Stefan Mauk

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma1 »

Zullen we niet eens even afwachten hoe het met Mauk gaat lopen? Slaat nergens op om hem
na 45 minuten waarin iedereen slecht speelde, af te schrijven.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Stefannec »

Nimma1 schreef:Zullen we niet eens even afwachten hoe het met Mauk gaat lopen? Slaat nergens op om hem
na 45 minuten waarin iedereen slecht speelde, af te schrijven.
:withstupid:
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door eniesee12 »

En het mooiste is nog dat ze zo een van de andere kant van de wereld ophalen. Alsof ze hier niet lopen van zijn kwaliteiten

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Stefan Mauk

Bericht door Wessel »

Meer dan 3 ton voor zo'n jonge, onervaren is natuurlijk veel geld. En dan denk ik aan die steeds teugkerende riedel in de transferperiode " NEC heeft geen geld te besteden". Maar goed, hem na 1 helft afserveren is natuurlijk ook overtrokken. Hij liep er in de wedstrijd ook bij alsof hij niet precies wist wat nu zijn opdracht was. Op videos maakt hij toch een aardige indruk. Een beetje type Holman die zo vanaf het middenveld naar het strafschopgebied kan doorsteken. Maar dan moet hij wel goed aangespeeld worden. Misschien dat dat met von Haacke beter uit de verf gaat komen. Laten we het allemaal even afwachten en hem de tijd geven hier zijn ritme te vinden.

Nimma0318
Berichten: 155
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 14:59
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma0318 »

Serieus mannen? Gaan we een jongen van 20 jaar, die net aangekomen is van een ander continent en andere speelstijl na 45 minuten afschrijven? Het is heel simpel te verklaren waarom Mauk er in de eerste 45 minuten niet aan te pas kwam: Zwolle zette druk op het middenveld van Nec, maar niet op onze achterste linie(hun aanvallers jaagden nauwelijks). Als je dan met Mauk op 10 gaat spelen heeft die jongen geen ruimte en staat hij constant onder druk, tel daarbij op dat hij werkelijk geen bal goed aangespeeld heeft gekregen en ik neem hem niks kwalijk.
Je kunt duidelijk zien dat deze jongen talent heeft, zoals hij rond de 15e/20e minuut een bal uit de kluts oppikte en gelijk doelgericht het strafschopgebied in dribbelde, of het legendarische lobje over de tegenstander heen om de bal een 3 meter verderop weer panklaar mee te nemen.. nee dit is veel te voorbarig! Dat de Duitser die hem verving het zo goed deed kwam ook omdat deze man als Libero speelde, en Zwolle daar totaal geen druk zette. Kijk maar na de passjes die hij kon geven: 100% vrijheid.

Ik denk dat ze beiden aanwinsten zijn!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door mschr »

En wat deed hij na die geslaagde actie? Heb je dat ook gezien? Hij leverde de bal direct weer in...

Nimma0318
Berichten: 155
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 14:59
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma0318 »

mschr schreef:En wat deed hij na die geslaagde actie? Heb je dat ook gezien? Hij leverde de bal direct weer in...
Ok, en wie leverde geen bal direct in de eerste helft?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Stefan Mauk

Bericht door Wessel »

Uhh, even nadenken..........

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma1 »

mschr schreef:En wat deed hij na die geslaagde actie? Heb je dat ook gezien? Hij leverde de bal direct weer in...
Gast hou op met je negatieve gelul en ga ergens anders vervelend doen. Geef Mauk nou gewoon maar even de tijd.

Nimma0318
Berichten: 155
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 14:59
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma0318 »

Mschr.. ik wacht op jou lijstje van spelers die de bal niet direct inleverden de eerste helft.. :lol:

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Nimma1 »

Nimma0318 schreef:Mschr.. ik wacht op jou lijstje van spelers die de bal niet direct inleverden de eerste helft.. :lol:
Dyrestam! Oh wacht die deed niet mee :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door burp »

Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Waaruit lijkt dat?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door bertje »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Waaruit lijkt dat?
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door pjottr »

Bron graag

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Tiel »

burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Zou een heel verstandige zet zijn van hem en NEC, laat maar ontwikkelen in de Jup. Niet alles negatief opvatten AUB.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Jomano »

burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Kan het me wel voorstellen. Is afgeserveerd op één helft tegen Zwolle, waarin een compleet elftal zwaar door de mand viel.
Heeft daarna geen enkele kans meer gehad! Het elftal speelt zeer bedroevend voetbal, creëert elke wedstrijd nagenoeg geen kansen en deze nr.10 wordt volkomen genegeerd door onze trainer.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door jetipo »

Jomano schreef:
burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Kan het me wel voorstellen. Is afgeserveerd op één helft tegen Zwolle, waarin een compleet elftal zwaar door de mand viel.
Heeft daarna geen enkele kans meer gehad! Het elftal speelt zeer bedroevend voetbal, creëert elke wedstrijd nagenoeg geen kansen en deze nr.10 wordt volkomen genegeerd door onze trainer.
Gek, dat deed Faber vorig seizoen ook met een andere spits en deze wordt nu op handen gedragen bij zijn huidige club. Blijkt hij ineens toch aardig te kunnen voetballen. Dit zal Mauk toch niet gebeuren?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door burp »

Jomano schreef:
burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Kan het me wel voorstellen. Is afgeserveerd op één helft tegen Zwolle, waarin een compleet elftal zwaar door de mand viel.
Heeft daarna geen enkele kans meer gehad! Het elftal speelt zeer bedroevend voetbal, creëert elke wedstrijd nagenoeg geen kansen en deze nr.10 wordt volkomen genegeerd door onze trainer.
Hij is dus geen 10, geeft zelf aan dat dat een nieuwe positie voor hem is en eigenlijk een 8 is.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door bertje »

burp schreef:
Jomano schreef:
burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Kan het me wel voorstellen. Is afgeserveerd op één helft tegen Zwolle, waarin een compleet elftal zwaar door de mand viel.
Heeft daarna geen enkele kans meer gehad! Het elftal speelt zeer bedroevend voetbal, creëert elke wedstrijd nagenoeg geen kansen en deze nr.10 wordt volkomen genegeerd door onze trainer.
Hij is dus geen 10, geeft zelf aan dat dat een nieuwe positie voor hem is en eigenlijk een 8 is.
Waar geeft hij dat aan dan? Net als het feit dat hij het hier "gehad heeft"?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door TT »

bertje schreef:
burp schreef:
Jomano schreef:
burp schreef:Lijkt het al weer aardig gehad te hebben hier, zou me niks verbazen als die in de winter verhuurd wil worden.
Kan het me wel voorstellen. Is afgeserveerd op één helft tegen Zwolle, waarin een compleet elftal zwaar door de mand viel.
Heeft daarna geen enkele kans meer gehad! Het elftal speelt zeer bedroevend voetbal, creëert elke wedstrijd nagenoeg geen kansen en deze nr.10 wordt volkomen genegeerd door onze trainer.
Hij is dus geen 10, geeft zelf aan dat dat een nieuwe positie voor hem is en eigenlijk een 8 is.
Waar geeft hij dat aan dan? Net als het feit dat hij het hier "gehad heeft"?
Omroep Gelderland, maar dat hij het hier gehad heeft lijkt me wat al te voorbarig. Hij zegt het teleurstellend te vinden dat hij hier een 'valse start' heeft. That's all..... Ik zou het vreemder vinden als hij dat niet teleurstellend zou vinden.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door Jomano »

GROESBEEK - Stefan Mauk was een beoogde basisspeler bij NEC, maar de Australiër speelde slechts één helft tegen PEC Zwolle.
Daarna verloor hij zijn plek. In het oefenduel tegen SV Hönnepel mocht hij weer een keer in de basis beginnen. "Ja, eindelijk weer eens. Ik ben enorm teleurgesteld tot nu toe. Ik ben hierheen gekomen met het idee dat ik wekelijks zou spelen. Ik had er echt meer van verwacht. Natuurlijk moest ik me aanpassen. Mentaal is dit heel zwaar." 
Mauk was als aanvallende middenvelder naar Nijmegen gehaald en speelt met nummer tien. "Maar dat is niet echt mijn positie. Ik ben meer een nummer acht. In Australië weten ze ook dat ik nu niet speel. Ze begrijpen wel dat ik hier moet wennen. Dat hebben meer Australische spelers in Europa, dat duurt soms maanden. Ik heb nu ook geen contact met de bondscoach, maar wel met mensen rond de nationale ploeg, zoals de fysiotherapeuten. Ze houden wel bij hoe het hier met mij gaat."

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door RJ »

Het was even zoeken op pagina 2 (tussen Danny Hoekman en Christian Santos :biggrin: ) maar Mauk heeft ook nog een topic.

Wordt genoemd in huurdealsnaar Serie of Scandinavie:

http://theworldgame.sbs.com.au/article/ ... -loan-move

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door bertje »

RJ schreef:Het was even zoeken op pagina 2 (tussen Danny Hoekman en Christian Santos :biggrin: ) maar Mauk heeft ook nog een topic.

Wordt genoemd in huurdealsnaar Serie of Scandinavie:

http://theworldgame.sbs.com.au/article/ ... -loan-move
Lijkt me een goed idee, van hier op de bank zitten wordt hij in ieder geval zeker niet beter en aan de bak lijkt hij voorlopig toch niet te komen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stefan Mauk

Bericht door T.S. »

Zonde, is een vriendelijke, gedreven en intelligente jongen. Was talent van het jaar in Australië, dat moet toch iets zeggen. Ben fan van Hyballa, maar als ik dan toch één aanmerking moet maken, dan is het dat Mauk geen moment een kans heeft gekregen.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten