Edwin de Kruijff

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door eniesee12 »

Wat een laffe kut is die de kruijf. Eerst zadelt hij nec met zo'n selectie op enen nu het zinkende schip verlaten. Maar ben blij die hij opgetyft is en hoop dat dat hele verhaaltje van zijn maat rob alfen ook niet doorgaat.
Laatst gewijzigd door eniesee12 op zo 28 mei 2017, 20:35, 2 keer totaal gewijzigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

Jota schreef:
zuurpruim schreef:
Jota schreef:
Jorrit77 schreef:Ik hoor dat er grote bonje is geweest en dat MB geen stuiver meer gaat investeren. Hij was het niet eens met De aanstelling van de nieuwe trainer. Voor wat het waard is..
Als dit betekent dat we en grote geldschieter gaan verliezen dan zullen we maar geen tekorten moeten hebben
Als dat zo is word ik ook een beetje moe van Boekhoorn met dat iedere keer roepen dat hij er geen cent meer insteekt.
Die roept dat ook uit emotie. Hij wil niet de baas worden van de club maar ik denk wel dat hij als geen ander weet hoe je de organisatie structureel goed neerzet. Ik denk dat het betrekken van de sponsoren best wel kan bij beleidsmatige beslissingen, echter kan sponsor nooit eisen dat een speler moet spelen. Dus geen onderdeel van het technisch hart/ technische structuur.
Ik geloof in Hoekman waarbij enerzijds onze talenten kansen moeten krijgen, in elke linie een klasbak aangevulde spelers van een buitenlandse topclub waarmee we gaan samenwerken.
Echter ligt Hoekmans zwakte in zijn manier van communiceren. Het kan een ongeleid projectiel zijn maar hij heeft wel de visie en knowhow.
Wat is de visie van Hoekman dan omtrent NEC?

jbnmgn

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door jbnmgn »

eniesee12 schreef:Wat een laffe kut is die de kruijf. Eerst met zo'n selectie opgezadeld worden en nu het zinkende schip verlaten. Maar ben blij die hij opgetyft is en hoop dat dat hele verhaaltje van zijn maat rob alfen ook niet doorgaat.
En laat hij meteen die v Ingen meenemen!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door DJTEEF! »

Futuralis, kom er maar in!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door vak Oost »

DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
Nummer 11 schreef:Edwin, bedankt voor de mooie selectie dit jaar!
Hij kwam pas in November binnen ... de selectie is mede ingekocht op advies van Futuralis / Hyballa / Hoekman
Nou. Burnet (niet fit en een prutser), Messaoud (niet fit en een prutser) en Larsson (blijkbaar een nog grotere prutser dan Mayi/ Awoniyi) waren ook niet bepaald voltreffers, vind je wel?
En de prutsers die er inmiddels al waren: Heinloth, Fomitschow, Gmeiner, Mauk, von Haacke, Awoniyi, Ofosu, Mayi ... allen succes nummers
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door DJTEEF! »

vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
Nummer 11 schreef:Edwin, bedankt voor de mooie selectie dit jaar!
Hij kwam pas in November binnen ... de selectie is mede ingekocht op advies van Futuralis / Hyballa / Hoekman
Nou. Burnet (niet fit en een prutser), Messaoud (niet fit en een prutser) en Larsson (blijkbaar een nog grotere prutser dan Mayi/ Awoniyi) waren ook niet bepaald voltreffers, vind je wel?
En de prutsers die er inmiddels al waren: Heinloth, Fomitschow, Gmeiner, Mauk, von Haacke, Awoniyi, Ofosu, Mayi ... allen succes nummers
Ik zeg niet dat de partijen die jij noemt niet verantwoordelijk zijn, ik zeg alleen dat het gepruts van de Kruijff ook niet heeft geholpen. Blij dat hij is opgerot!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

Blijkbaar weg omdat ook hij het technisch hart niet kon waarderen.Bons Oprotten!!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Gerard Lopez »

Hoera! De Kruijff weg en dan neem ik toch voor 99% zeker aan dat Alflen ook niet meer komt?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:Hoera! De Kruijff weg en dan neem ik toch voor 99% zeker aan dat Alflen ook niet meer komt?
Fijn! Laten we gewoon zonder trainer de eerste divisie in gaan. Dan gaat het zeer zeker fantastisch. NOT

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Gerard Lopez schreef:Hoera! De Kruijff weg en dan neem ik toch voor 99% zeker aan dat Alflen ook niet meer komt?
Fijn! Laten we gewoon zonder trainer de eerste divisie in gaan. Dan gaat het zeer zeker fantastisch. NOT
Ik denk dat er heel veel brieven binnen zijn gekomen,er zijn honderden trainers zonder job,de meesten kijken niet zo nauw dus dat wordt wel ingevuld.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
Gerard Lopez schreef:Hoera! De Kruijff weg en dan neem ik toch voor 99% zeker aan dat Alflen ook niet meer komt?
Fijn! Laten we gewoon zonder trainer de eerste divisie in gaan. Dan gaat het zeer zeker fantastisch. NOT
Zou Eric Meijers niet te porren zijn ? Dan kunnen we tevens bij Archilles gaan shoppen voor de buitenkansjes
Alles komt goed !!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door valkhof »

ook de spelers groep is niet onverdeeld over alflen

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door valkhof »

gewoon een paleis revolutie

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

valkhof schreef:ook de spelers groep is niet onverdeeld over alflen
Boeien die zijn bijna allemaal vertrokken straks.En diegene die misschien blijven,Ferdi,Groeneveld,wat weten die nou van trainers?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

valkhof schreef:gewoon een paleis revolutie
ja en waarschijnlijk met Tsaar Hoekman 1

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Sjoerdbemmel »

wat kan edwin kruijff hier nou aan doen? zit gewoon geen visie in deze club, ze huren jan en alleman in om ze vervolgens een maand later weer eruit te knikkeren.. wat een grap :lol:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Arjan van Hout »

Gerard Lopez schreef:Hoera! De Kruijff weg en dan neem ik toch voor 99% zeker aan dat Alflen ook niet meer komt?
Heeft niks met elkaar te maken

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Arjan van Hout »

Sjoerdbemmel schreef:wat kan edwin kruijff hier nou aan doen? zit gewoon geen visie in deze club, ze huren jan en alleman in om ze vervolgens een maand later weer eruit te knikkeren.. wat een grap :lol:
Hij wil zelf niet door

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

Arjan van Hout schreef:
Sjoerdbemmel schreef:wat kan edwin kruijff hier nou aan doen? zit gewoon geen visie in deze club, ze huren jan en alleman in om ze vervolgens een maand later weer eruit te knikkeren.. wat een grap :lol:
Hij wil zelf niet door
Ook hij trok het technisch hart niet,het wordt wel erg gênant want hij is niet de eerste

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Pol »

zuurpruim schreef:
Arjan van Hout schreef:
Sjoerdbemmel schreef:wat kan edwin kruijff hier nou aan doen? zit gewoon geen visie in deze club, ze huren jan en alleman in om ze vervolgens een maand later weer eruit te knikkeren.. wat een grap :lol:
Hij wil zelf niet door
Ook hij trok het technisch hart niet,het wordt wel erg gênant want hij is niet de eerste
Het zal blijven gebeuren zolang we deze structuur handhaven

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door valkhof »

zuurpruim schreef:
valkhof schreef:ook de spelers groep is niet onverdeeld over alflen
Boeien die zijn bijna allemaal vertrokken straks.En diegene die misschien blijven,Ferdi,Groeneveld,wat weten die nou van trainers?
haha, weet bijna zeker dat ferdi bv zijn toekomst wel laat afhangen van een rob alfen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door valkhof »

zuurpruim schreef:
valkhof schreef:gewoon een paleis revolutie
ja en waarschijnlijk met Tsaar Hoekman 1
nou nee, ook al had ik het voor met danny maar ik moet mijn mening herzien. dat danny gelijk had mbt de onrust/tweespalt binnen nec wbt rob alflen, dat is een feit maar zijn uitlatingen schaden de club meer da het goed doet ook al heeft in de regel wel gewoon gelijk

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door zuurpruim »

valkhof schreef:
zuurpruim schreef:
valkhof schreef:ook de spelers groep is niet onverdeeld over alflen
Boeien die zijn bijna allemaal vertrokken straks.En diegene die misschien blijven,Ferdi,Groeneveld,wat weten die nou van trainers?
haha, weet bijna zeker dat ferdi bv zijn toekomst wel laat afhangen van een rob alfen.
Nou dan bellen we Robbie toch gewoon af? :lol:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door TT »

Ik kan me niet voorstellen dat Alflen echt gaat komen. Zou wel het toppunt zijn. Even je vriend ergens binnenkruien en er vervolgens zelf tussenuit peren.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Edwin de Kruijff

Bericht door Gerd »

Ik denk dat Alfen niet komt, anders geeft De Kruijff niet zijn ontslag aan. Zal voor hem een principe kwestie zijn. Vandaar zijn ontslag.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten