Frank Sturing

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Frank Sturing

Bericht door necnmgn »

Voorselectie van Jong Oranje... Vrij opvallend voor een speler die hier niet eens een eigen topic heeft.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door LT »

necnmgn schreef:Voorselectie van Jong Oranje... Vrij opvallend voor een speler die hier niet eens een eigen topic heeft.
Eén van de weinigen die zijn profdebuut nog moet maken volgens mij.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Patje »

LT schreef:
necnmgn schreef:Voorselectie van Jong Oranje... Vrij opvallend voor een speler die hier niet eens een eigen topic heeft.
Eén van de weinigen die zijn profdebuut nog moet maken volgens mij.

Sturing is 50% vh jaar geblesseerd en heeft daarnaast ook nog eens behoorlijk wat spelers voor zich en beschikt hij nou niet over bijzondere kwaliteiten. Wat ik wel in hem bewonder is zijn rust aan de bal en bescheidenheid.. het is vrij verassend in mijn ogen dat hij geselecteerd is, maar ik laat me graag versssen door deze jongen van de club

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nijmegen0413 »

Patje schreef:
LT schreef:
necnmgn schreef:Voorselectie van Jong Oranje... Vrij opvallend voor een speler die hier niet eens een eigen topic heeft.
Eén van de weinigen die zijn profdebuut nog moet maken volgens mij.

Sturing is 50% vh jaar geblesseerd en heeft daarnaast ook nog eens behoorlijk wat spelers voor zich en beschikt hij nou niet over bijzondere kwaliteiten. Wat ik wel in hem bewonder is zijn rust aan de bal en bescheidenheid.. het is vrij verassend in mijn ogen dat hij geselecteerd is, maar ik laat me graag versssen door deze jongen van de club
Had het niet beter kunnen verwoorden. :withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door burp »

Ook wat om zo je debuut te maken in de derby.
Was niet verkeerd, maar wel logische wissel toen het tactisch anders moest.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Mark Ariaans »

Heb hem eigenlijk totaal niet gezien. Maar je kunt natuurlijk redeneren dat dat een goed teken is bij een verdediger. kijken hoe hij het doet tegen Groningen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door valkhof »

vond hem vandaag goed spelen hoor

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Fransie »

Prima ! Deed alles goed. Speelde degelijk.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Frank Sturing

Bericht door Nummer 11 »

Als hij bij Ajax had gespeeld had hij ondertussen op de longlist voor Oranje gestaan :wink:

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Voorwaarts »

Nummer 11 schreef:Als hij bij Ajax had gespeeld had hij ondertussen op de longlist voor Oranje gestaan :wink:
Shortlist.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Brabander »

Goed en degelijk gespeeld, alweer een eigen jeugdspeler die doorbreekt. Heb me trouwens wel zitten ergeren aan het commentaar bij Fox. Alle eigen jeugdspelers komen uit Arnhem kon de beste man vertellen.
Mooi dat de eigen jeugd zich zo duidelijk laat zien dit jaar!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door DR »

Kadioglu en Grot komen nu eenmaal uit Arnhem, daar is niet veel tegen te doen. Sturing overigens komt wel uit Nijmegen, is begonnen volgens mij bij Oranje Blauw.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nijmegen0413 »

Wederom een zeer degelijke wedstrijd waar hij uiteindelijk in de steek gelaten word door Hyballa die er 6 aanvallers inzet. Toen leek het opeens alsof hij er niks meer van kon, maar stond continue tegen minimaal 2 man. Met Buwalda en Sturing hebben we 2 jonge talentvolle Nederlandse verdedigers in onze gelederen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Legendario »

Brabander schreef:Goed en degelijk gespeeld, alweer een eigen jeugdspeler die doorbreekt. Heb me trouwens wel zitten ergeren aan het commentaar bij Fox. Alle eigen jeugdspelers komen uit Arnhem kon de beste man vertellen.
Mooi dat de eigen jeugd zich zo duidelijk laat zien dit jaar!
Dus? Toen veldhuizen bij vites speelde, was dat omdat NEC had zitten slapen, gefaald had etc. Nu dus andersom.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Gijscoman »

Nijmegen0413 schreef:Wederom een zeer degelijke wedstrijd waar hij uiteindelijk in de steek gelaten word door Hyballa die er 6 aanvallers inzet. Toen leek het opeens alsof hij er niks meer van kon, maar stond continue tegen minimaal 2 man. Met Buwalda en Sturing hebben we 2 jonge talentvolle Nederlandse verdedigers in onze gelederen.
Bij het wegtrappen van ballen moet hij nog wat verbeteren, maar verder vind ik Sturing erg hoopgevend. Niet Dumic, maar hij was gisteren het middelpunt van de verdediging. Ik had niet durven hopen dat hij al zo stabiel en degelijk kon verdedigen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nummer 9 »

We liepen de afgelopen decennia te klagen over onze jeugd (volledig terecht), maar wat heeft NEC zich hierin verbeterd. Chapeau voor de jeugdscouts van onze club die deze talenten weten te ontdekken. En dan te bedenken dat er nog veel meer pareltjes in de A en B zitten.
いつでも戦える

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Gerher »

Sneu voor zo'n jongen dat hij in deze periode moet debuteren.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nijmegen0413 »

En dan te bedenken dat de O19 derde staat in de kampioenspoule en de halve finale van de beker heeft bereikt. En dat zonder Ferdi, Grot en Sturing. De toekomst ziet er rooskleurig uit. :tu:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door burp »

Sturing doet het prima, geeft zelfs meer rust dan Golla die maar wat vaak loopt te schutteren als er spelers in een gat achter hem duiken.
Jammer dat hij wel erg weinig steun krijgt van Dumic die er duidelijk moeite mee heeft dat er iemand anders naast hem staat.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:Sturing doet het prima, geeft zelfs meer rust dan Golla die maar wat vaak loopt te schutteren als er spelers in een gat achter hem duiken.
Jammer dat hij wel erg weinig steun krijgt van Dumic die er duidelijk moeite mee heeft dat er iemand anders naast hem staat.
Wat natuurlijk heel raar is aangezien Sturing inderdaad vele malen meer rust brengt.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Gijscoman »

Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:Sturing doet het prima, geeft zelfs meer rust dan Golla die maar wat vaak loopt te schutteren als er spelers in een gat achter hem duiken.
Jammer dat hij wel erg weinig steun krijgt van Dumic die er duidelijk moeite mee heeft dat er iemand anders naast hem staat.
Wat natuurlijk heel raar is aangezien Sturing inderdaad vele malen meer rust brengt.
Wat mij vooral opviel was dat Sturing de leiding leek over te nemen in de verdediging. Dat zal voor Dumic ook ff wennen zijn geweest.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door LT »

Nijmegen0413 schreef:En dan te bedenken dat de O19 derde staat in de kampioenspoule en de halve finale van de beker heeft bereikt. En dat zonder Ferdi, Grot en Sturing. De toekomst ziet er rooskleurig uit. :tu:
Dat zegt allemaal niks. Uit de best presterende lichtingen kwamen nul eerste elftalspelers voort, uit eerste divisie teams jongens als Cillessen en Nuytinck.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door DR »

Hoe deed hij het?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door mschr »

DR schreef:Hoe deed hij het?

Hij kreeg een 6 in De Gelderlander. Twee spelers waren slechter: onze aanvoerder en Rayhi (5,5).

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Frank Sturing

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:Hoe deed hij het?
Zeer solide. Prima in verdedigend opzicht en in de opbouw ook prima.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten