Michael Heinloth.

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
NXP
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 09 jul 2014, 20:05
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door NXP »

Gaat mij erom dat duitse spelers nu opgehemeld worden terwijl eerst andere duitse spelers afgeschoten worden. En wat betreft Haitz en degradatie.. Hij speelde nooit. En Hemlein was gewoon niet goed net zoals t grootste gedeelte dat seizoen. Appiah heeft zich bewezen en is ervaren. Maar hopelijk gaat t met Heinloth ook goed komen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Gijscoman »

NXP schreef:Gaat mij erom dat duitse spelers nu opgehemeld worden terwijl eerst andere duitse spelers afgeschoten worden. En wat betreft Haitz en degradatie.. Hij speelde nooit. En Hemlein was gewoon niet goed net zoals t grootste gedeelte dat seizoen. Appiah heeft zich bewezen en is ervaren. Maar hopelijk gaat t met Heinloth ook goed komen.
Bij Haitz en Hemlein lag 't echter niet aan instelling. Haitz was echter te vaak geblesseerd; Hemlein kwalitatief te zwak. Maar het is vooral die goede instelling die wordt opgehemeld.
Dat in combinatie met het feit dat Heinloth absoluut niet van hetzelfde niveau komt, zoals jij beweerde, is enigszins hoopgevend. Vermoedelijk meer kwaliteit dan Haitz, Hemlein en zelfs Appiah (die ook van lager niveau dan Heinloth kwam) gecombineerd met een goede instelling wordt toegejuicht.

Overigens was Heinloth ook bij Kaiserslautern op proef, die ook aan het overwegen waren hem een contract te bieden, maar door hun getreuzel nu van NEC verloren hebben.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Mark Ariaans »

DR schreef: Wie dan wel?
De hele chemie in het team was naatje en de technische staf maakte allerlei rare bokkensprongen. Hemlein werkte zich een slag in de rondte en Haitz speelde nog geen tien wedstrijden in de basis, dus daar moet je het echt niet zoeken.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door DJTEEF! »

NXP schreef:Gaat mij erom dat duitse spelers nu opgehemeld worden terwijl eerst andere duitse spelers afgeschoten worden. En wat betreft Haitz en degradatie.. Hij speelde nooit. En Hemlein was gewoon niet goed net zoals t grootste gedeelte dat seizoen. Appiah heeft zich bewezen en is ervaren. Maar hopelijk gaat t met Heinloth ook goed komen.
Appiah heeft vorig seizoen bewezen dat de Eredivisie net een ietsiepietsie te hoog gegrepen is voor hem.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
NXP schreef:Kan me een hoop negatieve reacties herinneren over Haitz en Heimlein. Die kwamen van t zelfde niveau.... Had dan Appiah maar gehouden.
Haitz en Hemlein waren in het degradatiejaar het probleem niet.
Hemlein was wel een probleem. De goeie man was oncoachbaar, hield zich niet aan opdrachten en vergat telkens weer zijn directe tegenstander af te stoppen. In een elftal dat tegen degradatie strijdt, zijn dat soort spelers dodelijk.

jbnmgn

Re: Michael Heinloth.

Bericht door jbnmgn »

NXP schreef:Gaat mij erom dat duitse spelers nu opgehemeld worden terwijl eerst andere duitse spelers afgeschoten worden. En wat betreft Haitz en degradatie.. Hij speelde nooit. En Hemlein was gewoon niet goed net zoals t grootste gedeelte dat seizoen. Appiah heeft zich bewezen en is ervaren. Maar hopelijk gaat t met Heinloth ook goed komen.
Het gaat er om dat je voetballers hebt en voetballers. Die Duitse spelers in het degradatie jaar waren lamzakken eerste klas.
Van deze weten we het nog niet. Maar over het algemeen hebben de Duitse voetballers een goede instelling en zijn vaak fysiek ook wel sterk. We zullen het zien.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Mark Ariaans »

Hemlein verdedigde vaak tot aan de eigen achterlijn mee. Dat hij kwalitatief te kort kwam en verdedigend zeer matig was ben ik met je eens, maar het is natuurlijk aan de coach om te kiezen of je zo'n speler wel of niet opstelt. Je kunt Hemlein niet verwijten dat Janssen c.s. hem in het veld zetten. Een veel groter probleem zat bij de jongens die bewust een stap minder deden of die een stoorzender vormden in de groep. En dat stempel kun je noch Hemlein, noch Haitz opdrukken.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Mark Ariaans »

jbnmgn schreef:Die Duitse spelers in het degradatie jaar waren lamzakken eerste klas.
Noem er eens eentje? Lamzakken? Snap echt niet waar je die conclusie vandaan tovert. Jantscher was een Oostenrijker overigens, voordat je die aanvoert.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:Hemlein verdedigde vaak tot aan de eigen achterlijn mee. Dat hij kwalitatief te kort kwam en verdedigend zeer matig was ben ik met je eens, maar het is natuurlijk aan de coach om te kiezen of je zo'n speler wel of niet opstelt. Je kunt Hemlein niet verwijten dat Janssen c.s. hem in het veld zetten. Een veel groter probleem zat bij de jongens die bewust een stap minder deden of die een stoorzender vormden in de groep. En dat stempel kun je noch Hemlein, noch Haitz opdrukken.
Spreek maar met betrokkenen uit die tijd. Ook Hemlein wordt door hen gezien als schuldige in het drama.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
NXP schreef:Kan me een hoop negatieve reacties herinneren over Haitz en Heimlein. Die kwamen van t zelfde niveau.... Had dan Appiah maar gehouden.
Haitz en Hemlein waren in het degradatiejaar het probleem niet.
:withstupid: Snap nu nog niet waarom Haitz toen niet verlengd werd.

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door RJ »

Mark Ariaans schreef:Hemlein verdedigde vaak tot aan de eigen achterlijn mee. Dat hij kwalitatief te kort kwam en verdedigend zeer matig was ben ik met je eens, maar het is natuurlijk aan de coach om te kiezen of je zo'n speler wel of niet opstelt. Je kunt Hemlein niet verwijten dat Janssen c.s. hem in het veld zetten. Een veel groter probleem zat bij de jongens die bewust een stap minder deden of die een stoorzender vormden in de groep. En dat stempel kun je noch Hemlein, noch Haitz opdrukken.
Compleet mee eens. Mannen als Koolwijk, Jantscher, Palsson, Johnsson, Nielsen en Stefanik waren in mijn ogen (wellicht in sommige gevallen "op verkeerde moment op verkeerde plaats", zoals Johnsson en Nielsen) de reden van de degradatie.
Dat Hemlein niet beter kon, tsja...maar als iedereen die mentaliteit had gehad hadden we dat jaar misschien wel linkerrijtje gehaald.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef: Spreek maar met betrokkenen uit die tijd. Ook Hemlein wordt door hen gezien als schuldige in het drama.
Nou vooruit, laat Hemlein een probleemjongen geweest zijn. Maar één Duitser maakt nog geen winter, dus ik denk dat Hemlein in zijn eentje nou niet bepaald steekhoudend is voor de claim dat Duitsers ons aan de degradatie geholpen hebben of problemen veroorzaken of weet ik veel wat er nog meer geschreven is hier.


Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Sjoerdbemmel »

ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jota »

Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Linksback en spits ( liefst een ander type dan Roman).

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door n23 »

Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Linksback, een keeper als Smits zo doorgaat en evt nog een aanvallende speler voor wat extra opties voorin zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jomano »

Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Een puntje of 35... :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door burp »

Herzlich wilkommen!

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Sjoerdbemmel »

Jota schreef:
Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Linksback en spits ( liefst een ander type dan Roman).
armenteros is transfervrij en krijgt geen contract bij bristol city..

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

Sjoerdbemmel schreef:
Jota schreef:
Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Linksback en spits ( liefst een ander type dan Roman).
armenteros is transfervrij en krijgt geen contract bij bristol city..
Zal niet voor een appel of een ei naar Nijmegen komen. Te duur, wel een prima spits voor NEC.

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Koen »

Kanchelskis schreef:
Sjoerdbemmel schreef:
Jota schreef:
Sjoerdbemmel schreef:ervan uitgaande dat die Mauk komt.. wat hebben we nog nodig?
Linksback en spits ( liefst een ander type dan Roman).
armenteros is transfervrij en krijgt geen contract bij bristol city..
Zal niet voor een appel of een ei naar Nijmegen komen. Te duur, wel een prima spits voor NEC.
:withstupid:
Onhaalbaar, te duur..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Valt niet echt mee, wat onze Duitse vrind laat zien. Hij is beter dan Bovenberg, maar dan houdt het ook wel echt op. Hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen. We hebben geen nieuwe linksback nodig. We hebben een rechtsback nodig.

Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Noppes »

mschr schreef:Valt niet echt mee, wat onze Duitse vrind laat zien. Hij is beter dan Bovenberg, maar dan houdt het ook wel echt op. Hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen. We hebben geen nieuwe linksback nodig. We hebben een rechtsback nodig.
Knap hoor, altijd het vliegenpoepje in de suikerpot vinden. Het is een gave, chapeau.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

Noppes schreef:
mschr schreef:Valt niet echt mee, wat onze Duitse vrind laat zien. Hij is beter dan Bovenberg, maar dan houdt het ook wel echt op. Hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen. We hebben geen nieuwe linksback nodig. We hebben een rechtsback nodig.
Knap hoor, altijd het vliegenpoepje in de suikerpot vinden. Het is een gave, chapeau.
Compleet met hem eens. Roep het al sinds Real Sociedad thuis, na Zwolle nog harder. Verdedigend zeer zwak al was de ingreep in de 1e helft op 2 spelers heel goed. Verder je zwakste schakel in het team..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Jij hebt mij erop gewezen. Het viel me niet op tegen PEC. Nu heb ik op hem gelet en verdedigend viel hij door de mand. Inderdaad de zwakste NEC-er.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten