Arnaut Groeneveld

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

Ben fan hoor. Heerlijke speler. Een van de lichtpuntjes met Kadioglu en Grot. Langdurig vastleggen deze jongens. Hoeven we al die exoten die niets toevoegen niet voor te halen.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door NECwijchen »

Eddy TT schreef:Ben fan hoor. Heerlijke speler. Een van de lichtpuntjes met Kadioglu en Grot. Langdurig vastleggen deze jongens. Hoeven we al die exoten die niets toevoegen niet voor te halen.
Heeft zeker potentie, maar vond hem gisteren weinig toevoegen...

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

NECwijchen schreef:
Eddy TT schreef:Ben fan hoor. Heerlijke speler. Een van de lichtpuntjes met Kadioglu en Grot. Langdurig vastleggen deze jongens. Hoeven we al die exoten die niets toevoegen niet voor te halen.
Heeft zeker potentie, maar vond hem gisteren weinig toevoegen...
Had een paar goede acties aan de achterlijn.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Momenteel de enige buitenspeler in de selectie die op techniek een mannetje voorbij kan komen. Legt daardoor wel veel risico in zijn acties en verliest daarin nog vaak de bal, daarin zal hij zijn acties nog beter moeten timen. Op dit moment onze gevaarlijkste buitenspeler.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door ForzaVakZ »

Brabander schreef:Ik vind het mooi dat de jeugdopleiding nu ook daadwerkelijk spelers af kan leveren aan het basisteam. Nu inderdaad een goed contract en passende begeleiding aanbieden.
We moeten niet de illusie hebben dat we, als deze jongens, echt doorbreken dat we ze kunnen behouden voor NEC.
Dat staat er altijd wel een club die deze jongens ophaalt, ook al is het dan maar voor op de bank.
We moeten ook niet de illusie hebben dat dit soort jongens doorbreken richting top. Doorbreken betekend voor ons dat ze vaste basisspeler worden bij nec met echt toegevoegde waarde in goals en assists en dan door naar AZ of Utrecht.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Brabander »

Vaak worden ze al eerder weggehaald, ter aanvulling van de rest van de selectie.
Het is een illusie dat je, als NEC zijnde, deze jongens rustig kunt laten groeien tot een volwaardige basisspeler.
Dan komt er al lang een zaakwaarnemer die een club heeft waar ze meer kunnen gaan verdienen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door LT »

Groeneveld heeft nooit één wedstrijd in de jeugd van NEC gespeeld hè?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Brabander »

Prima speler, die krijgt het komende jaar hopelijk veel speeltijd zodat hij wat minder balverlies lijdt. Mooie speler waarvoor je naar het stadion komt!

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Me..Goal »

NECvooralles schreef:Ja vind ik ook, mooie speler, met veel potentieel.
:withstupid: Maar dus we worden kampioen, Arnaut blinkt uit, en gaat direct naar b.v. Utrecht.
Hoeveel jeugd die doorbreekt hebben we nodig om het Tafellaken en Servet Syndroom van ons af te schudden?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Legendario »

Me..Goal schreef:
NECvooralles schreef:Ja vind ik ook, mooie speler, met veel potentieel.
:withstupid: Maar dus we worden kampioen, Arnaut blinkt uit, en gaat direct naar b.v. Utrecht.
Hoeveel jeugd die doorbreekt hebben we nodig om het Tafellaken en Servet Syndroom van ons af te schudden?
Ik heb nog nooit iemand over dat syndroom gehoord, dus het zal wel meevallen.

Maar uhm, welke jeugdelftallen heeft Arnaut allemaal doorlopen bij NEC?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DC
Berichten: 195
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 18:15
Locatie: Torhout, west vlaanderen, Belgie
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door DC »

Legendario schreef:
Me..Goal schreef:
NECvooralles schreef:Ja vind ik ook, mooie speler, met veel potentieel.
:withstupid: Maar dus we worden kampioen, Arnaut blinkt uit, en gaat direct naar b.v. Utrecht.
Hoeveel jeugd die doorbreekt hebben we nodig om het Tafellaken en Servet Syndroom van ons af te schudden?
Ik heb nog nooit iemand over dat syndroom gehoord, dus het zal wel meevallen.

Maar uhm, welke jeugdelftallen heeft Arnaut allemaal doorlopen bij NEC?
Was nogthans in de jaren negentig een heel bekend gezegde in de omgeving Nijmegen
Voormalig East side, voormalig vak K
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Me..Goal »

DC schreef:
Legendario schreef:
Me..Goal schreef:
NECvooralles schreef:Ja vind ik ook, mooie speler, met veel potentieel.
:withstupid: Maar dus we worden kampioen, Arnaut blinkt uit, en gaat direct naar b.v. Utrecht.
Hoeveel jeugd die doorbreekt hebben we nodig om het Tafellaken en Servet Syndroom van ons af te schudden?
Ik heb nog nooit iemand over dat syndroom gehoord, dus het zal wel meevallen.

Maar uhm, welke jeugdelftallen heeft Arnaut allemaal doorlopen bij NEC?
Was nogthans in de jaren negentig een heel bekend gezegde in de omgeving Nijmegen
Maar ik moet Legendario wel gelijk geven, na de eeuwwisseling zijn we standaard eredivisie materiaal geworden, maar gedachten/herinneringen veranderen snel.
Als het niet "goedgekomen" was onder Mario, waren er waarschijnlijk meer mensen geweest die hadden ervaren hoe het ook soms de andere kant op kan vallen.

Daarnaast heeft hij ook nog een punt aangaande de eigen jeugd, wij hebben graag de goede afdankers van de topclubs, en halen graag jeugdige toppers uit de "mindere" clubs.. Het is handel, betrokkenheid zoals vroeger zullen alleen de fans nog opbrengen, en misschien een materiaalcoach of interim trainer. De rest worden/zijn passanten.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

Groot talent hoor. Aan hem wordt in tegenstelling tot Kadioglu gelukkig nog niet getrokken. Maar als ik een eredivisieclub was zou voor deze jongen wel een paar ton over hebben.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Janssen »

Me..Goal schreef:
NECvooralles schreef:Ja vind ik ook, mooie speler, met veel potentieel.
:withstupid: Maar dus we worden kampioen, Arnaut blinkt uit, en gaat direct naar b.v. Utrecht.
Hoeveel jeugd die doorbreekt hebben we nodig om het Tafellaken en Servet Syndroom van ons af te schudden?
Zolang buitenlandse clubs alles wat los en vast zit in NL wegkaapt (ook al is het voor hun tweede elftal of bank) zal dit blijven. Voor ons maar ook voor bijvoorbeeld een Ajax (maar dan natuurlijk op een hoger niveau). Ik bedoel te zeggen dat Nederland door het grote geld uitgehold wordt. Daardoor gaat het niveau van de eredivisie ook elk jaar achteruit. Het enige positieve is dat bijna iedereen van iedereen kan winnen (nivellering).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door mschr »

Groeneveld, petje af. Alle dreiging kwam van hem. Met Rayhi als linksback en Groeneveld als linksbuiten spelen we elke JL-club aan gort, met uitzondering van twee clubs.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door necnmgn »

Deze jongen kan echt ontzettend goed voetballen. Bovendien werkt hij hard en heeft geen nare maniertjes. Hopen dat Heerenveen hem niet haalt als opvolger van dat talent dat naar Amsterdam gegaan is...

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Wim1970 »

Man of the Match, speelde een erg goeie pot! Nu deze lijn vasthouden en niet terugvallen..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jsentani »

necnmgn schreef:Deze jongen kan echt ontzettend goed voetballen. Bovendien werkt hij hard en heeft geen nare maniertjes. Hopen dat Heerenveen hem niet haalt als opvolger van dat talent dat naar Amsterdam gegaan is...
:withstupid: zonder hem wordt het een zwaar seizoen, met hem promotie.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door BertNEC »

necnmgn schreef:Deze jongen kan echt ontzettend goed voetballen. Bovendien werkt hij hard en heeft geen nare maniertjes. Hopen dat Heerenveen hem niet haalt als opvolger van dat talent dat naar Amsterdam gegaan is...
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door harold »

necnmgn schreef:Deze jongen kan echt ontzettend goed voetballen. Bovendien werkt hij hard en heeft geen nare maniertjes. Hopen dat Heerenveen hem niet haalt als opvolger van dat talent dat naar Amsterdam gegaan is...
Denk het niet. Het is nu nog te vroeg voor dat soort clubs om hem op te pikken. Moet Groeneveld eerst een heel seizoen goed presteren in de juup.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door NECwijchen »

Komt ook in interviews altijd goed, zelfverzekerd (niet té) en sympathiek over, erg blij met Arnaut, hoop dat hij zijn vorm vast kan blijven houden!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Trekt de lijn van een geweldige voorbereiding gelukkig door. Fantastische goal en 2 hele knappe assists. Heeft alles in zich om over 2/3 jaar terug te keren bij PSV.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door LT »

Gaat voor de speler van het jaar-bokaal op deze manier. Grandioos gespeeld.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door burp »

Psssst, stil nou (in ieder geval nog 10 dagen):
https://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de- ... groeneveld

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nr1 NEC »


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman en 25 gasten