Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Jeffry74 »

Iedereen heeft in 3 wedstrijden kunnen zien dat het beste aan Jordan zijn achternaam is.

Miskoop, tenzij het er een voor de lange termijn was.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Nummer 9 schreef:Als Mayi, Taiwo en Ofosu boven je verkozen worden, weet je dat Hyballa je zo goed als zeker heeft afgeschreven. Ik voorzie bijna een Maukscenario.
Als dat zo is moet Hyballa vrezen voor zijn baan want dan denk ik dat de investeerders er schoon genoeg van hebben.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door valkhof »

6 wedstrijden is die pas hier en we oordelen alsof hij hier al 2 jaar speelt, iets met tijd

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door tijnec »

Iemand enig idee waar Larsson afgelopen zaterdag was? Zat niet eens bij de selectie, terwijl hij de dag ervoor bij NEC TV nog vooruitblikte op de wedstrijd en afgelopen week ook aanwezig was op de training als ik het goed heb.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door SanderNEC »

tijnec schreef:Iemand enig idee waar Larsson afgelopen zaterdag was? Zat niet eens bij de selectie, terwijl hij de dag ervoor bij NEC TV nog vooruitblikte op de wedstrijd en afgelopen week ook aanwezig was op de training als ik het goed heb.
Op de tribune, naast zijn vader.
ForzaNEC.nl

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door tijnec »

SanderNEC schreef:
tijnec schreef:Iemand enig idee waar Larsson afgelopen zaterdag was? Zat niet eens bij de selectie, terwijl hij de dag ervoor bij NEC TV nog vooruitblikte op de wedstrijd en afgelopen week ook aanwezig was op de training als ik het goed heb.
Op de tribune, naast zijn vader.
Gepasseerd?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Onze trainer heeft geen enkel vertrouwen in hem.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nummer 9 »

mschr schreef:Onze trainer heeft geen enkel vertrouwen in hem.
Als je gepasseerd wordt voor Mayi en Taiwo, is het einde verhaal en kom je er (bijna) niet meer in (zie Mauk en Quincy).
いつでも戦える

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door pjottr »

De geldschieters zullen dolenthousisast zijn dat de ene na de andere afgeserveerd wordt door onze trainer :crazy:

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door ElMagico1983 »

Een vraag voor suppporters die naar traingen gaan en wellicht meer inzicht hebben. Een vriend van mij die weleens naar traingen gaat kijken zegt dat Larsson een "mannetje" is, slecht tot niet tegen kritiek kan en een weerwoord geeft. Mijn maat wil dingen nog weleens overdrijven dus ik vraag hier even een tweede opinie. Is in jullie optiek zijn analyse correct? Als dit namelijk klopt denk ik inderdaad dat Herr Hyballa totaal is met Larsson. Hij lijkt mij niet de type coach die zo'n jongen onder de arm neemt en laat opbloeien. Zo'n jongen schopt hij er rucksichtloss uit ben ik bang.
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door pjottr »

Bij een trainer die zelf zegt dat hij de belangrijkste man in de club is acht ik de kans inderdaad vrij gering.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gijscoman »

Toen Grot en Heinloth een tijdje niet in aanmerking kwamen voor speeltijd, werden ze ook door iedereen afgeschreven. En toch hebben die twee ook weer de mogelijkheid gehad om zich te bewijzen.
Wat Mauk en Larsson betreft: ik denk dat ze beide nog wat jong zijn. Voor jonge spelers uit het buitenland is de overstap naar NEC misschien toch wat groot. Beide spelen echter bijna standaard bij Jong NEC en zijn bovendien opgeroepen voor hun nationale jeugdelftallen. Laat ze eerst maar echt aan het Nederlandse voetbal wennen en dan zien we wel of het iets wordt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

ElMagico1983 schreef:Een vraag voor suppporters die naar traingen gaan en wellicht meer inzicht hebben. Een vriend van mij die weleens naar traingen gaat kijken zegt dat Larsson een "mannetje" is, slecht tot niet tegen kritiek kan en een weerwoord geeft. Mijn maat wil dingen nog weleens overdrijven dus ik vraag hier even een tweede opinie. Is in jullie optiek zijn analyse correct? Als dit namelijk klopt denk ik inderdaad dat Herr Hyballa totaal is met Larsson. Hij lijkt mij niet de type coach die zo'n jongen onder de arm neemt en laat opbloeien. Zo'n jongen schopt hij er rucksichtloss uit ben ik bang.
Valt reuze mee. Wat ik denk is dat deze jongen vrij getraumatiseerd is vertrokken bij Helsingborg met al het gezeik van de supporters.Dan heeft zo'n jongen een trainer nodig die een arm om zijn schouder slaat en hem zijn zelfvertrouwen teruggeeft want voetballen kan hij echt wel.Helaas is deze trainer niet zo.En dan moet ik altijd vreselijk lachen om al die mensen die roepen dat hij zo goed met zijn spelers om kan gaan. Hyballa heeft gewoon dictatoriale trekjes en dat geeft hij zelf ook gewoon toe.Als hij blijft zal er heel goed gekeken moeten worden naar wat voor soort spelers je binnenhaalt.In ieder geval geen Gmeiner,Mauk en Larsson types.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Toen Grot en Heinloth een tijdje niet in aanmerking kwamen voor speeltijd, werden ze ook door iedereen afgeschreven. En toch hebben die twee ook weer de mogelijkheid gehad om zich te bewijzen.
Wat Mauk en Larsson betreft: ik denk dat ze beide nog wat jong zijn. Voor jonge spelers uit het buitenland is de overstap naar NEC misschien toch wat groot. Beide spelen echter bijna standaard bij Jong NEC en zijn bovendien opgeroepen voor hun nationale jeugdelftallen. Laat ze eerst maar echt aan het Nederlandse voetbal wennen en dan zien we wel of het iets wordt.
Als je roept dat de spitsen slecht gescout zijn dan denk ik niet dat Hyballa nog veel vertrouwen heeft in Larsson,jij wel?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door pjottr »

Hoe denkt meneer Hyballa het tij te keren dan ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:Toen Grot en Heinloth een tijdje niet in aanmerking kwamen voor speeltijd, werden ze ook door iedereen afgeschreven. En toch hebben die twee ook weer de mogelijkheid gehad om zich te bewijzen.
Wat Mauk en Larsson betreft: ik denk dat ze beide nog wat jong zijn. Voor jonge spelers uit het buitenland is de overstap naar NEC misschien toch wat groot. Beide spelen echter bijna standaard bij Jong NEC en zijn bovendien opgeroepen voor hun nationale jeugdelftallen. Laat ze eerst maar echt aan het Nederlandse voetbal wennen en dan zien we wel of het iets wordt.
Als je roept dat de spitsen slecht gescout zijn dan denk ik niet dat Hyballa nog veel vertrouwen heeft in Larsson,jij wel?
De spitsen zijn ook slecht gescout. Mayi mist scorend vermogen. En Larsson is niet een speler die er direct staat. Larsson lijkt me een prima speler, maar geen speler die het acute probleem oplost. Derhalve is er niet juist gescout.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door burp »

De coach denkt niet dat ik goed genoeg ben. Voor nu. Hij heeft veel veranderd, niet alleen vooruit, maar het hele team. Het maakt deel uit van het voetbal, aldus Larsson.
http://www.fotbollskanalen.se/superetta ... ka-dem-ar/
Ok, googletranslate maar het punt is wel duidelijk.

En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Jordan Larsson

Bericht door Eddy TT »

Gelukkig heeft hij niet zo'n langlopend contract :crazy:

Overigens vind ik het nog wat vroeg hem af te schrijven. Jonge jongen. Nieuwe omgeving. Dat gaan niet altijd gelijk goed. Soms hebben ze even tijd nodig. Wellicht als hij straks de hele voorbereiding heeft meegedaan dat we zijn ware gezicht krijgen te zien. Heb bij bepaalde aannames etc.. toch wel iets gezien waarvan ik dacht dat dat een goede zou zijn/worden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

burp schreef: En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Maar de man heeft in de wedstrijden die hij speelde, nul komma nul indruk gemaakt. Het is totaal onduidelijk wat 's mans sterke punten zijn. Ik heb ze in ieder geval niet kunnen ontdekken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

Eddy TT schreef:Gelukkig heeft hij niet zo'n langlopend contract :crazy:

Overigens vind ik het nog wat vroeg hem af te schrijven. Jonge jongen. Nieuwe omgeving. Dat gaan niet altijd gelijk goed. Soms hebben ze even tijd nodig. Wellicht als hij straks de hele voorbereiding heeft meegedaan dat we zijn ware gezicht krijgen te zien. Heb bij bepaalde aannames etc.. toch wel iets gezien waarvan ik dacht dat dat een goede zou zijn/worden.
:withstupid: Hij heeft in ieder geval karakter, ik had dat filmpje nog niet eerder gezien maar hij weet wel hoe je met die gasten om moet gaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:
De coach denkt niet dat ik goed genoeg ben. Voor nu. Hij heeft veel veranderd, niet alleen vooruit, maar het hele team. Het maakt deel uit van het voetbal, aldus Larsson.
http://www.fotbollskanalen.se/superetta ... ka-dem-ar/
Ok, googletranslate maar het punt is wel duidelijk.

En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Hij wordt alleen niet afgeserveerd. Dat "För tillfället" wijst er vooral op dat Hyballa vindt dat Larsson op dit moment nog tekort komt voor het eerste. Dat is niet afserveren, maar concluderen dat Larsson meer voor de toekomst is dan voor het heden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:
De coach denkt niet dat ik goed genoeg ben. Voor nu. Hij heeft veel veranderd, niet alleen vooruit, maar het hele team. Het maakt deel uit van het voetbal, aldus Larsson.
http://www.fotbollskanalen.se/superetta ... ka-dem-ar/
Ok, googletranslate maar het punt is wel duidelijk.

En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Jij baseerd je via Google translateur en concludeerd dat hyballa hem helemaal afgeserveerd heeft?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Legendario »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:
De coach denkt niet dat ik goed genoeg ben. Voor nu. Hij heeft veel veranderd, niet alleen vooruit, maar het hele team. Het maakt deel uit van het voetbal, aldus Larsson.
http://www.fotbollskanalen.se/superetta ... ka-dem-ar/
Ok, googletranslate maar het punt is wel duidelijk.

En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Jij baseerd je via Google translateur en concludeerd dat hyballa hem helemaal afgeserveerd heeft?
Vanaf het begin is duidelijk gemaakt dat Larsson voor de toekomst gehaald werd er niet verwacht hoefde te worden dat hij er meteen stond. Jammer dat het bekende clubje het blijkbaar toch weer nodig vindt om hem af te schrijven.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door SanderNEC »

Legendario schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:
De coach denkt niet dat ik goed genoeg ben. Voor nu. Hij heeft veel veranderd, niet alleen vooruit, maar het hele team. Het maakt deel uit van het voetbal, aldus Larsson.
http://www.fotbollskanalen.se/superetta ... ka-dem-ar/
Ok, googletranslate maar het punt is wel duidelijk.

En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Jij baseerd je via Google translateur en concludeerd dat hyballa hem helemaal afgeserveerd heeft?
Vanaf het begin is duidelijk gemaakt dat Larsson voor de toekomst gehaald werd er niet verwacht hoefde te worden dat hij er meteen stond. Jammer dat het bekende clubje het blijkbaar toch weer nodig vindt om hem af te schrijven.
Het verwachtingspatroon is ook gewoon te hoog. Alle aankopen worden daardoor al vroeg afgeschreven door dat groepje.
ForzaNEC.nl

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
burp schreef: En dat is dan de grote winteraankoop die zo snel al wordt afgeserveerd door Hyballa. Daar worden de investeerders vast laaiend enthousiast over.
Maar de man heeft in de wedstrijden die hij speelde, nul komma nul indruk gemaakt. Het is totaal onduidelijk wat 's mans sterke punten zijn. Ik heb ze in ieder geval niet kunnen ontdekken.
Hij heeft een hele goede techniek en dat is vast wennen voor de staf die alleen hotse-knots-begonia voetballers tot zijn beschikking heeft voorin.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: linnec en 27 gasten