Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef: Euh NEC wou hem verkopen. Ik wil alleen dat hij respect toont. Dat is belangrijker dan kwaliteit.
1. Hij sprak enkel zijn ambitie uit, niks mis mee.
2.Ik heb liever iemand die er 40 inschiet maar zegt dat ie na 1 seizoen weer weg is, dan iemand die nec zijn droomclub vindt maar er geen reet van bakt.
:withstupid:
Verder heeft NEC Ferdi never nooit willen verkopen. Dom gelul dus.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Boer Janssen schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Boer Janssen schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:Heerlijke speler! Mag alleen wel iets meer power in z'n passing leggen, balletjes waren meerdere keren aan de zachte kant.
Kan gewoon 6 keer iemand wegsturen en geeft hem 6 keer achter de man. EN na een uur wisten ze ook hoe hij de bal aanneemt, altijd hetzelfde.

Goede speler maar vanavond zeker niet de beste.

Ben bang dat je hem nu 2 weken kwijt bent. Komt de 11e pas terug.
Tijd voor Janssen in de basis dan. Zolang Ferdi weg is kan Kevin zich mooi bewijzen. En als dan blijkt dat we twee uitstekende nummers 10 hebben is dat alleen maar winst.
1. Jansen is geen nummer 10.
2. Dijkstra moet er natuurlijk uit voor Jansen.
3. De nummer 10 positie is met Ferdi, Sleegers en eventueel Larsson al overbezet.
4. Als je met Jansen, Breinburg en Dijkstra speelt op het middenveld heb je veelte veel van hetzelfde en veelte weinig creativiteit.
Jansen geen nummer 10 ? Klopt helemaal, mijn fout. Maar Sleegers kun je wegstrepen wegens te weinig kwaliteit, en Larsson is een pure spits die bij NEC nog nergens anders gerendeerd heeft. Dus overbezet, dat vraag ik me af.
Sleegers is inderdaad te min. Echter zal hij nog wel wat minuten krijgen ben ik bang. Schuurman gaat op zeker nog minuten maken en Larsson heeft er ook al een keer gespeeld. Daarachter zit ook nog wenen Oratmangoen, dus de nummer 10 positie is aardig overbezet. Maar Jansen gaat niet voor de 10 positie in aanmerking komen dus deze discussie is eigenlijk zinloos haha.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door kingetje »

Twee keer gescoord met Oranje u19 tegen Malta (3-0 winst).

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22671
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

kingetje schreef:Twee keer gescoord met Oranje u19 tegen Malta (3-0 winst).
en nu dat doortrekken tegen Fortuna .... oh, wacht ff :angryfire:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

burp schreef:
kingetje schreef:Twee keer gescoord met Oranje u19 tegen Malta (3-0 winst).
en nu dat doortrekken tegen Fortuna .... oh, wacht ff :angryfire:
Het stomme is dat het idee om dit zo te doen van de clubs afkomt en niet van de KNVB. De clubs willen een oneerlijke competitie omdat ze denken dat ze 100 man extra trekken in een interland weekend.

Dat groepje kneuzen van Emmen was b.v. heel blij dat het niet afgeschaft is. Jong teams zijn ze dan weer wel tegen want dat vinden ze wel oneerlijk.....
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Ferdi krijgt er zin an,nog ff billenknijpen tegen Fortuna,daarna weer knallen in de Goffert!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door nec4n »

Volgende interlandperiode ligt de juup in ieder geval stil.
ENIESEE NIJMEGEN

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

nu wordt hij helemaal weggekocht in de winterstop..
Risus abundat in ore stultorum

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door RobertvdW »

flipsen schreef:nu wordt hij helemaal weggekocht in de winterstop..
Dat kan, als een club het geld neertelt, dat NEC voor Kadioglu vraagt. En zo kunnen Breinburg, Golla, Larsson ook in de winterstop vertrekken. Ik neem aan, dat NEC druk bezig is met alternatieven (echte versterkingen).

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

RobertvdW schreef:
flipsen schreef:nu wordt hij helemaal weggekocht in de winterstop..
Dat kan, als een club het geld neertelt, dat NEC voor Kadioglu vraagt. En zo kunnen Breinburg, Golla, Larsson ook in de winterstop vertrekken. Ik neem aan, dat NEC druk bezig is met alternatieven (echte versterkingen).
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
flipsen schreef:nu wordt hij helemaal weggekocht in de winterstop..
Maar niet naar Arnhem, jammer voor je. Weer 10 miljoen verlies en die Rus eist eindelijk een sluitende begroting. Dus geen geld voor dure transfers.
Hen je het artikel gelezen. Alle kosten zijn geboekt en de inkomsten komen volgend seizoen pas. Het gaat daar helemaal niet slecht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wim1970 »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Dus?
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Dus?
Kun je ophouden met dit strontvervelende gedoe? Anders mag van mij het forumbeheer een keer ingrijpen.
kotsvervelend.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Midas »

jongens, lief doen tegen elkaar
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

NECvooralles schreef:Kern is dat als je op nul moet komen met eenmalige bedrijfsopbrengsten die je feitelijk moet reserveren voor nieuwe investeringen, je geen gezonde bedrijfsvoering hebt. Hiernaast zijn er nog meer eenmalige bedrijfsopbrengsten door de beker, dus de financiele situatie van Vitesse is zo ongezond als het maar zijn kan.
De Wit geeft enkele boekhoudkundige trucjes om het komende en volgende jaar de supporters tevreden te houden. De Rus heeft aangegeven dat ze zelf de broek moeten gaan ophouden. Dus daarmee worden gaten ook niet gedicht. Ongezonde bedrijfsvoering. Een mislukte transfer en ze zijn de klos.

Nu weer maar weer over Ferdi?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door TT »

De Kletskop schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Dus?
Kun je ophouden met dit strontvervelende gedoe? Anders mag van mij het forumbeheer een keer ingrijpen.
kotsvervelend.
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

ferdi je werd gemist, nu bleef prutser sleegers zelfs 90 minuten staan

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door eniesee12 »

valkhof schreef:ferdi je werd gemist, nu bleef prutser sleegers zelfs 90 minuten staan

Deed sleegers mee dan?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4358
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Ferdi Kadioglu

Bericht door Nummer 11 »

eniesee12 schreef:
valkhof schreef:ferdi je werd gemist, nu bleef prutser sleegers zelfs 90 minuten staan

Deed sleegers mee dan?
Hij zegt toch dat hij bleef staan :wink:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Maar je kunt veel van Sleegers zeggen, maar niet dat ie geen haargel gebruikt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Maar je kunt veel van Sleegers zeggen, maar niet dat ie geen haargel gebruikt.
Zou er echt gel inzitten? Ik heb altijd het idee of ie net onder een koude douche gestaan heeft. Overigens ook tijdens zijn spel.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Curva »

TT schreef:
De Kletskop schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Dus?
Kun je ophouden met dit strontvervelende gedoe? Anders mag van mij het forumbeheer een keer ingrijpen.
kotsvervelend.
:withstupid:
Hij is anders echt niet irritanter dan enkele andere zuigers hier op t forum.... beheer zou selectief te werk gaan als ze hem wel in de ban doen en andere blijkbaar een carte blanche geven omdat ze hun gezuig wat chiquer verpakken.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Sander74 »

Zou mij zeer verbazen als hij gaat verlengen...
Leuk artikel, maar ....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
TT schreef:
De Kletskop schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Natuurlijk wel, zo gauw je eenmalige bedrijfsopbrengsten, transferinkomsten, gaat gebruiken om de exploitatie te dichten gaat het niet goed. Dat weet iedere bedrijfseconoom.

Transferinkomsten vloeien meestal in het Eigen Vermogen om later weer in de selectie te kunnen investeren.
Maar niet in Gelderland.
Dus?
Kun je ophouden met dit strontvervelende gedoe? Anders mag van mij het forumbeheer een keer ingrijpen.
kotsvervelend.
:withstupid:
Hij is anders echt niet irritanter dan enkele andere zuigers hier op t forum.... beheer zou selectief te werk gaan als ze hem wel in de ban doen en andere blijkbaar een carte blanche geven omdat ze hun gezuig wat chiquer verpakken.
Tja als iemand een andere mening heeft of even over een antwoord nadenkt wordt hij al heel snel als zuiger bestempelt. Zo heb ik bv ook een beeld over jou gezien al die reakties. Ik heb alleen niet de behoefte om dat te geven. IK denk zijn mening en dat kan en mag.

Daarnaast antwoord ik hioer niet anders dan in het normale leven maar daar zien mensen mijn uitdrukking erbij en snappen ze de bedoeling wel. Sommige kunnen dat hier niet tussen de regels doorlezen.

Willempie heeft het hier steeds over poep plaspies en sex. Een beetje vervelend niveau.


Maar goed. Ferdi, zou hij tekenen, ik hoop het wel. Zou een goede stap voor hem zijn voor het vervolg van zijn loopbaan. Laten zien dat je dankbaar kunt zijn (mits het natuurlijk een goede verbetering is).
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten