Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

Keizerstad1994 schreef:
Pol schreef:Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je je op deze manier moet beschermen tegen andere clubs. Jongen heeft nog niets gepresteerd.
:schater: :jestera: 2 goals, 2 assist in amper 210 minuten speeltijd, oftewel per 52 a 53 minuten betrokken bij een doelpunt. Als 17-jarige.
als je bij NEC in staat bent om 3x de bal in de ploeg te houden en dan krijg je al snel het etiket supertalent op geplakt - een beetje relativeren mag soms wel ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Pol schreef:Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je je op deze manier moet beschermen tegen andere clubs. Jongen heeft nog niets gepresteerd.
Maar dat hij goed kan voetballen zullen we het wel over eens zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
Pol schreef:Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je je op deze manier moet beschermen tegen andere clubs. Jongen heeft nog niets gepresteerd.
Maar dat hij goed kan voetballen zullen we het wel over eens zijn.
Yep, maar dat heeft hij dus nog nauwelijks kunnen laten zien. En toch moet hij rijkelijk beloond worden want anders kapen andere clubs hem weg. Dat is het enige dat ik zeg.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Pol schreef:Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je je op deze manier moet beschermen tegen andere clubs. Jongen heeft nog niets gepresteerd.
OP 17 jarige leeftijd die al laten zien.

Sorry vat het niet persoonlijk op maar je hebt volstrekt geen verstand van voetbal en dan zeg ik het nog heel netjes.

Of is dit een beetje de act die je de laatste maanden aan het opvoeren bent? Je weet wel de imitatie van het orakel.
Waarom noem je iedereen een act? En wie of wat is het orakel? Reageer gewoon normaal en niet op de persoon. Is je al vaker gevraagd.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door kingetje »

Bracht weer het nodige voetbal toen hij er in kwam. En weer een assist. Heeft hij überhaupt een wedstrijd gespeeld dit seizoen waar hij geen goal of assist had? :crazy:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Rasvoetballer. Genieten zo lang hij hier nog rondloopt, want dat gaat niet lang meer zijn vrees ik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door TT »

Klasbak!

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:Klasbak!
Viel goed in, wel een paar keer foute pass maar voor het overgrote gedeelte prima gespeeld

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Gerd »

Ferdi heeft alles in zich om een grote voetballer te worden. Ik hoop dat Nec zijn kwaliteiten op waarde inschat en hem een goed contract aanbiedt. Blijft natuurlijk altijd een risico voor langdurig contract. Maar echt een fijne voetballer. Hij bracht vandaag gewoon het verschil. :tu:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

onbevangen speler, lopen er nog maar weinig rond in nederland

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door necnmgn »

Vandaag weer een paar aannames gezien om van te smullen.. er gaat in de passing nog wel eens wat fout, maar zijn balcontrole is echt fenomenaal zeg :tu:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

necnmgn schreef:Vandaag weer een paar aannames gezien om van te smullen.. er gaat in de passing nog wel eens wat fout, maar zijn balcontrole is echt fenomenaal zeg :tu:
En dat aan het begin van zijn carrière... Vandaar dat die passing hem vergeven wordt. Koesteren.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

die jongen speelt zo onbevangen, geweldig om te zien

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

valkhof schreef:die jongen speelt zo onbevangen, geweldig om te zien
Heerlijke straatvoetballer. Ik zou wel eens messoudi, grot, Kadioglu en Larsson wat langer met elkaar willen zien voetballen helaas zal dat weinig gebeuren aangezien dat wat te aanvallend is.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Jota schreef:
valkhof schreef:die jongen speelt zo onbevangen, geweldig om te zien
Heerlijke straatvoetballer. Ik zou wel eens messoudi, grot, Kadioglu en Larsson wat langer met elkaar willen zien voetballen helaas zal dat weinig gebeuren aangezien dat wat te aanvallend is.
Waarom?
Messaoud
Ferdi - Grot - Larsson
Als voorste 4 is dit niet perse te aanvallend. Hiermee breng je veel voetbal en finesse in de ploeg en kunnen de jongens onderling lekker doorwisselen, ik zeg doen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Deze jongen is denk ik het grootste talent wat ik in de jaren bij NEC heb zien spelen uit eigen jeugd. Dat een jongen van net 17 het spel zo naar zich toe kan trekken is echt razend knap. En ook een opstootje met de ruim 10 jaar oudere en een kop grotere Auassar schuwt hij niet. Echt geweldig! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Eddy TT »

bertje schreef:Deze jongen is denk ik het grootste talent wat ik in de jaren bij NEC heb zien spelen uit eigen jeugd. Dat een jongen van net 17 het spel zo naar zich toe kan trekken is echt razend knap. En ook een opstootje met de ruim 10 jaar oudere en een kop grotere Auassar schuwt hij niet. Echt geweldig! :sjaal:
Dit dus. Echt een toppertje in de dop. Zo snel mogelijk contract openbreken en verlengen voordat hij voor een appel en ei opgehaald wordt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

of het nou heel slim is dat hij op die leeftijd stopt met school ...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:of het nou heel slim is dat hij op die leeftijd stopt met school ...
Hij komt al erg gretig over,misschien een beetje te. Doet HAVO en moest nog een jaar,zie het probleem niet zo.Hij zal er niet zo'n zin meer in hebben denk ik.Voetballers hebben na een uur of 1,2 niks meer te doen,Dumic doet gewoon nog even een parttime rechtenstudie erbij.het kan allemaal best denk ik.Als ouder zijnde zou ik hem dat jaar gewoon nog laten afmaken,zeker in diplomaland Nederland.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door pjottr »

:withstupid:

echt niet slim, dat ene jaartje zou moeten kunnen....

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Kijk,dat is lekker.Oranje o19 wint met 2-0 van Oekraine,2 x Ferdi! :sjaal:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keezer »

En er zaten ongeveer een miljoen scouts...

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keizerstad1994 »

Keezer schreef:En er zaten ongeveer een miljoen scouts...
Stond vandaag een goed interview met de vader van Ferdi op ForzaNEC(http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... allen.html). Volgens pa Kadioglu zal er snel een nieuw en verbeterd contract getekend worden en zal Ferdi het niet in z'n hoofd halen om transfervrij naar Vitesse te verkassen zoals Judas.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:Kijk,dat is lekker.Oranje o19 wint met 2-0 van Oekraine,2 x Ferdi! :sjaal:
Hij is te goed voor het NEC van Mayi, von Haacke, Heinloth, Fomitschow, Rayhi.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door SanderNEC »

Afbeelding
ForzaNEC.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten