Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Peter Hyballa

Bericht door Eddy TT »

Stefannec schreef:
jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:Maar hoe nu verder?

Wie gaat de boze tokkies op het stadionplein te woord staan na de aankomende nederlaag tegen AZ?
Wie gaat de woedende tokkies te woord staan bij degradatie?
Bart :crazy:

Nee de schijterds bleven binnen en stuurden Hyballa nar buiten
Bestuurd werd door politie en veiligheidsmensen ten strengste afgeraden om naar buiten te gaan.
Check eerst eens je uitspraken voor je wat roept.....
Zouden ze Hyballa wèl geadviseerd hebben naar buiten te gaan denk je?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Eddy TT schreef:
Stefannec schreef:
jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:Maar hoe nu verder?

Wie gaat de boze tokkies op het stadionplein te woord staan na de aankomende nederlaag tegen AZ?
Wie gaat de woedende tokkies te woord staan bij degradatie?
Bart :crazy:

Nee de schijterds bleven binnen en stuurden Hyballa nar buiten
Bestuurd werd door politie en veiligheidsmensen ten strengste afgeraden om naar buiten te gaan.
Check eerst eens je uitspraken voor je wat roept.....
Zouden ze Hyballa wèl geadviseerd hebben naar buiten te gaan denk je?
Ja dat verwacht ik wel. Eencellige blijven meestal nog net van spelers en trainers af.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Eddy TT schreef:
Stefannec schreef:
jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:Maar hoe nu verder?

Wie gaat de boze tokkies op het stadionplein te woord staan na de aankomende nederlaag tegen AZ?
Wie gaat de woedende tokkies te woord staan bij degradatie?
Bart :crazy:

Nee de schijterds bleven binnen en stuurden Hyballa nar buiten
Bestuurd werd door politie en veiligheidsmensen ten strengste afgeraden om naar buiten te gaan.
Check eerst eens je uitspraken voor je wat roept.....
Zouden ze Hyballa wèl geadviseerd hebben naar buiten te gaan denk je?
Ja dat verwacht ik wel. Eencellige blijven meestal nog net van spelers en trainers af.
Ik heb gelezen dat het ook Leiwa is afgeraden. Ook Gentenaar was niet veilig destijds, dus wel te begrijpen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Eigenlijk best vreemd dat er hier meer discussie is over het feit dat Bart niet naar buiten ging dan over het feit dat die malloten de boel aan het bestormen waren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Poort5 »

Tiel schreef:Eigenlijk best vreemd dat er hier meer discussie is over het feit dat Bart niet naar buiten ging dan over het feit dat die malloten de boel aan het bestormen waren.
Ook vreemd dat het vaker over de malloten gaat dan over het hoe en waarom de club wederom op een dieptepunt is beland (sportief, bestuurlijk etc etc).

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Mook »

NECvooralles schreef:
Brabander schreef:De selectie moet in eerste instantie ook eens bij zichzelf te rade gaan. Ze hebben Peter Hyballa ook gewoon laten stikken de laatste wedstrijden.
Volgens mij interesseert het ze geen kloten als we degraderen, ze zijn volgend seizoen toch weer ergens anders aan het voetballen voor teveel geld.
Dat hij er een warrige boel van heeft gemaakt ben ik volledig met iedereen eens maar in de eerste helft van het seizoen stond er een NEC waar ik van hield, voor iedere meter vechten!
Dat is volledig verdwenen en dat neem ik toch echt de selectie kwalijk! Je kunt Hyballa van alles verwijten maar niet dat hij geen inzet of ballen heeft getoond!
Wellicht bij klassebehoud zou ik het goed en sterk van NEC-publiek en club vinden om Peter nog even goed te bedanken voor zijn inzet en passie!
Dat hoop ik ook. Zou wel echt terecht zijn nog een afscheidsmoment te creeren voor supporters en club mits Peter dat wil.
Nu is het acuut afgelopen, heb verder van hemzelf ook niets meer gehoord in de media daarna.
Afscheidsmoment? Van de Eredivisie?

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door ACW »

Volkomen mee eens!!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jota »

NECvooralles schreef:Pff is dat cynisch bedoeld?

Sowieso zou ik een afscheid erg positief vinden. Heb veel supporters gesproken die daar ook op aandringen.

Het mooiste zou zijn dat bij handhaving te doen.
Dat zou ik heel mooi vinden ( niet cynisch bedoeld). Het zou onze club weer positief in het nieuws brengen. Een ontslagen trainer toezingen en bedanken.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Curva »

Jota schreef:
NECvooralles schreef:Pff is dat cynisch bedoeld?

Sowieso zou ik een afscheid erg positief vinden. Heb veel supporters gesproken die daar ook op aandringen.

