Julian von Haacke

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Julian von Haacke

Bericht door jasper491 »

zuurpruim schreef:
noviomagum schreef:
jasper491 schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:Contract loopt nog twee jaar door. Voor 8 ton mag hij wat mij betreft weg. Voor minder zou ik hem lekker aan zijn contract houden.
:withstupid:
8 ton. Bijna. We hebben er nipt 2 voor gekregen.
2 ton geloof ik ook niet nec maakt transfersommen nooit bekend
nog 2 jaar contract en 2 ton?lijkt me niet
Toch is het zo.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door bertje »

Kanchelskis schreef:
De Kletskop schreef:
LT schreef:
Pol schreef:
De Kletskop schreef:
jetipo schreef:Dus Von Haacke gaat waarschijnlijk afhaacken? Jammer.
Yup, Darmstadt slaat hem aan de Haack waarschijnlijk.
:withstupid: Je mag verwachten dat er aan een dergelijke overgang weinig haacke en ogen zitten, komt wel goed.
Er mogen nog wat forummers mee die kant op, hopelijk beveelt hij Julian.
jij denkt ik Haack er ook nog ff op in.
Komt vast een waardige vervanger op het middenveld, we hoeven ons geen zorgen te maken met zijn vertrek; Haackuna Matata :tu:
Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar iets is niet helemaal in de Haack met deze transfer..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door bertje »

jasper491 schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:Contract loopt nog twee jaar door. Voor 8 ton mag hij wat mij betreft weg. Voor minder zou ik hem lekker aan zijn contract houden.
:withstupid:
8 ton. Bijna. We hebben er nipt 2 voor gekregen.
Izzie al weg dan?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
jasper491 schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Juul schreef:Contract loopt nog twee jaar door. Voor 8 ton mag hij wat mij betreft weg. Voor minder zou ik hem lekker aan zijn contract houden.
:withstupid:
8 ton. Bijna. We hebben er nipt 2 voor gekregen.
Izzie al weg dan?
Volgens Duitse media is hij al door de medische keuring. Lijkt mij wel dan.

Maar goed, als Omroep Gelderland 2 ton meldt is dat nog niet per definitie waar.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Super-Simr »

Als het werkelijk waar 2 ton is dan is de uitverkoop echt begonnen....
What's next? Kadioglu voor 5 ton?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door mschr »

Ron Delgado schreef:Zijn domme tweede kaart en de daaropvolgende schorsing kostte ons degradatie. Met hem in de basis thuis tegen NAC was het een stuk makkelijker geweest.
Want met Von Haacke in de basis had Burnet geen pingel veroorzaakt? Of met een 0-1-achterstand heb je veel aan von Haacke die retevaak het strafschopgebied van de tegenstander induikt om de bal in te tikken, of met een Von Haacke krijg je allerlei splijtende passes op vrijstaande medespelers waardoor NEC met twee vingers in de neus 3x scoort? Von Haacke is een meevoetballer. Met hem zouden we ook gedegradeerd zijn na de pingel veroorzaakt door Burnet. De enige manier waarop we niet zouden zijn gedegradeerd, is als Von Haacke linksback had gespeeld in plaats van Burnet. Op het middenveld vormt hij geen meerwaarde tov Messaoud of Bikel.

jbnmgn

Re: Julian von Haacke

Bericht door jbnmgn »

Super-Simr schreef:Als het werkelijk waar 2 ton is dan is de uitverkoop echt begonnen....
What's next? Kadioglu voor 5 ton?
Hahaha wat dacht jij dan dat NEC voor v Haacke zou beuren, 1 miljoen? Er staat dan wel op de site van transfermarkt 850.000,- maar dat kun je wel vergeten.
Bovendien zal een club die interesse heeft nooit een hoog bedrag bieden aan een club die net gedegradeerd is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Super-Simr schreef:Als het werkelijk waar 2 ton is dan is de uitverkoop echt begonnen....
What's next? Kadioglu voor 5 ton?
Hahaha wat dacht jij dan dat NEC voor v Haacke zou beuren, 1 miljoen? Er staat dan wel op de site van transfermarkt 850.000,- maar dat kun je wel vergeten.
Bovendien zal een club die interesse heeft nooit een hoog bedrag bieden aan een club die net gedegradeerd is.
Maar 2 ton voor een speler die bijna alles heeft gespeeld en belangrijker nog een contract voor 2 jaar heeft?Dat is ook wel het andere uiterste hoor

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Mark Ariaans »

Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door DJTEEF! »

Von Haacke was net niks. Te slap voor een stofzuiger, te weinig loopvermogen en te traag voor een loper en een te lage handelingssnelheid voor een 10. Hij had in de Jupiler League goed meegekund, maar ik vind dat NEC moet gaan voor spelers die de potentie(!) hebben het niveau van de Jupiler League te ontstijgen. Daar had ik bij von Haacke geen vertrouwen in.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Gijscoman »

En het is officieel:
TRANSFERNIEUWS

N.E.C. heeft een akkoord bereikt met SV Darmstadt 98 over de verkoop van Julian von Haacke. De middenvelder tekent daar een contract voor drie jaar. Bij N.E.C. had Von Haacke nog een contract tot juli 2019.
Von Haacke kwam in de zomer van 2016 over van Werder Bremen. Hij speelde 34 officiële wedstrijden voor N.E.C. en was belangrijk met twee doelpunten en drie assists.
We wensen Julian von Haacke veel succes in zijn verdere loopbaan!

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door RJ »

Mark Ariaans schreef:Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.
Niet transfervrij, gekocht voor een ton.

Als je voor mauk en mayi dezelfde winstpercentages haalt zal ik niet klagen :biggrin:
Maar von Haacke had ik toch graag gehouden.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Frans »

had een belangrijke kracht kunnen zijn in de jupiler.....
NECTheBest

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.
Ik vind winst maken op spelers na één jaartje waarin je ook nog gedegradeerd bent helemaal zo gek nog niet. Denk dat hij in de JL wel het verschil had kunnen maken, maar dat je bij promotie weer verder moet kijken. Type Tom Daemen voor de Juup.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door burp »

Houdoe und viel gluck dort!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Frans »

LT schreef:
Mark Ariaans schreef:Valt wel mee, toch? We hebben voor betere spelers minder gekregen in het verleden. Volgens mij transfervrij binnengekomen en nu na een slap jaar met 2 ton winst de deur uit, dat hebben we wel eens slechter gedaan.
Ik vind winst maken op spelers na één jaartje waarin je ook nog gedegradeerd bent helemaal zo gek nog niet. Denk dat hij in de JL wel het verschil had kunnen maken, maar dat je bij promotie weer verder moet kijken. Type Tom Daemen voor de Juup.

:withstupid:
NECTheBest

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Julian von Haacke

Bericht door Juul »

2 ton???

Ik lees op DG: Edwin de Kruijff: NEC is niet gedwongen spelers te verkopen na de degradatie uit de eredivisie.

Vervolgens laten ze een basisspeler met een doorlopend contract tot 2019 voor 2 ton gaan. Zeg dan of niks, of vraag er 8 ton voor. Dit is pijnlijk en lachwekkend.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Tiel »

Juul schreef:2 ton???

Ik lees op DG: Edwin de Kruijff: NEC is niet gedwongen spelers te verkopen na de degradatie uit de eredivisie.

Vervolgens laten ze een basisspeler met een doorlopend contract tot 2019 voor 2 ton gaan. Zeg dan of niks, of vraag er 8 ton voor. Dit is pijnlijk en lachwekkend.
2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Julian von Haacke

Bericht door Juul »

Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Julian von Haacke

Bericht door Juul »

Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Arch »

Wat een gelul er staat werkelijk nergens dat NEC € 200.000 heeft gebeurd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Julian von Haacke

Bericht door Kanchelskis »

Arch schreef:Wat een gelul er staat werkelijk nergens dat NEC € 200.000 heeft gebeurd.
Hier staat het:

"De 23-jarige middenvelder speelde slechts één jaar voor de club uit Nijmegen die vorige week zondag uit de eredivisie degradeerde. Zijn contract loopt nog door tot de zomer van 2019 waardoor SV Darmstadt 98 een afkoopsom moet betalen. Het gaat naar verluidt om ongeveer twee ton die NEC zal ontvangen voor Von Haacke."

Bron: Omroep Gelderland

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Legendario »

Arch schreef:Wat een gelul er staat werkelijk nergens dat NEC € 200.000 heeft gebeurd.
Jij hebt toch altijd inside informatie? Zou je het volgende willen vragen:

- Hoeveel is er voor Von Haacke gevangen?
- Wanneer wordt van der Vaart gepresenteerd?
- Wie zitten er aanstaande zaterdag in de geblindeerde busjes?

Dank je! :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Julian von Haacke

Bericht door Pol »

Juul schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: 2 ton is het salaris van 5 Jup spelers of 3 heel goede Jup spelers. Dus veel geld.

Of Danny Hoekman en 2 Jup spelers.
Jij vond het weinig.
Ja natuurlijk is het weinig. In 1983 waren dat normale bedragen. Nu is het bespottelijk, zeker als Edwin de Kruijff roept dat NEC geen spelers hoeft te verkopen. Zo maak je jezelf belachelijk en geef je en passant het signaal af aan clubs dat ze voor een prikkie de hele A-selectie kunnen overnemen.
Dat kan ook. Wellicht dringt het nu door hoe we er voor staan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten