Michael Heinloth.

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door karlo »

Juul schreef:Je had 0-7 voor moeten staan dus dan weet je dat de tegengoal op de loer ligt als onze zenuwenlijer weer de mist ingaat. Dan kan je wel roepen never change a winning team, maar dat winning team had een zeer zwakke schakel in Heinloth terwijl we een eenvoudige maar degelijke 2-voudige Zweeds international op de bank hebben.
Tsja en dan had een ander een fout gemaakt,
We staan niet voor niks waar we staan,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Tim Janssen »

Gijscoman schreef:
Tim Janssen schreef:sommige kunnen lullen Bovenberg die kon tenminste nog iets (koppen) maar vind dit nog veel schrijnender echt met afstand
de slechtste RB sinds jaren
Dit gaat geen populaire mening zijn op dit moment, maar Heinloth is natuurlijk veel beter dan Bovenberg. Heinloth is aanvallend een prima speler. Verdedigend mist hij handelingssnelheid waardoor hij enerzijds snel onder druk komt te staan en anderzijds door behendige spelers gemakkelijk uit te spelen is. Maar alleszins beter dan Bovenberg.
aanvallend beter? de man doet alleen tikkie breed doen als hij naar voren gaat.
Een kane die was aanvallend beter maar niet deze man (weet helemaal niet wat die moet doen als hij de bal heeft)

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:Contract stante pede verscheuren en met de stoomboot terugsturen naar Paderborn. De man kostte ons de beker, bezorgde Vitesse een onverdiende overwinning en kan de degradatie hebben bewerkstelligd. De idioot die hem gehaald heeft, moet met pek en veren uit De Goffert worden gejaagd.
:withstupid:

Buiten het bekerverhaal dan. Wat een randdebiel. Er was NIETS aan de hand.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

karlo schreef: Tsja en dan had een ander een fout gemaakt,
We staan niet voor niks waar we staan,
Sorry maar de rest van het team was op geen enkele fout te betrappen. Het is het hele seizoen al Heinloth die de fatale misser maakt. Uit ADO had NEC ook met 0-5 moeten winnen, maar onze Duitse vriend maakte weer de fatale domme overtreding. Ik herinner me een boksbal in de eigen 16 meter. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Tim Janssen »

schiet me te binnen overal waar hij speelde degradeerde de club

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jeffry74 »

Tim Janssen schreef:schiet me te binnen overal waar hij speelde degradeerde de club
Heb je zijn buitenverblijf gezien op Ibiza?
Heinloth staat onder contract bij de Chinese gok-maffia!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

Tim Janssen schreef:schiet me te binnen overal waar hij speelde degradeerde de club
Jamaar, Paderborn is dit seizoen weer gedegradeerd. Ditmaal zonder Heinloth.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
Tim Janssen schreef:schiet me te binnen overal waar hij speelde degradeerde de club
Jamaar, Paderborn is dit seizoen weer gedegradeerd. Ditmaal zonder Heinloth.
Logisch, want Heinloth is bezig de zaak hier te laten degraderen en hij kan niet op twee plekken tegelijk zijn. Aan de andere kant...NEC moet thuis toch ruim kunnen winnen van zo'n armoedig NAC?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door valkhof »

Juul schreef:Je had 0-7 voor moeten staan dus dan weet je dat de tegengoal op de loer ligt als onze zenuwenlijer weer de mist ingaat. Dan kan je wel roepen never change a winning team, maar dat winning team had een zeer zwakke schakel in Heinloth terwijl we een eenvoudige maar degelijke 2-voudige Zweeds international op de bank hebben.
tot aan de 1-0 was heinloth absoluut geen zwakke schakel, dat waren grot mahyi en groeneveld en messaoud. sterker nog, de voorzetten die zij verprutsten kwamen va heinloth

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:
mschr schreef:
Tim Janssen schreef:schiet me te binnen overal waar hij speelde degradeerde de club
Jamaar, Paderborn is dit seizoen weer gedegradeerd. Ditmaal zonder Heinloth.
Logisch, want Heinloth is bezig de zaak hier te laten degraderen en hij kan niet op twee plekken tegelijk zijn. Aan de andere kant...NEC moet thuis toch ruim kunnen winnen van zo'n armoedig NAC?
we winnen ook wel daar ben ik niet bang voor maar met 2 goals verschil?

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door NECwijchen »

Heinloth was zn man een paar keer goed kwijt, maar die gast was ook wel verdomd snel. Verder vond ik hem.helemaal niet zo onaardig spelen, tot aan de verschrikkelijke blunder... schandalige fout op zo'n belangrijk moment

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nijmegen0413 »

En dan te bedenken dat je Dyrestam op de bank hebt zitten. :schater:

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door GV »

Dus waarschijnlijk ga je naar de JL door toedoen van Bikkel en Potje.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

jbnmgn

Re: Michael Heinloth.

Bericht door jbnmgn »

GV schreef:Dus waarschijnlijk ga je naar de JL door toedoen van Bikkel en Potje.
Allereerst: Wij gaan niet naar de JL.
En verder ligt het niet aan Ronnie en/of Potje, zie de statistieken van de wedstrijden vanaf dat zij het overgenomen hebben.
Maar buiten dat, je kunt als trainer er alles aan doen om de spelers fit en scherp te krijgen, eenmaal in de wei heb je er geen zeggenschap meer over.
Ronnie en Potje doen het goed, en je ziet aan het spel dat het beter loopt dan hiervoor. En dat zul je zondag terug zien. (mits je komt kijken).

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door DJTEEF! »

NECvooralles schreef:
DJTEEF! schreef:
mschr schreef:Contract stante pede verscheuren en met de stoomboot terugsturen naar Paderborn. De man kostte ons de beker, bezorgde Vitesse een onverdiende overwinning en kan de degradatie hebben bewerkstelligd. De idioot die hem gehaald heeft, moet met pek en veren uit De Goffert worden gejaagd.
:withstupid:

Buiten het bekerverhaal dan. Wat een randdebiel. Er was NIETS aan de hand.
Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Vond wel mooi hoe hij werd opgevangen door de rest van het team. Zag hem een tijd terug in Mook, waar hij woont met zijn vriendin.

Maar Zondag kan hij er niet in, is nu veel te angstig geworden, vertrouwen is weg. De 1-0 bij Emmen was ook zijn fout eigenlijk.
Hij kan niet voetballen. Dan moet je geen voetballer worden. Was voor mij ook een hele bewuste keuze.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

NECvooralles schreef: Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Heel triest, maar deze serieprutser had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en weken geleden al uit de selectie zijn verwijderd. Straks staan we in de Jupiler omdat we tegen beter weten in een hardwerkende amateur de hand boven het hoofd houden.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

Juul schreef:
NECvooralles schreef: Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Heel triest, maar deze serieprutser had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en weken geleden al uit de selectie zijn verwijderd. Straks staan we in de Jupiler omdat we tegen beter weten in een hardwerkende amateur de hand boven het hoofd houden.
Ik weet niet hoe zijn NL's is, maar termen als hoerenjong en randdebiel zullen hem vast niet goed doen. Heinloth kan er niets aan doen dat die gehaald is en opgesteld wordt. Dat die niet beter is dan dat die is kan die ook weinig aan doen, anders speelde die wel bij een grote(re) club. Vanuit zijn maximale kunnen komen slordigheden en fouten. Hij zet zich wel in voor NEC en als je wilt dat dat minder wordt moet je vooral zulke termen gaan roepen. Je moet in deze fase ook gemotiveerde spelers hebben maar sommige breken de motivatie behoorlijk af bij spelers. Een tot op het bot gemotiveerd en gesteund team stijgt wellicht boven zichzelf uit.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door albatros »

Nee Heinloth kan er niets aan doen de de staf hem gehaald heeft. Dat kostte tegen Vitesse 1 punt, hij werd tegen Emmen simpel voorbij gelopen (doelpunt tegen) en maakte gisteren een beginnersfout (doelpunt en tot zondag met 1 been in de jupilerleage). Ik zou een ander opstellen, Dyrestam.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

albatros schreef:Nee Heinloth kan er niets aan doen de de staf hem gehaald heeft. Dat kostte tegen Vitesse 1 punt, hij werd tegen Emmen simpel voorbij gelopen (doelpunt tegen) en maakte gisteren een beginnersfout (doelpunt en tot zondag met 1 been in de jupilerleage). Ik zou een ander opstellen, Dyrestam.
Dat is aan de trainer. Als die Heinloth alsnog opstelt dan is dat ook zijn verantwoordelijkheid. Ik laat mijn neefje van 13 ook niet in mijn auto rijden om vervolgens op hem boos te worden als die een paaltje ramt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

Kanchelskis schreef:
albatros schreef:Nee Heinloth kan er niets aan doen de de staf hem gehaald heeft. Dat kostte tegen Vitesse 1 punt, hij werd tegen Emmen simpel voorbij gelopen (doelpunt tegen) en maakte gisteren een beginnersfout (doelpunt en tot zondag met 1 been in de jupilerleage). Ik zou een ander opstellen, Dyrestam.
Dat is aan de trainer. Als die Heinloth alsnog opstelt dan is dat ook zijn verantwoordelijkheid. Ik laat mijn neefje van 13 ook niet in mijn auto rijden om vervolgens op hem boos te worden als die een paaltje ramt.
helemaal eens maar buiten dat doelpunt gisteren werd hij er aan alle kanten voorbij gelopen,dat gebeurt Dyrestam niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Arjan van Hout »

hij voetbalde natuurlijk niet best en de goal was een blunder eerste klas, maar als onze voorwaartsen er 3 ingeschoten hadden had je hier niemand over gehoord

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Demtsjenko »

sterker nog, dan was Heinloth een van de spelers met een assist op z'n naam...

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Bernd »

Arjan van Hout schreef:hij voetbalde natuurlijk niet best en de goal was een blunder eerste klas, maar als onze voorwaartsen er 3 ingeschoten hadden had je hier niemand over gehoord
Precies. Alleen gebeurt dat niet. De druk ligt continu achterin vanwege de zwakte voorin. Aub Mayi en Groeneveld banken. En verder? Hopen, bidden, smeken.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Arjan van Hout »

Bernd schreef:
Arjan van Hout schreef:hij voetbalde natuurlijk niet best en de goal was een blunder eerste klas, maar als onze voorwaartsen er 3 ingeschoten hadden had je hier niemand over gehoord
Precies. Alleen gebeurt dat niet. De druk ligt continu achterin vanwege de zwakte voorin. Aub Mayi en Groeneveld banken. En verder? Hopen, bidden, smeken.
ik zou groeneveld laten staan en grot op de bank zetten, of in de spits

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

Bernd schreef: De druk ligt continu achterin vanwege de zwakte voorin.
Heinloth kan niet met die druk omgaan, dat hebben we het hele jaar al kunnen zien. Aanvallend maakt hij best aardige acties, maar uiteindelijk weet je dat die ene grote blunder gaat komen. En dus had hij nooit opgesteld mogen worden. Zo simpel is dat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten