Mihai Roman

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Legendario »

jetipo schreef:Lekker hè? Zo beperkt en kortzichtig een speler affakkelen. Oei, een speler heeft het niet laten zien, dus hij kan er niets van en dat blijft de rest van zijn carrière zo. Man, je zult altijd op deze manier redeneren. Hoe beperkt moet je dan wel niet in het leven staan? Van sommigen verbaast het me overigens niet. Veel plezier ermee, maar ik gun deze jongen wel succes.
Het zal je toch niet verbazen? Zelfs de spits die het vorig jaar wél liet zien wordt hier nog steeds afgerakkeld.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Mihai Roman

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
jetipo schreef:Lekker hè? Zo beperkt en kortzichtig een speler affakkelen. Oei, een speler heeft het niet laten zien, dus hij kan er niets van en dat blijft de rest van zijn carrière zo. Man, je zult altijd op deze manier redeneren. Hoe beperkt moet je dan wel niet in het leven staan? Van sommigen verbaast het me overigens niet. Veel plezier ermee, maar ik gun deze jongen wel succes.
Het zal je toch niet verbazen? Zelfs de spits die het vorig jaar wél liet zien wordt hier nog steeds afgerakkeld.
Ja en weet je hoe ze dat noemen? NUILEN! :biggrin: Ik gun die jongen alle geluk van de wereld, maar voor wat hij hier heeft laten zien hoeft hij wat mij betreft niet terug te komen.
Maar kijk naar een Pelle, die verguist werd op TV en topscorer werd bij Feijenoord. Het kan raar lopen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door zuurpruim »

ik heb vrij weinig bewondering voor iemand die er nooit in is geslaagd om fit te geraken,een gebrekkige instelling had en een van onze duurste spelers was(is).

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:
jetipo schreef:Lekker hè? Zo beperkt en kortzichtig een speler affakkelen. Oei, een speler heeft het niet laten zien, dus hij kan er niets van en dat blijft de rest van zijn carrière zo. Man, je zult altijd op deze manier redeneren. Hoe beperkt moet je dan wel niet in het leven staan? Van sommigen verbaast het me overigens niet. Veel plezier ermee, maar ik gun deze jongen wel succes.
Het zal je toch niet verbazen? Zelfs de spits die het vorig jaar wél liet zien wordt hier nog steeds afgerakkeld.
Ja en weet je hoe ze dat noemen? NUILEN! :biggrin: Ik gun die jongen alle geluk van de wereld, maar voor wat hij hier heeft laten zien hoeft hij wat mij betreft niet terug te komen.
Maar kijk naar een Pelle, die verguist werd op TV en topscorer werd bij Feijenoord. Het kan raar lopen.
Je hebt gelijk! Nuilen :biggrin: Het gaat me ook niet specifiek om Roman, maar meer om het schijnbare feit dat spelers door sommigen nogal snel en makkelijk afgefakkeld worden. Daarbij kun je niet alles in de schoenen van Roman schuiven. Er spelen veel meer factoren mee, oa de club, trainer, scouten, enz... Volgens bijvoorbeeld Zuurpruim hierboven is het alleen te wijten aan Roman. Dat is natuurlijk niet zo.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Vannuilekumphuile »

Dat is netjes gezegd. Aan de andere kant was ik denk ik niet de enige die zich heeft afgevraagd op basis van welke kwaliteiten hij was geworven. Ik zie die eerste speelminuten zo voor me. Zo ongelooflijk traag bewegend. Maar goed: hopelijk keert het tij voor hem.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door MojoMojo »

Roman is wel de enige speler waarbij de tranen over mijn wangen rolde van het lachen toen hij, een op een met de keeper, over de bal struikelde.. en dat net in de fase dat mensen twijfelden over zijn capaciteiten.

Echter gun ik hem al het beste en hoop ik dat het alsnog een topper wordt.
The name's so nice, you say it twice..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door zuurpruim »

Weer gescoord, nu 6 uit 14.Kans wordt groter dat de Israëli's die optie tot koop gaan lichten.Weer een extra centje om te investeren.

necnijmegen024
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 13:55
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door necnijmegen024 »

Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Nummer 9 »

jetipo schreef:
necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Heeft ie in ieder geval wat meer restwaarde als we hem verkopen.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

Nummer 9 schreef:
jetipo schreef:
necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Heeft ie in ieder geval wat meer restwaarde als we hem verkopen.
Misschien houdt NEC hem wel. Meestal is het namelijk andersom: bij NEC presteren spelers prima tot uitstekend , zodra ze naar een buitenlandse club gaan presteren ze weinig tot niks meer. Santos bijvoorbeeld, of Hristov, enz.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Legendario »

jetipo schreef:
Nummer 9 schreef:
jetipo schreef:
necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Heeft ie in ieder geval wat meer restwaarde als we hem verkopen.
Misschien houdt NEC hem wel. Meestal is het namelijk andersom: bij NEC presteren spelers prima tot uitstekend , zodra ze naar een buitenlandse club gaan presteren ze weinig tot niks meer. Santos bijvoorbeeld, of Hristov, enz.
Santos?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Mihai Roman

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:
Nummer 9 schreef:
jetipo schreef:
necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Heeft ie in ieder geval wat meer restwaarde als we hem verkopen.
Misschien houdt NEC hem wel. Meestal is het namelijk andersom: bij NEC presteren spelers prima tot uitstekend , zodra ze naar een buitenlandse club gaan presteren ze weinig tot niks meer. Santos bijvoorbeeld, of Hristov, enz.
Staat hij nog onder contract dan? Tot wanneer?
Zie het al, 2018. Dus of verkopen of terug halen met hoop op betere tijden voor hem. Wie weet ziet Hyballa het wel zitten in hem.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jackkreta »

jbnmgn schreef:
jetipo schreef:
Nummer 9 schreef:
jetipo schreef:
necnijmegen024 schreef:Onze vriend heeft weer gescoord vandaag. Toch aardige cijfers daar als ik me niet vergis 7 uit 15.
Een beetje vertrouwen doet wonderen.
Heeft ie in ieder geval wat meer restwaarde als we hem verkopen.
Misschien houdt NEC hem wel. Meestal is het namelijk andersom: bij NEC presteren spelers prima tot uitstekend , zodra ze naar een buitenlandse club gaan presteren ze weinig tot niks meer. Santos bijvoorbeeld, of Hristov, enz.
Staat hij nog onder contract dan? Tot wanneer?
Zie het al, 2018. Dus of verkopen of terug halen met hoop op betere tijden voor hem. Wie weet ziet Hyballa het wel zitten in hem.
Als ik zie hoe medogenloos Lundholm is afgeserveerd door Hyballa geef ik Roman niet veel kans, te flegmatiek, houdt Hyballa niet van.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door zuurpruim »

Laten we nou stoppen met die onzin over terughalen,dat gaat nooit gebeuren.In ieder geval niet onder Hyballa.Met het geval Lundholm heb ik nog steeds moeite,met Roman absoluut niet.Ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n abominabele conditie als deze man.Het was echt schandalig.Het tempo in de Israëlische competitie moet echt bedroevend laag zijn of spitsen hebben daar geen enkele verdedigende taak.Fijn dat hij er nu wat goals inschiet dan krijgen we er nog iets voor terug

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:Laten we nou stoppen met die onzin over terughalen,dat gaat nooit gebeuren.In ieder geval niet onder Hyballa.Met het geval Lundholm heb ik nog steeds moeite,met Roman absoluut niet.Ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n abominabele conditie als deze man.Het was echt schandalig.Het tempo in de Israëlische competitie moet echt bedroevend laag zijn of spitsen hebben daar geen enkele verdedigende taak.Fijn dat hij er nu wat goals inschiet dan krijgen we er nog iets voor terug
:crazy: je doet je naam eet aan voor wat betreft Roman en de Israëlische competitie. Hyballa lijkt inderdaad nogal recht door zee (of meedogenloos, maar dat lijkt me wat overdreven). Aan conditie kun je gewoon werken, dat weet Hyballa als geen ander.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Mihai Roman

Bericht door jasper491 »


Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Nijmegen0413 »

Raar artikel. Er word beweert dat NEC 8 ton heeft betaald en dat er een algemene clausule in zijn contract staat dat hij voor 3 ton mag vertrekken. Naar mijn weten is die 3 ton een optie die enkel en alleen zijn huidige club bezit, Maccabi Petah Tikva dus. Zou een mooie boel worden als je een speler voor 8 ton aantrekt en een clausule er in zou zetten dat hij ten alle tijden voor 3 ton mag vertrekken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door zuurpruim »

tuurlijk is die 3 ton een afgesproken bedrag voor de club die hem huurt.Maar als Bukarest het wil betalen ook prima toch? En 8 goals in 32 wedstrijden in een competitie die nog een stuk minder is dan de eredivisie,we moeten het ook niet overdrijven.Pakken wat je pakken kan nu en probeer het te investeren in een goede spits. Taiwo gaat terug na dit seizoen naar Liverpool,kijken of je Mayi kan verhuren.Grot heb ik ook weinig vertrouwen in,zeer beperkte technische bagage.Hou je Larsson over dus er moet er een bij.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:tuurlijk is die 3 ton een afgesproken bedrag voor de club die hem huurt.Maar als Bukarest het wil betalen ook prima toch? En 8 goals in 32 wedstrijden in een competitie die nog een stuk minder is dan de eredivisie,we moeten het ook niet overdrijven.Pakken wat je pakken kan nu en probeer het te investeren in een goede spits. Taiwo gaat terug na dit seizoen naar Liverpool,kijken of je Mayi kan verhuren.Grot heb ik ook weinig vertrouwen in,zeer beperkte technische bagage.Hou je Larsson over dus er moet er een bij.
Zonder de goals van Grot stonden we nu onder Go Ahead Eagles. Zonder de goals van Larsson stonden we nog steeds 17de met hetzelfde aantal punten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:tuurlijk is die 3 ton een afgesproken bedrag voor de club die hem huurt.Maar als Bukarest het wil betalen ook prima toch? En 8 goals in 32 wedstrijden in een competitie die nog een stuk minder is dan de eredivisie,we moeten het ook niet overdrijven.Pakken wat je pakken kan nu en probeer het te investeren in een goede spits. Taiwo gaat terug na dit seizoen naar Liverpool,kijken of je Mayi kan verhuren.Grot heb ik ook weinig vertrouwen in,zeer beperkte technische bagage.Hou je Larsson over dus er moet er een bij.
Zonder de goals van Grot stonden we nu onder Go Ahead Eagles. Zonder de goals van Larsson stonden we nog steeds 17de met hetzelfde aantal punten.
Grot heeft totaal geen techniek dit i.t.t. larsson.En een bal vasthouden kan hij ook niet,wat helemaal onvoorstelbaar is.met zijn postuur. Als Larsson een trainer krijgt die hem vertrouwen geeft komt deze jongen wel los.Dat gaat onder Hyballa niet meer gebeuren.Spelers zouden zich eens goed moeten oriënteren voordat ze een club kiezen.Types als Larsson,Mauk en Lundholm zijn gevoels jongens,die passen niet bij de werkwijze van Peter.Die heeft liever types als Fomitschow en Rayhi die zich helemaal het snot voor de ogen lopen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door mschr »

Ik ben blij dat je ontdekt hebt dat Larsson techniek heeft. Ik heb hem nog nooit iemand zien passeren. Sterker nog, ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op welke bijzondere actie dan ook.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:tuurlijk is die 3 ton een afgesproken bedrag voor de club die hem huurt.Maar als Bukarest het wil betalen ook prima toch? En 8 goals in 32 wedstrijden in een competitie die nog een stuk minder is dan de eredivisie,we moeten het ook niet overdrijven.Pakken wat je pakken kan nu en probeer het te investeren in een goede spits. Taiwo gaat terug na dit seizoen naar Liverpool,kijken of je Mayi kan verhuren.Grot heb ik ook weinig vertrouwen in,zeer beperkte technische bagage.Hou je Larsson over dus er moet er een bij.
Zonder de goals van Grot stonden we nu onder Go Ahead Eagles. .
:withstupid: onbegrijpelijk dat men dit maar niet wil zien.
En dan lees je dat Larsson en Taiwo in basisopstellingen hier op het forum staan, en Rayhi ook maar mag blijven draven.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door Arjan van Hout »

Ga een training kijken en je ziet dat Larsson veel en veel meer potentie heeft dan grot. Tot nu toe heeft hij er weinig van gebakken in de wedstrijden maar ik heb vertrouwen in de toekomst. Overigens moet de trainer hem dan niet op de flanken zetten want dat is hij niet, een buitenspeler.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mihai Roman

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:Ga een training kijken en je ziet dat Larsson veel en veel meer potentie heeft dan grot. Tot nu toe heeft hij er weinig van gebakken in de wedstrijden maar ik heb vertrouwen in de toekomst. Overigens moet de trainer hem dan niet op de flanken zetten want dat is hij niet, een buitenspeler.
Ik sluit een toekomst van Larsson bij nec zeker niet uit zoals Mschr wel doet.
Maar op basis van wat ik tot nog toe gezien heb dit seizoen maar ff niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten