Arnaut Groeneveld

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door bertje »

Nooit meer een penalty laten nemen. BVD.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Henkiepenkie »

Egoïstische snotaap.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Gijscoman »

Henkiepenkie schreef:Egoïstische snotaap.
Volgens mij eiste hij hem niet op o.i.d. Hij leek de penalty toebedeeld gekregen. Is natuurlijk gezien de laatste penalty stom, maar om hem dan uit te schelden gaat mij te ver.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Gerher »

Laat wederom niets zien. Zie mijn eerdere commentaar.

En penaties voortaan naar Braken of Breinburg graag.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Henkiepenkie »

Gijscoman schreef:
Henkiepenkie schreef:Egoïstische snotaap.
Volgens mij eiste hij hem niet op o.i.d. Hij leek de penalty toebedeeld gekregen. Is natuurlijk gezien de laatste penalty stom, maar om hem dan uit te schelden gaat mij te ver.
Meerdere momenten. Die bal op de achterlijn bijvoorbeeld. Geef hem voor ipv alleen maar iedereen uit proberen te spelen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Juul »

Hij begint sterallures te krijgen, maar als tegen Emmen 3 van de 4 acties mislukken zou ik daar nog even mee wachten.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jetipo »

Hij speelt m.i. inderdaad vaak wat te egoïstisch, van: 'Kijk mij eens goed kunnen voetballen.' Als dat zo blijkt te zijn, dan moet dat egoïsme eruit gehaald worden door iemand met overwicht.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
Henkiepenkie schreef:Egoïstische snotaap.
Volgens mij eiste hij hem niet op o.i.d. Hij leek de penalty toebedeeld gekregen. Is natuurlijk gezien de laatste penalty stom, maar om hem dan uit te schelden gaat mij te ver.
:withstupid: Hij scheldt ook niet, het is gewoon een egoïstische snotaap.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Gerard Lopez »

Deze jongen kan er niks aan doen dat hij de penalty moet nemen. Het is gewoon debiel dat Bogers hem als 1e man heeft, zeker na vorige week. Volgens mij is er deze week niet eens over penalties gesproken en daarom stond Groeneveld nog 1e op de lijst.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Gerard Lopez schreef:Deze jongen kan er niks aan doen dat hij de penalty moet nemen. Het is gewoon debiel dat Bogers hem als 1e man heeft, zeker na vorige week. Volgens mij is er deze week niet eens over penalties gesproken en daarom stond Groeneveld nog 1e op de lijst.
Lijkt mij niet dat hij op 1 staat. Leek er vorige week ook al niet op.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door pjottr »

da's nog veel erger dan...als de nummer 1 zich niet eens meldt...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:da's nog veel erger dan...als de nummer 1 zich niet eens meldt...
Vorige week heeft hij bij 2 man de bal uit handen gehaald.


Een trainer die het allemaal maar laat gebeuren, dat is het probleem.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door valkhof »

van top speler naar flutspeler

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nr1 NEC »

NECvooralles schreef:Breinburg zei dat Arnaut hem perse wilde nemen.
Ik snap dat aan de ene kant ook wel echt enorm, om revanche te nemen, maar als het dan zo mislukt en hem zo slecht in schiet oh oh oh

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door mschr »

NECvooralles schreef:Breinburg zei dat Arnaut hem perse wilde nemen.
Laten we bij de volgende teambespreking afspreken dat Breinburg ze weer gaat nemen, hoe groot de wens van Groeneveld ( driemaal is scheepsrecht!) ook moge wezen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door LT »

NECvooralles schreef:Breinburg zei dat Arnaut hem perse wilde nemen.
En dan is er niemand met personality die zegt: hey vriend, je komt net kijken en miste vier wedstrijdminuten geleden er nog een... die bal laat je lekker liggen?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
NECvooralles schreef:Breinburg zei dat Arnaut hem perse wilde nemen.
Laten we bij de volgende teambespreking afspreken dat Breinburg ze weer gaat nemen, hoe groot de wens van Groeneveld ( driemaal is scheepsrecht!) ook moge wezen.
Altijd je spits de pingels laten nemen. Braken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door zuurpruim »

Deze jongen heeft een prima voorbereiding gekend en denkt nu even de superster uit te gaan hangen in zijn drang naar een transfer.Ze hebben allemaal in de smiezen(en als ze dat zelf niet hebben wel hun zaakwaarnemer)dat als Grot een financiële klapper kan maken ze dat ook denken te kunnen.Als hij opeens de pingels wil nemen wil hij gewoon zijn moyenne omhoog krikken.Totaal geen teamspeler dus,bah.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Curva »

zuurpruim schreef:Deze jongen heeft een prima voorbereiding gekend en denkt nu even de superster uit te gaan hangen in zijn drang naar een transfer.Ze hebben allemaal in de smiezen(en als ze dat zelf niet hebben wel hun zaakwaarnemer)dat als Grot een financiële klapper kan maken ze dat ook denken te kunnen.Als hij opeens de pingels wil nemen wil hij gewoon zijn moyenne omhoog krikken.Totaal geen teamspeler dus,bah.
:withstupid:
Datzelfde gevoel bekroop mij gisteren ook....terwijl ie eigenlijk nog geen reet heeft laten zien

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Bogers beslist ook al niet eens meer wie de penalty's neemt. Vorige week zeggen dat Breinburg nummer 1 is op her lijstje om de week erop weer Groeneveld te laten nemen. Niemand die Bogers serieus neemt. En als Groeneveld toestemming krijgt van Greg om hem te nemen, tuurlijk pakt die hem dan. Is voor ons nog steeds een topper maar hij kan het ook niet alleen. En ondanks de veelal dubbele dekking kan hij 9 van de 10 keer alleen maar de bal terug spelen oo Verdonk. Niet meteen afbranden deze jongen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:Bogers beslist ook al niet eens meer wie de penalty's neemt. Vorige week zeggen dat Breinburg nummer 1 is op her lijstje om de week erop weer Groeneveld te laten nemen. Niemand die Bogers serieus neemt. En als Groeneveld toestemming krijgt van Greg om hem te nemen, tuurlijk pakt die hem dan. Is voor ons nog steeds een topper maar hij kan het ook niet alleen. En ondanks de veelal dubbele dekking kan hij 9 van de 10 keer alleen maar de bal terug spelen oo Verdonk. Niet meteen afbranden deze jongen.
Maar hij is net zo veel schuldig aan de Nederlaag dan Bogers. Pingel en veel te veel voor zichzelf.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Bogers beslist ook al niet eens meer wie de penalty's neemt. Vorige week zeggen dat Breinburg nummer 1 is op her lijstje om de week erop weer Groeneveld te laten nemen. Niemand die Bogers serieus neemt. En als Groeneveld toestemming krijgt van Greg om hem te nemen, tuurlijk pakt die hem dan. Is voor ons nog steeds een topper maar hij kan het ook niet alleen. En ondanks de veelal dubbele dekking kan hij 9 van de 10 keer alleen maar de bal terug spelen oo Verdonk. Niet meteen afbranden deze jongen.
Maar hij is net zo veel schuldig aan de Nederlaag dan Bogers. Pingel en veel te veel voor zichzelf.
Veel te veel voor zichzelf in nonsens. Had op de achterlijn de bal eventueel eerder terug moeten spelen maar verder viel dat reuze mee. Penalty klopt natuurlijk wel. Je had lekker vroeg in de wedstrijd wat vertrouwen kunnen tanken maar helaas mistte Groeneveld.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Bogers beslist ook al niet eens meer wie de penalty's neemt. Vorige week zeggen dat Breinburg nummer 1 is op her lijstje om de week erop weer Groeneveld te laten nemen. Niemand die Bogers serieus neemt. En als Groeneveld toestemming krijgt van Greg om hem te nemen, tuurlijk pakt die hem dan. Is voor ons nog steeds een topper maar hij kan het ook niet alleen. En ondanks de veelal dubbele dekking kan hij 9 van de 10 keer alleen maar de bal terug spelen oo Verdonk. Niet meteen afbranden deze jongen.
Maar hij is net zo veel schuldig aan de Nederlaag dan Bogers. Pingel en veel te veel voor zichzelf.
Veel te veel voor zichzelf in nonsens. Had op de achterlijn de bal eventueel eerder terug moeten spelen maar verder viel dat reuze mee. Penalty klopt natuurlijk wel. Je had lekker vroeg in de wedstrijd wat vertrouwen kunnen tanken maar helaas mistte Groeneveld.
De week ervoor trok hij de bal ook al bij iemand uit de handen.

Nogmaals veel te veel voor zichzelf.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door De Kletskop »

En nog steeds je meest gevaarlijke speler gisteren en bij iedere aanval bepalend.

bbq

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door bbq »

Zeer belangrijk dit seizoen met nu al 9 assist en 3 goals. Contract nu al openbreken dit gaat er weer een worden die ons financieel gezond houdt.

Mooie ontlading na de 1-0, dit komt helemaal goed!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten