Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

albatros schreef:Hij liet zien goed te kunnen voetballen. Maar in veel wedstrijden stierven veel acties in schoonheid. Veel vastlopers. Drie keer wel geweldig gescoord tegen juist de ploegen die achter hem aan zitten. Maar: kan hij de druk wel aan? En: is het daarom niet beter een jaartje door te rijpen bij NEC? Bij verkoop bestaat het risico van terugval door veel concurrentie en "banken". Hoop dat zijn familie een beetje nadenkt over de langere termijn.
:withstupid: precies! Maar geld kan veel verpesten.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

jetipo schreef:
albatros schreef:Hij liet zien goed te kunnen voetballen. Maar in veel wedstrijden stierven veel acties in schoonheid. Veel vastlopers. Drie keer wel geweldig gescoord tegen juist de ploegen die achter hem aan zitten. Maar: kan hij de druk wel aan? En: is het daarom niet beter een jaartje door te rijpen bij NEC? Bij verkoop bestaat het risico van terugval door veel concurrentie en "banken". Hoop dat zijn familie een beetje nadenkt over de langere termijn.
:withstupid: precies! Maar geld kan veel verpesten.
Maar als ze (wie dan ook) genoeg betalen is het ook goed. Jammer voor ons publiek, maar er zullen vast weer nieuwe jongens opstaan. Forza nec ! :sjaal:
eens een nec-er, altijd een nec-er

bbq

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bbq »

Hij zou eigenlijk gebrand moeten zijn om beste speler van Juup te worden en dan verder te kijken. Honda is daar ook niet beroerder van geworden.

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Ferdi is geen top talent maar een aardig talentje in de dop.
Hij kan redelijk goed voetballen maar is bij lange na geen topper die hoge ogen kan gooien in b.v. de Duitse of Engels competitie.
Hij moet zich orienteren op een ploeg in de Eredivisie met terug verhuur voor nog een seizoen bij NEC in de JL om zich verder te ontwikkelen.
Vervolgens bij die club (AZ, AJAX, UTRECHT) stappen maken en pas over een jaar of 3 a 4 een mogelijke stap naar het buitenland.

bbq

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bbq »

Eigenlijk nooit over gedacht maar dit is ook een optie inderdaad. Verhuren aan eredivisieploeg tot eind van het jaar met evaluatie in winterstop ( hij moet wel spelen) contract openbreken met de clausule dat als NEC niet promoveerd dit seizoen hij voor een gelimiteerde som ( zeg 1miljoen )weg kan. De contractverbetering kan je zo deels laten betalen door uitgeleende club.

Misschien is dit de oplossing . Promoveren wij weer hebben wel Ferdi terug met jaar meer ervaring. Promoveren wel niet gelijk dan heeft hij hier ook niks te zoeken

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ja vooral doen, verhuren aan een Eredivisieclub. Grote kans dat hij niet of nauwelijks aan spelen toekomt. Ferdi wordt veel te veel gehyped. Hij is pas 17 jaar en heeft zelfs nog moeite een volledige wedstrijd te spelen. Laat hem eerst maar eens bewijzen in de JL tot de betere spelers te kunnen worden gerekend en dan pas verder kijken. Al die ophef rondom Ferdi die dit en dat zou moeten, is gewoon belachelijk.

bbq

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bbq »

Maar zo kan je wel zijn contract openbreken

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

Zou Kadioglu een supporter zijn van NEC?

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

Nr1 NEC schreef:Zou Kadioglu een supporter zijn van NEC?
Natuurlijk niet! Steekt met zijn uitlatingen figuurlijk een heel dikke (edoch kleine) middelvinger op naar de club en haar supporters.
Ik vind het jammer, maar van mij mag hij inmiddels oprotten. Verwend kind!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jeroenmgn »

Blijft gewoon een....... En als we daar geld aan kunnen verdienen kan het me niks schelen waar die heen gaat. Alsof die zo goed is?!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door eniesee12 »

Tegen een mooi prijsje mag hij weg van mij. Typisch geval van overschat en gehypt

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Jeroenmgn schreef:Blijft gewoon een....... En als we daar geld aan kunnen verdienen kan het me niks schelen waar die heen gaat. Alsof die zo goed is?!
Ja, hij is zo goed. Hij is de beste voetballer van zijn generatie.. Noem mij 1 Nederlandse voetballer die op zijn 17de al 4x gescoord heeft in de eredivisie.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

mschr schreef:
Jeroenmgn schreef:Blijft gewoon een....... En als we daar geld aan kunnen verdienen kan het me niks schelen waar die heen gaat. Alsof die zo goed is?!
Ja, hij is zo goed. Hij is de beste voetballer van zijn generatie.. Noem mij 1 Nederlandse voetballer die op zijn 17de al 4x gescoord heeft in de eredivisie.
Matthijs de Ligt scoorde in 11 wedstrijden 2 doelpunten in de eredivisie en Kadioglu met 27 wedstrijden 4 keer + de Ligt is een verdediger en Kadioglu middenvelder/aanvaller en hij word 12 augustus 18 net zoals mij :crazy:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door valkhof »

grappig, hoeveel van jullie hebben ferdi laatste paar dagen gesproken?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

mschr schreef:
Jeroenmgn schreef:Blijft gewoon een....... En als we daar geld aan kunnen verdienen kan het me niks schelen waar die heen gaat. Alsof die zo goed is?!
Ja, hij is zo goed. Hij is de beste voetballer van zijn generatie.. Noem mij 1 Nederlandse voetballer die op zijn 17de al 4x gescoord heeft in de eredivisie.
Heerlijk hè, tegen de stroom op roeien!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

NECvooralles schreef:
Super-Simr schreef:
Nr1 NEC schreef:Zou Kadioglu een supporter zijn van NEC?
Natuurlijk niet! Steekt met zijn uitlatingen figuurlijk een heel dikke (edoch kleine) middelvinger op naar de club en haar supporters.
Ik vind het jammer, maar van mij mag hij inmiddels oprotten. Verwend kind!
Wat een onzin, die jongen heeft niets gezegd. Alleen dat hij het liefst oo het hoogste niveau wil spelen en ambitieus is. Verder niks.
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Zijn manager schijnt ook tegen zijn zin in met V te onderhandelen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:Zijn manager schijnt ook tegen zijn zin in met V te onderhandelen.
Dan zal hij wel te weinig fee krijgen .Neem niet aan omdat hij NEC zo'n leuke club vindt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

@ NEC va

Een kennis van de overbuurvrouw van j. Knipping :-)

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

Legendario schreef:
NECvooralles schreef:
Super-Simr schreef:
Nr1 NEC schreef:Zou Kadioglu een supporter zijn van NEC?
Natuurlijk niet! Steekt met zijn uitlatingen figuurlijk een heel dikke (edoch kleine) middelvinger op naar de club en haar supporters.
Ik vind het jammer, maar van mij mag hij inmiddels oprotten. Verwend kind!
Wat een onzin, die jongen heeft niets gezegd. Alleen dat hij het liefst oo het hoogste niveau wil spelen en ambitieus is. Verder niks.
:withstupid:
:withstupid:

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door ACW »

De Kletskop schreef:
Legendario schreef:
NECvooralles schreef:
Super-Simr schreef:
Nr1 NEC schreef:Zou Kadioglu een supporter zijn van NEC?
Natuurlijk niet! Steekt met zijn uitlatingen figuurlijk een heel dikke (edoch kleine) middelvinger op naar de club en haar supporters.
Ik vind het jammer, maar van mij mag hij inmiddels oprotten. Verwend kind!
Wat een onzin, die jongen heeft niets gezegd. Alleen dat hij het liefst oo het hoogste niveau wil spelen en ambitieus is. Verder niks.
:withstupid:
:withstupid:

Meer respect voor eigen spelers zou ons allen sieren!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

:withstupid: maar niet voor een pubertje die geen respect heeft voor zijn collega's.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jeroenmgn »

Wessel schreef:
mschr schreef:
Jeroenmgn schreef:Blijft gewoon een....... En als we daar geld aan kunnen verdienen kan het me niks schelen waar die heen gaat. Alsof die zo goed is?!
Ja, hij is zo goed. Hij is de beste voetballer van zijn generatie.. Noem mij 1 Nederlandse voetballer die op zijn 17de al 4x gescoord heeft in de eredivisie.
Heerlijk hè, tegen de stroom op roeien!
Živković 10x..

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

NECvooralles schreef:Pff omdat die 1 keer wat zei in een nabeschouwing tegen Ajax, kom op.
Waar ie nog eens een punt had ook. Hij stond met ca. 6 koekenbakkers in het veld.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Hoop dat er zeer snel duidelijkheid komt en hetzelfde geldt eigenlijk voor een Golla .Die had er tegen Utrecht niet veel zin in blijkbaar,nou lekker naar Poznan,Gdansk en maar bidden dat de Poolse bondscoach je een keer laat invallen tegen Andorra.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten