Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
Legendario schreef:
Rada1 schreef:Het is wel belangrijk dat we goed aan de competitie beginnen,dus er moet al begin augustus een goed team staan dat meekan draaien bovenin.Niet dat je eind augustus nog 4,5 basisspelers moet halen en inpassen.In de eredivisie is het niet zo erg als je de eerste 3 wedstrijden punten laat liggen,omdat je niet verplicht bent om bovenin mee te draaien.
Dat zie ik net even anders. In ons kampioensjaar waren we met 15 punten minder ook kampioen geworden. Terwijl we met 1 punt meer niet gedegradeerd waren.
:withstupid: 21 punten minder trouwens. :biggrin:
18 dan. Want dan zouden we natuurlijk van Eindhoven verloren hebben. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Keezer »

Kanchelskis schreef:We moeten absoluut een spits hebben de garant staat voor 20+ doelpunten wil je mee doen om het kampioenschap. Die zie ik hierboven niet bij staan.
Daarom die transfervrije Pool van de Graafschap halen. Garantie voor 20 doelpunten.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door martijn5 »

Keezer schreef:
Kanchelskis schreef:We moeten absoluut een spits hebben de garant staat voor 20+ doelpunten wil je mee doen om het kampioenschap. Die zie ik hierboven niet bij staan.
Daarom die transfervrije Pool van de Graafschap halen. Garantie voor 20 doelpunten.
Die is naar PEC!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door necnmgn »

Rada1 schreef:Het is wel belangrijk dat we goed aan de competitie beginnen,dus er moet al begin augustus een goed team staan dat meekan draaien bovenin.Niet dat je eind augustus nog 4,5 basisspelers moet halen en inpassen.In de eredivisie is het niet zo erg als je de eerste 3 wedstrijden punten laat liggen,omdat je niet verplicht bent om bovenin mee te draaien.Als ze uit de eertste 3 wedstrijden minimaal 7 punten halen,heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.
Er is op deze aardkloot 1 competitie waar het begin helemaal niet zo belangrijk is. Meer dan in elke competitie gaat het hier om het slot. Tuurlijk is het lekker om goed te beginnen, maar niet ten koste van overhaaste beslissingen. Het zal vast niet zo'n feestjaar worden als een aantal jaar geleden, maar met een fatsoenlijk beleid komende zomer zal een kampioenschap/promotie in mijn ogen gewoon moeten kunnen

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Beuningen »

Waar haalt iedereen toch dat optimisme Vandaan?
Er nog geen een nieuwe speler aangetrokken.
Er is nog geen trainer.
Ik hoop het ook hoor maar dan zullen er nog wel wat bergen verzet moeten worden.
Ik moet het eerst nog maar zien want met deze selectie wat we nu hebben red je het niet.

jbnmgn

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

Beuningen schreef:Waar haalt iedereen toch dat optimisme Vandaan?
Er nog geen een nieuwe speler aangetrokken.transfer window is nog tot eind augustus, maar denk wel dat er binnenkort spijkers met koppen geslagen worden. Het wachten is eerst op de nieuwe trainer
Er is nog geen trainer.komt er aan als ik de topic "nieuwe trainer" mag geloven
Ik hoop het ook hoor maar dan zullen er nog wel wat bergen verzet moeten worden. dat zeker maar dat is al jaren zo
Ik moet het eerst nog maar zien want met deze selectie wat we nu hebben red je het niet. vandaar dat er nieuwe spelers bij komen

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Juul »

necnmgn schreef: Er is op deze aardkloot 1 competitie waar het begin helemaal niet zo belangrijk is. Meer dan in elke competitie gaat het hier om het slot.
Ik neem aan dat je de Jupiler bedoelt, maar in dat geval klopt je opmerking niet. VVV heeft de meeste punten in het begin gepakt. In de laatste periode eindigde VVV 7 punten achter Cambuur en Graafschap.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door MojoMojo »

Juul schreef:
necnmgn schreef: Er is op deze aardkloot 1 competitie waar het begin helemaal niet zo belangrijk is. Meer dan in elke competitie gaat het hier om het slot.
Ik neem aan dat je de Jupiler bedoelt, maar in dat geval klopt je opmerking niet. VVV heeft de meeste punten in het begin gepakt. In de laatste periode eindigde VVV 7 punten achter Cambuur en Graafschap.
Wat maakt het in godsnaam uit wanneer de punten gepakt worden? Als ze maar gepakt worden..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Beuningen »

Ik hoop op een goede spits erbij zoals een Ars en dan met rayhi en groeneveld op de vleugels. AAAARRRRSSSS aub :biggrin:
middenveld tja wat blijft daar over. breinburg, bikel zullen wel weg gaan. :slot:
Hier zal het meeste bij moeten komen. :zzz:
Elke dag speuren op nec.headliner.nl of dat er iets gebeurt :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tiel »

Beuningen schreef:Ik hoop op een goede spits erbij zoals een Ars en dan met rayhi en groeneveld op de vleugels. AAAARRRRSSSS aub :biggrin:
middenveld tja wat blijft daar over. breinburg, bikel zullen wel weg gaan. :slot:
Hier zal het meeste bij moeten komen. :zzz:
Elke dag speuren op nec.headliner.nl of dat er iets gebeurt :sjaal:
Heb jij Ars verder nog gevolgd de afgelopen 2 jaar? Bankzitter bij Fortuna om maar even iets te noemen. Hij vond het een stuk lastiger zonder Ali en Limbombe op de vleugels.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
Beuningen schreef:Ik hoop op een goede spits erbij zoals een Ars en dan met rayhi en groeneveld op de vleugels. AAAARRRRSSSS aub :biggrin:
middenveld tja wat blijft daar over. breinburg, bikel zullen wel weg gaan. :slot:
Hier zal het meeste bij moeten komen. :zzz:
Elke dag speuren op nec.headliner.nl of dat er iets gebeurt :sjaal:
Heb jij Ars verder nog gevolgd de afgelopen 2 jaar? Bankzitter bij Fortuna om maar even iets te noemen. Hij vond het een stuk lastiger zonder Ali en Limbombe op de vleugels.
Tja, sommige mensen hebben het ook nog over Vadocz...

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Beuningen »

Ars moet ook niet alleen staan in de spits of in een 442 systeem.
Maar in een 433 systeem
Daarvoor nu rayhi en groeneveld
Wie denkt jij dan in de Spits?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door valkhof »

Beuningen schreef:Ars moet ook niet alleen staan in de spits of in een 442 systeem.
Maar in een 433 systeem
Daarvoor nu rayhi en groeneveld
Wie denkt jij dan in de Spits?
grot

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door necnmgn »

Juul schreef:
necnmgn schreef: Er is op deze aardkloot 1 competitie waar het begin helemaal niet zo belangrijk is. Meer dan in elke competitie gaat het hier om het slot.
Ik neem aan dat je de Jupiler bedoelt, maar in dat geval klopt je opmerking niet. VVV heeft de meeste punten in het begin gepakt. In de laatste periode eindigde VVV 7 punten achter Cambuur en Graafschap.
Daar heb je gelijk in. Maar als je in de JL tot eind februari alles verliest. Om vervolgens een reeks van 12 overwinningen neer te zetten kan je gewoon na de zomer in de Eredivisie spelen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Selectie per 28 juni

1. delle
2. smits
3. van duin
4. paes

5. heinloth
6. dumic
7. golla
8. buwalda
9. sturing

10. bikel
11. mauk
12. kadioglu
13. sleegers
14. breinburg

15. rayhi
16. larsson
17. ofosu
18. grot
19. mayi
20. groeneveld
21. roman
22. lundholm
23. Achahbar

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

Demtsjenko schreef:Selectie per 28 juni

1. delle
2. smits
3. van duin
4. paes

5. heinloth
6. dumic
7. golla
8. buwalda
9. sturing

10. bikel
11. mauk
12. kadioglu
13. sleegers
14. breinburg

15. rayhi
16. larsson
17. ofosu
18. grot
19. mayi
20. groeneveld
21. roman
22. lundholm
23. Achahbar
Mauk, Dumic, Ofosu, Roman en Lundholm zie ik nog vertrekken. Mayi, Breinburg, Heinloth en Golla mogen van mij ook nog weg al zie ik dat niet gebeuren. Dan heb je nog Ferdi en Grot die nog het een en ander op zouden kunnen brengen. Ik denk dat we nog lang, maar dan ook lang niet klaar zijn op de transfermarkt..

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door n23 »

Dus we hebben als ik het zo zie nog nodig (eventueel uit de jeugd als we op die posities talent hebben):
2x linksback
rechtsback
reserve controlerende middenvelder

Dan Mayi en Roman zien te verkopen, eventueel ook Lundholm verkopen en nog 1 extra buitenspeler halen en dan heb je denk ik genoeg voor een goed seizoen.

Zal alleen wel optimistisch zijn om te denken dat je ook al deze spelers kan behouden dus er zullen nog wel vervangers voor vertrekkende spelers bij moeten komen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

n23 schreef:Dus we hebben als ik het zo zie nog nodig (eventueel uit de jeugd als we op die posities talent hebben):
2x linksback
rechtsback
reserve controlerende middenvelder

Dan Mayi en Roman zien te verkopen, eventueel ook Lundholm verkopen en nog 1 extra buitenspeler halen en dan heb je denk ik genoeg voor een goed seizoen.

Zal alleen wel optimistisch zijn om te denken dat je ook al deze spelers kan behouden dus er zullen nog wel vervangers voor vertrekkende spelers bij moeten komen.
Als back-up linksback zal Wouters doorgeschoven worden. Verder een Kuipers/Dankerlui/Gunst/De Nooijer halen als eerste keus. Spierings zal eventueel achter Heinloth als rechtsback de selectie versterken. Ik zou proberen Heinloth te verkopen en een Nederlandse rechtsback halen als eerste keus (Ciranni/van Vlerken/van Deelen).

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Selectie per 29 juni

1. delle
2. smits
3. van duin
4. paes

5. heinloth
6. dumic
7. golla
8. buwalda
9. sturing

10. bikel
11. mauk
12. kadioglu
13. sleegers
14. breinburg

15. rayhi
16. larsson
17. ofosu
18. grot
19. mayi
20. groeneveld
21. lundholm
22. achahbar

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 11 »

Poeh. Toch even wennen aan NEC in het post-Roman tijdperk.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DR »

Dat zijn nog steeds veel te veel aanvallers. Lundholm, Mayi, Ofosu & Rayhi svp weg. En als Fiorentina het waard vind dan Grot ook maar.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Legendario »

DR schreef:Dat zijn nog steeds veel te veel aanvallers. Lundholm, Mayi, Ofosu & Rayhi svp weg. En als Fiorentina het waard vind dan Grot ook maar.
Dan houden we er drie over!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DR »

Legendario schreef:
DR schreef:Dat zijn nog steeds veel te veel aanvallers. Lundholm, Mayi, Ofosu & Rayhi svp weg. En als Fiorentina het waard vind dan Grot ook maar.
Dan houden we er drie over!

Dan komen er een of twee nieuwe betere voor terug natuurlijk. En Oversier gaf aan jeugd de kans te willen geven dus Mex Bakker zou je al mee kunnen tellen. Maar zo'n Ofusu speelde regelmatig bij Jong-NEC met jeugdspelers en was steevast de slechtste.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door NECwijchen »

DR schreef:
Legendario schreef:
DR schreef:Dat zijn nog steeds veel te veel aanvallers. Lundholm, Mayi, Ofosu & Rayhi svp weg. En als Fiorentina het waard vind dan Grot ook maar.
Dan houden we er drie over!

Dan komen er een of twee nieuwe betere voor terug natuurlijk. En Oversier gaf aan jeugd de kans te willen geven dus Mex Bakker zou je al mee kunnen tellen. Maar zo'n Ofusu speelde regelmatig bij Jong-NEC met jeugdspelers en was steevast de slechtste.
Ofosu zo snel mogelijk lozen, heb je echt bijzonder weinig aan. Ben alleen bang dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Demtsjenko »

Selectie per 30 juni

1. delle
2. smits
3. van duin
4. paes

5. heinloth
6. dumic
7. golla
8. buwalda
9. sturing
10. joppen

11. bikel
12. mauk
13. kadioglu
14. sleegers
15. breinburg

16. rayhi
17. larsson
18. ofosu
19. grot
20. mayi
21. groeneveld
22. lundholm
23. achahbar

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Jota en 57 gasten