Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door RobertvdW »

bertje schreef:
RobertvdW schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:
Mark Ariaans schreef:Ik weet niet helemaal wat de bedoeling is van die opsomming, maar het klopt grotendeels inderdaad. Alleen zijn punt drie en vier natuurlijk geen feiten maar aannames/deducties.
Punt 3 en 4 klopt. Bedoeling? Wel, ik trek voor mijzelf een conclusie: Ferdy vertrekt in de zomer van 2018!
Sinds wanneer mogen we hier zelf conclusies trekken zonder betrokkenen te raadplegen en ze dan ook nog eens neerzetten als feiten? :eek:
Verklaar je nader!
Nou, als voorbeeld dan. Als ik en anderen concluderen dat Bogers een beroerde trainer is naar aanleiding van de wedstrijden/wissels/trainingen etc. dan mogen we van jou geen conclusies trekken voor we de beweegredenen van de beste man vragen. Waarom mag jij dat in dit geval wel?
Waar heb ik gezegd dat dat niet mag! Ik hou niemand tegen; alleen heb ik enkele kritische opmerkingen gemaakt en vind ik allerlei kritiek (zwaar)overdreven en niet altijd gefundeerd of gebaseerd op de juiste feiten. Ik vind Bogers geen beroerde trainer; hij maakt samen met Pothuizen en Brookhuis zijn keuzes. Daar weten wij het fijne niet van, maar reken maar dat de technische staf drommels goed weet waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt (b.v. met Smits, met Dijkstra, Bkel, e.a.); alleen, ze kunnen dat niet in de openbaarheid brengen! Ik heb betoogd, dat we als beste stuurlui langs de voetbalkant wel wat relativerender mogen zijn. En dat geldt voor mijzelf natuurlijk net zo goed.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

RobertvdW schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:
Mark Ariaans schreef:Ik weet niet helemaal wat de bedoeling is van die opsomming, maar het klopt grotendeels inderdaad. Alleen zijn punt drie en vier natuurlijk geen feiten maar aannames/deducties.
Punt 3 en 4 klopt. Bedoeling? Wel, ik trek voor mijzelf een conclusie: Ferdy vertrekt in de zomer van 2018!
Sinds wanneer mogen we hier zelf conclusies trekken zonder betrokkenen te raadplegen en ze dan ook nog eens neerzetten als feiten? :eek:
Verklaar je nader!
Nou, als voorbeeld dan. Als ik en anderen concluderen dat Bogers een beroerde trainer is naar aanleiding van de wedstrijden/wissels/trainingen etc. dan mogen we van jou geen conclusies trekken voor we de beweegredenen van de beste man vragen. Waarom mag jij dat in dit geval wel?
Waar heb ik gezegd dat dat niet mag! Ik hou niemand tegen; alleen heb ik enkele kritische opmerkingen gemaakt en vind ik allerlei kritiek (zwaar)overdreven en niet altijd gefundeerd of gebaseerd op de juiste feiten. Ik vind Bogers geen beroerde trainer; hij maakt samen met Pothuizen en Brookhuis zijn keuzes. Daar weten wij het fijne niet van, maar reken maar dat de technische staf drommels goed weet waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt (b.v. met Smits, met Dijkstra, Bkel, e.a.); alleen, ze kunnen dat niet in de openbaarheid brengen! Ik heb betoogd, dat we als beste stuurlui langs de voetbalkant wel wat relativerender mogen zijn. En dat geldt voor mijzelf natuurlijk net zo goed.
Nu kan ik het 1,2,3 niet terug vinden (die zoekfunctie werkt vervelend genoeg niet), maar een paar dagen terug hadden wij en Zuurpruim een discussie over het trainingsniveau. En jij vond dat we daar niet over konden oordelen zonder een verklaring van Bogers/Potje.

Nu post je bijvoorbeeld ook onderstaand stuk:
RobertvdW schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:Het kan zo maar realiteit worden: Ajax landskampioen en Jong-Ajax kampioen van de eerste divisie! Maar wat Oversier betreft: hij is in de media zo transparant mogelijk gelet op zijn positie en verantwoordelijkheden. En dat brengt hem in het nadeel bij forummers die - niet op de hoogte van allerlei interne zaken - maar vrijuit kunnen reageren, bekritiseren, suggereren, ironiseren, sarcastisch zijn, wantrouwen, complottheorietjes loslaten. Oversier zou eens met Ophof, Aalbers, Looijen moeten praten; het verging hen net zo! En het is richting Oversier ook nog disproportioneel en onredelijk. In wat voor situatie kwam hij terecht (en daar kon hij totaal niets aan doen!): NEC was stuurloos (directie weg, RVC -leden weg), gedegradeerd, trainers weg, veel spelers die vertrokken of de wens aangaven te willen vertrekken (inclusief talenten als Grot en Kadioglu). Gelukkig was er een redelijke financiele situatie (categorie 2). Hij stapt er in, zijn keuze; toch heel moedig. Nu 4 maanden verder legt hij in een interview op Forzanec nog eens diverse dingen uit. Duidelijk. Maar i.p.v. lof krijgt hij exceptionele kritiek over zich heen. Ik denk dat een aantal forummers de weerbarstige voetbalrealiteit behoorlijk uit het oog verliezen. Kost het nu zoveel moeite om ook eens te keer volop te zeggen: Oversier: goed gedaan! Nou, mij niet: Oversier tot nu toe: GOED GEDAAN!
Sla je niet een beetje door?
Nou, nu ik door jouw reaktie mijn stukje nog eens doorlees, zeg ik: nee, integendeel!
Kan je mij dan aangeven waar er "exceptionele kritiek" op hem wordt gegeven naar aanleiding van zijn interview?
Ik doel op de kritiek in de 4 maanden dat hij functioneert; b.v. kwestie aanstelling Bogers (geen enkele forummer kent de achtergronden! hoe is precies gegaan, welke gesprekken zijn er geweest; met welke hoofdtrainers is er gesproken; waarom vielen ze af, enz., enz.). Lees de forums nog maar eens na!
Wij weten inderdaad niet wat er voor gesprekken zijn geweest. Echter, weet jij dat wel bij Ferdi?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:Bij een nieuwe overeenkomst kan je ook laten opnemen dat Ferdi bij geen promotie voor een bepaalde afkoopsom weg kan.
In een contract moet je geen negatieve, maar positieve prikkels opnemen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door karlo »

Special Guest schreef:Ferdi gaat niet bijtekenen. Als het aan hem lag speelde hij nu al in Arnhem. Nu schijnt er nog wat meer serieuze belangstelling te zijn vanuit de eredivisie.
dan maar niet he. het is graag of niet, niemand is groter dan de club en zeker niet iemand die alles nog moet bewijzen.
van mij mag hij overigens gewoon bijtekenen hoor, want dat hij talentvol is is zichtbaar.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... n-psv.html

Door het AD wordt Kadioglu iig als serieuze optie gezien voor het Oranje van de toekomst. Ook Piroe die hier in de jeugd nog heeft rondgelopen en nu bij PSV rondloopt staat er tussen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door RobertvdW »

bertje schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... n-psv.html

Door het AD wordt Kadioglu iig als serieuze optie gezien voor het Oranje van de toekomst. Ook Piroe die hier in de jeugd nog heeft rondgelopen en nu bij PSV rondloopt staat er tussen.
Ik weet niet of Kadioglu daar nou zo blij mee moet zijn! Keihard werken aan zijn persoonlijkheid en zijn voetbalcapaciteiten in de luwte; beperkte media-aandacht; hoeveel spelers die op vroege leeftijd zo beschreven werden, redden het uiteindelijk niet om de echte top te behalen; uitzonderingen daargelaten (o.a. Cruyff, Seedorff).

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

bertje schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... n-psv.html

Door het AD wordt Kadioglu iig als serieuze optie gezien voor het Oranje van de toekomst. Ook Piroe die hier in de jeugd nog heeft rondgelopen en nu bij PSV rondloopt staat er tussen.
Ach er waren tijden dat we meerdere spelers in het echte jong-oranje hadden. Geen een van die spelers heeft het gehaald. Echt enorm voorbarig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

RobertvdW schreef:
bertje schreef:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/76 ... n-psv.html

Door het AD wordt Kadioglu iig als serieuze optie gezien voor het Oranje van de toekomst. Ook Piroe die hier in de jeugd nog heeft rondgelopen en nu bij PSV rondloopt staat er tussen.
Ik weet niet of Kadioglu daar nou zo blij mee moet zijn! Keihard werken aan zijn persoonlijkheid en zijn voetbalcapaciteiten in de luwte; beperkte media-aandacht; hoeveel spelers die op vroege leeftijd zo beschreven werden, redden het uiteindelijk niet om de echte top te behalen; uitzonderingen daargelaten (o.a. Cruyff, Seedorff).
Als zo'n jongen echt het Nederlands elftal zou willen halen kan hij zoiets ook als boost oppakken, helemaal aangezien hij ook graag een stap hogerop wilde waar hij ook meer media aandacht zou krijgen. Hij heeft iets speciaals, hopelijk blijft hij aan zichzelf werken en doorontwikkelen komende jaren.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Goffert »

Het enige dat voorbij komt in de samenvattingen van Oranje -19 zijn de geweldige assists van Ferdi. Ook in dat team, met een paar geweldige talenten van o.a. PSV en Ajax en natuurlijk het centrale duo Pierie en Schuurs, is Ferdi één van de betere spelers. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen en over 2 jaar naar een club als Heerenveen gaat om vervolgens de stap naar Ajax te maken, gaat het hem ongetwijfeld lukken. Gaat hij een ander pad op, dan is het weer een van de velen die het niet gaat redden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Goffert schreef:Het enige dat voorbij komt in de samenvattingen van Oranje -19 zijn de geweldige assists van Ferdi. Ook in dat team, met een paar geweldige talenten van o.a. PSV en Ajax en natuurlijk het centrale duo Pierie en Schuurs, is Ferdi één van de betere spelers. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen en over 2 jaar naar een club als Heerenveen gaat om vervolgens de stap naar Ajax te maken, gaat het hem ongetwijfeld lukken. Gaat hij een ander pad op, dan is het weer een van de velen die het niet gaat redden.
Meejeens, ik hoop dat hij tot besef komt dat het voor zijn ontwikkeling het beste is om ons eerst 2 jaar op sleeptouw te nemen (eerst promotie en dan een jaar de boel op sleeptouw nemen in de eredivisie). Dan kan hij als volwaardige speler de volgende stap maken naar een (sub)topper in de eredivisie en is hij nog steeds pas 19...
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Goffert »

bertje schreef:
Goffert schreef:Het enige dat voorbij komt in de samenvattingen van Oranje -19 zijn de geweldige assists van Ferdi. Ook in dat team, met een paar geweldige talenten van o.a. PSV en Ajax en natuurlijk het centrale duo Pierie en Schuurs, is Ferdi één van de betere spelers. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen en over 2 jaar naar een club als Heerenveen gaat om vervolgens de stap naar Ajax te maken, gaat het hem ongetwijfeld lukken. Gaat hij een ander pad op, dan is het weer een van de velen die het niet gaat redden.
Meejeens, ik hoop dat hij tot besef komt dat het voor zijn ontwikkeling het beste is om ons eerst 2 jaar op sleeptouw te nemen (eerst promotie en dan een jaar de boel op sleeptouw nemen in de eredivisie). Dan kan hij als volwaardige speler de volgende stap maken naar een (sub)topper in de eredivisie en is hij nog steeds pas 19...
Exact. Maar voetbalminnend Nederland is zo verpest geraakt dat dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door albatros »

Hij is pas 18

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Boer Janssen »

albatros schreef:Hij is pas 18
Lezen Albatros !

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

En weer een goal en een assist tegen Slovenië -19. Zou toch geweldig zijn als hij zijn contract zou verlengen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:En weer een goal en een assist tegen Slovenië -19. Zou toch geweldig zijn als hij zijn contract zou verlengen..
Ik zeg promoveren en dan gelijk voor een hele goede prijs verkopen.Ik ben ervan overtuigd dat hij nu geen clausule in zijn oude contract heeft staan.Het ligt natuurlijk ook aan de interesse maar die lijkt mij de afgelopen weken alleen maar toegenomen.En ik vlak Vitesse ook nog niet uit,het zou mij niet verbazen als die in de winterstop weer langskomen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Demtsjenko »

Zou voor beide partijen een verstandige zet zijn...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door pjottr »

Welke oom ? Erdinc ?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
bertje schreef:En weer een goal en een assist tegen Slovenië -19. Zou toch geweldig zijn als hij zijn contract zou verlengen..
Ik zeg promoveren en dan gelijk voor een hele goede prijs verkopen.Ik ben ervan overtuigd dat hij nu geen clausule in zijn oude contract heeft staan.Het ligt natuurlijk ook aan de interesse maar die lijkt mij de afgelopen weken alleen maar toegenomen.En ik vlak Vitesse ook nog niet uit,het zou mij niet verbazen als die in de winterstop weer langskomen.
Het kan natuurlijk ook dat Ferdi merkt (nu hij echt belangrijk wordt en een dragende kracht wordt) dat hij hier in deze fase van zijn carrière op de goede plek is, daarnaast zal zijn salaris dan wel flink verhoogd worden. En ik neem aan dat Oversier er wel voor zorgt dat er geen ridicule clausules in zijn contract komen..
NECvooralles schreef:Op twitter tweet de oom van Ferdi dat het morgen een belangrijke dag is voor Ferdi en NEC.
Toch contractverlenging cq verbetering?
Zou geweldig nieuws zijn!
Laatst gewijzigd door bertje op wo 11 okt 2017, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

NECvooralles schreef:Recep kadioglu
https://twitter.com/recepkadioglu
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Is een creatieve middenvelder die uit het niets een wedstrijd kan beslissen. Daar zijn er maar weinig van in het Nederlandse voetbal. Heeft met vlagen laten zien dit in de eredivisie bij een degradant te kunnen en gaat komend seizoen waarschijnlijk gewoon qua doelpunten en qua assist in de dubbele cijfers eindigen. Tel daarbij op dat hij de absolute vedette is bij Oranje O19 en pas net 18 is en het is niet eens zo gek om te denken dat Ferdi oranje gaat halen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Dat zou toch mooi zijn? NEC promoveert en Ferdi een droomtransfer. Denk dat een contractverlenging nu een win win is voor zowel NEC als Ferdi. Nu is hij net 18, kan veel speelminuten maken en zich nog een jaar ontwikkelen en verder in de kijkerd spelen. En waarschijnlijk bij contractvernieuwing wss bij het hoogste salaris van de selectie incl auto.

Nog steeds de speler waar ik het meest van geniet met zijn creativiteit en erg populair bij onze jeugd.
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:Een paar leuke wedstrijdjes in de Juup zegt scouts niet zo veel maar als hij zich nu internationaal gaat manifesteren is het zo gebeurd.Dan kan hij wel zijn contract verlengen maar dan zullen we hem denk ik nog een wedstrijdje of 20-30 zien.Zo jammer dat de voetballerij heden ten dage zo is dat je nauwelijks nog van een talent kan genieten als kleine club zijnde.

Dat zou toch mooi zijn? NEC promoveert en Ferdi een droomtransfer. Denk dat een contractverlenging nu een win win is voor zowel NEC als Ferdi. Nu is hij net 18, kan veel speelminuten maken en zich nog een jaar ontwikkelen en verder in de kijkerd spelen. En waarschijnlijk bij contractvernieuwing wss bij het hoogste salaris van de selectie incl auto.

Nog steeds de speler waar ik het meest van geniet met zijn creativiteit en erg populair bij onze jeugd.
:withstupid:
Niet alleen bij de jeugd hoor. Ik als 27-jarige kan ook genieten hoe hij kerels van mijn leeftijd voor lul zet en strooit met briljante pasjes.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Gaat volgens de heren van N1 zo een nieuw contract tot 2021 ondertekenen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:Gaat volgens de heren van N1 zo een nieuw contract tot 2021 ondertekenen.
Als dat waar is :tu: :hail:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten