Fabian Gmeiner

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Fabian Gmeiner

Bericht door burp »


Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door vak Oost »

Fabian Gmeiner, die eerder al op proef was bij N.E.C., komt over van VfB Stuttgart en tekent een contract voor twee jaar met een optie tot een jaar verlenging.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door gladiator »

Heb hem zien spelen in de tweede helft tegen sociedad. Heeft in elk geval de drive om vooruit te spelen. Welkom bij rzg
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Gijscoman »

Is duidelijk gehaald om achter Fomitschow klaargestoomd te worden voor de basis van volgend seizoen. Prima zet! En kan ook rechtsback.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door burp »

Leiwa gaan we niet meer zien helaas.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:Leiwa gaan we niet meer zien helaas.
Ik betwijfel dat hij veel speeltijd krijgt, maar als je in de laatste 10 minuten het spel op slot moet gooien zal Hyballa liever een ervaren kracht erin gooien, zoals Leiwa, dan een jong manneke als Gmeiner. Ik denk dat Leiwa het daarvan moet hebben, dit seizoen. En dat hij bovendien langzaam wordt opgeleid tot jeugdcoach of assistent.

Gjalt
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 10:59
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Gjalt »

Gijscoman schreef:
burp schreef:Leiwa gaan we niet meer zien helaas.
Ik betwijfel dat hij veel speeltijd krijgt, maar als je in de laatste 10 minuten het spel op slot moet gooien zal Hyballa liever een ervaren kracht erin gooien, zoals Leiwa, dan een jong manneke als Gmeiner. Ik denk dat Leiwa het daarvan moet hebben, dit seizoen. En dat hij bovendien langzaam wordt opgeleid tot jeugdcoach of assistent.
Maar dan moet Leiwa wel op de bank zitten. En ik vraag me af of dat vaak gaat gebeuren.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Bleum »

Achteraf gezien best vreemd dat het contract met Leiwa verlengd is. Hyballa ziet het niet in hem zitten. Die gaat ook niet meer spelen denk ik. Als Fomitschow niet speelt, dan zal het Gmeiner zijn en als dat ook niet kan zal hij wel weer iets gaan doen met Buwalda en Heinloth net als tegen AZ.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door illestyl »

Gjalt schreef:
Gijscoman schreef:
burp schreef:Leiwa gaan we niet meer zien helaas.
Ik betwijfel dat hij veel speeltijd krijgt, maar als je in de laatste 10 minuten het spel op slot moet gooien zal Hyballa liever een ervaren kracht erin gooien, zoals Leiwa, dan een jong manneke als Gmeiner. Ik denk dat Leiwa het daarvan moet hebben, dit seizoen. En dat hij bovendien langzaam wordt opgeleid tot jeugdcoach of assistent.
Maar dan moet Leiwa wel op de bank zitten. En ik vraag me af of dat vaak gaat gebeuren.
Met 12 wissels - nieuw dit seizoen - op de bank kun je zo'n beetje je hele selectie een plaats gunnen.

Welkom! Tegen Sociedad was hij in de tweede helft misschien wel de beste speler. Heb er vertrouwen in dat hij zich met een beetje geluk kan ontwikkelen tot basisspeler.
Laatst gewijzigd door illestyl op wo 31 aug 2016, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door zuurpruim »

Bleum schreef:Achteraf gezien best vreemd dat het contract met Leiwa verlengd is. Hyballa ziet het niet in hem zitten. Die gaat ook niet meer spelen denk ik. Als Fomitschow niet speelt, dan zal het Gmeiner zijn en als dat ook niet kan zal hij wel weer iets gaan doen met Buwalda en Heinloth net als tegen AZ.
Hoe weinig Leiwa ook moge verdienen,dat verlengen was natuurlijk niet best.Kan me die wedstrijd tegen jong ajax nog voor de geest halen,hij stond toen echt op 3 meter te dekken anders werd hij er nog uitgelopen.Klaarstomen voor assistent-trainer.Ronnie de groot 2.0 voor de toekomst.Ook de ideale mentaliteit om de A1 te trainen.

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1308
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Steev »

zuurpruim schreef:
Bleum schreef:Achteraf gezien best vreemd dat het contract met Leiwa verlengd is. Hyballa ziet het niet in hem zitten. Die gaat ook niet meer spelen denk ik. Als Fomitschow niet speelt, dan zal het Gmeiner zijn en als dat ook niet kan zal hij wel weer iets gaan doen met Buwalda en Heinloth net als tegen AZ.
Hoe weinig Leiwa ook moge verdienen,dat verlengen was natuurlijk niet best.Kan me die wedstrijd tegen jong ajax nog voor de geest halen,hij stond toen echt op 3 meter te dekken anders werd hij er nog uitgelopen.Klaarstomen voor assistent-trainer.Ronnie de groot 2.0 voor de toekomst.Ook de ideale mentaliteit om de A1 te trainen.
Het is natuurlijk makkelijk om iemand maar te laten verlengen als soort van cult-figuur, cultuurbewaker en iemand die je voor het seizoen als marketing-object kunt inzetten. Echt veel bekende gezichten waren er namelijk niet, die bij de achterban nog enigszins tot de verbeelding spraken. Voetballend voegt hij echt niks meer toe.

Maar, welkom Gmeiner.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Nijmegen0413 »

Lijkt mij een aardige aanwinst. Maar wel op de lange termijn. Ook wel grappig, speelde op het afgelopen jeugd EK alle 3 de groepswedstrijden als aanvaller. Lijkt me dus een multifunctionele speler. Links en rechtsback en ook nog eens een optie voor de flanken voorin. Verder tweebenig, veel snelheid, felle jongen en dus drang naar voren. Verdedigend nog even afwachten maar maakte tegen Sociedad een felle en sterke indruk ondanks zijn lengte. Een bijtertje en beetje type Kane. Denk dat dit op den duur een uitstekende back voor ons kan worden!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door nec4n »

Herzlich wilkommen! :sjaal: :sjaal: :sjaal:
ENIESEE NIJMEGEN

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:
Bleum schreef:Achteraf gezien best vreemd dat het contract met Leiwa verlengd is. Hyballa ziet het niet in hem zitten. Die gaat ook niet meer spelen denk ik. Als Fomitschow niet speelt, dan zal het Gmeiner zijn en als dat ook niet kan zal hij wel weer iets gaan doen met Buwalda en Heinloth net als tegen AZ.
Hoe weinig Leiwa ook moge verdienen,dat verlengen was natuurlijk niet best.Kan me die wedstrijd tegen jong ajax nog voor de geest halen,hij stond toen echt op 3 meter te dekken anders werd hij er nog uitgelopen.Klaarstomen voor assistent-trainer.Ronnie de groot 2.0 voor de toekomst.Ook de ideale mentaliteit om de A1 te trainen.
vwb Leiwe als Ronny, als je geen Nijmo bent, begrijp je de helft niet. Maar zijn Duits en Engels zal wel redelijk verstaanbaar zijn. :wink:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Voorwaarts »

Nijmegen0413 schreef:Lijkt mij een aardige aanwinst. Maar wel op de lange termijn. Ook wel grappig, speelde op het afgelopen jeugd EK alle 3 de groepswedstrijden als aanvaller. Lijkt me dus een multifunctionele speler. Links en rechtsback en ook nog eens een optie voor de flanken voorin. Verder tweebenig, veel snelheid, felle jongen en dus drang naar voren. Verdedigend nog even afwachten maar maakte tegen Sociedad een felle en sterke indruk ondanks zijn lengte. Een bijtertje en beetje type Kane. Denk dat dit op den duur een uitstekende back voor ons kan worden!
Zo wilt Hyballa ook spelen met zijn backs. Verdedigend zijn mannetje staan en in balbezit hoog staan tegen de zijlijn (pressing). Daarom voldoet een standaard LB dus niet bij dit nec. En al helemaal geen Nederlandse LB. Opbouwen doet nec niet persé via de backs, maar direct naar voren! Voorwaarts.
(Jaja dit wordt mijn seizoen) :sjaal:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Nijmegen0413 »

Voorwaarts schreef:
Nijmegen0413 schreef:Lijkt mij een aardige aanwinst. Maar wel op de lange termijn. Ook wel grappig, speelde op het afgelopen jeugd EK alle 3 de groepswedstrijden als aanvaller. Lijkt me dus een multifunctionele speler. Links en rechtsback en ook nog eens een optie voor de flanken voorin. Verder tweebenig, veel snelheid, felle jongen en dus drang naar voren. Verdedigend nog even afwachten maar maakte tegen Sociedad een felle en sterke indruk ondanks zijn lengte. Een bijtertje en beetje type Kane. Denk dat dit op den duur een uitstekende back voor ons kan worden!
Zo wilt Hyballa ook spelen met zijn backs. Verdedigend zijn mannetje staan en in balbezit hoog staan tegen de zijlijn (pressing). Daarom voldoet een standaard LB dus niet bij dit nec. En al helemaal geen Nederlandse LB. Opbouwen doet nec niet persé via de backs, maar direct naar voren! Voorwaarts.
(Jaja dit wordt mijn seizoen) :sjaal:
Klopt helemaal. Daarom word het een steeds groter raadsel wie in hemelsnaam onze vriend Heinloth heeft gescout. Ze zullen wel gedacht hebben, Bundesliga ervaring, Duits, transfervrij, Duits, transfervrij. Echt bizar hoe je met 2 aanvallende en vlugge backs wilt spelen en dan met zo'n speler op de proppen komt. Heinloth is een tegenpool van wat ik net schets. Lijkt alsof ze gewoon op hoop van zegen zo'n speler halen en niet kijken naar wat voor een type het is, want past absoluut niet in het spelletje wat Hyballa wil spelen. Daarin zijn (aanvallende) backs juist belangrijk.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Gijscoman »

Nijmegen0413 schreef:
Voorwaarts schreef:
Nijmegen0413 schreef:Lijkt mij een aardige aanwinst. Maar wel op de lange termijn. Ook wel grappig, speelde op het afgelopen jeugd EK alle 3 de groepswedstrijden als aanvaller. Lijkt me dus een multifunctionele speler. Links en rechtsback en ook nog eens een optie voor de flanken voorin. Verder tweebenig, veel snelheid, felle jongen en dus drang naar voren. Verdedigend nog even afwachten maar maakte tegen Sociedad een felle en sterke indruk ondanks zijn lengte. Een bijtertje en beetje type Kane. Denk dat dit op den duur een uitstekende back voor ons kan worden!
Zo wilt Hyballa ook spelen met zijn backs. Verdedigend zijn mannetje staan en in balbezit hoog staan tegen de zijlijn (pressing). Daarom voldoet een standaard LB dus niet bij dit nec. En al helemaal geen Nederlandse LB. Opbouwen doet nec niet persé via de backs, maar direct naar voren! Voorwaarts.
(Jaja dit wordt mijn seizoen) :sjaal:
Klopt helemaal. Daarom word het een steeds groter raadsel wie in hemelsnaam onze vriend Heinloth heeft gescout. Ze zullen wel gedacht hebben, Bundesliga ervaring, Duits, transfervrij, Duits, transfervrij. Echt bizar hoe je met 2 aanvallende en vlugge backs wilt spelen en dan met zo'n speler op de proppen komt. Heinloth is een tegenpool van wat ik net schets. Lijkt alsof ze gewoon op hoop van zegen zo'n speler halen en niet kijken naar wat voor een type het is, want pas absoluut niet in het spelletje wat Hyballa wil spelen. Want daarin zijn backs juist belangrijk.
Ik ben er vrij zeker van dat Heinloth door Hoekman is gehaald. Hoekman is volgens Futuralis tijdens het trainingskamp weggegaan naar Duitsland en aan het einde van het kamp komt hij naar de wedstrijd Hannover - NEC samen met Heinloth.
Trouwens ben ik niet zo negatief t.o.v. Heinloth als sommigen hier. Vind hem een bruikbare speler, die nog moet groeien in zijn rol. Ik moet overigens wel toegeven, dat Buwalda op dit moment als rechtsback het beter doet en zo doende een basisplaats verdient.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef: Ik ben er vrij zeker van dat Heinloth door Hoekman is gehaald. Hoekman is volgens Futuralis tijdens het trainingskamp weggegaan naar Duitsland en aan het einde van het kamp komt hij naar de wedstrijd Hannover - NEC samen met Heinloth.
Hoekman en Hyballa doen alles samen. Hyballa kent Heinloth en Hoekman overtuigt het technisch hart de rechtsback te halen.
Gijscoman schreef:Trouwens ben ik niet zo negatief t.o.v. Heinloth als sommigen hier. Vind hem een bruikbare speler, die nog moet groeien in zijn rol. Ik moet overigens wel toegeven, dat Buwalda op dit moment als rechtsback het beter doet en zo doende een basisplaats verdient.
Heinloth kan niet verdedigen. Dat is zijn zwakte.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door ForzaVakZ »

Weer een verdediger waar je niks aan hebt bij een corner tegen. Zelfs te klein om bij een van
de doelpalen te zetten.
Gelukkig hebben we Dumic!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Wessel »

Ik zou zeggen, zet hem boven op het doel. Dan kan hij alles wegschoppen wat binnen zijn bereik komt.Volgens mij voorzien de spelregels niet in een dergelijk scenario. En gegarandeerd dat je daar een heleboel "likes" mee krijgt op Twitter, Instagram etc.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door jasper491 »

Dat ik moest zoeken naar het topic van deze speler zegt genoeg maar goed; vertrokken naar HSV.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door NECwijchen »

jasper491 schreef:Dat ik moest zoeken naar het topic van deze speler zegt genoeg maar goed; vertrokken naar HSV.
Voordat mensen gaan schrikken: hij gaat naar HSV II, uitkomend in de Regioliga Nord.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door Nummer 11 »

Bedankt voor alle mooie momenten! :sjaal:

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door martijn5 »

En de volgende topper gaat ons verlaten, bedankt!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fabian Gmeiner

Bericht door LT »

Reacties bij aankomst en bij vertrek, that's it.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten