Joris Delle

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door NECwijchen »

TT schreef:Uit de Gelderlander:
Joris Delle: Niet te groot voor eerste divisie
NIJMEGEN
Joris Delle (27) is bezig aan de voorbereiding op zijn tweede seizoen bij NEC. Maar blijft de Franse goalie wel bij de Nijmeegse club na de degradatie uit de eredivisie?
GERARD BORGMAN

,,We zitten in een transferwindow, dus alles kan gebeuren", zegt doelman Delle aan het einde van het weekje trainingskamp van NEC in Heelsum. ,,Ik heb nog een contract, dus ga ik ervan uit dat ik dit seizoen gewoon bij NEC voetbal."

Delle kwam vorige zomer transfervrij over van RC Lens. Hij heeft een contract tot medio 2018, waarbij NEC de verbintenis met nog een jaar kan verlengen. Wat hij zelf het liefst wil? ,,Ik kan niet zeggen dat ik weg wil, want als er geen club voor je komt dan blijf je. Zo werkt dat in het voetbal. Je tekent een contract en ik vind dat je dat moet respecteren."

De doelman heeft met zijn zaakwaarnemer de afspraak gemaakt dat hij wordt geïnformeerd zodra er concrete belangstelling voor hem is. ,,Ik heb geen nieuws van mijn zaakwaarnemer. En ik heb ook geen gesprek gehad met Remco Oversier, de technisch directeur van onze club. Veel spelers zitten in dezelfde situatie. Onlangs las ik een interview met Wojciech Golla, waarin hij aangaf dat hij het liefst op het hoogste niveau blijft spelen als dat mogelijk is. Dat geldt natuurlijk voor alle voetballers."

De transfermarkt is nog open tot 1 september en dus wacht ook Delle nog een spannende maand. ,,Ik wacht af, maar verwacht niets. Als er iets komt, dan komt het."

Hij is een voormalig jeugdinternational en verdedigde het doel in de Franse selecties Onder 16, Onder 17, Onder 18 en Onder 21. Voelt hij zich niet te groot voor eerste divisie? ,,Zoiets kan ik niet zeggen. Als ik blijf, dan zal ik alles geven voor NEC, zoals ik dat tot nu toe ook heb gedaan. Dat is geen probleem voor mij. Ik zal dat blijven doen tot de laatste minuut dat ik speel voor NEC", aldus Delle, die een goed gevoel heeft bij de eerste trainingsweken in de aanloop naar de nieuwe competitie.

,,De nieuwe spelers zijn goed geïntegreerd. Er zijn weer een paar jongens uit het tweede elftal doorgeschoven en je ziet dat zijn honderd procent geven om een stap te maken. De mentaliteit in het werk is heel goed. Dat hebben we ook nodig, willen we in één jaar terugkomen in de eredivisie."
Toch ook fijn om een keer iets als dit te horen van een speler. De gasten die zelf medeverantwoordelijk zijn voor degradatie en dan vervolgens meteen roepen dat ze te goed zijn voor de eerste divisie, bah.
Delle :tu:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

TT schreef:Uit de Gelderlander:
Joris Delle: Niet te groot voor eerste divisie
NIJMEGEN
Joris Delle (27) is bezig aan de voorbereiding op zijn tweede seizoen bij NEC. Maar blijft de Franse goalie wel bij de Nijmeegse club na de degradatie uit de eredivisie?
GERARD BORGMAN

,,We zitten in een transferwindow, dus alles kan gebeuren", zegt doelman Delle aan het einde van het weekje trainingskamp van NEC in Heelsum. ,,Ik heb nog een contract, dus ga ik ervan uit dat ik dit seizoen gewoon bij NEC voetbal."

Delle kwam vorige zomer transfervrij over van RC Lens. Hij heeft een contract tot medio 2018, waarbij NEC de verbintenis met nog een jaar kan verlengen. Wat hij zelf het liefst wil? ,,Ik kan niet zeggen dat ik weg wil, want als er geen club voor je komt dan blijf je. Zo werkt dat in het voetbal. Je tekent een contract en ik vind dat je dat moet respecteren."
Keurige reactie van een gentleman die wel volgend jaar gratis de deur uitloopt.Ik zou toch proberen hem een extra jaar te geven,dan kan Paes over 2 jaar onder de lat.
De doelman heeft met zijn zaakwaarnemer de afspraak gemaakt dat hij wordt geïnformeerd zodra er concrete belangstelling voor hem is. ,,Ik heb geen nieuws van mijn zaakwaarnemer. En ik heb ook geen gesprek gehad met Remco Oversier, de technisch directeur van onze club. Veel spelers zitten in dezelfde situatie. Onlangs las ik een interview met Wojciech Golla, waarin hij aangaf dat hij het liefst op het hoogste niveau blijft spelen als dat mogelijk is. Dat geldt natuurlijk voor alle voetballers."

De transfermarkt is nog open tot 1 september en dus wacht ook Delle nog een spannende maand. ,,Ik wacht af, maar verwacht niets. Als er iets komt, dan komt het."

Hij is een voormalig jeugdinternational en verdedigde het doel in de Franse selecties Onder 16, Onder 17, Onder 18 en Onder 21. Voelt hij zich niet te groot voor eerste divisie? ,,Zoiets kan ik niet zeggen. Als ik blijf, dan zal ik alles geven voor NEC, zoals ik dat tot nu toe ook heb gedaan. Dat is geen probleem voor mij. Ik zal dat blijven doen tot de laatste minuut dat ik speel voor NEC", aldus Delle, die een goed gevoel heeft bij de eerste trainingsweken in de aanloop naar de nieuwe competitie.

,,De nieuwe spelers zijn goed geïntegreerd. Er zijn weer een paar jongens uit het tweede elftal doorgeschoven en je ziet dat zijn honderd procent geven om een stap te maken. De mentaliteit in het werk is heel goed. Dat hebben we ook nodig, willen we in één jaar terugkomen in de eredivisie."

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Natuurlihk vertrekt hij. Hij is een prima eredivisiekeeper op zijn uittrappen na.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Paes is een groot talent maar nog niet rijp voor 1e doelman.Smits vind ik een onzekere factor.Laten we hopen dat Delle niet vertrekt,inderdaad een eredivisie waardige keeper.Maar ik heb het zo vaak gezegd,je kan erop gaan wachten tot er een club komt die hem probeert weg te lokken.Met zo'n salaris...Het laatste contract voor Leiwa,nu weer Den Heijer,allemaal weggegooid geld. Delle had een goede verbetering moeten krijgen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:Paes is een groot talent maar nog niet rijp voor 1e doelman.Smits vind ik een onzekere factor.Laten we hopen dat Delle niet vertrekt,inderdaad een eredivisie waardige keeper.Maar ik heb het zo vaak gezegd,je kan erop gaan wachten tot er een club komt die hem probeert weg te lokken.Met zo'n salaris...Het laatste contract voor Leiwa,nu weer Den Heijer,allemaal weggegooid geld. Delle had een goede verbetering moeten krijgen.
Oneens.
Smits is al kampioen geweest in JL. nu twee jaar verder. Dat kan prima. Zoveel ballen op goal krijg je ook weer niet.
Paes kan prima als tweede keeper beginnen en groeien naar eerste indien er kansen voordoen. Beiden kan je niet meer aan het lijntje houden eigenlijk. Delle kan nu geld opleveren, is een buitenlander en je hebt vervangers. 1+1+1= 3
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door NECwijchen »

Voorwaarts schreef:
zuurpruim schreef:Paes is een groot talent maar nog niet rijp voor 1e doelman.Smits vind ik een onzekere factor.Laten we hopen dat Delle niet vertrekt,inderdaad een eredivisie waardige keeper.Maar ik heb het zo vaak gezegd,je kan erop gaan wachten tot er een club komt die hem probeert weg te lokken.Met zo'n salaris...Het laatste contract voor Leiwa,nu weer Den Heijer,allemaal weggegooid geld. Delle had een goede verbetering moeten krijgen.
Oneens.
Smits is al kampioen geweest in JL. nu twee jaar verder. Dat kan prima. Zoveel ballen op goal krijg je ook weer niet.
Paes kan prima als tweede keeper beginnen en groeien naar eerste indien er kansen voordoen. Beiden kan je niet meer aan het lijntje houden eigenlijk. Delle kan nu geld opleveren, is een buitenlander en je hebt vervangers. 1+1+1= 3
Als er fatsoenlijk betaald wordt dan heb ik weinig problemen met een vertrek. Inderdaad Smits is zeker voor de JL gewoon prima en dan kun je het geld in andere versterkingen steken. Ik vertrouw Oversier erop dat hij ook Delle niet voor een appel en een ei laat gaan.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door burp »

NECwijchen schreef:
Voorwaarts schreef:
zuurpruim schreef:Paes is een groot talent maar nog niet rijp voor 1e doelman.Smits vind ik een onzekere factor.Laten we hopen dat Delle niet vertrekt,inderdaad een eredivisie waardige keeper.Maar ik heb het zo vaak gezegd,je kan erop gaan wachten tot er een club komt die hem probeert weg te lokken.Met zo'n salaris...Het laatste contract voor Leiwa,nu weer Den Heijer,allemaal weggegooid geld. Delle had een goede verbetering moeten krijgen.
Oneens.
Smits is al kampioen geweest in JL. nu twee jaar verder. Dat kan prima. Zoveel ballen op goal krijg je ook weer niet.
Paes kan prima als tweede keeper beginnen en groeien naar eerste indien er kansen voordoen. Beiden kan je niet meer aan het lijntje houden eigenlijk. Delle kan nu geld opleveren, is een buitenlander en je hebt vervangers. 1+1+1= 3
Als er fatsoenlijk betaald wordt dan heb ik weinig problemen met een vertrek. Inderdaad Smits is zeker voor de JL gewoon prima en dan kun je het geld in andere versterkingen steken. Ik vertrouw Oversier erop dat hij ook Delle niet voor een appel en een ei laat gaan.
1 jaar contract, laag salaris en sportieve verbetering.
Dat gaat een appel en een ei worden helaas.

Maar hoeft ook niet vervangen te worden.
Eerste doelman is al JL kampioen geworden, Van Duin als ervaren backup en Paes als talent.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Strooper »

Enige club die nog een eerste keeper zoekt is Excelsior volgens mij.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door martijn5 »

Of ADO Den haag

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

NECvooralles schreef:Begreep Zondag dat Delle momenteel in gesprek is met NEC, heeft namelijk ook een aanbod van een eredivisieclub.
Vraag is dus of hij blijft.
Hou maar rekening mee dat er nog meer last-minute transfers komen

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Nijmegen0413 »

Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

Als Delle vertrekt zou dat idd best jammer zijn, maar ik zie eigenlijk veel liever Smits of Paes hier in het doel staan als ze even goed of beter dan Delle worden of al zijn

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:
Hoezo? Ook in de Jup was hij zeer onzeker in de wedstrijden dat hij onder druk kwam. Dat was echter sporadisch, 75% van de wedstrijden sloeg hij de douche over.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

NEC wilde Smits vorig seizoen verhuren maar behalve een hele voorzichtige flirt van VVV had werkelijk niemand interesse,dat zegt mij toch ook wel wat.Paes is ons grootste talent,die zou Delle moeten opvolgen maar dan over 2 seizoenen. Delle heeft bewezen een betrouwbare eredivisie keeper te zijn met een laag salaris,maar ja jongen van de club Smits moet in de goal.Dan kan je bij promotie weer op zoek naar een nieuwe keeper want Smits kan dat niveau helemaal niet aan.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:
eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:
Hoezo? Ook in de Jup was hij zeer onzeker in de wedstrijden dat hij onder druk kwam. Dat was echter sporadisch, 75% van de wedstrijden sloeg hij de douche over.
Je begrijpt mijn punt blijkbaar niet, laat maar.
Joshua is wat mij betreft een prima lijnkeeper, maar komt verder tekort. Met hem als eerste keeper de jupiler ingaan met slechts van Duin en Paes achter hem is een risico. Als Delle wordt verkocht dan lijkt het mij beter om een vervanger te halen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:
Hoezo? Ook in de Jup was hij zeer onzeker in de wedstrijden dat hij onder druk kwam. Dat was echter sporadisch, 75% van de wedstrijden sloeg hij de douche over.
Maar gelijk heeft hij wel. Als iemand iets in die strekking over een andere speler had geschreven sta jij vooraan om diegene op dergelijke wijze van repliek te dienen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
Tiel schreef:
eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:
Hoezo? Ook in de Jup was hij zeer onzeker in de wedstrijden dat hij onder druk kwam. Dat was echter sporadisch, 75% van de wedstrijden sloeg hij de douche over.
Maar gelijk heeft hij wel. Als iemand iets in die strekking over een andere speler had geschreven sta jij vooraan om diegene op dergelijke wijze van repliek te dienen..
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
Welkom bij de club waar spelers uit de eigen jeugd weinig krediet hebben, Nijmeegse ziekte! :wink:
Hoezo? Ook in de Jup was hij zeer onzeker in de wedstrijden dat hij onder druk kwam. Dat was echter sporadisch, 75% van de wedstrijden sloeg hij de douche over.
Maar gelijk heeft hij wel. Als iemand iets in die strekking over een andere speler had geschreven sta jij vooraan om diegene op dergelijke wijze van repliek te dienen..
:withstupid:
Nee hoor, van mij mag iedereen een speler niet goed genoeg vinden, het gaat om de woorden waarmee je het zegt.

Een speler kan tekort komen geen probleem. Opflikkeren naar de tribune of lamstraal noemen dat vind ik niet kunnen.

IK vind Smits tekort komen, uitschelden zal ik hem niet. Zolang hij de club en zijn supporters normaal en met respect blijft behandelen. EN dat gaat op voor alle spelers/medewerkers.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door eniesee-elst »

Lees de eerste pagina van het Michael den Heijer topic nog eens Tiel

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door kingetje »

Als Delle vertrekt zou dat imo echt een aderlating zijn. Heeft vorig jaar meer dan genoeg uitstekende reddingen gemaakt. Uittrappen kunnen beter, maar dat is bijzaak.

Smits is inderdaad al JL kampioen geworden, maar:

a) heeft inmiddels twee hele seizoenen niet gespeeld en is in die periode ook lange tijd compleet uit de roulatie geweest i.v.m. blesssureleed
b) gezien de selectie nu (veel?) zwakker is dan de vorige JL selectie is een betere keeper dan toen zeker geen overbodige luxe

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

eniesee-elst schreef:Lees de eerste pagina van het Michael den Heijer topic nog eens Tiel
Die jongen moet zijn kans nog krijgen. Smits heb ik een heel seizoen en 2 keer een voorbereiding gezien.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een vertrek van Delle zou ons slecht uitkomen. Na het JL seizoen van Smits is hij na zijn blessure (nog) niet teruggekomen op zijn niveau en lijkt hij soms wat angstig.
Hij is wel op zijn niveau.
En dat baseer jij op wat? Heb meerdere trainingen gezien en Delle is een klasse of 2 beter dan Smits. Verder heeft Smits in oefenwedstrijden laten zien in bron van onrust te zijn. Snap oprecht niet waar je dit vandaan haalt.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Gerard Lopez »

Waarom zou Paes er eigenlijk nog niet klaar voor zijn? 19 is toch niet zo enorm jong?
Laat hem gewoon beginnen als 1e keeper en als ie blunder op blunder stapelt dan Smits er maar in.
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten