Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
Juul schreef:Hij zegt zelf een schaduwspits te zijn, maar daar heeft hij hier nooit gestaan. Daarom verdient hij een kans op die plek, maar dat wil niet zeggen dat ik 100% vertrouwen in hem heb. Hyballa en De Groot zagen het niet in hem dus waar zou dat vertrouwen op gebaseerd zijn? Tegen Emmen maakte hij weinig indruk. Tegen Emmen dus.
vertrouwen is bij mij al vanaf het begin gebaseerd geweest op zijn enorm goede techniek,deze jongen kan echt verschrikkelijk goed voetballen. Hyballa is simpel,die houdt niet van ietwat timide jongetjes en Ronny durfde het niet aan denk ik omdat hij zonder een greintje vertrouwen aanwezig was op de trainingen.Maar deze jongen is technischer beter onderlegd dan Vleminckx,Higdon,Grot en Santos bij elkaar.Laat die jongen lekker in de spits spelen of net erachter maar NIET als rechtsbuiten,dat is niet zijn plek.Ik zeg,15-20 goals in de Juup.
Het is bij jou echt hollen of stilstaan. Of het is de meest fantastische voetballer ooit, omdat hij wat geinige technische dingetjes heeft laten zie of het is een totale baggervoetballer, omdat hij een keer mis trapt (ietwat gechargeerd).
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door jetipo »

Legendario schreef:
jetipo schreef:
dolle dries schreef:
Legendario schreef: Het zal wel aan mijn leesvaardigheid en ervaring hier op het forum liggen. :wink:
Of je voelt jezelf natuurlijk direct aangesproken.
Overigens ben ik het met de opmerkingen van jetipo volledig eens.
Dank.

Overigens kan 'die', hier gebruikt als aanwijzend voornaamwoord naar een andere groep verwijzen. Dus het kan wel degelijk om verschillende groepen gaan. :wink: :biggrin:
Tuurlijk, stom van me. Ligt het toch aan mijn leesvaardigheid. Deze sommigen vinden iets en die sommigen vinden ook gelijk iets anders. :tu:
Haha, geintje natuurlijk. Je had gewoon gelijk. Met je leesvaardigheid is niks mis.

Maar goed, Larsson, ik ben nog niet onder de indruk en overtuigd. Ik heb hem, net als anderen, in actie gezien (Emmen oa) en enkele keren op de training, maar ben niet van mijn stoel gevallen van verbazing over zijn kwaliteiten.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Me..Goal »

jetipo schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:Hij zegt zelf een schaduwspits te zijn, maar daar heeft hij hier nooit gestaan. Daarom verdient hij een kans op die plek, maar dat wil niet zeggen dat ik 100% vertrouwen in hem heb. Hyballa en De Groot zagen het niet in hem dus waar zou dat vertrouwen op gebaseerd zijn? Tegen Emmen maakte hij weinig indruk. Tegen Emmen dus.
vertrouwen is bij mij al vanaf het begin gebaseerd geweest op zijn enorm goede techniek,deze jongen kan echt verschrikkelijk goed voetballen. Hyballa is simpel,die houdt niet van ietwat timide jongetjes en Ronny durfde het niet aan denk ik omdat hij zonder een greintje vertrouwen aanwezig was op de trainingen.Maar deze jongen is technischer beter onderlegd dan Vleminckx,Higdon,Grot en Santos bij elkaar.Laat die jongen lekker in de spits spelen of net erachter maar NIET als rechtsbuiten,dat is niet zijn plek.Ik zeg,15-20 goals in de Juup.
Het is bij jou echt hollen of stilstaan. Of het is de meest fantastische voetballer ooit, omdat hij wat geinige technische dingetjes heeft laten zie of het is een totale baggervoetballer, omdat hij een keer mis trapt (ietwat gechargeerd).
Een beetje enthousiasme kan geen kwaad, maar als het dan wat minder gaat niet direct doorslaan naar de andere kant.
De techniek is volgens mij inderdaad ook aanwezig, maar voetbal behelst meer dan alleen maar de bal kunnen aannemen, de looplijnen en het spelinzicht heb ik nog niet kunnen zien. Ik denk echter ook dat hij volgend jaar wel eens de revelatie kan worden van ons elftal. Al hoop ik dat het niet zoals Lens gaat, maar hij er direct staat.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Arjan van Hout »

Juul schreef:Hij zegt zelf een schaduwspits te zijn, maar daar heeft hij hier nooit gestaan. Daarom verdient hij een kans op die plek, maar dat wil niet zeggen dat ik 100% vertrouwen in hem heb. Hyballa en De Groot zagen het niet in hem dus waar zou dat vertrouwen op gebaseerd zijn? Tegen Emmen maakte hij weinig indruk. Tegen Emmen dus.
Dat heb ik hem nooit horen zeggen, en volgens mij is hij het ook niet, gewoon een centrumspits. Of een 442 spits

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jordan Larsson

Bericht door Juul »

Arjan van Hout schreef:
Juul schreef:Hij zegt zelf een schaduwspits te zijn, maar daar heeft hij hier nooit gestaan. Daarom verdient hij een kans op die plek, maar dat wil niet zeggen dat ik 100% vertrouwen in hem heb. Hyballa en De Groot zagen het niet in hem dus waar zou dat vertrouwen op gebaseerd zijn? Tegen Emmen maakte hij weinig indruk. Tegen Emmen dus.
Dat heb ik hem nooit horen zeggen, en volgens mij is hij het ook niet, gewoon een centrumspits. Of een 442 spits
Iemand heeft het hem wel horen zeggen:

De in Rotterdam geboren jeugdinternational van Zweden, die naar eigen zeggen het best tot zijn recht komt als schaduwspits...


Link

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Legendario »

jetipo schreef:
Legendario schreef:
jetipo schreef:
dolle dries schreef:
Legendario schreef: Het zal wel aan mijn leesvaardigheid en ervaring hier op het forum liggen. :wink:
Of je voelt jezelf natuurlijk direct aangesproken.
Overigens ben ik het met de opmerkingen van jetipo volledig eens.
Dank.

Overigens kan 'die', hier gebruikt als aanwijzend voornaamwoord naar een andere groep verwijzen. Dus het kan wel degelijk om verschillende groepen gaan. :wink: :biggrin:
Tuurlijk, stom van me. Ligt het toch aan mijn leesvaardigheid. Deze sommigen vinden iets en die sommigen vinden ook gelijk iets anders. :tu:
Haha, geintje natuurlijk. Je had gewoon gelijk. Met je leesvaardigheid is niks mis.

Maar goed, Larsson, ik ben nog niet onder de indruk en overtuigd. Ik heb hem, net als anderen, in actie gezien (Emmen oa) en enkele keren op de training, maar ben niet van mijn stoel gevallen van verbazing over zijn kwaliteiten.
:wink:

Ik heb hem alleen tijdens trainingskamp in actie gezien en vond het hem niet slecht doen. Maar ja, daar dacht mschr anders over. En dat is een kenner.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Rotturdam »

Moet gewoon meer kans krijgen, we hebben helaas een coach gehad die meer zag in spelers uit een b competitie

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door burp »

burp schreef:Mocht gisteren in de rechtbank getuigen over dat gedoe na de degradatie van HIF
uitspraak: boetes voor 12 hoolies waaronder 4 die z'n shirt afpakten.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jordan Larsson

Bericht door jsentani »

Hebben we onze nieuwe Santos gevonden?
Kwam als spits goed uit de verf, beter dan als middenvelder.
Snel, gevaarlijk, inzet, ideale combinatie met Groeneveld, vinden elkaar goed. Koppend minder dan Santos maar de rest van zijn spel compenseert dat. Nam ook goede corners waar de koppers van ons nog te weinig mee deden.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door BertNEC »

Prima pot
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door necnmgn »

jsentani schreef:Hebben we onze nieuwe Santos gevonden?
Kwam als spits goed uit de verf, beter dan als middenvelder.
Snel, gevaarlijk, inzet, ideale combinatie met Groeneveld, vinden elkaar goed. Koppend minder dan Santos maar de rest van zijn spel compenseert dat. Nam ook goede corners waar de koppers van ons nog te weinig mee deden.
Inderdaad, eindelijk weer eens goede corners gezien!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Jordan Larsson

Bericht door Wim1970 »

Ik zei toch al dat het een groot talent was...nu komen mijn profetische woorden eindelijk uit! Ik geloofde echt in deze jongen en hoppa ! Erg goed gespeeld.
p.s. Ik hoef geen complimenten te ontvangen van mijn mede-forummers hoor.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

bbq

Re: Jordan Larsson

Bericht door bbq »

Was zeker niet de moto maar een prima pot en leuk voor hem!

In mijn ogen was het Dijkstra of Groeneveld, zaten paar acties tussen die de wedstrijd glans gaven.

Op naar de 100

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door GV »

Wim1970 schreef:Ik zei toch al dat het een groot talent was...nu komen mijn profetische woorden eindelijk uit! Ik geloofde echt in deze jongen en hoppa ! Erg goed gespeeld.
p.s. Ik hoef geen complimenten te ontvangen van mijn mede-forummers hoor.
Hij is ijverig en snel maar dan houdt het ook op. Leuk dat hij 2 x gescoord heeft. Maar ik zit toch op Sven Braken te wachten. Zomaar een gevoel. Tis geen talent.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Braken beter dan larsson :???:
Die Larsson vind ik al vanaf dag een een geweldige speler,die zie ik dingen doen op de training,dat heb ik een spits bij NEC nog nooit zien doen.
Alleen,eerlijk, ook ik zag het na de voorbereiding niet echt meer zitten.
Deze jongen is denk ik mentaal niet zo sterk,als je zo'n geweldige techniek heb en je scoort werkelijk nooit waar ligt het dan aan?
Maar goed,hij heeft er nu twee in liggen,hopelijk valt er nu iets van hem af.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Voorwaarts »

Wim1970 schreef:Ik zei toch al dat het een groot talent was...nu komen mijn profetische woorden eindelijk uit! Ik geloofde echt in deze jongen en hoppa ! Erg goed gespeeld.
p.s. Ik hoef geen complimenten te ontvangen van mijn mede-forummers hoor.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Aan de andere kant is het nu nog zomer dus ....
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gerher »

Heeft mij positief verrast gisteren. Een goede voldoende. Blijkbaar had Bogers het toch goed gezien.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door De Kletskop »

Ben ik de enige die hem eigenlijk helemaal niet goed vond spelen?

maar afijn, als een spits 2x scoort moet je je bakkes houden, dan doet ie het gewoon goed.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Mark Ariaans »

En een assist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:En een assist.
Kwam die niet van Sleegers?

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door LvB »

Voorwaarts schreef:
Wim1970 schreef:Ik zei toch al dat het een groot talent was...nu komen mijn profetische woorden eindelijk uit! Ik geloofde echt in deze jongen en hoppa ! Erg goed gespeeld.
p.s. Ik hoef geen complimenten te ontvangen van mijn mede-forummers hoor.
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Aan de andere kant is het nu nog zomer dus ....
Heb je naar buiten gekeken? :wink:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jordan Larsson

Bericht door Kanchelskis »

De Kletskop schreef:Ben ik de enige die hem eigenlijk helemaal niet goed vond spelen?

maar afijn, als een spits 2x scoort moet je je bakkes houden, dan doet ie het gewoon goed.
Hij is snel, redelijk goede trap, hij liep veel, werkte hard en scoort 2 keer. Daarnaast heeft die weinig fysiek, dus (lucht)duels legt die vaak af. Maar als die zo blijft spelen is die prima voor de JL :tu:

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nr1 NEC »

Heh en donderdag wou iedereen hem nog weg hebben

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Jota »

Nr1 NEC schreef:Heh en donderdag wou iedereen hem nog weg hebben
Nee hoor. Ik had echter niet verwacht dat hij als centrumspits goed kon functioneren. Ik heb de wedstrijd niet kunnenzien ivm vakantie maar ik kijk uit naar de eerst volgende wedstrijd.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door kingetje »

Kenners zagen het al het toen hij vorig seizoen Dumic met een fabelachtige beweging vrij voor de keeper zette. :p

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten