Arnaut Groeneveld

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Train je buikspieren! Dat helpt tegen rugklachten.
:withstupid:
En jullie denken dat ik geen sixpack heb?? :crazy2:
Dan moet je er meer kopen. Als je er maar genoeg wegdrinkt, voel je niks meer.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jsentani »

bertje schreef:Werd in de node gemist, hopelijk is zijn rugblessure niet ernstig..
:withstupid: Weet iemand de status? Zonder Arnaut geen promotie.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Wim1970 »

Arnaut is de nieuwe nijmeegse parel! Keurig ventje die netjes met de dames omgaat.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door bertje »

Ik neem aan dat Jetipo inmiddels ook genezen is van Langil. Zolang Bogers trainer is zijn we treurig genoeg zo goed als afhankelijk van deze jongen, toch wel treurig om te stellen met zo'n goede selectie..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:Ik neem aan dat Jetipo inmiddels ook genezen is van Langil. Zolang Bogers trainer is zijn we treurig genoeg zo goed als afhankelijk van deze jongen, toch wel treurig om te stellen met zo'n goede selectie..
Vergeet Rayhi niet. Die heeft ons bijzonder vaak punten opgeleverd met doelpunten, wanneer het bij niemand liep.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
bertje schreef:Ik neem aan dat Jetipo inmiddels ook genezen is van Langil. Zolang Bogers trainer is zijn we treurig genoeg zo goed als afhankelijk van deze jongen, toch wel treurig om te stellen met zo'n goede selectie..
Vergeet Rayhi niet. Die heeft ons bijzonder vaak punten opgeleverd met doelpunten, wanneer het bij niemand liep.
En toch zie ik liever Larsson als Rayhi. Larsson kan namelijk ook een goal maken maar heeft veel meer oog voor zijn medespelers.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Niet mee op trainingskamp. Poeh die ligt er dus nog wel even uit.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:Niet mee op trainingskamp. Poeh die ligt er dus nog wel even uit.
Ja dat zal nog wel een maandje of wat duren. Hopelijk rond februari/maart weer inzetbaar.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door burp »

je zag het eigenlijk al met dat proberen er toch weer bij te zijn bij een wedstrijd.
Dat had dus gewoon nee moeten zijn en hopelijk is het daardoor niet verergert en duurt het nu langer.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jsentani »

Tiel schreef:Niet mee op trainingskamp. Poeh die ligt er dus nog wel even uit.
Wat heeft hij dan precies, ik lees alleen rugblessure. Hernia of zo? Verschoven rugwervels?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Wim1970 »

Het is toch niet te geloven toch...wat een pech...ik ben er kapot van. Wat een slecht nieuws dit. Ineens geen kampioensfavoriet meer, geen promotie, helemaal niets.. alleen maar jaren in de krochten van de Jupiler spelen..gadverdamme. Neem meteen maar een biertje bij mn ontbijt.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door GV »

Wim1970 schreef:Wat een slecht nieuws dit. Ineens geen kampioensfavoriet meer, geen promotie, helemaal niets.. alleen maar jaren in de krochten van de Jupiler spelen.
:withstupid: Het zou zo maar waar kunnen zijn, het een tijd niet meedoen van dit soort spelers.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door DR »

GV schreef:
Wim1970 schreef:Wat een slecht nieuws dit. Ineens geen kampioensfavoriet meer, geen promotie, helemaal niets.. alleen maar jaren in de krochten van de Jupiler spelen.
:withstupid: Het zou zo maar waar kunnen zijn, het een tijd niet meedoen van dit soort spelers.
Gezien de wedstrijden tegen Dordrecht en jong AZ kunnen we het doel niet meer vinden inderdaad.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door JBNMGN »

GV schreef:
Wim1970 schreef:Wat een slecht nieuws dit. Ineens geen kampioensfavoriet meer, geen promotie, helemaal niets.. alleen maar jaren in de krochten van de Jupiler spelen.
:withstupid: Het zou zo maar waar kunnen zijn, het een tijd niet meedoen van dit soort spelers.
Als alleen Groeneveld niet mee doet kunnen we het nog wel opvangen. Een groter probleem krijgen we als er een aantal spelers in de winterstop verkocht gaan worden.
De spelers die een aflopend contract hebben en niet bij willen tekenen gewoon houden tot het einde en niet voor een paar losse centen weg laten gaan in de winterstop want dan hou je niets meer over en wordt je geen kampioen.
En dan heb ik het onder andere over:

Delle, vd Pavert, Verdonk, Golla, Heinloth, Sturing, Schuurman, Bikel, Breinburg, Achahbar, Sleegers, Langil en Rayhi

En dan heb je nog Larsson, Kadioglu en Groeneveld die wellicht nog kans maken om weg gekocht te worden in de winterstop. Deze laatste 3 kunnen we niet missen om kampioen te worden net als een groot aantal waarvan de contracten aflopen. Ik zou zeggen hou alles binnen de club tot einde seizoen. Bovenstaande spelers zullen bij elkaar opgeteld niet het zout in de pap opbrengen als ze in de winterstop zouden vertrekken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door LT »

JBNMGN schreef: En dan heb ik het onder andere over:

Delle, vd Pavert, Verdonk, Golla, Heinloth, Sturing, Schuurman, Bikel, Breinburg, Achahbar, Sleegers, Langil en Rayhi
Hoe denk jij dat PEC en Feyenoord reageren als we hun spelers gaan verkopen?

Verder ga je voor Heinloth, Sturing, Rayhi, Langil geen bod krijgen waarvoor je ze wil laten gaan. Alleen Breinburg lijkt me reëel, maar gezien de rol die hij inneemt (het aanmoedigen van het doen van transfers op jonge leeftijd) zou ik dat niet eens erg vinden. Voor die positie heb je met Bikel al een Eredivisie-waardig alternatief op de bank zitten.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Sandertjuh85 »

De kans dat we Verdonk vd Pavert en Achahbar verkopen lijkt me niet heel groot..

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door LT »

Sandertjuh85 schreef:De kans dat we Verdonk vd Pavert en Achahbar verkopen lijkt me niet heel groot..
Afbeelding

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door JBNMGN »

LT schreef:
JBNMGN schreef: En dan heb ik het onder andere over:

ik heb voor het gemak alle spelers met een aflopend contract neergezet

Delle, vd Pavert, Verdonk, Golla, Heinloth, Sturing, Schuurman, Bikel, Breinburg, Achahbar, Sleegers, Langil en Rayhi
Hoe denk jij dat PEC en Feyenoord reageren als we hun spelers gaan verkopen?

Oh, mag dat niet? :biggrin:


Verder ga je voor Heinloth, Sturing, Rayhi, Langil geen bod krijgen waarvoor je ze wil laten gaan. Alleen Breinburg lijkt me reëel, maar gezien de rol die hij inneemt (het aanmoedigen van het doen van transfers op jonge leeftijd) zou ik dat niet eens erg vinden. Voor die positie heb je met Bikel al een Eredivisie-waardig alternatief op de bank zitten.Breinburg brengt ook in de winterstop niks op, althans geen groot bedrag, dus houden tot einde seizoen. Is voor hem ook beter, kan hij meer vragen (of hij dat ook krijgt....)
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door DR »

Sandertjuh85 schreef:De kans dat we Verdonk vd Pavert en Achahbar verkopen lijkt me niet heel groot..
Bovendien hebben we voor Pavert en Achachbar een eenzijdige optie om het om te zetten in een definitief contract. Die clausule is er niet bij Verdonk. ook bij Langil zit een optie voor jaar verlenging.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

's nachts hardlopen en salto's maken op een trampoline is dat verstandig met een rugblessure?

Ik blijf het een heel vreemd verhaal vinden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door harold »

Tiel schreef:'s nachts hardlopen en salto's maken op een trampoline is dat verstandig met een rugblessure?

Ik blijf het een heel vreemd verhaal vinden.
Waar staat dat verhaal?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Arjan van Hout »

harold schreef:
Tiel schreef:'s nachts hardlopen en salto's maken op een trampoline is dat verstandig met een rugblessure?

Ik blijf het een heel vreemd verhaal vinden.
Waar staat dat verhaal?
Is ook de eerste keer dat ik dit hoor

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Arjan van Hout schreef:
harold schreef:
Tiel schreef:'s nachts hardlopen en salto's maken op een trampoline is dat verstandig met een rugblessure?

Ik blijf het een heel vreemd verhaal vinden.
Waar staat dat verhaal?
Is ook de eerste keer dat ik dit hoor
Zijn eigen Instagram. Geen verhaal maar gewoon beeld. Een tijdje terug liep hij 's nachts om 3 uur. Nu om 0.00 uur geloof ik en salto's maken op een trampoline een stuk of tig.

Maar goed je ziet wel meer vreemde dingen. Rayhi hamstring, volgens mij is het dan zeer onverstandig om naar Parijs te rijden. Maar bij NEC kan dat allemaal.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Wim1970 »

Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
harold schreef:
Tiel schreef:'s nachts hardlopen en salto's maken op een trampoline is dat verstandig met een rugblessure?

Ik blijf het een heel vreemd verhaal vinden.
Waar staat dat verhaal?
Is ook de eerste keer dat ik dit hoor
Zijn eigen Instagram. Geen verhaal maar gewoon beeld. Een tijdje terug liep hij 's nachts om 3 uur. Nu om 0.00 uur geloof ik en salto's maken op een trampoline een stuk of tig.

Maar goed je ziet wel meer vreemde dingen. Rayhi hamstring, volgens mij is het dan zeer onverstandig om naar Parijs te rijden. Maar bij NEC kan dat allemaal.
Rayhi liet zich berijden, das wat anders..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door RJ »

Filmpje van Ferdi en Arnaut op PANNA TV (voetbalkanaal voor kinderen)

https://tradecast.panna-tv.nl/watch/38

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten