Mikael Dyrestam

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door MojoMojo »

illestyl schreef:
DJTEEF! schreef:Hij kan in elk geval voetballen. Mooi!
Mwuah, vind je echt dat je dat goed kon beoordelen?

Een een-tweetje met zeeën van ruimte... Dat had ik ook met twee vingers in de neus gedaan, en ik speel 3e klasse. Zegt genoeg denk ik? :tong: :biggrin:

Don't get me wrong, hij deed niets verkeerd. Maar om nou direct te constateren dat hij goed kan voetballen...
Hoezo, we kunnen spelers toch ook al na 5 minuten afschrijven als ze niet goed invallen? :wink:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door DJTEEF! »

illestyl schreef:
DJTEEF! schreef:Hij kan in elk geval voetballen. Mooi!
Mwuah, vind je echt dat je dat goed kon beoordelen?

Een een-tweetje met zeeën van ruimte... Dat had ik ook met twee vingers in de neus gedaan, en ik speel 3e klasse. Zegt genoeg denk ik? :tong: :biggrin:

Don't get me wrong, hij deed niets verkeerd. Maar om nou direct te constateren dat hij goed kan voetballen...
Ok. Ok. Ik heb nog te weinig data, maar de paar acties die ik gezien heb, zagen er technisch goed uit. Een Ebbinge (HELD overigens) was gevallen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door LT »

Zocht iemand dit topic? :biggrin:

Prima optreden. Op voor hem onhandige kant deed hij het prima, wmb ook zeker een optie voor rechtsback.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door BertNEC »

LT schreef:Zocht iemand dit topic? :biggrin:

Prima optreden. Op voor hem onhandige kant deed hij het prima, wmb ook zeker een optie voor rechtsback.
Als linksback prima optreden
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door BertNEC »

LT schreef:Zocht iemand dit topic? :biggrin:

Prima optreden. Op voor hem onhandige kant deed hij het prima, wmb ook zeker een optie voor rechtsback.
Als linksback prima optreden
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door Rada1 »

Voldoet prima als lb.Heel veel beter dan Buwalda.Snap niet dat de trainer niet met hem begonnen was

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door bertje »

Ik vind hem beter als Heinloth (ook als Fomitschow overigens) op de back, en dat terwijl het een CV is..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door pjottr »

dat zegt veel over die andere 2....

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door necnmgn »

Speelde prima vandaag, toch knap hoe hij zich op die positie staande houdt. Voor mij samen met Rayhi positieve verrassingen dit seizoen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:Speelde prima vandaag, toch knap hoe hij zich op die positie staande houdt. Voor mij samen met Rayhi positieve verrassingen dit seizoen
:withstupid: Ik vind hem na Dumic onze beste verdediger.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door bertje »

Ik vind hem overigens sinds de winterstop beduidend minder spelen. Is natuurlijk ook geen rechtsback, maar waar hij voor de winterstop wel elke wedstrijd zijn tegenstander in bedwang had is dat de laatste wedstrijden wel moeizamer.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door zuurpruim »

Zijn contract loopt over een half jaar af evenals dat van Van Duin,Golla,Fomitschow,Leiwa,Rayhi en Taiwo(huur).

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door LT »

zuurpruim schreef:Zijn contract loopt over een half jaar af evenals dat van Van Duin,Golla,Fomitschow,Leiwa,Rayhi en Taiwo(huur).
Verlengen. Degelijke back en wat ik erover kan inschatten een prima centrumverdediger bij vertrek Golla/Dumic. Staat nog wel een optie in het contract trouwens, dus die zal wel gelicht worden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door bertje »

Duitsers klopten aan bij NEC: "Ik kon hier afgelopen zomer al weg"
vrijdag 10 februari 2017 om 08:19
Mikael Dyrestam hoopt zijn voetbalcarrière bij NEC in te kleuren. De 25-jarige Zweedse verdediger wilde als jonge jongen naar AC Milan, maar echte ambities heeft hij nu niet. Afgelopen zomer kon hij NEC verlaten.

"Als jonge jongen droomde ik van de Serie A, de Italiaanse competitie", zegt Dyrestam in de Gelderlander. "AC Milan was mijn favoriet, Paolo Maldini mijn idool. Maar dat was toen ik 16 jaar was. Echte plannen heb ik nu niet meer. Ik zie wel wat de toekomst brengt. Ik kan me voorstellen dat ik nog wel even in Nijmegen zit. Ik wil in ieder geval niet op korte termijn terug naar Zweden." Bij het Noorse Aalesund FK kwam Dyrestam op bank terecht. Hij ging nadenken, maar is er mentaal sterker door geworden.

"Als je niet met teleurstellingen om kunt gaan dan hoor je niet thuis in het profvoetbal. Ik kon hier afgelopen zomer al weg. Al vroeg in de voorbereiding kwam FC St. Pauli en in augustus kon ik naar Denemarken. Maar ik was alleen bezig met fit worden. Ik wilde hier mijn kans grijpen. Nu ben ik fysiek sterk en voel ik me comfortabel. De voorwaarden zijn er om te presteren. Ik voel ook het vertrouwen van de trainer (Peter Hyballa, red.) ook al speel ik als rechtsback en niet op mijn vertrouwde positie in het centrum van de verdediging."


Read more at https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/72 ... wvPoWQW.99
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door Gijscoman »

Goede instelling van Dyrestam. Lijkt me waarschijnlijk dat hij en Buwalda volgend jaar de centrumverdediging gaan vormen en daarmee hebben we het gewoon goed voor elkaar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Goede instelling van Dyrestam. Lijkt me waarschijnlijk dat hij en Buwalda volgend jaar de centrumverdediging gaan vormen en daarmee hebben we het gewoon goed voor elkaar.
Dyrestam.Buwalda is toch een ander verhaal dan Golla/Dumic hoor. Ook ik ga er van uit dat beiden zullen vertrekken.Vraag mij of de technische staf dat risico gaat nemen.Ik heb mijn twijfels bij Buwalda maar hij moet wel een eerlijke kans krijgen.Maakt op de trainingen altijd een betrokken indruk en volgens mij kan hij prima met Hyballa. Alleen,dat flegmatieke moet echt uit zijn spel, tijdens partijvormen met enige regelmaat nonchalant in bv de passing.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door Bernd »

St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door Pol »

Bernd schreef:St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.
Ja, want St Pauli zal wel veel minder betalen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door zuurpruim »

Pol schreef:
Bernd schreef:St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.
Ja, want St Pauli zal wel veel minder betalen.
St Pauli heeft een niet zo veel hogere begroting dan NEC,ik geloof zo'n 14 mln als ik me niet vergis.
Maar iedere wedstrijd 25.000 man op de tribune en een geweldig stadsdeel van Hamburg om te wonen, ik zou het ook wel weten.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door DR »

zuurpruim schreef:
Pol schreef:
Bernd schreef:St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.
Ja, want St Pauli zal wel veel minder betalen.
St Pauli heeft een niet zo veel hogere begroting dan NEC,ik geloof zo'n 14 mln als ik me niet vergis.
Maar iedere wedstrijd 25.000 man op de tribune en een geweldig stadsdeel van Hamburg om te wonen, ik zou het ook wel weten.
En volgend jaar 3e Bundesliga. Echt het niveau om op te schitteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
zuurpruim schreef:
Pol schreef:
Bernd schreef:St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.
Ja, want St Pauli zal wel veel minder betalen.
St Pauli heeft een niet zo veel hogere begroting dan NEC,ik geloof zo'n 14 mln als ik me niet vergis.
Maar iedere wedstrijd 25.000 man op de tribune en een geweldig stadsdeel van Hamburg om te wonen, ik zou het ook wel weten.
En volgend jaar 3e Bundesliga. Echt het niveau om op te schitteren.
Die vliegen er op een of andere manier nooit uit.Was twee maanden geleden hopeloos laatste,nu nog maar 3 punten verschil met een play off plek.En de top 4-5 van de 3 Liga,daar zie ik ons niet snel van winnen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door jackkreta »

zuurpruim schreef:
Pol schreef:
Bernd schreef:St. Pauli laten lopen. Ik ging er voor niks nog spelen. Maarja hij moet aan zn loopbaan denken.
Ja, want St Pauli zal wel veel minder betalen.
St Pauli heeft een niet zo veel hogere begroting dan NEC,ik geloof zo'n 14 mln als ik me niet vergis.
Maar iedere wedstrijd 25.000 man op de tribune en een geweldig stadsdeel van Hamburg om te wonen, ik zou het ook wel weten.
Mooie cultclub met een tribune met alleen maar hoeren, lees het boek J. Kessels: The Novel van P.F. Thomése.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door TT »

Weer geblesseerd aan knie blijkbaar. Deze week een scan, hopelijk valt het mee.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door burp »

kijkoperatie, valt dus helemaal niet mee.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Mikael Dyrestam

Bericht door martijn5 »


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten