Danny Hoekman

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door necmaniacs »

Demtsjenko schreef:Tenenkrommend dat hoekman eigenlijk zegt dat iemand die niet op niveau heeft gespeeld geen goede coach kan zijn... wat een gelul..., maar past wel in zijn eigen straatje van zelfverheerlijking... ik blijf erbij: oerstomme actie van hoekman...
:withstupid:
ook al zegt ie best een aantal zinnige dingen, toch snap ik zijn timing helemaal niet. Dit schaadt NEC nu alleen maar en creert onrust die we kunnen missen als kiespijn. en dan trek ik ten zeerste je bedoelingen in twijfel, en ben je misschien zelfs geen clubman maar inderdaad een egotripper.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door TT »


zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

Hier zijn we nog niet vanaf,zou mij niks verbazen als hij in het uitvak gaat staan.Ligt blijkbaar goed bij de harde kern.Eruit gooien en dan maar een zak geld mee want op deze manier maakt hij zoveel kapot.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren. Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:
Gijscoman schreef:
- Futuralis reageert na het seizoen op uitspraken Danny Hoekman in VI -
Futuralis heeft kennis genomen van de monoloog van Danny Hoekman in de VI.
Op dit moment zit NEC in een zeer cruciale fase en heeft men behoefte aan steun, eenheid en rust van een ieder. Na het seizoen zullen wij op passende wijze onze reactie wereldkundig maken.
Wij wensen NEC en iedereen die erbij betrokken is en zich erbij betrokken voelt, veel succes bij de laatste 4 wedstrijden! Eendracht, passie en strijd zijn meer dan alleen maar woorden!
#TeamFFG
https://www.facebook.com/Futuralisfg/

Verstandige en nette reactie van Futuralis.
:withstupid: Futuralis zet Danny zo mooi in de hoek, man.
:biggrin: :jestera: :tu:

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren. Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.
Naar die eigenheimer luisteren? Laat hem maar snel weer opzouten, dat is beter voor de rust in de club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

Rust is goed, maar het is ook rustig in het graf...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren.
Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.
Het lontje zit inmiddels al wel in het kruidvat en dit verhaal zal zeker niet met een sisser aflopen ... ongeacht wat er de komende weken nog op het veld gebeurt. [ zoals het ophof drama ]
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
mschr schreef:Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren.
Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.
Het lontje zit inmiddels al wel in het kruidvat en dit verhaal zal zeker niet met een sisser aflopen ... ongeacht wat er de komende weken nog op het veld gebeurt. [ zoals het ophof drama ]
Als de prestaties goed zijn(handhaving) hou je hem buiten de deur.Als je degradeert hou ik mijn hart vast.Als hij de harde kern in zijn zak heeft ,dat vind ik bloedlink.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Zico »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
mschr schreef:Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren.
Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.
Het lontje zit inmiddels al wel in het kruidvat en dit verhaal zal zeker niet met een sisser aflopen ... ongeacht wat er de komende weken nog op het veld gebeurt. [ zoals het ophof drama ]
Als de prestaties goed zijn(handhaving) hou je hem buiten de deur.Als je degradeert hou ik mijn hart vast.Als hij de harde kern in zijn zak heeft ,dat vind ik bloedlink.
En jij houd je hart vast omdat je het zo lekker vind gaan de laatste jaren?

En geloof me , er zijn buiten de harde kern meer supporters die liever een NEC zien met oud voetballers in het bestuur, Nederlandse voetballers op het veld, en makelaars zoveel mogelijk buiten de deur willen houden ipv bijna de club laten overnemen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Arjan van Hout »

Niemand wil onrustzaaiers binnen de club. Met Hoekman heb je er zo een. Oud spelers ben ik groot voorstander van, maar niet van oud spelers waar niet mee samen te werken is en die zichzelf belangrijker vindt dan de club

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Rust is goed, maar het is ook rustig in het graf...
ik zou hierop een reactie kunnen plaatsen maar laat ik het maar niet doen.

jbnmgn

Re: Danny Hoekman

Bericht door jbnmgn »

Arjan van Hout schreef:Niemand wil onrustzaaiers binnen de club. Met Hoekman heb je er zo een. Oud spelers ben ik groot voorstander van, maar niet van oud spelers waar niet mee samen te werken is en die zichzelf belangrijker vindt dan de club
:withstupid: opzouten is het enige fatsoenlijke wat hij zou kunnen doen, maar waarschijnlijk heeft hij niet zoveel fatsoen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door eniesee12 »

:withstupid:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
Je gaat jezelf bevestigen? Joh!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:Niemand wil onrustzaaiers binnen de club. Met Hoekman heb je er zo een. Oud spelers ben ik groot voorstander van, maar niet van oud spelers waar niet mee samen te werken is en die zichzelf belangrijker vindt dan de club
:withstupid: opzouten is het enige fatsoenlijke wat hij zou kunnen doen, maar waarschijnlijk heeft hij niet zoveel fatsoen.

Wat een agressie zit er toch in jou. Je lijkt wel een opstandige puber als ik al die posts van jou lees.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door mschr »

jackkreta schreef:
mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
Je gaat jezelf bevestigen? Joh!
Op het forum stond alleen maar een klein deel van het interview. Dat deel was goed. Het hele interview is steengoed. Dat Bart zich in zijn kruis gegrepen voelt, zegt meer over het kruis van Bart dan het interview.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Frans »

mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
:tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Tiel »

Frans schreef:
mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
:tu:
Maar een NEC-er had dat niet in deze week gedaan. Slechts een narcist doet zulke dingen. En dat Professort Marc Schramm dat dan prima vindt snap ik wel weer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door valkhof »

hij zegt toch geen dingen die niet waar zijn? ik zie het probleem niet zo. de timing om de waarheid te zeggen is toch nooit goed

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:hij zegt toch geen dingen die niet waar zijn? ik zie het probleem niet zo. de timing om de waarheid te zeggen is toch nooit goed
Jawel hoor over 6 weken b.v., maar dan krijgt hij natuurlijk wel minder aandacht. Stel dat we erin blijven dan is er zelfs geen interesse.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
Ik betwist dat niet eens maar als je het in deze week naar buiten brengt heb je andere belangen.We hebben het hier over iemand die de afgelopen 10 jaar nooit in de Goffert is gesignaleerd.Hoekman staat op een eiland, dat weet hij drommels goed en zijn enige kans is de frontale aanval(lees;het vertrek van Van Ingen en consorten).Dat kan hem alleen lukken bij een negatief einde van dit seizoen, dat maakt hem bij sommige lieden de messias.Maar vanavond zal het wel weer wederom bij Derksen worden besproken en heeft hij weer gescoord.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26831
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Na het lezen van de VI van deze week kan ik bevestigen: het interview met Hoekman is steengoed. Op elk punt heeft hij gelijk.
Kan zijn, zijn timing is uiterst beroerd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Danny Hoekman

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
mschr schreef:Waarom zou je een onbetaald adviseur een zak geld meegeven om hem geen onbetaald adviseur meer te laten zijn? Het zou wijs zijn om naar hem te luisteren in plaats van hem te verketteren.
Met organisaties die kritische adviezen negeren, loopt het doorgaans niet zo goed af.
Het lontje zit inmiddels al wel in het kruidvat en dit verhaal zal zeker niet met een sisser aflopen ... ongeacht wat er de komende weken nog op het veld gebeurt. [ zoals het ophof drama ]
Als de prestaties goed zijn(handhaving) hou je hem buiten de deur.Als je degradeert hou ik mijn hart vast.Als hij de harde kern in zijn zak heeft ,dat vind ik bloedlink.
En jij houd je hart vast omdat je het zo lekker vind gaan de laatste jaren?

En geloof me , er zijn buiten de harde kern meer supporters die liever een NEC zien met oud voetballers in het bestuur, Nederlandse voetballers op het veld, en makelaars zoveel mogelijk buiten de deur willen houden ipv bijna de club laten overnemen.
nee,ik heb genoeg meningen geplaatst over het feit dat ik twijfel aan de professionaliteit van veel mensen,inclusief Hyballa binnen NEC.Maar bij Hoekman gaat het altijd om Hoekman,ik geloof geen barst van zijn goede bedoelingen voor NEC.Daarvoor heeft hij zich de afgelopen veel te weinig laten zien/horen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten