Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Vitesse spaart zich voor de bekerfinale en AZ heeft een week feest gevierd na de bekerfinale. Het competitieprogramma is ons gunstig gezind.
Vitesse zal het thuis tegen ons nooit laten lopen en wil wraak voor het gelijke spel.En een dronken AZ selectie is kwalitatief nog vele malen beter dan het huidige NEC.
Ik hoop toch op het scenario mschr

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Tiel »

Jota schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Vitesse spaart zich voor de bekerfinale en AZ heeft een week feest gevierd na de bekerfinale. Het competitieprogramma is ons gunstig gezind.
Vitesse zal het thuis tegen ons nooit laten lopen en wil wraak voor het gelijke spel.En een dronken AZ selectie is kwalitatief nog vele malen beter dan het huidige NEC.
Ik hoop toch op het scenario mschr
28 dagen ervoor? Trap toch niet in de flauwekul man.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

Prima, prima trainer. Geeft de jeugd een kans (en maakt ze ook echt beter) en ondanks het "vreemdelingenlegioen" heb ik zelden een NEC gezien dat zo'n hecht collectief is. Van mij mogen ze dat contract nu al verlengen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door harold »

Grappig. Vorige week startten we met 5 verdedigers en toen was Hyballa een tactisch onbenul. Nu weer met 5 verdedigers en een uitstekende pot gespeeld.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door LT »

Je miste vandaag alleen een balvaste spits. Dat maakt het voetballen wat makkelijker. Met Burnet en Heinloth die lekker de flank kunnen bespreken, biedt de opstelling mogelijkheden. Het is alleen lastig om snel om te schakelen op het moment dat je snel achterkomt, zoals vandaag.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

harold schreef:Grappig. Vorige week startten we met 5 verdedigers en toen was Hyballa een tactisch onbenul. Nu weer met 5 verdedigers en een uitstekende pot gespeeld.
5 verdedigers snap ik heel goed, wij hebben toch 3 (voor eredivisiebegrippen) erg goede centrale verdedigers, alleen moet je dan wel aanvallend goede backs hebben en 2 onberekenbare aanvallers. Vandaag viel het allemaal goed samen, waar je dan op moet voortborduren.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door bertje »

LT schreef:Je miste vandaag alleen een balvaste spits. Dat maakt het voetballen wat makkelijker. Met Burnet en Heinloth die lekker de flank kunnen bespreken, biedt de opstelling mogelijkheden. Het is alleen lastig om snel om te schakelen op het moment dat je snel achterkomt, zoals vandaag.
Wel makkelijker inderdaad, maar Nederland had dat bijvoorbeeld ook niet echt op het WK in Brazilië. Daar pakte snelle aanvallers ook erg goed uit.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
LT schreef:Je miste vandaag alleen een balvaste spits. Dat maakt het voetballen wat makkelijker. Met Burnet en Heinloth die lekker de flank kunnen bespreken, biedt de opstelling mogelijkheden.
Het is alleen lastig om snel om te schakelen op het moment dat je snel achterkomt, zoals vandaag.
Wel makkelijker inderdaad, maar Nederland had dat bijvoorbeeld ook niet echt op het WK in Brazilië. Daar pakte snelle aanvallers ook erg goed uit.
Ik vond het vooral knap dat na de tegentreffer het zaakie niet in elkaar plofte zoals tegen Sparta en de Eagles - gelukkig wordt het 1 en ander gecompenseerd door fitheid en strijdlust.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door kingetje »

Chelsea en Tottenham spelen dit seizoen ook een systeem met 3 centrale verdedigers, met succes. Juventus de afgelopen jaren nog niet eens genoemd. Het nieuwe 4-2-3-1?!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Keizerstad1994 »

vak Oost schreef:
bertje schreef:
LT schreef:Je miste vandaag alleen een balvaste spits. Dat maakt het voetballen wat makkelijker. Met Burnet en Heinloth die lekker de flank kunnen bespreken, biedt de opstelling mogelijkheden.
Het is alleen lastig om snel om te schakelen op het moment dat je snel achterkomt, zoals vandaag.
Wel makkelijker inderdaad, maar Nederland had dat bijvoorbeeld ook niet echt op het WK in Brazilië. Daar pakte snelle aanvallers ook erg goed uit.
Ik vond het vooral knap dat na de tegentreffer het zaakie niet in elkaar plofte zoals tegen Sparta en de Eagles - gelukkig wordt het 1 en ander gecompenseerd door fitheid en strijdlust.
Natuurlijk waren fitheid en strijd belangrijk maar ik vond NEC de eerste helft ook gewoon heel acceptabel voetballen. Het is eigenlijk dat je voorin, zeker zonder Grot, domweg stootkracht mis, anders had je de wedstrijd met de rust al binnen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door LT »

kingetje schreef:Chelsea en Tottenham spelen dit seizoen ook een systeem met 3 centrale verdedigers, met succes. Juventus de afgelopen jaren nog niet eens genoemd. Het nieuwe 4-2-3-1?!
Invulling wel heel anders hè.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Gerd »

Hyballa is gewoon een goede trainer. Wil hem wel eens zien met een kwalitatief beter team.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door henkie1234 »

top trainer, met hart voor het team.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Sander74 »

Vanaf nu iedere vrijdagavond naar Voetbal Inside en de punten stromen binnen!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Voorwaarts »

Gerd schreef:Hyballa is gewoon een goede trainer. Wil hem wel eens zien met een kwalitatief beter team.
Volgend jaar bij nec mss wel !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Voorwaarts »

bertje schreef:Prima, prima trainer. Geeft de jeugd een kans (en maakt ze ook echt beter) en ondanks het "vreemdelingenlegioen" heb ik zelden een NEC gezien dat zo'n hecht collectief is. Van mij mogen ze dat contract nu al verlengen!
De laatste trainer bij wie dat ook lukte was Pastoor.
Inderdaad leuk om die jonge jongens in de ED hun debuut zien maken. :tu:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Legendario »

vak Oost schreef:
bertje schreef:
LT schreef:Je miste vandaag alleen een balvaste spits. Dat maakt het voetballen wat makkelijker. Met Burnet en Heinloth die lekker de flank kunnen bespreken, biedt de opstelling mogelijkheden.
Het is alleen lastig om snel om te schakelen op het moment dat je snel achterkomt, zoals vandaag.
Wel makkelijker inderdaad, maar Nederland had dat bijvoorbeeld ook niet echt op het WK in Brazilië. Daar pakte snelle aanvallers ook erg goed uit.
Ik vond het vooral knap dat na de tegentreffer het zaakie niet in elkaar plofte zoals tegen Sparta en de Eagles - gelukkig wordt het 1 en ander gecompenseerd door fitheid en strijdlust.
Ik begon gister toch een beetje aan die fitheid te twijfelen. Groeneveld met kramp (snap ik wel als jeugdspeler, maar het was wel erg vroeg), von Haacke die om een wissel vroeg en Heimloth had ook kramp.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Sandertjuh85 »

Je begon gister aan de fitheid te twijfelen? Dat was juist iets waar ik me gister over verbaasde. Als je zag hoeveel Rayhi, Heinloth, von Haacke, Ali gelopen hebben. Was echt niet normaal.

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

Uit de Gelderlander online. Een mooie opsteker voor Hyballa en de rest van NEC!

Afbeelding

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Voorwaarts »

Besloten trainingen leveren niets op?
Denk het wel. Stegeman die zei voor de wedstrijd op fox dat hij zich verbaasde over de opstelling van nec. Hij had er totaal geen rekening mee gehouden. Al die wisselingen, vreemde namen en strategie. Ze spelen verschillende systemen. Je weet het niet van te voren. Dat bleek ook wel, want de spelers van Her. waren ook radeloos.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door NECNijmeguh »

Los van het feit dat ik denk dat hij eerlijk was in het interview na de wedstrijd, maar zoeits kan je nu toch niet gaan zeggen dat er verkeerd gescout is en selectie met veel ruzie tot stand gekomen is? Klinkt als indekken en als.hij het er zo zwaar mee oneens is geweest had hij er nooit aan moeten beginnen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

NECNijmeguh schreef:Los van het feit dat ik denk dat hij eerlijk was in het interview na de wedstrijd, maar zoeits kan je nu toch niet gaan zeggen dat er verkeerd gescout is en selectie met veel ruzie tot stand gekomen is? Klinkt als indekken en als.hij het er zo zwaar mee oneens is geweest had hij er nooit aan moeten beginnen!
Stel je bent Grot en je hoort dat de trainer vindt dat je ongeschikt bent. Stel je bent Bart en je hoort dat de trainer vindt dat ie de belangrijkste is bij de club en jou ongeschikt vindt. Stel je bent Bart en je moet gaan onderhandelen met de trainer over contractverlenging.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat hij al die media aandacht ook een beetje voor eigen gewin heeft ingezet.Lachwekkend interview, Hyballa kan zich overduidelijk niet aanpassen bij een kleine club.Wat wel van enige arrogantie getuigd gezien zijn weinig overtuigende CV als hoofdtrainer.Ik heb het al in een zeer vroeg stadium gezegd,de man zit vol opgekropte ergernis,dat bleek iedere keer weer een beetje bij elk interview.Gewoon weer lekker de jeugd gaan trainen,daar is hij wel goed in.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door jackkreta »

Prima trainert, heeft met 5-3-2 het beste systeem gevonden voor deze selectie zonder eredivisiewaardige spitsen. En de juiste poppetjes op de juiste plaats.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

jackkreta schreef:Prima trainert, heeft met 5-3-2 het beste systeem gevonden voor deze selectie zonder eredivisiewaardige spitsen. En de juiste poppetjes op de juiste plaats.
Dat laatste heeft hij wel 2 maanden over gedaan als het over Burnet gaat.Als Fomi zijn hoofd erbij had gehouden was hij nooit uit de basis verdwenen.Al sluit ik niet uit dat hij er volgende week weer in staat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten