Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door GV »

Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
019 is natuurlijk wel een iets ander niveau he. Wel een beetje heel erg kort door de bocht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
019 is natuurlijk wel een iets ander niveau he. Wel een beetje heel erg kort door de bocht.
Ongelooflijk he. Wat een kortzichtigheid.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
Oké dan ff vragen aan Mayi of hij niet over zijn eigen benen wil struikelen wanneer hij Kluivert probeert na te doen.

Is toch positief nieuws. Blij dat hij zich zo heeft laten zien bij oranje

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Jota schreef:
GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
Oké dan ff vragen aan Mayi of hij niet over zijn eigen benen wil struikelen wanneer hij Kluivert probeert na te doen.

Is toch positief nieuws. Blij dat hij zich zo heeft laten zien bij oranje
:withstupid:

Maar jij geeft er wel een voor NEC negatieve draai aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

Tiel schreef:
Jota schreef:
GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
Oké dan ff vragen aan Mayi of hij niet over zijn eigen benen wil struikelen wanneer hij Kluivert probeert na te doen.

Is toch positief nieuws. Blij dat hij zich zo heeft laten zien bij oranje
:withstupid:

Maar jij geeft er wel een voor NEC negatieve draai aan.
:withstupid: :wink:

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Jota schreef:
GV schreef:Alles leuk en aardig, maar nu dit bij NEC laten zien.
Oké dan ff vragen aan Mayi of hij niet over zijn eigen benen wil struikelen wanneer hij Kluivert probeert na te doen.
Mayi is geen Kluivert, klopt. Maar zoals jij het stelt hier lijkt het wel of je hem wil vergelijken met Adilson Ben David dos Santos :biggrin: :biggrin:

Is toch positief nieuws. Blij dat hij zich zo heeft laten zien bij oranje

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Wat zo knap is,tien minuten voor tijd krijgt Oranje die pingel bij een 0-0 stand.En hij schiet hem echt ongenadig hard in het dak van het doel.Hij lijkt altijd wel stressvrij te spelen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

leuk dat hij het zo goed doet daar, maar ik had liever gezien dat hij eerst bijgetekend had voordat hij zichzelf zo internationaal op de kaart zet.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jasper491 »

Staat in de serieuze belangstelling van Trabzonspor. Het lijkt mij een verstandige jongen, die nog een paar jaar hier blijft. Maar dan mag NEC haast maken met verlengen en uitstralen graag verder te willen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Sandertjuh85 »

Hij zou toch wel zo verstandig zijn om daar niet naar toe te gaan..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Gijscoman »

Als je het interview met z'n vader op ForzaNEC leest, lijkt het me al zo goed als onmogelijk dat hij daarheen gaat. Verder betwijfel ik dat hij zelf zou willen. Hij heeft echt wel door dat hij nog heel wat stappen kan maken binnen NEC.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keizerstad1994 »

Gijscoman schreef:Als je het interview met z'n vader op ForzaNEC leest, lijkt het me al zo goed als onmogelijk dat hij daarheen gaat. Verder betwijfel ik dat hij zelf zou willen. Hij heeft echt wel door dat hij nog heel wat stappen kan maken binnen NEC.
:withstupid:

Kan het me ook niet voorstellen, jongen moet nog lekker 1,5 jaar bij NEC voetballen en dan een stap binnen Nederland maken. Buiten dat ik me afvraag of je überhaupt wel in Turkije moet willen wonen op het moment(zal in het geval van Ferdi misschien iets anders zijn gezien zijn familie) heeft hij daar niks te zoeken. Nederlandse competitie is veel beter voor jonge spelers zoals hij, kan ie zich lekker ontwikkelen en vanuit Nederland naar een echte goede competitie.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:
Gijscoman schreef:Als je het interview met z'n vader op ForzaNEC leest, lijkt het me al zo goed als onmogelijk dat hij daarheen gaat. Verder betwijfel ik dat hij zelf zou willen. Hij heeft echt wel door dat hij nog heel wat stappen kan maken binnen NEC.
:withstupid:

Kan het me ook niet voorstellen, jongen moet nog lekker 1,5 jaar bij NEC voetballen en dan een stap binnen Nederland maken. Buiten dat ik me afvraag of je überhaupt wel in Turkije moet willen wonen op het moment(zal in het geval van Ferdi misschien iets anders zijn gezien zijn familie) heeft hij daar niks te zoeken. Nederlandse competitie is veel beter voor jonge spelers zoals hij, kan ie zich lekker ontwikkelen en vanuit Nederland naar een echte goede competitie.
Lopen we nu al net zo hard van stapel als bij Ali?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:Wat zo knap is,tien minuten voor tijd krijgt Oranje die pingel bij een 0-0 stand.En hij schiet hem echt ongenadig hard in het dak van het doel.Hij lijkt altijd wel stressvrij te spelen.
laat maar, nu miste hij een penalty.

Maar ze gaan wel naar het EK.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

NEC kaapte toptalent weg voor de neus van rivaal: 'Kwartier later belde Vitesse'
Vrijdag 31 maart 2017 om 09:14
Vitesse had tien jaar geleden serieuze belangstelling voor Ferdi Kadioglu, maar kwam een kwartiertje te laat om hem in te lijven. De zeventienjarige middenvelder beleeft dit seizoen zijn doorbraak bij aartsrivaal NEC.

Kadioglu was destijds speler van het Arnhemse ESA. "Dat is een mooi verhaal", zegt Kadioglu in de Gelderlander. "Ik was net acht jaar geworden, toen Iddo Roscher van NEC met de overschrijvingsformulieren bij ons thuis kwam. Een kwartier nadat hij weg was belde Vitesse. Dat was echt toevallig. Maar ik had al besloten voor NEC te kiezen."

Kadioglu is geboren in Arnhem, maar getogen in Lent. "Mijn familie woont in Arnhem. Maar ze zijn nooit echt superfan geweest van Vitesse", zegt het toptalent, die zondag met NEC in de Gelredome op bezoek gaat. "De derby is voor mij niet extra speciaal. Het zijn de mooiste wedstrijden, maar niet omdat ik zelf uit Arnhem kom."
Verstandige jongen :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Pol »

bertje schreef:
NEC kaapte toptalent weg voor de neus van rivaal: 'Kwartier later belde Vitesse'
Vrijdag 31 maart 2017 om 09:14
Vitesse had tien jaar geleden serieuze belangstelling voor Ferdi Kadioglu, maar kwam een kwartiertje te laat om hem in te lijven. De zeventienjarige middenvelder beleeft dit seizoen zijn doorbraak bij aartsrivaal NEC.

Kadioglu was destijds speler van het Arnhemse ESA. "Dat is een mooi verhaal", zegt Kadioglu in de Gelderlander. "Ik was net acht jaar geworden, toen Iddo Roscher van NEC met de overschrijvingsformulieren bij ons thuis kwam. Een kwartier nadat hij weg was belde Vitesse. Dat was echt toevallig. Maar ik had al besloten voor NEC te kiezen."

Kadioglu is geboren in Arnhem, maar getogen in Lent. "Mijn familie woont in Arnhem. Maar ze zijn nooit echt superfan geweest van Vitesse", zegt het toptalent, die zondag met NEC in de Gelredome op bezoek gaat. "De derby is voor mij niet extra speciaal. Het zijn de mooiste wedstrijden, maar niet omdat ik zelf uit Arnhem kom."
Verstandige jongen :biggrin:
Getogen in Lent, maaar voetbalde bij ESA?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

This kid is going places..

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Veel interesse voor Eredivisie-toptalent: "Ik zie wel gelijkenissen met Ramselaar"

Woensdag 5 april 2017 om 10:25

Ferdi Kadioglu is pas zeventien jaar maar wordt al nauwlettend gevolgd door clubs uit Nederland en Turkije. NEC heeft er daarom haast bij zijn tot medio 2019 lopende contract met een jaar te verlengen.

Volgens technisch manager Edwin de Kruijff hebben de clubs zich nog niet gemeld voor Kadioglu. "Het zullen er vast veel zijn, maar bij ons heeft, eerlijk waar, nog niemand zich gemeld", zegt hij in Voetbal International. Volgens De Kruijff, die al onderhandelt over een nieuwe verbintenis, is het voor Kadioglu beter om nog even in Nijmegen te blijven.

"Ferdi is nog hartstikke jong en moet absoluut nog stappen zetten, maar hij heeft kwaliteiten van de buitencategorie. Ik zie wel gelijkenissen met Bart Ramselaar", zegt De Kruijff, die werkte bij FC Utrecht in de tijd dat Ramselaar daar doorbrak. "Die kwam ook ineens door en ontwikkelde zich razendsnel. Ferdi heeft zeker de mogelijkheden om vanuit NEC door te groeien. Maar eerst hier maar eens de ploeg op sleeptouw nemen."
Hopelijk komt er snel witte rook, deze jongen is het grootste talent wat ik live in ons shirt heb zien spelen. Van mij mogen ze trouwens ook het contract van Grot snel verlengen, die verdient dat ook wel na zijn prestaties dit seizoen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
Veel interesse voor Eredivisie-toptalent: "Ik zie wel gelijkenissen met Ramselaar"

Woensdag 5 april 2017 om 10:25

Ferdi Kadioglu is pas zeventien jaar maar wordt al nauwlettend gevolgd door clubs uit Nederland en Turkije. NEC heeft er daarom haast bij zijn tot medio 2019 lopende contract met een jaar te verlengen.

Volgens technisch manager Edwin de Kruijff hebben de clubs zich nog niet gemeld voor Kadioglu. "Het zullen er vast veel zijn, maar bij ons heeft, eerlijk waar, nog niemand zich gemeld", zegt hij in Voetbal International. Volgens De Kruijff, die al onderhandelt over een nieuwe verbintenis, is het voor Kadioglu beter om nog even in Nijmegen te blijven.

"Ferdi is nog hartstikke jong en moet absoluut nog stappen zetten, maar hij heeft kwaliteiten van de buitencategorie. Ik zie wel gelijkenissen met Bart Ramselaar", zegt De Kruijff, die werkte bij FC Utrecht in de tijd dat Ramselaar daar doorbrak. "Die kwam ook ineens door en ontwikkelde zich razendsnel. Ferdi heeft zeker de mogelijkheden om vanuit NEC door te groeien. Maar eerst hier maar eens de ploeg op sleeptouw nemen."
Hopelijk komt er snel witte rook, deze jongen is het grootste talent wat ik live in ons shirt heb zien spelen. Van mij mogen ze trouwens ook het contract van Grot snel verlengen, die verdient dat ook wel na zijn prestaties dit seizoen.
Daarom is lijfsbehoud zo van levensbelang.Deze jongens gaan nu echt niet tekenen,zullen beide totaal geen trek hebben in de Juup.Grot dat weet ik nog steeds niet of dat wel zo'n toptalent is maar over Ferdi is geen twijfel mogelijk.

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door VakkieR »

Daarom is lijfsbehoud zo van levensbelang.Deze jongens gaan nu echt niet tekenen,zullen beide totaal geen trek hebben in de Juup.Grot dat weet ik nog steeds niet of dat wel zo'n toptalent is maar over Ferdi is geen twijfel mogelijk.[/quote]

De Juup hoeft helemaal niet zo slecht te zijn voor de ontwikkeling van een jonge speler. Als ik terugdenk aan hoe Ali zich in het jaar van de Juup bij ons heeft ontwikkeld. Dat kan toch als een aardig voorbeeld dienen, lijkt me.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

VakkieR schreef:Daarom is lijfsbehoud zo van levensbelang.Deze jongens gaan nu echt niet tekenen,zullen beide totaal geen trek hebben in de Juup.Grot dat weet ik nog steeds niet of dat wel zo'n toptalent is maar over Ferdi is geen twijfel mogelijk.
De Juup hoeft helemaal niet zo slecht te zijn voor de ontwikkeling van een jonge speler. Als ik terugdenk aan hoe Ali zich in het jaar van de Juup bij ons heeft ontwikkeld. Dat kan toch als een aardig voorbeeld dienen, lijkt me.[/quote]
Ook Foor is destijds goed uit de Juup gekomen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Eddy TT »

Ferdi wil niet in de JL spelen. Heeft heel andere ambities. Als hij maar niet naar zijn "hometown" gaat. Maar clubs als AZ, Groningen, Twente, Utrecht, Heerenveen.....ik kan me voorstellen dat hij interessant is voor dit soort clubs.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Eddy TT schreef:Ferdi wil niet in de JL spelen. Heeft heel andere ambities. Als hij maar niet naar zijn "hometown" gaat. Maar clubs als AZ, Groningen, Twente, Utrecht, Heerenveen.....ik kan me voorstellen dat hij interessant is voor dit soort clubs.
En dat heeft hij rechtstreeks tegen jou gezegd?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 20 gasten