Joris Delle

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik heb eerlijk gezegd niets gezien van de voorbereiding, dus daar kan je gelijk in hebben. Of daarmee gezegd is dat hij het niveau niet meer kan halen dat durf ik niet te beweren. Ik heb wel veel vertrouwen in het beoordelingsvermogen van Brookhuis dus als onze trainer diens advies overneemt heeft het mijn zegen. Als hij het niveau bovendien niet meer haalt dan moet je hem uit het eerste zetten, maar niet erbij houden en de kans niet geven na 2 jaren. Dat duurt te lang, is frustrerend voor hem. Ik wil hem wel eens een paar wedstrijden zien, waarbij aangetekend dat ik dus afgelopen seizoen ook heel blij was met Delle. Echte wedstrijden zijn toch echt anders dan oefenpotjes.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door bertje »

http://www.gelderlander.nl/nec/joshua-s ... ~a89b9ff6/

Hier heeft Oversier het specifiek over Delle en Golla. Bikel wordt niet genoemd bij de spelers met een vertrekwens..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Janssen »

mschr schreef:Inderdaad wil Delle weg. Denken de Delle-fans nu werkelijk dat de goeie man in de JL wil spelen voor een jaarsalaris van 80K? Hij is tegen dat lage salaris naar NEC gekomen om zich in de kijker te spelen en hogerop te komen. Je bent niet hogerop in de JL en je speelt jezelf als keeper niet in de kijker in de JL. neem een Joshua Smits die fantastisch keepte in de JL en hier continu afgezeken wordt.
En die Belgische keeper van NAC die nu bij Twente zit dan??? En dat terwijl NAC het hele seizoen ondermaats presteerde.....
Misschien hielp dat die keeper; zo kun je het ook uitleggen ja.... maar toch.....

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Nijmegen0413 »

Toch apart. Delle was wanneer hij in de voorbereiding keepte veelal aanvoerder en maakte een gemotiveerde indruk op mij. Ik heb toch het gevoel dat er meer speelt dan alleen een vertrekwens. Een club concreet misschien?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door burp »

Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
Nijmegen0413 schreef:Toch apart. Delle was wanneer hij in de voorbereiding keepte veelal aanvoerder en maakte een gemotiveerde indruk op mij. Ik heb toch het gevoel dat er meer speelt dan alleen een vertrekwens. Een club concreet misschien?
Ja wat ik begreep tijdens de open dag kon hij naar een eredivisie club.
Reserve keeper?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Bedoel je naar Vite1ws2s23e?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door burp »

Nr1 NEC schreef:
burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Bedoel je naar Vite1ws2s23e?
Waar anders. En als bankzitter ook nog.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Joris Delle

Bericht door Nr1 NEC »

burp schreef:
Nr1 NEC schreef:
burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Bedoel je naar Vite1ws2s23e?
Waar anders. En als bankzitter ook nog.
Heeft ie wel de kop voor vind ik

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

te begrijpen,gaat daar dan ,zelfs al reservekeeper, een veelvoud verdienen van wat hij hier verdiende.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door LT »

Nr1 NEC schreef:
burp schreef:
Nr1 NEC schreef:
burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Bedoel je naar Vite1ws2s23e?
Waar anders. En als bankzitter ook nog.
Heeft ie wel de kop voor vind ik
Huh?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Waar?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:Wordt genoemd als kandidaat opvolger van Room.
Waar?
Zoek op Delle en Vitesse op internet en je vind meerdere media waar dat staat. Ook ene Gudino van Porto-B wordt steevast genoemd.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Gerher »

Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Strooper »

DR schreef:Zoek op Delle en Vitesse op internet en je vind meerdere media waar dat staat. Ook ene Gudino van Porto-B wordt steevast genoemd.
En de bron van dat alles is onderstaande alinea van Lex Lammers van De Gelderlander. Lammers koppelt dus enkel de zoektocht van Vitesse naar een tweede keeper aan de vertrekwens van Delle. We kunnen weer allemaal rustig slapen.

Kandidaten daarvoor zijn er genoeg. Zeker in het buitenland. Doelman Raúl Gudiño van Porto B is in Portugese media al aan de Arnhemse club gekoppeld. Maar in de provincie liggen ook mogelijkheden. Bij NEC wil Joris Delle weg. De Fransman heeft deze week in Nijmegen niet voor niets het rugnummer 28 toebedeeld gekregen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Gerher schreef:Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.
:tu:

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.
:tu:
:td: not Okay.
Hij verdient geen schijntje. Ik wou dat ik kon ruilen met hem.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.
:tu:
:td: not Okay.
Hij verdient geen schijntje. Ik wou dat ik kon ruilen met hem.
Voor een eredivisieprof is het een schijntje en je zult maar steeds ballen naar je hoofd gegooid krijgen vanuit vak A, terwijl je het spel wilt hervatten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Voorwaarts schreef:
zuurpruim schreef:
Gerher schreef:Delle is voor mij de absolute nummer 1 bij NEC. Veel betere en completere keeper dan Smits. Daar ben ik niet van onder de indruk, nooit geweest ook. Ik hoop dan ook dat Delle blijft, maar begrijp hem volkomen. Hij verdient hier inderdaad een schijntje, heeft in zichzelf geïnvesteerd en raakt in de Juup verder uit beeld. Zijn verkoop met een plaats tussen de palen voor Smits zie ik dan ook met lede ogen tegemoet.
:tu:
:td: not Okay.
Hij verdient geen schijntje. Ik wou dat ik kon ruilen met hem.
Voor een eredivisieprof is het een schijntje en je zult maar steeds ballen naar je hoofd gegooid krijgen vanuit vak A, terwijl je het spel wilt hervatten.
een keer gebeurd................................................................. Schauspieler.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

jammer dat we (waarschijnlijk)deze jongen nooit een nieuw contract hebben kunnen(willen) geven.In dat licht bezien begreep ik ook niets van het contract voor leiwa vorig jaar en het contract nu voor Den Heijer.Met Smits kan je bij promotie gewoon de eredivisie niet in.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door jackkreta »

zuurpruim schreef:jammer dat we (waarschijnlijk)deze jongen nooit een nieuw contract hebben kunnen(willen) geven.In dat licht bezien begreep ik ook niets van het contract voor leiwa vorig jaar en het contract nu voor Den Heijer.Met Smits kan je bij promotie gewoon de eredivisie niet in.
Dan zijn er wel weer andere keepers beschikbaar.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Smits in de goal morgen.Dan gaat Delle weg vermoed ik anders is dit de eerste blunder van Bogers.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:jammer dat we (waarschijnlijk)deze jongen nooit een nieuw contract hebben kunnen(willen) geven.In dat licht bezien begreep ik ook niets van het contract voor leiwa vorig jaar en het contract nu voor Den Heijer.Met Smits kan je bij promotie gewoon de eredivisie niet in.
En als hij zelf nu niet wil, die optie laat je voor het gemak buiten beschouwing?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joris Delle

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:jammer dat we (waarschijnlijk)deze jongen nooit een nieuw contract hebben kunnen(willen) geven.In dat licht bezien begreep ik ook niets van het contract voor leiwa vorig jaar en het contract nu voor Den Heijer.Met Smits kan je bij promotie gewoon de eredivisie niet in.
En als hij zelf nu niet wil, die optie laat je voor het gemak buiten beschouwing?
Nee dat had je nu niet moeten doen maar vorig seizoen. 80k voor een eredivisie keeper in de basis is gewoon heel erg laag zelfs voor een club als NEC.En ik heb het gelukkig vorig jaar al vaker gezegd,deze jongen gaat straks opgepikt worden als 2e goalie.Zelfs dan verdien je nog meer.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten