Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef::withstupid: maar niet voor een pubertje die geen respect heeft voor zijn collega's.

gebeurt niet vaak, maar...... :withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
NECvooralles schreef:Pff omdat die 1 keer wat zei in een nabeschouwing tegen Ajax, kom op.
Waar ie nog eens een punt had ook. Hij stond met ca. 6 koekenbakkers in het veld.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Arjan van Hout »

bertje schreef:
De Kletskop schreef:
NECvooralles schreef:Pff omdat die 1 keer wat zei in een nabeschouwing tegen Ajax, kom op.
Waar ie nog eens een punt had ook. Hij stond met ca. 6 koekenbakkers in het veld.
:withstupid:
Nou als meneer nou de leider van het elftal zou zijn, basisspeler en wekelijks uit zou blinken zou ik er ook Een : :withstupid: onder zetten. De realiteit is echter dat Ferdi een paar hele goede invalbeurten heeft gehad waarin je man zien dat hij supertalentvol is maar dat hij als basisspeler compleet onzichtbaar was en zelf als een amateur of koekebakker voetbalde.
Ferdi moet zichzelf niet overschatten. Hij heeft het talent om een grote te worden, maar tot op heden nog niet de mentaliteit van een topper.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Frans »

:withstupid: laat hem eerst maar eens 35x 90 minuten in de jupiler league maken. Kan hij uitgroeien tot de ster van de competitie en dan altijd nog een mooie stap maken.
NECTheBest

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door dolle dries »

En als hij dat niet bij NEC kan of wil opbrengen, dan gaat die maar naar een ploeg waar die dat wel denkt te kunnen. De hele voetbalwereld draait niet om Kadioglu. Het is wat het huidige bestuur en trainers zeggen je voetbalt graag bij NEC of niet.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beuningen »

:
dolle dries schreef:En als hij dat niet bij NEC kan of wil opbrengen, dan gaat die maar naar een ploeg waar die dat wel denkt te kunnen. De hele voetbalwereld draait niet om Kadioglu. Het is wat het huidige bestuur en trainers zeggen je voetbalt graag bij NEC of niet.
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

en hij voeetbalt graag bij nec maar hij ziet op dit moment weinig perspectief, lees selectie. dan vind ik het het niet gek dat als de kans zich voor doet dat je je orienteert op andere stappen.
als je als 17 jarige vakkenvulller het redlijk hebt bij de jan linders maar je kan meer verdienen en mer promotie kansen bij de appie, dan ga je

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Kanchelskis »

valkhof schreef:en hij voeetbalt graag bij nec maar hij ziet op dit moment weinig perspectief, lees selectie. dan vind ik het het niet gek dat als de kans zich voor doet dat je je orienteert op andere stappen.
als je als 17 jarige vakkenvulller het redlijk hebt bij de jan linders maar je kan meer verdienen en mer promotie kansen bij de appie, dan ga je
Appels met peren vergelijken.

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:en hij voeetbalt graag bij nec maar hij ziet op dit moment weinig perspectief, lees selectie. dan vind ik het het niet gek dat als de kans zich voor doet dat je je orienteert op andere stappen.
als je als 17 jarige vakkenvulller het redlijk hebt bij de jan linders maar je kan meer verdienen en mer promotie kansen bij de appie, dan ga je
Appels met peren vergelijken.
Ja en dat bij Appie :jestera:

Iedere speler die hogerop kan is dom als hij dat niet doet, dus ook voor Ferdi is dat niet raar. Raar is alleen dat er belangstelling is voor een speler die nog weinig heeft laten zien, maar waarvan ploegen als Vitesse en Ajax (en wellicht ook nog anderen) vinden dat hij het waard is om te kopen.
Maar goed, als hij hoger op kan en wil dan laat hem lekker gaan als ze voldoende betalen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef:
Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:en hij voeetbalt graag bij nec maar hij ziet op dit moment weinig perspectief, lees selectie. dan vind ik het het niet gek dat als de kans zich voor doet dat je je orienteert op andere stappen.
als je als 17 jarige vakkenvulller het redlijk hebt bij de jan linders maar je kan meer verdienen en mer promotie kansen bij de appie, dan ga je
Appels met peren vergelijken.
Ja en dat bij Appie :jestera:

Iedere speler die hogerop kan is dom als hij dat niet doet, dus ook voor Ferdi is dat niet raar. Raar is alleen dat er belangstelling is voor een speler die nog weinig heeft laten zien, maar waarvan ploegen als Vitesse en Ajax (en wellicht ook nog anderen) vinden dat hij het waard is om te kopen.
Maar goed, als hij hoger op kan en wil dan laat hem lekker gaan als ze voldoende betalen.
Dus eigenlijk zeg je dat ze bij Ajax en Vitesse gek zijn?

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Midas »

Weten we eigenlijk daadwerkelijk al wat, of zijn we nog steeds aan het ragen om niks? Ik hou m'n hooivork nog even in de kast hoor..
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door NECwijchen »

Midas schreef:Weten we eigenlijk daadwerkelijk al wat, of zijn we nog steeds aan het ragen om niks? Ik hou m'n hooivork nog even in de kast hoor..
Het enige dat we weten is dat Ferdi gezegd heeft dat hij 'het liefst' op het hoogste niveau wil spelen. Geen rare opmerking, heb verder nergens gelezen dat hij perse weg wilt.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Midas schreef:Weten we eigenlijk daadwerkelijk al wat, of zijn we nog steeds aan het ragen om niks? Ik hou m'n hooivork nog even in de kast hoor..
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Oversier en NEC willen hem houden. Behalve als er een club komt met een astronomisch bedrag (3 a 4 miljoen schat ik in) mag hij weg. Er zijn clubs die geinformeerd hebben, waaronder Vitesse. Die hebben dat astronomische bedrag gehoord en hadden toch niet zoveel interesse in hem.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Eddy TT »

Ik meen ergens gelezen te hebben dat we 1,3 miljoen voor hem vroegen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Eddy TT schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat we 1,3 miljoen voor hem vroegen.
Blijft denk ik speculeren. Persoonlijk vind ik 1,3 weinig, een maffe club zou het er voor over kunnen hebben en dan is ie weg. Laat hem eerst maar eens laten zien wat hij echt kan. Hij heeft nu ook concurrentie van Oratmangoen gekregen, die meer indruk maakt vooralsnog in de voorbereiding dan Kadioglu.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

Eddy TT schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat we 1,3 miljoen voor hem vroegen.
op transfermarkt staat tie op 1.25 das ongeveer dat bedrag
Alles komt goed !!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

vak Oost schreef:
Eddy TT schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat we 1,3 miljoen voor hem vroegen.
op transfermarkt staat tie op 1.25 das ongeveer dat bedrag
Ik zie het. Hij inmiddels bijna net zoveel waard als wonderkind Odegaard. Die staat inmiddels op nog maar 1,5 miljoen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Eddy TT »

NEC schijnt te hopen op een andere serieuze partij dan Vitesse. Puur voor de beeldvorming om de grote talenten niet aan Vitesse te verkopen. Ik denk dat de nieuwe leiding hier een statement mee wil maken en zich populair bij de achterban wil maken. Of dat zakelijk gezien slim is zal de toekomst uitwijzen. Kadioglu heeft in ieder geval wel oren naar Vitesse en voorlopig is Vitesse echter de enige partij die een serieus bod heeft neergelegd (8 ton) bij NEC. Dat is voorlopig afgewezen. Als echter een Ajax of Utrecht hetzelfde bod uitbrengt zal hij waarschijnlijk wel geaccepteerd worden. Ik heb zelf sterk het gevoel dat de leiding zich hier laat leiden door sentimenten die niet mee zouden moeten spelen bij een professionele voetbalorganisatie. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Wat wel duidelijk is is dat hij hier niet blijft spelen. Er zal een moment komen dat het kamp Kadioglu zal gaan aandringen bij de leiding als er geen beweging komt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Eddy TT schreef:NEC schijnt te hopen op een andere serieuze partij dan Vitesse. Puur voor de beeldvorming om de grote talenten niet aan Vitesse te verkopen. Ik denk dat de nieuwe leiding hier een statement mee wil maken en zich populair bij de achterban wil maken. Of dat zakelijk gezien slim is zal de toekomst uitwijzen. Kadioglu heeft in ieder geval wel oren naar Vitesse en voorlopig is Vitesse echter de enige partij die een serieus bod heeft neergelegd (8 ton) bij NEC. Dat is voorlopig afgewezen. Als echter een Ajax of Utrecht hetzelfde bod uitbrengt zal hij waarschijnlijk wel geaccepteerd worden. Ik heb zelf sterk het gevoel dat de leiding zich hier laat leiden door sentimenten die niet mee zouden moeten spelen bij een professionele voetbalorganisatie. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Wat wel duidelijk is is dat hij hier niet blijft spelen. Er zal een moment komen dat het kamp Kadioglu zal gaan aandringen bij de leiding als er geen beweging komt.
Als jij Oversier zou zijn wat zou jij doen?Hij maakt zich volkomen ongeloofwaardig als hij Ferdi naar Vitesse laat gaan.Dat weet hij zelf ook wel.En 8 ton,daar lacht Marc netto om, dus Ajax zal het niet gaan worden anders hadden ze allang gehandeld.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Juul »

Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Justian »

Juul schreef:Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.
Alleen was er min of meer een afspraak met Dumic dat hij deze zomer mocht vertrekken en dat NEC zou meewerken aan een transfer omdat hij na de winterstop bij NEC bleef.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DR »

Juul schreef:Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.
Probleem is dat niemand hier exact weet wat er speelt en heeft gespeeld en het allemaal speculaties zijn. Het enige wat we weten mbt Dumic is dat Oversier heeft aangegeven dat het een top verkoop bij degradatie is. Nu heeft Nielsen bij zijn overgang naar Genk al meer gekost dan 5 ton dus of Oversier weet dat niet of Dumic heeft gewoon meer opgeleverd dan de genoemde 5 ton. Ik heb ook 1,2 en 1,5 miljoen gelezen op diverse media. Overigens allemaal net zo ongefundeerd als de 5 ton. Er heeft wel wat gespeeld in de laatste winterstop mbt Dumic, Hij kon weg maar besloot te blijven. Mogelijk zijn daar dan afspraken gemaakt tussen NEC en Dumic over een mogelijke transfersom. Ook dat weten we niet zeker.
Situatie Kadioglu is anders. Jongen heeft vrijwel de hele jeugdopleiding van NEC doorlopen, NEC heeft veel in hem geïnvesteerd. Hij heeft een volwaardig contract tot 2019 en geld als een van de grootste talenten van Nederland. Iets wat hij volgens mij nog wel moet bewijzen want voetbal is meer dan alleen een paar mooie acties en doelpunten maken. Het enige wat Oversier mbt Kadioglu heeft aangegeven is dat ze hem willen houden en hij een van de peilers van het elftal moet worden. Hij is verder niet te koop mits men met een buitengewoon bedrag komt. In ieder geval zeker veel meer dan die 8 ton. Het bedrag wat NEC vraagt is net bekend, maar schrikt andere teams blijkbaar af volgens de zaakwaarnemer van Kadioglu. Dat past wel bij wat Oversier heeft aangegeven, niet te koop mits men een buitengewone prijs wenst te betalen.
Kadioglu zou graag naar Vitesse willen. Ook dat heeft hij nergens gezegd. Het is iets wat Vitesse supporters roepen en hier wordt overgenomen maar Kadioglu heeft vooralsnog alleen aangegeven dat er 'wat speelt'. In ieder geval niets over een voorkeur van hem. Ik ga er dus vanuit dat hij volgend seizoen gewoon hier speelt. En dat kan hij dan beter maar goed doen, want Oratmangoen klopt op de deur en die heeft vooralsnog een betere indruk achtergelaten in de voorbereiding. Het zou dus zo maar eens kunnen dat Kadioglu op de bank beland en het weer moet doen met invalbeurten.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Midas »

Helemaal eens met DR. Laten we eens stoppen met dat nodeloze gespeculeer. Volgens menig hier is Kadioglu al 5 x verkocht aan Vitesse en trekt hij zich af met een geel-zwarte pocket pussy. Allemaal bullshit.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

alles boven de miljoen pakken met doorverkoop percentage.daar kan je 3 eredivisie spelers voor halen en je kampioen maken.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Juul schreef:Als NEC een bod van 8 ton weigert, is het moeilijk uit te leggen dat ze wel met (zoals het in diverse niet tegengesproken media te lezen is) 5 ton voor Dumic tevreden zijn. Als Ferdi graag naar Vitesse wil, moeten hij dat vooral doen.
De 5 ton die op één keer genoemd werd door een supporterswebsite van Utrecht die ook 8 ton en 1,2 miljoen noemden en vervolgens door websites als voetbalcopypaste.nl overgenomen werd?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten