Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

NECvooralles schreef:Zag het ook, maar volgens mij baalde hij enorm dat ie op de bank zat. Dat is denk ik eerder de reden.
Elke speler baalt op de bank of het moet een type Bogarde zijn ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Hij komt heus wel in de basis. Toptalent komt altijd bovendrijven.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ferdi moet gewoon elke dag boterhammen met spek en een stevige stamppot eten zodat hij fysiek wat sterker wordt. Dan komt het vanzelf goed!

Hoekman
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Hoekman »

Keezer schreef:
pjottr schreef:gaat naar arnep...zat er al de hele tijd aan te komen.
nee, geen bron, maar mijn gevoel.
Gezien zijn ontwijkende reactie op het toezingen lijkt 't me zeker niet onwaarschijnlijk.
Een deel zong op dezelfde melodie "Jordan Larsson". Weet niet hoe dat te horen was vanaf waar Kadioglu stond, maar mogelijk kwam dat ook wel binnen. Zijn hoofd sprak echter ook voor dat dit lied werd ingezet wel boekdelen ja

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jsentani »

Keezer schreef:
pjottr schreef:gaat naar arnep...zat er al de hele tijd aan te komen.
nee, geen bron, maar mijn gevoel.
Gezien zijn ontwijkende reactie op het toezingen lijkt 't me zeker niet onwaarschijnlijk.
Liep op dezelfde manier het ererondje als Foor zijn laatste wedstrijd. Niet klappend, niet geinteresseerd, balend dat hij niet speelde maar misschien ook omdat hij weet dat er iets aankomt op transfergebied.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door BertNEC »

jsentani schreef:
Keezer schreef:
pjottr schreef:gaat naar arnep...zat er al de hele tijd aan te komen.
nee, geen bron, maar mijn gevoel.
Gezien zijn ontwijkende reactie op het toezingen lijkt 't me zeker niet onwaarschijnlijk.
Liep op dezelfde manier het ererondje als Foor zijn laatste wedstrijd. Niet klappend, niet geinteresseerd, balend dat hij niet speelde maar misschien ook omdat hij weet dat er iets aankomt op transfergebied.
Inderdaad, denkt dat die vertrekt.
Maar als je dat weetttt kun je misschien iets ''enthousiaster' zijn
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Ferdi moet gewoon elke dag boterhammen met spek en een stevige stamppot eten zodat hij fysiek wat sterker wordt. Dan komt het vanzelf goed!
Jamaar, niet te veel, want anders ga je eruit zien als Achahbar.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

Wessel schreef:Ferdi moet gewoon elke dag boterhammen met spek en een stevige stamppot eten zodat hij fysiek wat sterker wordt. Dan komt het vanzelf goed!
Gewoon een maandje meeeten bij Zeefuik.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ik heb nergens gehoord dat er iets "speelt". Ferdi was denk ik gewoon teleurgesteld dat hij niet speelde en zelfs niet mocht invallen. Ik kan dat wel begrijpen. Maar anderzijds, hij is nog jong, moet wat betreft het "lezen " van een wedstrijd nog de nodige ervaring opdoen en heeft gewoon moeite een hele wedstrijd uit te spelen. Dit overkomt hem nu bij NEC maar zou bij een willekeurige Eredivisieclub net zo goed kunnen gebeuren. Talent alleen is altijd niet genoeg. Hij mag eigenlijk ook al blij zijn dat hij zoveel speeltijd heeft gekregen. En nu staat hij er dan even naast. Dat is voetbal. Aan hem nu deze uitdaging aan te gaan, de juiste mentaliteit te tonen en met zijn voeten te bewijzen dat hij aanspraak op speeltijd maakt. Laat hij nu zien over de juiste instelling en vechtersmentaliteit te beschikken, dan gaat het zeker met hem goedkomen en dan zal hij uiteindelijk veel van deze periode opsteken.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Keezer schreef:Heel veel gezeik over deze jongen gehoord. Zou al naar de rijnjankers gaan en geen zin meer hebben in de juup. Ik heb steeds gedacht dat hij zou blijven maar na de ereronde ben ik er bijna van overtuigd dat hij toch gaat. Tijdens de ereronde werd hij luidkeels toegezongen. Het viel mij, en andere, op dat hij dat heel panisch negeerde. Weet hij al meer? Laten we hopen dat wij dingen zagen die er niet zijn.
Is natuurlijk ook ongemakkelijk als je als publiekslieveling en toptalent word toegezongen na een overwinnen op Almere terwijl je 90 minuten op de bank hebt gezeten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

zuurpruim schreef:Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk Grote indruk? Hij toont aan talent te hebben maar is nog niet constant en moet nog veel leren
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen Wie niet? Of het verstandig is, is een tweede.
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse Ach, zo'n TD wil ook weleens iets zeggen maar bepaalt de opstelling niet!
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast Zo gaat dat in het voetbal.
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk Het is natuurlijk niet leuk een hele wedstrijd op de bank te zitten

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.
Ferdi is nog jong. Hijzelf en anderen moeten niet zoveel druk opleggen. Geef hem de tijd zich te ontwikkelen en te laten zien dat hij een hele wedstrijd belangrijk kan zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
zuurpruim schreef:Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk Grote indruk? Hij toont aan talent te hebben maar is nog niet constant en moet nog veel leren
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen Wie niet? Of het verstandig is, is een tweede.
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse Ach, zo'n TD wil ook weleens iets zeggen maar bepaalt de opstelling niet!
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast Zo gaat dat in het voetbal.
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk Het is natuurlijk niet leuk een hele wedstrijd op de bank te zitten

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.
Ferdi is nog jong. Hijzelf en anderen moeten niet zoveel druk opleggen. Geef hem de tijd zich te ontwikkelen en te laten zien dat hij een hele wedstrijd belangrijk kan zijn.
Nogmaals, dat wil hij niet. Hij wil hogerop. Hogerop is druk. Hij legt zichzelf druk op.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

Wessel schreef:
zuurpruim schreef:Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk Grote indruk? Hij toont aan talent te hebben maar is nog niet constant en moet nog veel leren
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen Wie niet? Of het verstandig is, is een tweede.
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse Ach, zo'n TD wil ook weleens iets zeggen maar bepaalt de opstelling niet!
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast Zo gaat dat in het voetbal.
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk Het is natuurlijk niet leuk een hele wedstrijd op de bank te zitten

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.
Ferdi is nog jong. Hijzelf en anderen moeten niet zoveel druk opleggen. Geef hem de tijd zich te ontwikkelen en te laten zien dat hij een hele wedstrijd belangrijk kan zijn.
Hij doet dat zelf hoor? Hij zegt zelf dat die op het hoogste niveau wilt voetballen en het liefst vertrekt (zei die niet direct), eigen schuld

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

ferdi wilt helemaal niet perse weg, ferdi wilt als het kan naar een grotere club. niks mis mee toch?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

valkhof schreef:ferdi wilt helemaal niet perse weg, ferdi wilt als het kan naar een grotere club. niks mis mee toch?
Volstrekt logisch. :withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door karlo »

valkhof schreef:ferdi wilt helemaal niet perse weg, ferdi wilt als het kan naar een grotere club. niks mis mee toch?
Nou in zoverre,
Je wilt naar een hogere club of hoger nivo als je al hebt bewezen dat je daar klaar voor bent,
En daar zit het hem nou net, hij heeft talent dat is zichtbaar,
Maar heeft nog bijna geen 1 keer 90 minuten gespeeld,
Dus dat roepen dat je naar een hoger nivo wilt slaat eigenlijk nergens op, zorg eerst maar eens dat je onomstreden basis speler wordt,
Ambitie is natuurlijk goed, maar wel realistisch graag
Het blijft toch je club.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

valkhof schreef:ferdi wilt helemaal niet perse weg, ferdi wilt als het kan naar een grotere club. niks mis mee toch?
Hij kon ook gewoon zeggen dat die blijft en alles eraan doet dat die een volledige basisspeler gaat worden bij NEC en NEC helpt met promotie, dat was voor mij logischer geweest dan dit voorzichtige niet-wetend wat die wil gebrabbel van dat die hoger op wil maar als er niks komt dat die dan blij is dat hier is...

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.
Logisch dat hij een aangeslagen indruk maakt. Onlogisch dat Bogers hem er naast zet en vervolgens niet laat invallen voor Grot/Sleegers. Eerst beloftes doen richting die jongen en hem een mooi beeld schetsen om hem er vervolgens naast te zetten. Tenminste, als alles in jou post waar is natuurlijk.

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door arno333 »

zag marc van hintum scout van vitesse bij de wedstrijd, kwam voor ferdi denk ik, kwam die toch voor niks

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:Resumerend;
* Ferdi maakt als invaller grote indruk
* hij wil op het hoogste niveau blijven spelen
* de nieuwe TD wil een elftal rond hem gaan opzetten en weigert een bod van Vitesse
* Bogers zet hem in de eerste de beste wedstrijd ernaast
* maakt tijdens de ereronde gisteren een aangeslagen indruk

Nou,zeg het maar,die jongen snapt er weinig van denk ik.
Ik geloof er niks van dat hij op 1-9 hier nog is.
Logisch dat hij een aangeslagen indruk maakt. Onlogisch dat Bogers hem er naast zet en vervolgens niet laat invallen voor Grot/Sleegers. Eerst beloftes doen richting die jongen en hem een mooi beeld schetsen om hem er vervolgens naast te zetten. Tenminste, als alles in jou post waar is natuurlijk.
als er beloftes gemaakt zijn, dan zal dat zijn onder voorwaarde dat hij blijft.
Als dat onduidelijk is, waarom zou je dan de ontwikkeling van Sleegers remmen door hem in te zetten?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

burp schreef:waarom zou je dan de ontwikkeling van Sleegers remmen door hem in te zetten?
De ontwikkeling van Sleegers? Die jongen is intussen wel uitontwikkeld. Die zit op zijn max. Speelt ook exact als twee jaar terug. Ferdi moet mentaal groeien en speeltijd maken maar zit op de bank. Jouw stelling klinkt andersom wel logisch.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

arno333 schreef:zag marc van hintum scout van vitesse bij de wedstrijd, kwam voor ferdi denk ik, kwam die toch voor niks
?? Ferdi is genoeg op TV geweest, zijn genoeg beelden van. Daar hoef je niet voor te komen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nummer 11 »

Misschien willen ze Delle als vervanger van Room?

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

Nummer 11 schreef:Misschien willen ze Delle als vervanger van Room?
Hoop het, als Delle daarnaar toe vertrekt heb ik helemaal geen probleem mee :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten