Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

Larsson en Sleegers op de bank,Ferdi en Schuurman erin en je bent een heel eind klaar.En dan hebben we ook nog Anass lopen.Achter is je zwakste plek maar dat toch gecompenseerd kunnen worden door je middenveld en aanval.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Larsson en Sleegers op de bank,Ferdi en Schuurman erin en je bent een heel eind klaar.En dan hebben we ook nog Anass lopen.Achter is je zwakste plek maar dat toch gecompenseerd kunnen worden door je middenveld en aanval.
:withstupid:
Desondanks zou ik een echte rechtsbuiten toch wel lekker vinden. Sleegers nog slijten en je hebt een uitgebalanceerde selectie, je aanvallende opties zien er dan als volgt uit;

Linksbuiten; Groeneveld - Rayhi
Spits; Braken - Achabbar - Larsson
Rechtsbuiten; Nieuw - Larsson - Schuurman/Ferdi
Aanvallende middenvelder; Schuurman/Ferdi - Oratmangoen

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:Larsson en Sleegers op de bank,Ferdi en Schuurman erin en je bent een heel eind klaar.En dan hebben we ook nog Anass lopen.Achter is je zwakste plek maar dat toch gecompenseerd kunnen worden door je middenveld en aanval.
Ik ben geen voorstander van veel wisselen. Laat deze jongens maar wennen en aan automatismen werken. Ik zou het liefst niet meer dan 1 wisselen in de basiself tenzij je blessures hebt of schorsingen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Selectie per 27 augustus...

1. delle
2. smits
3. van duin
4. paes

5. heinloth
6. golla
7. buwalda
8. sturing
9. joppen
10. van de pavert
11. verdonk
12. alberto

13. bikel
14. dijkstra
15. kadioglu
16. den heijer
17. breinburg
18. jansen
19. schuurman

20. rayhi
21. larsson
22. braken
23. groeneveld
24. sleegers
25. achahbar

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door LT »

Uit elke linie nog eentje weg?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door jetipo »

LT schreef:Uit elke linie nog eentje weg?
Waarschijnlijk wel en dan heb je nog steeds een promotiewaardige selectie.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door LT »

jetipo schreef:
LT schreef:Uit elke linie nog eentje weg?
Waarschijnlijk wel en dan heb je nog steeds een promotiewaardige selectie.
Ik denk dat een kleinere selectie de kansen op promotie zelfs vergroot.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door bertje »

LT schreef:
jetipo schreef:
LT schreef:Uit elke linie nog eentje weg?
Waarschijnlijk wel en dan heb je nog steeds een promotiewaardige selectie.
Ik denk dat een kleinere selectie de kansen op promotie zelfs vergroot.
Meejeens.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door NEC024 »

Smits
Joppen - Golla- Van de Pavert - Verdonk
Jansen - Schuurman - Dijkstra
Larsson - Braken - Groeneveld

Paes/Van Duin
Heinloth - Buwalda - Sturing - Verdonk
Bikel - Kadioglu - Den Heijer
Rayhi - Achahbar - Sleegers


Ik zou met deze 23 spelers het seizoen in gaan. Over wie in team A en team B zit kunnen we eindeloos discussiëren, maar dat even terzijde.

Ik neem aan dat Delle weg wilt en er zal vast interesse in hem zijn. Ik zie hem liever in de basis dan Smits, maar als hij volgens Bogers minder goed in het team past kun je hem net zo goed verkopen. Ik zou het ook aandurven om Paes door te schuiven naar tweede doelman.

In de verdediging staat het nu dubbel bezet en ik denk dat het beter is om deze acht bij elkaar te houden. Van de Pavert en Golla hadden het al bijzonder zwaar tegen GAE en als dan Buwalda in plaats van Golla basis wordt zie ik dat vrij somber in. Dan liever hem aan het eind van het seizoen transfervrij laten vertrekken terwijl de kans op de titel/promotie groter is. Mocht Golla toch vertrekken zou ik geen vervanger halen omdat je met ons budget geen betere dan Buwalda gaat vinden (denk ik althans), Hoogveld dan doorschuiven vanuit Jong NEC.

Middenveld vind ik lastig. Breinburg is enorm belangrijk, maar ik verwacht dat Jansen hetzelfde kan brengen. Als je hem voor een leuk bedrag kunt verkopen dan kun je dat gewoon opvangen binnen de selectie. Zeker omdat Oratmangoen nu in Jong zit, die zou ik graag bij het eerste willen zien dit seizoen. Daarnaast gun ik Breinburg een transfer, heeft hij wat mij betreft echt verdiend.

Ten slotte hebben we nu zes aanvallers (als ik Sleegers daarbij reken), gewoon zo houden. Dubbele bezetting waar niks mis mee is. Als je Rayhi kan verkopen is dat prima, Kadioglu/Schuurman kunnen dan in noodgevallen op de flanken.


Maar goed, welke keuzes deze week ook worden gemaakt, zolang er geen heel gekke dingen gebeuren hebben wij de sterkste selectie van de competitie. Zolang Bogers geen gekke dingen gaat doen en er geen gezeik binnen de selectie komt ben ik ervan overtuigd dat we kampioen worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

NEC024 schreef:Smits
Joppen - Golla- Van de Pavert - Verdonk
Jansen - Schuurman - Dijkstra
Larsson - Braken - Groeneveld

Paes/Van Duin
Heinloth - Buwalda - Sturing - Verdonk
Bikel - Kadioglu - Den Heijer
Rayhi - Achahbar - Sleegers


Ik zou met deze 23 spelers het seizoen in gaan. Over wie in team A en team B zit kunnen we eindeloos discussiëren, maar dat even terzijde.

Ik neem aan dat Delle weg wilt en er zal vast interesse in hem zijn. Ik zie hem liever in de basis dan Smits, maar als hij volgens Bogers minder goed in het team past kun je hem net zo goed verkopen. Ik zou het ook aandurven om Paes door te schuiven naar tweede doelman.

In de verdediging staat het nu dubbel bezet en ik denk dat het beter is om deze acht bij elkaar te houden. Van de Pavert en Golla hadden het al bijzonder zwaar tegen GAE en als dan Buwalda in plaats van Golla basis wordt zie ik dat vrij somber in. Dan liever hem aan het eind van het seizoen transfervrij laten vertrekken terwijl de kans op de titel/promotie groter is. Mocht Golla toch vertrekken zou ik geen vervanger halen omdat je met ons budget geen betere dan Buwalda gaat vinden (denk ik althans), Hoogveld dan doorschuiven vanuit Jong NEC.

Middenveld vind ik lastig. Breinburg is enorm belangrijk, maar ik verwacht dat Jansen hetzelfde kan brengen. Als je hem voor een leuk bedrag kunt verkopen dan kun je dat gewoon opvangen binnen de selectie. Zeker omdat Oratmangoen nu in Jong zit, die zou ik graag bij het eerste willen zien dit seizoen. Daarnaast gun ik Breinburg een transfer, heeft hij wat mij betreft echt verdiend.

Ten slotte hebben we nu zes aanvallers (als ik Sleegers daarbij reken), gewoon zo houden. Dubbele bezetting waar niks mis mee is. Als je Rayhi kan verkopen is dat prima, Kadioglu/Schuurman kunnen dan in noodgevallen op de flanken.


Maar goed, welke keuzes deze week ook worden gemaakt, zolang er geen heel gekke dingen gebeuren hebben wij de sterkste selectie van de competitie. Zolang Bogers geen gekke dingen gaat doen en er geen gezeik binnen de selectie komt ben ik ervan overtuigd dat we kampioen worden.
Breinburg gaat niet meer weg.Misschien Delle ,Rayhi(je hoort nooit iets over transfergeruchten bij hem)en Golla?Denk ook dat als Golla vertrekt ze geen vervanger gaan halen en vertrouwen op Buwalda/Ted,wat mij erg risicovol lijkt.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Volgens de gelderlander geen uitgaande transfers meer... golla, delle en kadioglu blijven dus...

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Wim1970 »

Demtsjenko schreef:Volgens de gelderlander geen uitgaande transfers meer... golla, delle en kadioglu blijven dus...
Niemand wilde ze hebben, nu zit je dus met niet gemotiveerde spelers in je selectie
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door harold »

Wim1970 schreef:
Demtsjenko schreef:Volgens de gelderlander geen uitgaande transfers meer... golla, delle en kadioglu blijven dus...
Niemand wilde ze hebben, nu zit je dus met niet gemotiveerde spelers in je selectie
Wat een kul. Als ze hierdoor al ongemotiveerd raken kunnen ze beter stoppen met profvoetbal..

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door jsentani »

harold schreef:
Wim1970 schreef:
Demtsjenko schreef:Volgens de gelderlander geen uitgaande transfers meer... golla, delle en kadioglu blijven dus...
Niemand wilde ze hebben, nu zit je dus met niet gemotiveerde spelers in je selectie
Wat een kul. Als ze hierdoor al ongemotiveerd raken kunnen ze beter stoppen met profvoetbal..
:withstupid: Als ze een mooie transfer willen in december dan zullen ze nu goed moeten presteren.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Selectie per 1 september. NEC kan alleen nog contractloze spelers halen en eventueel contracten ontbinden.

1. smits
2. delle
3. van duin
4. paes

5. joppen
6. golla
7. van de pavert
8. verdonk
9. heinloth
10. buwalda
11. alberto
12. sturing

13. breinburg
14. dijkstra
15. schuurman
16. bikel
17. kadioglu
18. jansen
19. den heijer

20. braken
21. larsson
22. groeneveld
23. rayhi
24. sleegers
25. achahbar

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door bertje »

Kampioensselectie. Dus alles minder dan directe promotie is eigenlijk een deceptie.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door LT »

bertje schreef:Kampioensselectie. Dus alles minder dan directe promotie is eigenlijk een deceptie.
:withstupid: Grootste uitdaging ligt er om iedereen scherp, gemotiveerd en gefocust te houden op dat ene doel. Dat is lastiger met deze grote selectie dan voetbaltechnisch kampioen worden.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Vannuilekumphuile »

Proficiat allemaal. Voor deze selectie zouden we in mei allemaal direct hebben getekend toch (waarschijnlijk vorig jaar in eredivisie ook)? Nou gewoon tot aan de winter grote slagen slaan. Misschien dat zich dan toch nog een afzwaaimoment aandient voor Delle of Golla. Breinburg gewoon goed jaar draaien en volgend jaar transfervrij leuke club kiezen. Goed werk geleverd door onze nieuwe leiding, prima timing. Hopelijk voldoende euri ontvangen voor Dumic. Begrijp alleen niet dat daar geen transparantie over is. Het kan maar duidelijk zijn als je vertrouwen hebt in de kwaliteit van de deal. Ferdi hele wedstrijden spelen na vanavond!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

NEC024 schreef:Smits
Joppen - Golla- Van de Pavert - Verdonk
Jansen - Schuurman - Dijkstra
Larsson - Braken - Groeneveld

Paes/Van Duin
Heinloth - Buwalda - Sturing - Verdonk
Bikel - Kadioglu - Den Heijer
Rayhi - Achahbar - Sleegers


Ik zou met deze 23 spelers het seizoen in gaan. Over wie in team A en team B zit kunnen we eindeloos discussiëren, maar dat even terzijde.

Ik neem aan dat Delle weg wilt en er zal vast interesse in hem zijn. Ik zie hem liever in de basis dan Smits, maar als hij volgens Bogers minder goed in het team past kun je hem net zo goed verkopen. Ik zou het ook aandurven om Paes door te schuiven naar tweede doelman.

In de verdediging staat het nu dubbel bezet en ik denk dat het beter is om deze acht bij elkaar te houden. Van de Pavert en Golla hadden het al bijzonder zwaar tegen GAE en als dan Buwalda in plaats van Golla basis wordt zie ik dat vrij somber in. Dan liever hem aan het eind van het seizoen transfervrij laten vertrekken terwijl de kans op de titel/promotie groter is. Mocht Golla toch vertrekken zou ik geen vervanger halen omdat je met ons budget geen betere dan Buwalda gaat vinden (denk ik althans), Hoogveld dan doorschuiven vanuit Jong NEC.

Middenveld vind ik lastig. Breinburg is enorm belangrijk, maar ik verwacht dat Jansen hetzelfde kan brengen. Als je hem voor een leuk bedrag kunt verkopen dan kun je dat gewoon opvangen binnen de selectie. Zeker omdat Oratmangoen nu in Jong zit, die zou ik graag bij het eerste willen zien dit seizoen. Daarnaast gun ik Breinburg een transfer, heeft hij wat mij betreft echt verdiend.

Ten slotte hebben we nu zes aanvallers (als ik Sleegers daarbij reken), gewoon zo houden. Dubbele bezetting waar niks mis mee is. Als je Rayhi kan verkopen is dat prima, Kadioglu/Schuurman kunnen dan in noodgevallen op de flanken.


Maar goed, welke keuzes deze week ook worden gemaakt, zolang er geen heel gekke dingen gebeuren hebben wij de sterkste selectie van de competitie. Zolang Bogers geen gekke dingen gaat doen en er geen gezeik binnen de selectie komt ben ik ervan overtuigd dat we kampioen worden.
Helemaal mee eens. Je bent alleen Alberto vergeten. Die kan in mijn ogen op termijn een basisplek veroveren als linker centrale verdediger.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door mschr »

LT schreef:
bertje schreef:Kampioensselectie. Dus alles minder dan directe promotie is eigenlijk een deceptie.
:withstupid: Grootste uitdaging ligt er om iedereen scherp, gemotiveerd en gefocust te houden op dat ene doel. Dat is lastiger met deze grote selectie dan voetbaltechnisch kampioen worden.
Da's inderdaad de grote uitdaging voor Bogers. De bank van NEC is zo goed bezet, dat je met twee vingers in de neus kampioen kan worden. Maar om de bankzitters het gevoel te geven dat ze belangrijk, is geen simpele taak voor de onervaren trainer. Ruud Brood was er een kei in.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 11 »

Dan doet hij er in ieder geval goed aan om spelers niet de tweede helft warm te laten lopen en niet in te laten vallen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tiel »

Nummer 11 schreef:Dan doet hij er in ieder geval goed aan om spelers niet de tweede helft warm te laten lopen en niet in te laten vallen.
Hij leerde snel, dat deed hij enkel in de eerste wedstrijd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Arch »

Gewoon voor JL een top selectie.
We zijn gewoon de Ajax, Feyenoord, PSV van de JL.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tiel »

Arch schreef:Gewoon voor JL een top selectie.
We zijn gewoon de Ajax, Feyenoord, PSV van de JL.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
En toch kan er van die drie ook maar een kampioen worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Mark Ariaans »

En toch zwoegen tegen GAE. Ik ga de huid nog maar even niet verkopen voor de beer geschoten is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adilson en 31 gasten