Het mooiste zou zijn dat bij handhaving te doen.
Dat zou ik heel mooi vinden ( niet cynisch bedoeld). Het zou onze club weer positief in het nieuws brengen. Een ontslagen trainer toezingen en bedanken.
:withstupid:
Ik vind het ook niet zo n raar idee. De man heeft z'n best gedaan en ik kreeg het idee dat ie ook wel hart voor de club had. Maja met zo'n selectie kan je Mourinho als.coach hebben en degradeer je toch


Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

Oh, het plezier in het trainen was voor een groot gedeelte weg en er was een overdreven angst om fouten te maken. Jaja..

Ben benieuwd of Hyballa na 3 maal falen op een rij, nog een nieuwe club vindt. Anders kan hij altijd nog ergens als mascotte aan de slag gaan.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Peter Hyballa

Bericht door Kanchelskis »

Geen plezier meer? Dat is toch ook inherent aan het resultaat? Toen het goed ging en je 10e stond werd er niet heel anders getraind en gecoacht lijkt mij? Als je huid wat dunner wordt zul je ongetwijfeld minder kunnen hebben. Wanneer bepaalde spelers geen rol spelen in het team lijkt het me ook niet bevorderlijk voor de sfeer in zo'n fase.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:Exact. We zullen wel zien aan de resultaten hoeveel effect het heeft.... Dan praten we verdér.

Als we toch degraderen, slaan de stopen redelijk door denk ik en blijkt dat Hyballa ontslaan een stomme belsissing was.
Onder Hyballa waren we 100% gedegradeerd. Spelers waren er helemaal klaar mee,wat je daarvan ook moge vinden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:Maar lekker terug naar de F jes, de spelers moeten vooral plezier hebben... dan komt het vanzelf goed.
Als een groep gefrustreerd is en een trainer moe is die iedere dag 110% van iedereen vraagt kan ik mij voorstellen dat rust en plezier nu even het belangrijkste is.Vanaf maandag is het weer volle bak knallen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door DJTEEF! »

Op basis van het spel van de laatste weken, de houding van de spelers tijdens een training die ik afgelopen week bezocht en de reactie van Dumic na Hyballa's ontslag, had ik wel degelijk de indruk dat de spelers klaar waren met onze schreeuwende Duitser die maar geen lijn kon aanbrengen in het spel.

Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn baas geen idee heeft wat hij doet, maar toch tegen me staat te schreeuwen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:Op basis van het spel van de laatste weken, de houding van de spelers tijdens een training die ik afgelopen week bezocht en de reactie van Dumic na Hyballa's ontslag, had ik wel degelijk de indruk dat de spelers klaar waren met onze schreeuwende Duitser die maar geen lijn kon aanbrengen in het spel.

Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn baas geen idee heeft wat hij doet, maar toch tegen me staat te schreeuwen.
Hyballa heeft het allemaal met de beste bedoelingen gedaan maar ze waren klaar met hem.Zijn probleem was gewoon dat hij niet kon terugschakelen.Iedere club heeft daags na een wedstrijd een uitloop training,bij Hyballa was het een normale training zoals alle andere,dat breekt een keer op qua motivatie.En dan kan je wel een keer gaan paintballen of in een speedboot gaan varen maar dat is allemaal te laat.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Tja, jullie zullen wel gelijk hebben. De reactie van Leiwa in De Gelderlander zegt genoeg. "Peter heeft er alles aan gedaan, maar de switch kwam er niet.Dat is zonde. Het belangrijkste is dat NEC probeert in de eredivisie te blijven. Als daar spelers of een trainer voor moeten wijken, dan is dat maar zo. Dat weet Peter zelf ook wel. We hebben 12 van de laatste 13 wedstrijden verloren. Normaal gesproken grijpt een club in de onderste regionen veel eerder in."

Hyballa heeft dus zijn eigen graf gegraven door na de nederlaag tegen ADO volledig op tilt te slaan en zijn aanvallers af te branden. Dat was niet nodig, want NEC speelde prima die wedstrijd en verloor tegen elke verhouding in. Daarna is het bergafwaarts gegaan. En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Tja, jullie zullen wel gelijk hebben. De reactie van Leiwa in De Gelderlander zegt genoeg. "Peter heeft er alles aan gedaan, maar de switch kwam er niet.Dat is zonde. Het belangrijkste is dat NEC probeert in de eredivisie te blijven. Als daar spelers of een trainer voor moeten wijken, dan is dat maar zo. Dat weet Peter zelf ook wel. We hebben 12 van de laatste 13 wedstrijden verloren. Normaal gesproken grijpt een club in de onderste regionen veel eerder in."

Hyballa heeft dus zijn eigen graf gegraven door na de nederlaag tegen ADO volledig op tilt te slaan en zijn aanvallers af te branden. Dat was niet nodig, want NEC speelde prima die wedstrijd en verloor tegen elke verhouding in. Daarna is het bergafwaarts gegaan. En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers,maar wie bedoel je dan?Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Tja, jullie zullen wel gelijk hebben. De reactie van Leiwa in De Gelderlander zegt genoeg. "Peter heeft er alles aan gedaan, maar de switch kwam er niet.Dat is zonde. Het belangrijkste is dat NEC probeert in de eredivisie te blijven. Als daar spelers of een trainer voor moeten wijken, dan is dat maar zo. Dat weet Peter zelf ook wel. We hebben 12 van de laatste 13 wedstrijden verloren. Normaal gesproken grijpt een club in de onderste regionen veel eerder in."

Hyballa heeft dus zijn eigen graf gegraven door na de nederlaag tegen ADO volledig op tilt te slaan en zijn aanvallers af te branden. Dat was niet nodig, want NEC speelde prima die wedstrijd en verloor tegen elke verhouding in. Daarna is het bergafwaarts gegaan. En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers,maar wie bedoel je dan?Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.
Leiwa, Dumic en Breinburg bedoel ik. Zij hadden het voortouw moeten nemen.q

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers, maar wie bedoel je dan? Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.
De spelers van 25 jaar en ouder en die al wat langer bij de club zitten ... dat zijn er niet zo veel.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Tja, jullie zullen wel gelijk hebben. De reactie van Leiwa in De Gelderlander zegt genoeg. "Peter heeft er alles aan gedaan, maar de switch kwam er niet.Dat is zonde. Het belangrijkste is dat NEC probeert in de eredivisie te blijven. Als daar spelers of een trainer voor moeten wijken, dan is dat maar zo. Dat weet Peter zelf ook wel. We hebben 12 van de laatste 13 wedstrijden verloren. Normaal gesproken grijpt een club in de onderste regionen veel eerder in."

Hyballa heeft dus zijn eigen graf gegraven door na de nederlaag tegen ADO volledig op tilt te slaan en zijn aanvallers af te branden. Dat was niet nodig, want NEC speelde prima die wedstrijd en verloor tegen elke verhouding in. Daarna is het bergafwaarts gegaan. En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers,maar wie bedoel je dan?Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.
Leiwa, Dumic en Breinburg bedoel ik. Zij hadden het voortouw moeten nemen.q
Dumic ok. Maar breinburg die opstaat en zegt waar het op staat?Gaat nooit gebeuren. Deze selectie zou 2 dertigers prima kunnen gebruiken,in meerdere opzichten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Breinburg is aanvoerder en Leiwa is gehaald voor de kleedkamer. Dat zij samen met Dumic alles maar op zijn beloop hebben gelaten en Hyballa hebben laten ontsporen, vind ik onvergeeflijk. Geven ze niks om de club? Voelen ze geen verantwoordelijkheid tov de spelersgroep?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers, maar wie bedoel je dan? Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.
De spelers van 25 jaar en ouder en die al wat langer bij de club zitten ... dat zijn er niet zo veel.
Akkoord, ik verlang niet van Golla, Fomitschow of Heinloth dat ze actie ondernemen, maar ik verlang van spelers met leiderschap dat ze leiding nemen, als het tegenzit. Waar was Dumic? Waar was Breinburg? Waar was Leiwa?

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:En de routiniers en sterkhouders binnen de selectie moeten zich diep schamen. Zij hadden moeten ingrijpen en niet moeten afwachten totdat Bart heel laat moest ingrijpen.
De routiniers, maar wie bedoel je dan? Leiwa?Die zat altijd op de tribune, behalve toen hij Hyballa uit de stront moest trekken.
De spelers van 25 jaar en ouder en die al wat langer bij de club zitten ... dat zijn er niet zo veel.
Akkoord, ik verlang niet van Golla, Fomitschow of Heinloth dat ze actie ondernemen, maar ik verlang van spelers met leiderschap dat ze leiding nemen, als het tegenzit. Waar was Dumic? Waar was Breinburg? Waar was Leiwa?
Zijn dat dan de echte leiders? Je kunt zeggen wat je wilt, maar echte leiders zitten er gewoon niet in de huidige selectie. Daar is niet op ingekocht.. en daarom zit NEC nu zo diep in de nesten. Hyballa had absoluut geen verlengstuk in het veld.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Peter Hyballa

Bericht door Wessel »

mschr schreef:Breinburg is aanvoerder en Leiwa is gehaald voor de kleedkamer. Dat zij samen met Dumic alles maar op zijn beloop hebben gelaten en Hyballa hebben laten ontsporen, vind ik onvergeeflijk. Geven ze niks om de club? Voelen ze geen verantwoordelijkheid tov de spelersgroep?
En wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? Naar wat ik gehoord heb, hebben Dumic en Leiwa vaak genoeg gezegd dat Hyballa niet zo idioot moest staan te schreeuwen tijdens trainingen/wedstrijden en dat hij eens zou moeten stoppen met al die wisselingen en de 5- mans verdediging.
Maar hij kon zichzelf blijkbaar niet corrigeren. God, wat zullen ze blij zijn dat hij weg is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten