Danny Hoekman

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Danny Hoekman

Bericht door Wim1970 »

Jota schreef:
burp schreef:Die timing weer, echt alles om de club weer te beschadigingen.
Jereinste kolder dat hij nog voor een flink bedrag op de loonlijst staat.

Inhoudelijk zitten er zeker wel een aantal juiste constateringen bij, hij is ook zeker niet dom. Maar ook weer de nodige borstklopperij.
:withstupid: inhoudelijk heeft hij zeker gelijk. Wanneer je de sentimenten wegdenkt zou zelfs de ruildeal gunstigzijn voor NEC. Dit heeft met name te maken met de vertrekwens van Ferdi. Wanneer hij zich uitspreekt zich verder te willen ontwikkelen bij NEC dan natuurlijk niet verkopen.
Jammer dat Hoekman zich blijft uitspreken over NEC terwijl dit gevoelig ligt. Aan de andere kant zegt hij toch geen schokkende dingen. Hij is zeer positief.
Mee eens, gewoon weer wederom een klasse interview!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door druten »

Hahaha hoog tijd dat hij vertrekt die hoekman

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

Prima en realistisch interview. Hij schept niet op. Integendeel. Hij zegt dat ie vorig seizoen niks heeft kunnen bijdragen aan het technisch beleid.

More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door More »

En wat was/is de uitkomst van het gesprek wat van Schaik heeft gehad met Hoekman bij zijn aanstelling per 1.8.2017?
In het artikel staat namelijk: "Hoekman, die nog steeds als technisch adviseur aan NEC verbonden is"....

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

More schreef:En wat was/is de uitkomst van het gesprek wat van Schaik heeft gehad met Hoekman bij zijn aanstelling per 1.8.2017?
In het artikel staat namelijk: "Hoekman, die nog steeds als technisch adviseur aan NEC verbonden is"....
inderdaad,daar hoor je niets over.Waarschijnlijk moet hoekman zich koest houden anders wellicht ontbinding contract.
Met dit interview laat hij weer zien een sluwe vos te zijn.Het sentiment rond NEC is aan het verbeteren en plots vindt meneer alles oké.
Mocht Bogers 3 potjes verliezen dan gaan we weer de andere kant van Hoekman zien ben ik bang.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door TT »

Die Van Bergen zou ik overigens best een goede vinden voor op de flank....

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Hennie-C »

"Dat lijkt alles te maken te hebben met de belangstelling van Vitesse voor de tiener. (Lees Ferdi Kadioglu) 'Doodzonde', oordeelt Hoekman. 'Voor alle partijen zou het goed zijn als die transfer nog doorgaat, want hier heeft niemand iets aan." :pukeface: :pukeface:

Gewoon oprotten met je Vite$$e :2up:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef: inderdaad,daar hoor je niets over.Waarschijnlijk moet hoekman zich koest houden anders wellicht ontbinding contract.
Dat interesseert hem helemaal niks. Danny is onafhankelijk. Hij laat zich niet muilkorven.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
zuurpruim schreef: inderdaad,daar hoor je niets over.Waarschijnlijk moet hoekman zich koest houden anders wellicht ontbinding contract.
Dat interesseert hem helemaal niks. Danny is onafhankelijk. Hij laat zich niet muilkorven.
:jestera: :jestera: :schater:

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Danny Hoekman

Bericht door RO »

Als je gehele artikel leest vind ik het een prima stuk en reëel. Lees wat je wilt lezen, maar ik vind het niet negatief.
dromen houdt ons wakker!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef: inderdaad,daar hoor je niets over.Waarschijnlijk moet hoekman zich koest houden anders wellicht ontbinding contract.
Dat interesseert hem helemaal niks. Danny is onafhankelijk. Hij laat zich niet muilkorven.
De altijd kritische Hoekman vergeet in het interview te melden dat de zoektocht naar de trainer niet de schoonheidsprijs verdiende.
Hoekman waait met alle winden mee als het maar in zijn voordeel is.
De clubman Hoekman zou zich kapot moeten schamen om 120k te vragen voor een paar adviezen aan een armlastige club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door De Kletskop »

RO schreef:Als je gehele artikel leest vind ik het een prima stuk en reëel. Lees wat je wilt lezen, maar ik vind het niet negatief.
Nee, het is perfect getimed die kolen op het vuur rondom een mogelijke transfer van Ferdi :crazy2:

kees
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 12:45

Re: Danny Hoekman

Bericht door kees »

De Kletskop schreef:https://www.vi.nl/nieuws/hoekman-er-sta ... ie-bij-nec

Hij heeft weer op het juiste moment een interview weten te plaatsen hoor :pukeface:
Kan niet anders of hij heeft belangen in Ferdi.
Wat zegt hij verkeerd dan , hij heeft gelijk , beter voor alle partijen

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Danny Hoekman

Bericht door Wessel »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:
zuurpruim schreef: inderdaad,daar hoor je niets over.Waarschijnlijk moet hoekman zich koest houden anders wellicht ontbinding contract.
Dat interesseert hem helemaal niks. Danny is onafhankelijk. Hij laat zich niet muilkorven.
De altijd kritische Hoekman vergeet in het interview te melden dat de zoektocht naar de trainer niet de schoonheidsprijs verdiende.
Hoekman waait met alle winden mee als het maar in zijn voordeel is.
De clubman Hoekman zou zich kapot moeten schamen om 120k te vragen voor een paar adviezen aan een armlastige club.
Waardeloos figuur, die hele Hoekman. Ik begrijp nu onderhand wel dat NEC niet met hem verder wilde!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

toch apart.
Een jaar geleden kende niemand Kadioglu,hij werd op sterk aandringen van Hoekman bij de selectie gehaald.
Twee dagen voor de sluitingsdatum wil hij Ferdi nog aan Vitesse slijten.
Zou Hoekman een financieel belang hebben in Ferdi,het zou mij niets verbazen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

De enige die een financieel belang heeft in Ferdi, zijn de investeerders. Zij hebben recht op het transferpercentage van elke NEC-er.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Legendario »

mschr schreef:De enige die een financieel belang heeft in Ferdi, zijn de investeerders. Zij hebben recht op het transferpercentage van elke NEC-er.
Het klinkt misschien raar, maar ik vermoed dat ze niet de enige zijn. Ik denk dat de club ook een klein financieel belangetje heeft.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
mschr schreef:De enige die een financieel belang heeft in Ferdi, zijn de investeerders. Zij hebben recht op het transferpercentage van elke NEC-er.
Het klinkt misschien raar, maar ik vermoed dat ze niet de enige zijn. Ik denk dat de club ook een klein financieel belangetje heeft.
Ga jij het nu aan een econoom uitleggen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door T.S. »

Gadverdamme, dat er hier nog mensen rondlopen die Danny Hoekman steunen. Die vent denkt he-le-maal volledig aan zichzelf. Prima dat hij het beste wil voor NEC, maar hij kiest altijd schandalige momenten uit om de media op te zoeken. De dag waarop we ons moesten handhaven bijvoorbeeld, of nu vlak voor het sluiten van de transfermarkt. De beste man krijgt niet genoeg aandacht en baalt ervan dat hij bij NEC op het tweede plan terecht is gekomen. Dus probeert hij maar wat te forceren. Keer op keer. Puur en alleen omdat hij zichzelf belangrijk vindt. Het is echt misselijkmakend. :pukeface: .

P.s. misschien is het een optie om de Danny Hoekman discussie gewoon op slot te gooien. Totaal negeren die gek.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Nijmegen0413
Berichten: 10716
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Nijmegen0413 »

En VI geeft hun favoriete relschopper weer een podium. Zelfs nu het eindelijk weer de goede kant op lijkt te gaan bij NEC komt meneer Hoekman weer om de hoek om stennis te schoppen. Mediageilen vent die alles doet voor de publiciteit. :td:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Danny Hoekman

Bericht door Arjan van Hout »

Verder geen heel schokkend interview maar wel bijzonder dat hoekman zich hier voor laat lenen

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Gijscoman »

Zo erg is dat interview toch niet?
Ik ben er wel tevreden mee. Hij heeft m.i. onterecht stennis lopen schoppen en wat recht was krom gepraat, maar zo doende beïnvloedde hij wel de publieke opinie. De kritiek op NEC nam flink toe. In dit interview uit hij zich juist positief over NEC, waardoor de club vermoedelijk ook weer iets positiever in het nieuws komt. En dat kan soms best handig zijn. Als "leuke club" krijg je sneller iets voor elkaar en kan je op meer sympathie rekenen dan als probleemclub.
Zijn mening over Ferdi deel ik niet, maar hierin zie je veel meer een fan die eens een vreemd voorstel doet dan een beleidsbepaler. En zijn voorstel is toch eigenlijk zo vreemd, dat dat ook nooit zal gaan gebeuren. Zou Vitesse ook niet mee akkoord gaan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:Zo erg is dat interview toch niet?
Ik ben er wel tevreden mee. Hij heeft m.i. onterecht stennis lopen schoppen en wat recht was krom gepraat, maar zo doende beïnvloedde hij wel de publieke opinie. De kritiek op NEC nam flink toe. In dit interview uit hij zich juist positief over NEC, waardoor de club vermoedelijk ook weer iets positiever in het nieuws komt. En dat kan soms best handig zijn. Als "leuke club" krijg je sneller iets voor elkaar en kan je op meer sympathie rekenen dan als probleemclub.
Zijn mening over Ferdi deel ik niet, maar hierin zie je veel meer een fan die eens een vreemd voorstel doet dan een beleidsbepaler. En zijn voorstel is toch eigenlijk zo vreemd, dat dat ook nooit zal gaan gebeuren. Zou Vitesse ook niet mee akkoord gaan.
Hij is TA, wat hij zegt over Ferdi is krankzinnig en ik denk dat de jongens in de verdediging ook niet blij zijn met zijn opmerkingen. Intern bespreken heeft hij nog nooit van gehoord.
Zal wel een leuk centje gebeurd hebben van VI. Hij mag blij zijn dat het het bij NEC doet, ik denk dat er clubs in Nederland zijn waar hij al lang een keer een bezoekje had gehad aan de deur (niet dat dat normaal is).
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door burp »

Ben benieuwd naar wat Oversier er van te zeggen heeft.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Danny Hoekman

Bericht door Wim1970 »

Denk dat Danny gewoon eerlijk is en openlijk vertelt hoe hij de zaken op dit moment ziet, helemaal nix mis mee. Wellicht heeft Futuralis nog wel een plekkie voor hem!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten