Joris Delle

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
Hij had niets te doen in de Jupiler league en als hij wel dat te doen had, liep het geregeld fout af. De man gaat ons punten kosten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:jammer dat we (waarschijnlijk)deze jongen nooit een nieuw contract hebben kunnen(willen) geven.In dat licht bezien begreep ik ook niets van het contract voor leiwa vorig jaar en het contract nu voor Den Heijer.Met Smits kan je bij promotie gewoon de eredivisie niet in.
En als hij zelf nu niet wil, die optie laat je voor het gemak buiten beschouwing?
Nee dat had je nu niet moeten doen maar vorig seizoen. 80k voor een eredivisie keeper in de basis is gewoon heel erg laag zelfs voor een club als NEC.En ik heb het gelukkig vorig jaar al vaker gezegd,deze jongen gaat straks opgepikt worden als 2e goalie.Zelfs dan verdien je nog meer.
Prima voor hem, onzin om nu meer als 80.000 voor hem te gaan betalen. Zeker nu we gedegradeerd zijn. Dus blij dat dat vorig jaar niet gedaan is. Smits is veel minder maar ook met Smits moeten we kampioen kunnen worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

DR schreef:
mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
Hij had niets te doen in de Jupiler league en als hij wel dat te doen had, liep het geregeld fout af. De man gaat ons punten kosten.
:withstupid: Maar 1 puntje meer als de nr 2 is genoeg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

Tiel schreef:
DR schreef:
mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
Hij had niets te doen in de Jupiler league en als hij wel dat te doen had, liep het geregeld fout af. De man gaat ons punten kosten.
:withstupid: Maar 1 puntje meer als de nr 2 is genoeg.
Maar als Delle inderdaad vertrekt en wij zitten met een blunderende Smits met alleen Paes als backup zitten wij tot kerst met de gebakken peren.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Joris Delle

Bericht door Eddy TT »

Als er niks concreets is m.b.t. Delle had ik absoluut voor Delle gekozen. Heb een beetje het idee dat ook bij hem rekening wordt gehouden met een vertrek. Als Az slim is halen ze hem. Die hebben me nu toch een grabbelaar.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

Eddy TT schreef:Als er niks concreets is m.b.t. Delle had ik absoluut voor Delle gekozen. Heb een beetje het idee dat ook bij hem rekening wordt gehouden met een vertrek. Als Az slim is halen ze hem. Die hebben me nu toch een grabbelaar.
Als Delle niet keept hebben wij ook een grabbelaar

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

DR schreef:
Tiel schreef:
DR schreef:
mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
Hij had niets te doen in de Jupiler league en als hij wel dat te doen had, liep het geregeld fout af. De man gaat ons punten kosten.
:withstupid: Maar 1 puntje meer als de nr 2 is genoeg.
Maar als Delle inderdaad vertrekt en wij zitten met een blunderende Smits met alleen Paes als backup zitten wij tot kerst met de gebakken peren.
3 jaar geleden zaten we ook met Smits. Resultaat: minst gepasseerde verdediging.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

mschr schreef:
DR schreef:
Tiel schreef:
DR schreef:
mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
Hij had niets te doen in de Jupiler league en als hij wel dat te doen had, liep het geregeld fout af. De man gaat ons punten kosten.
:withstupid: Maar 1 puntje meer als de nr 2 is genoeg.
Maar als Delle inderdaad vertrekt en wij zitten met een blunderende Smits met alleen Paes als backup zitten wij tot kerst met de gebakken peren.
3 jaar geleden zaten we ook met Smits. Resultaat: minst gepasseerde verdediging.
Met een goede keeper hadden we een nog minder gepasseerde verdediging gehad. Je weet donders goed dat dat kwam door sterke blok achterin en het controlerende middenveld. Tegenstanders kregen nauwelijks kansen. Smits hoefde niets te doen. Kijk eens naar de samenvatting tegen Hannover, daar kreeg hij wel wat te doen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Hij kwam toen net terug van een langdurige blessure. Enne... van Haemel had ook weinig te doen en liet veel meer door.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Hij kwam toen net terug van een langdurige blessure. Enne... van Haemel had ook weinig te doen en liet veel meer door.
:withstupid: EN wat wil je daar mee zeggen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

mschr schreef:Hij kwam toen net terug van een langdurige blessure. Enne... van Haemel had ook weinig te doen en liet veel meer door.
NEC was toen al kampioen, ze lieten het een beetje lopen. Zo ook de desastreuze nederlaag tegen VVV wat ons de alltime highscore in gemiddeld aantal punten per seizoen heeft gekost.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

Rugnummers
Er was afgelopen week veel te doen over de rugnummers die toegekend zijn aan verschillende spelers. Daar kan Bogers heel duidelijk over zijn: “de rugnummers zeggen niets over het wel of niet spelen, of over bepaalde vertrekwensen van spelers. Joshua Smits krijgt de voorkeur op basis van de voorbereiding en onze manier van spelen en draagt daarom rugnummer 1. Daar heeft een eventueel vertrek van Joris niets mee te maken. We kiezen de beste elf. Deze spelersgroep moet het samen gaan doen en we zijn blij met iedereen die daarbij zit. We bouwen niet een ploeg om één speler heen.”
Aldus Bogers op de officiële site..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Bogers kletst maar raak.'we bouwen een team niet om 1 speler heen'. :lol:
Vergeten wat zijn baas 2 weken geleden zei over ferdi zeker.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:Bogers kletst maar raak.'we bouwen een team niet om 1 speler heen'. :lol:
Vergeten wat zijn baas 2 weken geleden zei over ferdi zeker.
Volgens mij mag Bogers doen wat hij zelf wil. EN dat is nu dus wel duidelijk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Bogers kletst maar raak.'we bouwen een team niet om 1 speler heen'. :lol:
Vergeten wat zijn baas 2 weken geleden zei over ferdi zeker.
Volgens mij mag Bogers doen wat hij zelf wil. EN dat is nu dus wel duidelijk.
Of anders gaat ie een Fabertje doen, motten we niet hebben :crazy:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Vannuilekumphuile »

:lol:
mschr schreef:
Voorwaarts schreef:
zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.
:tu:
:td: not Okay.
Hij verdient geen schijntje. Ik wou dat ik kon ruilen met hem.
Voor een eredivisieprof is het een schijntje en je zult maar steeds ballen naar je hoofd gegooid krijgen vanuit vak A, terwijl je het spel wilt hervatten.
:lol:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Als ik TD van NAC was zou ik toch een telefoontje wagen naar Delle. Wat staat daar onder de goal,Noppert?Die kan er ook vrij weinig van hoor.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

zuurpruim schreef:Als ik TD van NAC was zou ik toch een telefoontje wagen naar Delle. Wat staat daar onder de goal,Noppert?Die kan er ook vrij weinig van hoor.
Dat kan niet, eerst moet Manchester City Delle halen en dan kan die pas naar NAC

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

Ik zal waarschijnlijk wel de enige zijn, maar ik ben er echt niet zo rouwig om dat Delle niet speelt. Buiten het feit dat ik vind dat zijn keeperskwaliteiten over het algemeen prima zijn vind ik het niveau van zijn uittrap dermate droevig en een te grote storende factor (zeker als je voor het kampioenschap wil gaan). Elke bal die Delle naar voren schiet is gegarandeerd balverlies, waardoor je veel minder makkelijk aan het voetballen komt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door burp »

ik kan voor Delle alleen maar hopen dat hij voor vrijdag weg is.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tim Janssen »

bertje schreef:Ik zal waarschijnlijk wel de enige zijn, maar ik ben er echt niet zo rouwig om dat Delle niet speelt. Buiten het feit dat ik vind dat zijn keeperskwaliteiten over het algemeen prima zijn vind ik het niveau van zijn uittrap dermate droevig en een te grote storende factor (zeker als je voor het kampioenschap wil gaan). Elke bal die Delle naar voren schiet is gegarandeerd balverlies, waardoor je veel minder makkelijk aan het voetballen komt..
geef je wel gelijk hierin hoor maar smits vind ik prima voor de juup maar ook niet voor de eredivisie dus volgend jaar een andere keeper

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

Tim Janssen schreef:
bertje schreef:Ik zal waarschijnlijk wel de enige zijn, maar ik ben er echt niet zo rouwig om dat Delle niet speelt. Buiten het feit dat ik vind dat zijn keeperskwaliteiten over het algemeen prima zijn vind ik het niveau van zijn uittrap dermate droevig en een te grote storende factor (zeker als je voor het kampioenschap wil gaan). Elke bal die Delle naar voren schiet is gegarandeerd balverlies, waardoor je veel minder makkelijk aan het voetballen komt..
geef je wel gelijk hierin hoor maar smits vind ik prima voor de juup maar ook niet voor de eredivisie dus volgend jaar een andere keeper
Ik hoop eigenlijk dat Paes volgend jaar klaar is voor het grote werk, ik geloof namelijk dat dat echt een groot talent is. Ik vind het ook jammer dat hij geen kans heeft gehad om zich te laten zien in de voorbereiding.
Laatst gewijzigd door bertje op ma 28 aug 2017, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tim Janssen »

bertje schreef:
Tim Janssen schreef:
bertje schreef:Ik zal waarschijnlijk wel de enige zijn, maar ik ben er echt niet zo rouwig om dat Delle niet speelt. Buiten het feit dat ik vind dat zijn keeperskwaliteiten over het algemeen prima zijn vind ik het niveau van zijn uittrap dermate droevig en een te grote storende factor (zeker als je voor het kampioenschap wil gaan). Elke bal die Delle naar voren schiet is gegarandeerd balverlies, waardoor je veel minder makkelijk aan het voetballen komt..
geef je wel gelijk hierin hoor maar smits vind ik prima voor de juup maar ook niet voor de eredivisie dus volgend jaar een andere keeper
Ik hoop eigenlijk dat Paes volgend jaar klaar is voor het grote werk, ik geloof namelijk dat dat echt een groot talent is.
Dat hoop ik ook als goed genoeg bent dan gewoon onder de lat volgend jaar

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

Dus als we gaan promoveren gaan we een keeper van 19 in de goal zetten?

Man man man. Kunnen we hem weer lekker afbranden daarna. Vraag me af of de mensen die het hier zeggen hem wel eens hebben zien spelen of hem iets beter kennen dan enkel zijn naam.

Zelfs een van de beste keepers (Jasper) was nog 2 jaar ouder en kwam er in ivm blessures.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Dus als we gaan promoveren gaan we een keeper van 19 in de goal zetten?

Man man man. Kunnen we hem weer lekker afbranden daarna. Vraag me af of de mensen die het hier zeggen hem wel eens hebben zien spelen of hem iets beter kennen dan enkel zijn naam.

Zelfs een van de beste keepers (Jasper) was nog 2 jaar ouder en kwam er in ivm blessures.
Nee Paes kan nog niet in de goal.Aan de andere kant,gaat hij nog 2 jaar op de bank zitten,dat denk ik niet.Het mooiste zou zijn als we kampioen zouden worden en je hem volgend jaar gaat verhuren aan een club in de Jupiler.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten