Peter Hyballa

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Peter Hyballa

Berichtdoor vak Oost » di 18 apr 2017, 15:21

zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.

Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie

Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor zuurpruim » di 18 apr 2017, 16:16

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.

Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie

Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?

Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.
zuurpruim

Berichtdoor vak Oost » di 18 apr 2017, 16:35

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:

Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.
Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.

Never change a winning team ... maar ze winnen niets
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor zuurpruim » di 18 apr 2017, 16:53

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:

Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.
Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.

Never change a winning team ... maar ze winnen niets

:lol:
zuurpruim

Berichtdoor Jorrit77 » di 18 apr 2017, 17:44

burp schreef:
Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:

dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.

Jij noemt het een showtrainer, maar het is gewoon een trainer met passie! Ik heb liever dat we nu met zijn allen achter de ploeg staan, dan dat we door lopen zeiken over de trainer. Wat denk je daar nou mee te bereiken op dit moment? Je draagt in elk geval helemaal niks bij aan een eventuele positieve afloop, maar dat snap je denk ik ook wel. We hebben toch allemaal hetzelfde doel? Of wil jij alleen maar Hyballa eruit en boeit het je niks dat we volgend jaar daardoor JL gaan spelen? Als het seizoen voorbij is, mogen alle Hyballa tegenstanders weer proberen hun doel te bereiken, maar als je dat nu persee wilt bewerkstelligen dan ben je ieg geen supporter in goede en slechte tijden.
Ik ben ook diep teleurgesteld in alles wat we dit seizoen niet bereikt hebben, maar een paar dagen na Twente uit ben ik wel weer op het punt dat ik er vol achter ga staan. En ook achter Hyballa! :sjaal:
Jorrit77

Berichtdoor jbnmgn » di 18 apr 2017, 18:46

We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?
Nijmegen4ever! Trots op mijn stad!
jbnmgn

Berichtdoor eniesee12 » di 18 apr 2017, 18:49

jbnmgn schreef:We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?

Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?
eniesee12

Berichtdoor Curva » di 18 apr 2017, 19:04

eniesee12 schreef:

Dus ik voorspel nu:
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt

Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?

Mijn hoop op punten tegen AZ is gevestigd op Ali en Rens
Curva

Berichtdoor jbnmgn » di 18 apr 2017, 20:37

eniesee12 schreef:

Dus ik voorspel nu:
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt

Ik wel ja, jij?
Dus jij gelooft niet in de mogelijkheid van een 5 punten? Nou dan kom ook maar niet meer kijken als je er geen geloof meer in hebt.
jbnmgn

Berichtdoor LT » di 18 apr 2017, 20:47

Vijf is niet genoeg, zes wel. Je kan er dus beter eentje verliezen van die laatste drie, behalve tegen Excelsior.
LT
Moderator

Berichtdoor Nijmegen0413 » di 18 apr 2017, 20:54

Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding. NEC speelde in die tijd het beste voetbal van het seizoen. Vervolgens valt Buwalda in de 1e minuut uit tegen Utrecht en moet er weer geswitcht worden van spelers en uiteindelijk ook van formatie. Wat ik wil zeggen is dat er in de 1e seizoenshelft veel meer houvast was omdat en de resultaten goed waren, maar er ook (op Dyrestam na) geen basisspelers weg vielen. Er valt te twisten of Hyballa in die situaties de goede beslissingen heeft genomen, maar het heeft de 2e seizoenshelft ook niet meegezeten mbt vastigheden.
Nijmegen0413

Berichtdoor mschr » di 18 apr 2017, 20:58

Nijmegen0413 schreef:Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding

Het liep een tijdje aardig? We wonnen 1x en de rest verloren we met 532.
mschr

Berichtdoor eniesee12 » di 18 apr 2017, 21:36

jbnmgn schreef:
eniesee12 schreef:

Dus ik voorspel nu:
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt

Ik wel ja, jij?
Dus jij gelooft niet in de mogelijkheid van een 5 punten? Nou dan kom ook maar niet meer kijken als je er geen geloof meer in hebt.

Als we spelen zoals de laatste wedstrijden geloof ik daar niet in nee. Ik heb iig geen aanknopingspunten gezien.
eniesee12

Berichtdoor Nijmegen0413 » di 18 apr 2017, 22:46

mschr schreef:
Nijmegen0413 schreef:Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding

Het liep een tijdje aardig? We wonnen 1x en de rest verloren we met 532.

Schei nou is uit met het alleen kijken naar cijfers. Als je goed leest geef ik aan dat NEC in de 532 het beste voetbal van het seizoen speelde maar dat het ontbrak aan scherpte en kwaliteit voor de goal. Wat dus betekend dat Hyballa daar niet zozeer invloed op had, omdat hij ook geen betere spelers tot zijn beschikking heeft. Je haalt er nu maar een aantal zinnen uit om jezelf weer een kans te geven om te zeiken. Chapeau. :tu:
Nijmegen0413

Berichtdoor mschr » di 18 apr 2017, 22:48

Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?
mschr

Berichtdoor jasper491 » di 18 apr 2017, 22:50

mschr schreef:Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?

Heracles thuis, 3-1.
jasper491

Berichtdoor Nijmegen0413 » di 18 apr 2017, 22:58

jasper491 schreef:
mschr schreef:Okee, afgezien van de nederlaag in Eindhoven, welke wedstrijd speelde NEC uitstekend met 532?

Heracles thuis, 3-1.

ADO uit. Meerdere 100% kansen en een overgroot deel van de wedstrijd de betere ploeg. In het totaal heeft NEC 7 keer met 5 verdedigers gespeeld, 1x slechts 1 minuut en tegen Vitesse en Sparta werd het in de rust omgegooid omdat het niet liep. Verder tegen PSV, Heracles en ADO hebben ze prima gespeeld en miste ze net het laatste beetje kwaliteit en geluk. Verder stonden er tegen Ajax ook 5 verdedigers maar al had je er 12 opgesteld had je nog verloren. Daarbij ook nog de kanttekening dat tegen Sparta Grot er nog niet bij was. 3 wedstrijden meer dan prima gespeeld en eigenlijk 9 punten verdiend, 2x weggespeeld (Ajax/Vitesse), 1x in de rust omgegooid omdat we aanvallend krachteloos waren (zonder Grot) en 1x werd het noodgedwongen in de 1e minuut omgegooid ivm blessure Buwalda. Geen slechte balans dus.
Laatst bijgewerkt door Nijmegen0413 op di 18 apr 2017, 23:12, in totaal 2 keer bewerkt.
Nijmegen0413

Berichtdoor mschr » di 18 apr 2017, 23:12

jasper491 schreef:

Heracles thuis, 3-1.

Was een redelijke wedstrijd. De eerste wedstrijd met 532 uit bij PSV was uitstekend. Daarna tegen Sparta was het dramatisch en in het vervolg was het ook niet best. En na de onverdiende nederlaag tegen ADO ging het van kwaad tot erger. Opbouwend was het prut en verdedigend werden we steeds slechter.
mschr

Berichtdoor Eddy TT » wo 19 apr 2017, 08:03

We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.
Eddy TT

Berichtdoor zuurpruim » wo 19 apr 2017, 08:12

Eddy TT schreef:We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.

Volgens mij is men het intern ook niet helemaal eens over wat te doen.Ik denk dat verlies tegen Excelsior(wat ik mij toch niet voor kan stellen) het einde van Hyballa is.
zuurpruim

Berichtdoor Wim1970 » wo 19 apr 2017, 10:15

zuurpruim schreef:
Eddy TT schreef:We zijn blijkbaar tevreden over Hyballa met een paar redelijke wedstrijden.....3 punten uit 12 wedstrijden......3 punten!!!!! Geen enkel aanknopingspunt om te verwachten dat het beter zou gaan. Ze spelen met poep in de broek. Steeds wisselende opstellingen en tactiek. "MAar hij is zo bevlogen"...hoor ik dan. Was hij maar opgevlogen. Ik snap niet dat deze man mag blijven zitten. Mede met zijn inspraak een x-aantal versterkingen gehaald in de winterstop, door hem steeds verschillende opstellingen en tactieken. Met hem slechts 3 punten in 12 wedstrijden......Waar is dat beetje vertrouwen op gebaseerd? Op basis van wat zou deze trainer mogen blijven zitten. En hoelang nog? Nemen we degradatie op de koop toe? Er zijn zat werkeloze trainers die hier meer uit kunnen halen. Ik denk zelfs dat ik het niet slechter zou doen. En tja, dat kan ook bijna niet. Ik snap echt niet waarom deze man zolang de hand boven het hoofd gehouden wordt. Ik zie het eerder steeds slechter gaan dan beter.

Volgens mij is men het intern ook niet helemaal eens over wat te doen.Ik denk dat verlies tegen Excelsior(wat ik mij toch niet voor kan stellen) het einde van Hyballa is.

Hans de Koning is nog vrij, geloof ik :lol:
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor jbnmgn » wo 19 apr 2017, 12:04

Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:

Hans de Koning is nog vrij, geloof ik :lol:

Tja die heeft GA ook kampioen gemaakt, dus wie weet volgend seizoen CL voetbal in de Goffert :biggrin: :crazy:
jbnmgn

Berichtdoor burp » wo 19 apr 2017, 12:22

Jorrit77 schreef:
burp schreef:
Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:

dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.

Jij noemt het een showtrainer, maar het is gewoon een trainer met passie! Ik heb liever dat we nu met zijn allen achter de ploeg staan, dan dat we door lopen zeiken over de trainer. Wat denk je daar nou mee te bereiken op dit moment? Je draagt in elk geval helemaal niks bij aan een eventuele positieve afloop, maar dat snap je denk ik ook wel. We hebben toch allemaal hetzelfde doel? Of wil jij alleen maar Hyballa eruit en boeit het je niks dat we volgend jaar daardoor JL gaan spelen? Als het seizoen voorbij is, mogen alle Hyballa tegenstanders weer proberen hun doel te bereiken, maar als je dat nu persee wilt bewerkstelligen dan ben je ieg geen supporter in goede en slechte tijden.
Ik ben ook diep teleurgesteld in alles wat we dit seizoen niet bereikt hebben, maar een paar dagen na Twente uit ben ik wel weer op het punt dat ik er vol achter ga staan. En ook achter Hyballa! :sjaal:

ja joh, het gaat top!
We hebben een bevlogen trainer en een naar vermogen knokkend team.

Niks aan het handje ook, ze hadden Hyballa alleen even duidelijkheid moeten vertellen dat met 'de playoff halen' niet de nacompetitie bedoeld werd. Gegenpressung naar boven dus en niet naar onderen.

Maar alles komt goed!
Hup :sjaal: !
Een balkenshirt met een papegaaien logo?
Where did we go wrong?
burp

Berichtdoor Arjan van Hout » wo 19 apr 2017, 12:29

burp schreef:
Jorrit77 schreef:
burp schreef:

ja joh, het gaat top!
We hebben een bevlogen trainer en een naar vermogen knokkend team.

Niks aan het handje ook, ze hadden Hyballa alleen even duidelijkheid moeten vertellen dat met 'de playoff halen' niet de nacompetitie bedoeld werd. Gegenpressung naar boven dus en niet naar onderen.

Maar alles komt goed!
Hup :sjaal: !

dat zegt hij toch helemaal niet, hij heft gewoon een andere mening over Hyballa, misschien kun je er ipv zo kinderachtig inhoudelijk op reageren ?
Arjan van Hout

Berichtdoor jbnmgn » wo 19 apr 2017, 12:50

LT schreef:Vijf is niet genoeg, zes wel. Je kan er dus beter eentje verliezen van die laatste drie, behalve tegen Excelsior.

Als je kijkt naar het resterende programma dan denk ik dat zelfs 4 pnt nog genoeg zijn.
Maar de laatste 2 thuiswedstrijden winnen mag ook, en dan is het wel klaar. :biggrin:
jbnmgn

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf