat ik hier over zei
Ben niet echt geïnteresseerd in over wat jij hier over zei.
Liever zelf dommigheid posten ?

ForzaEniesee
Berichten: 5
Lid geworden op: di 19 jul 2016, 10:34
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door ForzaEniesee »

VVV-Venlo heeft zich gemeld voor Joey Sleegers

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

ForzaEniesee schreef:VVV-Venlo heeft zich gemeld voor Joey Sleegers

De vlag kan uit! De dansmariekes mogen met hun stokken zwaaien!

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Hennie-C »

ForzaEniesee schreef:VVV-Venlo heeft zich gemeld voor Joey Sleegers
Was een aantal dagen geleden al bekend (bij mij :wink: )

http://www.venlonaren.net/joey-sleegers ... vvv-venlo/
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey Sleegers

Bericht door Wessel »

mschr schreef:
Wessel schreef: Vraag me af waarom je er zo moeilijk over doet als iemand een andere mening heeft dan je zelf. Maar ik wil er toch wel even op ingaan. Jij vond hem ongeinspireerd spelen. Ik geef toe dat hij niet zo dat fysieke spel laat zien als de andere spelers die Hyballa graag gebruikt. Maar dat wil niet zeggen dat hij ongemotiveerd is. Hij is wat meer flegmatiek in zijn manier van reageren Dat is gewoon zijn karakter.
Okay, laat hem flegmatiek zijn.
Wessel schreef: Hij is meer de speler die het het moet hebben van zijn overzicht en techniek dan van het erin knallen.
Techniek? Hij heeft geen individuele actie! Kan geen man passeren. Hij is een speler die in de diepte gelanceerd moet worden. Meer kunstjes kent hij niet.

Wessel schreef:De beoordeling van jonge spelers kan soms lastig zijn. Sommigen staan er vrij snel, anderen hebben daar meer tijd voor nodig. Mooie voorbeelden die we hier hebben kunnen aanschouwen zijn b.v. Limbombe, Foor en Lens. Spelers die bijna waren afgeschreven maar het uiteindelijk toch hebben gemaakt.
Lens was flegmatiek, maar ook in het begin onze gevaarlijkste aanvaller. Limbombe was vanaf wedstrijd nummer 1 superbelangrijk. En Foor was als invaller altijd beter dan de speler die hij verving. Ik noem een Nikinho, een Roorda. Als Sleegers daarentegen invalt, gaat het niveau direct omlaag.
Sorry voor mijn late reaktie. Ja, waarom neem ik het zo op voor Sleegers? Wel, dat is misschien omdat ik iets gezien heb wat jij niet hebt gezien. Ik heb een tijdje redelijk vaak naar de Jupiler league gekeken en daarbij Sleegers een aantal keren in actie gezien. Daarbij heeft hij me positief verrast en een goede indruk op mij gemaakt. Blijkbaar vonden anderen dat ook en is hij uitgeroepen tot beste speler van de Juup. Nu kun je zeggen dat dat maar op het tweede niveau was maar dat vind ik niet helemaal opgaan. Ook op dat niveau kun je wel zien of iemand een goede techniek en handelingssnelheid heeft. In vergelijking met andere spelers komt dat vanzelf naar voren.

Het is gewoon in aanleg best een aardige speler. Hij heeft nog niet echt zijn kunnen getoond in de spaarzame wedstrijden dat hij heeft meegedaan maar is ook niet echt afgegaan. Een beetje wisselvallig dat wel. Maar dat is iets waar meer jonge spelers mee kampen. Of hij het in Nijmegen gaat maken? Ik weet het niet. Ik geloof niet dat Hybala het echt in hem ziet zitten en hij heeft ook niet het NEC-dna van de felle en er volop ingaande speler waarmee je het publiek meekrijgt. Dat helpt natuurlijk allemaal niet mee.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Vespared »

Wessel schreef:
mschr schreef:
Wessel schreef: Vraag me af waarom je er zo moeilijk over doet als iemand een andere mening heeft dan je zelf. Maar ik wil er toch wel even op ingaan. Jij vond hem ongeinspireerd spelen. Ik geef toe dat hij niet zo dat fysieke spel laat zien als de andere spelers die Hyballa graag gebruikt. Maar dat wil niet zeggen dat hij ongemotiveerd is. Hij is wat meer flegmatiek in zijn manier van reageren Dat is gewoon zijn karakter.
Okay, laat hem flegmatiek zijn.
Wessel schreef: Hij is meer de speler die het het moet hebben van zijn overzicht en techniek dan van het erin knallen.
Techniek? Hij heeft geen individuele actie! Kan geen man passeren. Hij is een speler die in de diepte gelanceerd moet worden. Meer kunstjes kent hij niet.

Wessel schreef:De beoordeling van jonge spelers kan soms lastig zijn. Sommigen staan er vrij snel, anderen hebben daar meer tijd voor nodig. Mooie voorbeelden die we hier hebben kunnen aanschouwen zijn b.v. Limbombe, Foor en Lens. Spelers die bijna waren afgeschreven maar het uiteindelijk toch hebben gemaakt.
Lens was flegmatiek, maar ook in het begin onze gevaarlijkste aanvaller. Limbombe was vanaf wedstrijd nummer 1 superbelangrijk. En Foor was als invaller altijd beter dan de speler die hij verving. Ik noem een Nikinho, een Roorda. Als Sleegers daarentegen invalt, gaat het niveau direct omlaag.
Sorry voor mijn late reaktie. Ja, waarom neem ik het zo op voor Sleegers? Wel, dat is misschien omdat ik iets gezien heb wat jij niet hebt gezien. Ik heb een tijdje redelijk vaak naar de Jupiler league gekeken en daarbij Sleegers een aantal keren in actie gezien. Daarbij heeft hij me positief verrast en een goede indruk op mij gemaakt. Blijkbaar vonden anderen dat ook en is hij uitgeroepen tot beste speler van de Juup. Nu kun je zeggen dat dat maar op het tweede niveau was maar dat vind ik niet helemaal opgaan. Ook op dat niveau kun je wel zien of iemand een goede techniek en handelingssnelheid heeft. In vergelijking met andere spelers komt dat vanzelf naar voren.

Het is gewoon in aanleg best een aardige speler. Hij heeft nog niet echt zijn kunnen getoond in de spaarzame wedstrijden dat hij heeft meegedaan maar is ook niet echt afgegaan. Een beetje wisselvallig dat wel. Maar dat is iets waar meer jonge spelers mee kampen. Of hij het in Nijmegen gaat maken? Ik weet het niet. Ik geloof niet dat Hybala het echt in hem ziet zitten en hij heeft ook niet het NEC-dna van de felle en er volop ingaande speler waarmee je het publiek meekrijgt. Dat helpt natuurlijk allemaal niet mee.
Neemt toch niet weg dat hij inviel als een drol. Dat hij zichzelf daarmee te kakken zet is tot daar aan toe, maar dat je na een jaar bij je werkgever niet verder bent gekomen als zo’n “slapjanus” inval beurtje, moet toch te denken geven. Tenminste dat mag je hopen.............

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey Sleegers

Bericht door Wessel »

Grote woorden hoor, na een invalbeurt van nog geen half uur!

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1588
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door NECNijmeguh »

Is dus verhuurd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Joey Sleegers

Bericht door Kanchelskis »

NECNijmeguh schreef:Is dus verhuurd.
Een bron..: http://www.nec-nijmegen.nl/2016/08/n-e- ... vvv-venlo/

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7019
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Sandertjuh85 »

Dan zou Holman wel een jaartje komen gok ik.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Joey Sleegers

Bericht door Kanchelskis »

Sandertjuh85 schreef:Dan zou Holman wel een jaartje komen gok ik.
Ik hoop het :tu: :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sandertjuh85 en 23 gasten