Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
Juul schreef:Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.
De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
5 ton is genoemd door DG

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

Legendario schreef:De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
Nee, de 5 ton die De Gelderlander noemt. Ik ga er nog steeds vanuit dat een professionele journalist zijn bronnen checkt.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Legendario schreef:
Juul schreef:Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.
De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
Tsja, met 5 ton kan je Oversier natuurlijk een stuk beter om de oren slaan. Als ik nu zeg dat ik uit welingelichte bronnen heb gehoord dat met maar 1 ton was gaan Juul en anderen hem daarmee om de oren slaan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Juul schreef:
Legendario schreef:De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
Nee, de 5 ton die De Gelderlander noemt. Ik ga er nog steeds vanuit dat een professionele journalist zijn bronnen checkt.
Dat vod dat ook wist te melden dat Boekhoorn zich uit de club terugtrekt en vervolgens zelfs de hoofdsponsor wordt? Prima bronnen inderdaad! :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

bertje schreef:Dat vod dat ook wist te melden dat Boekhoorn zich uit de club terugtrekt en vervolgens zelfs de hoofdsponsor wordt? Prima bronnen inderdaad! :tu:
Boekhoorn heeft bij de vorige degradatie ook geroepen zich terug te trekken, om vervolgens toch terug te komen. Dat heeft hij (gelukkig) nu weer gedaan. Feitelijk klopt het dus wat DG publiceerde. Beetje zwakke redenering kortom.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
Juul schreef:
Legendario schreef:De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
Nee, de 5 ton die De Gelderlander noemt. Ik ga er nog steeds vanuit dat een professionele journalist zijn bronnen checkt.
Dat vod dat ook wist te melden dat Boekhoorn zich uit de club terugtrekt en vervolgens zelfs de hoofdsponsor wordt? Prima bronnen inderdaad! :tu:
Ja zo kan je alles wat jou niet welgevallig is afdoen met de mening dat DG onzin verkondigt.
En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:Ja zo kan je alles wat jou niet welgevallig is afdoen met de mening dat DG onzin verkondigt.
En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Exact.

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Juul schreef:
bertje schreef:Dat vod dat ook wist te melden dat Boekhoorn zich uit de club terugtrekt en vervolgens zelfs de hoofdsponsor wordt? Prima bronnen inderdaad! :tu:
Boekhoorn heeft bij de vorige degradatie ook geroepen zich terug te trekken, om vervolgens toch terug te komen. Dat heeft hij (gelukkig) nu weer gedaan. Feitelijk klopt het dus wat DG publiceerde. Beetje zwakke redenering kortom.
Nee dat heeft hij nu niet gedaan. DG had 'uit kringen rondom Boekhoorn' vernomen dat hij zich had teruggetrokken. Boekhoorn zelf heeft in een interview aangegeven dat hij dit nooit gezegd heeft. Dus wel degelijk broddelwerk van DG. DG weet net weinig als wij, soms zie je zelfs (zoals bv bij de interesse voor Swinnen van Eindhoven) dat het eerst hier op het forum staat en vervolgens een dag later op DG. Heb je direct hun bron te pakken in veel gevallen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

DR schreef: Boekhoorn zelf heeft in een interview aangegeven dat hij dit nooit gezegd heeft.
Heb je een link naar dat interview?

Hier heb je in ieder geval een link naar de uitspraak waaraan ik refereer uit de Quote.

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Juul schreef:
DR schreef: Boekhoorn zelf heeft in een interview aangegeven dat hij dit nooit gezegd heeft.
Heb je een link naar dat interview?

Hier heb je in ieder geval een link naar de uitspraak waaraan ik refereer uit de Quote.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... j-nec.html
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... t-gebeuren

Jouw link is uit 2014.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

DR schreef: Jouw link is uit 2014.
Klopt, want die hoort bij mijn uitspraak: Boekhoorn heeft bij de vorige degradatie ook geroepen zich terug te trekken, om vervolgens toch terug te komen.

Jouw quote komt van Forzanec die op hun beurt Omroep Gelderland citeert. Waarom is dat dan wel een betrouwbare bron?

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Juul schreef:
DR schreef: Jouw link is uit 2014.
Klopt, want die hoort bij mijn uitspraak: Boekhoorn heeft bij de vorige degradatie ook geroepen zich terug te trekken, om vervolgens toch terug te komen.

Jouw quote komt van Forzanec die op hun beurt Omroep Gelderland citeert. Waarom is dat dan wel een betrouwbare bron?
Omroep Gelderland interviewed Boekhoorn, hij wordt geciteerd. Hoe betrouwbaarder dan Boekhoorn zelf wil je het hebben. :) DG heeft het uit kringen rondom Boekhoorn.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Zolang de naam Borgman niet opduikt ga ik voor DG :biggrin: Overigens is het steeds meer Dennis van Bergen wiens naam onder de stukjes verschijnt,Borgman op zijn retour?Of houdt hij geheime interview sessies met Huub Stevens en Olde Riekerink?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

DR schreef: Omroep Gelderland interviewed Boekhoorn, hij wordt geciteerd. Hoe betrouwbaarder dan Boekhoorn zelf wil je het hebben. :) DG heeft het uit kringen rondom Boekhoorn.
Mee eens, maar Boekhoorn zegt: 'Ik ben supporter en dat zal ik altijd blijven. Daar is dus nooit sprake van geweest.' Dan laat hij in het midden dat hij in een woedebui zoiets geroepen heeft. Overigens wordt Boekhoorn ook geciteerd in mijn link uit Quote 2014, aangezien hij toen op zijn uitspraak terug gekomen is, sluit ik niet uit dat met de degradatie ook de uitspraak zich herhaald heeft.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Zolang de naam Borgman niet opduikt ga ik voor DG :biggrin: Overigens is het steeds meer Dennis van Bergen wiens naam onder de stukjes verschijnt,Borgman op zijn retour?Of houdt hij geheime interview sessies met Huub Stevens en Olde Riekerink?
Borgman is toch de officiële clubkijker van DG? Van Bergen is volgens mij een journalist van het AD. Vandaar dat zijn naam ook veel op DG terecht komt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Juul schreef:
DR schreef: Omroep Gelderland interviewed Boekhoorn, hij wordt geciteerd. Hoe betrouwbaarder dan Boekhoorn zelf wil je het hebben. :) DG heeft het uit kringen rondom Boekhoorn.
Mee eens, maar Boekhoorn zegt: 'Ik ben supporter en dat zal ik altijd blijven. Daar is dus nooit sprake van geweest.' Dan laat hij in het midden dat hij in een woedebui zoiets geroepen heeft. Overigens wordt Boekhoorn ook geciteerd in mijn link uit Quote 2014, aangezien hij toen op zijn uitspraak terug gekomen is, sluit ik niet uit dat met de degradatie ook de uitspraak zich herhaald heeft.
Dan zeg je dat Boekhoorn in dat interview liegt :). Laten we maar ophouden. Feit is dat hij niet weg is maar shirtsponsor is geworden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
zuurpruim schreef:
Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Zolang de naam Borgman niet opduikt ga ik voor DG :biggrin: Overigens is het steeds meer Dennis van Bergen wiens naam onder de stukjes verschijnt,Borgman op zijn retour?Of houdt hij geheime interview sessies met Huub Stevens en Olde Riekerink?
Borgman is toch de officiële clubkijker van DG? Van Bergen is volgens mij een journalist van het AD. Vandaar dat zijn naam ook veel op DG terecht komt.
Klopt maar de clubkijker laat weinig meer van zich horen,misschien al de verwachte opstelling tegen Lierse aan het maken?Toch jammer dat Lammers en Borgman hebben geruild,is duidelijk dat Borgman geen enkel gevoel bij de club heeft

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

DR schreef: Dan zeg je dat Boekhoorn in dat interview liegt :).
Nee, ik zeg dat hij zijn eerdere uitspraak rectificeert. Bijvoorbeeld zijn citaat in de Quote, die uitspraak is inmiddels ook ingetrokken.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door LT »

Legendario schreef:
zuurpruim schreef:
Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Zolang de naam Borgman niet opduikt ga ik voor DG :biggrin: Overigens is het steeds meer Dennis van Bergen wiens naam onder de stukjes verschijnt,Borgman op zijn retour?Of houdt hij geheime interview sessies met Huub Stevens en Olde Riekerink?
Borgman is toch de officiële clubkijker van DG? Van Bergen is volgens mij een journalist van het AD. Vandaar dat zijn naam ook veel op DG terecht komt.
Dennis van Bergen schreef altijd voor VI, weet niet of hij onlangs is overgestapt naar AD.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door SanderNEC »

LT schreef:
Legendario schreef:
zuurpruim schreef:
Legendario schreef:
zuurpruim schreef:En het spijt me maar als Nijmegenaar vertrouw ik meer op DG dan op een willekeurige Utrecht supporter.
Het spijt me ook, maar ik als Nijmegenaar vertrouw eerder een Utrecht-supporter dan DG.
Zolang de naam Borgman niet opduikt ga ik voor DG :biggrin: Overigens is het steeds meer Dennis van Bergen wiens naam onder de stukjes verschijnt,Borgman op zijn retour?Of houdt hij geheime interview sessies met Huub Stevens en Olde Riekerink?
Borgman is toch de officiële clubkijker van DG? Van Bergen is volgens mij een journalist van het AD. Vandaar dat zijn naam ook veel op DG terecht komt.
Dennis van Bergen schreef altijd voor VI, weet niet of hij onlangs is overgestapt naar AD.
Schrijft nu voor allebei :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... omen-.html

Behoorlijk irritant dat zijn woorden weer zo uit z'n verband worden getrokken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1826
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door BertNEC »

Speelde de 1e helft onopvallend en de 2e helft opvallend; misschien mede doordat hij wat geirriteerd raakte door een aantal kleine overtredingen.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Misschien dringt het tot hem door dat hij volgend seizoen gewoon hier speelt en staat hij weer met beide benen op de grond.

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Maakte gister een goede indruk in de 2e helft. Dansde met vlagen over het veld en strooide met steekballen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten