Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Een sympathiek gebaar van Feyenoordsupporters op het sympathieke gebaar van ons destijds in De Goffert om Jones op een hartelijk applaus te onthalen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Super-Simr »

Waar komt deze selectieve verontwaardigheid rondom deze jongen nou ineens vandaan?
Wat ik vooralsnog van hem heb gezien is zwaar boven de 'NEC-maatstaf'. Okay hij was net als de rest van de spelers onzichtbaar na 15 minuten in de wedstrijd tegen Feyenoord
Ik snap ook niet (baal ervan) dat hij vandaag niet in de basis start...
Ik zou starten met: Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Fomitschow; Bikel, Messaoud, Breinburg; Kadioglu, Grot, Larsson.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jbnmgn

Re: Jordan Larsson

Bericht door jbnmgn »

Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Keizerstad1994 »

jbnmgn schreef:Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/
Wat Larsson met zijn vorige club heeft afgesproken heeft NEC 0,0 mee te maken. NEC heeft gewoon de prijs betaald. Dat Helsingsborg allemaal clausules heeft laten opnemen is hun probleem.
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: Jordan Larsson

Bericht door jbnmgn »

Keizerstad1994 schreef:
jbnmgn schreef:Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/
Wat Larsson met zijn vorige club heeft afgesproken heeft NEC 0,0 mee te maken. NEC heeft gewoon de prijs betaald. Dat Helsingsborg allemaal clausules heeft laten opnemen is hun probleem.
Die Janssen (denk zaakwaarnemer) is dus degene die de deal heeft afgedwongen. Kan NEC niets verweten worden? Want dat zou wel zuur zijn.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Super-Simr »

Al wordt er 1 miljoen voor hem betaald en steekt hij het in zijn eigen zak. BOEIEN!
Gaat mij er om of hij het geld waard is. Wat ik heb gezien van hem is hij die 4 ton veel meer dan waard.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Frans »

:withstupid:
NECTheBest

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Danish Dynamite »

jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:
jbnmgn schreef:Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/
Wat Larsson met zijn vorige club heeft afgesproken heeft NEC 0,0 mee te maken. NEC heeft gewoon de prijs betaald. Dat Helsingsborg allemaal clausules heeft laten opnemen is hun probleem.
Die Janssen (denk zaakwaarnemer) is dus degene die de deal heeft afgedwongen. Kan NEC niets verweten worden? Want dat zou wel zuur zijn.
Lees het artikel toch eens goed voordat je hier weer van alles gaat typen....
Het was een deal tussen Jordan en Helsingborg, daar heeft NEC dus niets mee te maken.
Daarnaast was dit op het tijdstip van contract tekenen daar toen nog niet verboden, nu is het dat wel.
Verder is het een zuur artikel in Aftonsbladet, die hem en zijn vader blijkbaar nog steeds de degradatie van Helsingborg aanrekeken.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Jordan Larsson

Bericht door ForzaVakZ »

Update
NEC ontkent dat er zo'n hoge transfersom is betaald als Aftonbladet meldt. De club heeft naar eigen zeggen alleen een opleidingsvergoeding betaald voor Larsson. Daarmee kan een groot deel van het verhaal van de Zweedse krant in de prullenbak.

Foto: Rob Koppers

jbnmgn

Re: Jordan Larsson

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:
jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:
jbnmgn schreef:Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/
Wat Larsson met zijn vorige club heeft afgesproken heeft NEC 0,0 mee te maken. NEC heeft gewoon de prijs betaald. Dat Helsingsborg allemaal clausules heeft laten opnemen is hun probleem.
Die Janssen (denk zaakwaarnemer) is dus degene die de deal heeft afgedwongen. Kan NEC niets verweten worden? Want dat zou wel zuur zijn.
Lees het artikel toch eens goed voordat je hier weer van alles gaat typen....Of ik iets goed of niet goed lees en of ik hier iets wel of niet schrijf maak ik zelf wel uit OK?
Het was een deal tussen Jordan en Helsingborg, daar heeft NEC dus niets mee te maken.
Daarnaast was dit op het tijdstip van contract tekenen daar toen nog niet verboden, nu is het dat wel.
Verder is het een zuur artikel in Aftonsbladet, die hem en zijn vader blijkbaar nog steeds de degradatie van Helsingborg aanrekeken.
Oh ja, en over goed lezen gesproken:

Heb je dit dan ook gelezen?

"De 19-jarige aanvaller mag namelijk zo'n 2 ton bijschrijven op zijn bankrekening. En daarmee is de transfer volgens ForzaNEC inmiddels een verboden deal, al lijkt de speler net op tijd te hebben gehandeld."

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Patje »

ForzaVakZ schreef:Update
NEC ontkent dat er zo'n hoge transfersom is betaald als Aftonbladet meldt. De club heeft naar eigen zeggen alleen een opleidingsvergoeding betaald voor Larsson. Daarmee kan een groot deel van het verhaal van de Zweedse krant in de prullenbak.

Foto: Rob Koppers

Zoiets noemen ze indekken indien het achteraf een miskoop blijkt te zijn. Overigens blijkt Hyballa te hebben aangegeven dat hij meer van de snelheid van Larson had verwacht.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Danish Dynamite »

jbnmgn schreef:
Danish Dynamite schreef:
jbnmgn schreef:
Keizerstad1994 schreef:
jbnmgn schreef:Is er weer een blunder met een transfer gedaan door NEC?

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsferdeal/
Wat Larsson met zijn vorige club heeft afgesproken heeft NEC 0,0 mee te maken. NEC heeft gewoon de prijs betaald. Dat Helsingsborg allemaal clausules heeft laten opnemen is hun probleem.
Die Janssen (denk zaakwaarnemer) is dus degene die de deal heeft afgedwongen. Kan NEC niets verweten worden? Want dat zou wel zuur zijn.
Lees het artikel toch eens goed voordat je hier weer van alles gaat typen....Of ik iets goed of niet goed lees en of ik hier iets wel of niet schrijf maak ik zelf wel uit OK?
Het was een deal tussen Jordan en Helsingborg, daar heeft NEC dus niets mee te maken.
Daarnaast was dit op het tijdstip van contract tekenen daar toen nog niet verboden, nu is het dat wel.
Verder is het een zuur artikel in Aftonsbladet, die hem en zijn vader blijkbaar nog steeds de degradatie van Helsingborg aanrekeken.
Oh ja, en over goed lezen gesproken:

Heb je dit dan ook gelezen?

"De 19-jarige aanvaller mag namelijk zo'n 2 ton bijschrijven op zijn bankrekening. En daarmee is de transfer volgens ForzaNEC inmiddels een verboden deal, al lijkt de speler net op tijd te hebben gehandeld."
En wat staat er achter wat jij weer zo achterlijk rood highlight..........? :bye:
Ps, het woordje wat ik nu onderstreept heb is hierin ook heel belangrijk. :tong:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Een drama wederom! Vrij voor doel 20 meter naast koppen... Het jong kan echt helemaal niks. Een prutser eerste klas. Direct aan Randers proberen te slijten.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door harold »

mschr schreef:Een drama wederom! Vrij voor doel 20 meter naast koppen... Het jong kan echt helemaal niks. Een prutser eerste klas. Direct aan Randers proberen te slijten.
Echt, inderdaad, wat een verschrikkelijk slechte voetballer. Zelfs bij een Achilles accepteren ze dit niet, het doet gewoon pijn aan de ogen. Gevalletje Roman d'n Twidde, Optyfuh met deze Zweedse miskoop. Optyfuh, optyfuh en nog eens optyfuh! Mschr, jij hebt zo enorm veel gelijk... Echt Mschr, niet alleen jouw kijk op het spelletje, maar ook jouw onvoorwaardelijke steun aan onze spelers vind ik zo mooi. Prutser Larsson oprottuh!!!!!!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Larsson is net zo veel rechtsbuiten als Fejzullahu, echter zou hij wel een hele goede schaduwspits kunnen zijn om een targetman (Grot bijvoorbeeld). Hij zal echter wel op de rechterkant blijven spelen en dan gaat hij hopeloos mislukken vrees ik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

Schaduwspits? Toe maar! Het jong kan koppen noch schieten. Een plek op de tribune zul je bedoelen.

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Schaduwspits? Toe maar! Het jong kan koppen noch schieten. Een plek op de tribune zul je bedoelen.
Jij kan op 2 wedstrijden beoordelen dat die jongen niet zou kunnen renderen op een positie waar hij nog niet gespeeld heeft. Met andere woorden, je roept maar wat. Ik vind nog steeds dat je aan zijn aannamens en passjes kan zien dat die jongen echt wel kan voetballen. Wil hem wel om Grot heen zien spelen een paar wedstrijden lang.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Bernd »

Z'n loop doet me aan Frank Kramer denken.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Jordan Larsson

Bericht door ForzaVakZ »

Bernd schreef:Z'n loop doet me aan Frank Kramer denken.
Mij aan die van Frank Masmeier. Deze jongen is op basis van achternaam het profvoetbal in gekruiwagend. (Is dat een werkwoord?) anders had deze net zoals jullie en ik op zondag in een vriendenelftal gevoetbald

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Gerher »

Het is nog niet veel, maar het jong is er net. Laten we hem een kans, half jaartje, geven.

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door FransWorst »

Heimwee naar Sam Lundholm :biggrin:
Laatst gewijzigd door FransWorst op zo 05 feb 2017, 21:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door burp »

ForzaVakZ schreef:Update
NEC ontkent dat er zo'n hoge transfersom is betaald als Aftonbladet meldt. De club heeft naar eigen zeggen alleen een opleidingsvergoeding betaald voor Larsson. Daarmee kan een groot deel van het verhaal van de Zweedse krant in de prullenbak.

Foto: Rob Koppers
Dan zal er een deel verrekend zijn met zijn eigen bedrag hieruit om het rond te krijgen. Is geen sensatie blad en z'n contract hebben ze ingezien.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

FransWorst schreef:Heimwee naar Sam Lundholm :biggrin:
Lach maar, maar die had voetballend meer potentie. Alleen had die weer problemen op een ander vlak kennelijk. Hij zal bij Randers wel de pannen van het dak spelen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nummer 9 »

Als Mayi, Taiwo en Ofosu boven je verkozen worden, weet je dat Hyballa je zo goed als zeker heeft afgeschreven. Ik voorzie bijna een Maukscenario.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door jackkreta »

Nummer 9 schreef:Als Mayi, Taiwo en Ofosu boven je verkozen worden, weet je dat Hyballa je zo goed als zeker heeft afgeschreven. Ik voorzie bijna een Maukscenario.
Of Roman.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten